DagCafé
+14
Merai
Qiara
Burn
aniet
Rush
FireButterfly
Erin
Suus
Toet
Lejow
Lotus
Sjaantje
Alex
Ibbeltje
18 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
Het is ook gewoon vaag.Reva schreef:Maar bij maaltijdsalade zit best wel vaak juist iets van tonijn ofzo
Gast- Gast
Dan had je vast niet een heel grappige dag!Dolcis_ schreef: dat is toch echt wel het meest grappige woord van vandaag
Gast- Gast
Smikkell schreef:Whahahaha!June schreef:Smik, van één cadeau weet ik niet zeker of je het wel leuk zult vinden.. :o
Lach maar, het was wel het duurste . Zou je in ieder geval de liefde die ik gestopt heb in het uitzoeken willen waarderen?
Gast- Gast
Nee, dacht een leuke film te gaan kijken, maar die viel ook tegen. En dan kom jij met Dollie, haha.. Nu is mijn dag toch nog grappig geworden.
Gast- Gast
Altijd.June schreef:Smikkell schreef:Whahahaha!June schreef:Smik, van één cadeau weet ik niet zeker of je het wel leuk zult vinden.. :o
Lach maar, het was wel het duurste . Zou je in ieder geval de liefde die ik gestopt heb in het uitzoeken willen waarderen?
Gast- Gast
Ik vind Dollie toch net iets leuker dan nachtbusmeisje.Dolcis_ schreef:Nee, dacht een leuke film te gaan kijken, maar die viel ook tegen. En dan kom jij met Dollie, haha.. Nu is mijn dag toch nog grappig geworden.
Edit: en het eindigt op 'ie'!
Laatst aangepast door Smikkell op zo 22 jan 2012 - 6:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zoals zijn laatste sms klinkt het van wel maar zo laat hij het niet blijken...
Laatst aangepast door Zusje op zo 22 jan 2012 - 7:17; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hij had toch getekend voor verkering? Maar dat is dan weer geen relatie ?
Ik snap wel dat je signalen niet helemaal duidelijk vindt en dat het dit tot gevolg heeft, kan ik me ook wel voorstellen.
Ik snap wel dat je signalen niet helemaal duidelijk vindt en dat het dit tot gevolg heeft, kan ik me ook wel voorstellen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik ben echt koningin van de rode kruisjes de laatste tijd
Wil dat zeggen dat je iets leest en het vervolgens wegklikt?
Gast- Gast
Smikkel, ik kan je mening heus wel hebben hoor. Ik snap dat het niet goed zit als ik me op deze manier gedraag. Wat ik zelf wil mag duidelijk zijn. Ik wil hem maar hij durft zich niet open te stellen. Dan werkt het gewoon niet. Ik heb de bal bij hem neergelegd, ik zie het wel.
Gast- Gast
June schreef:Smikkell schreef:Ik ben echt koningin van de rode kruisjes de laatste tijd
Nee, ze schrijft een reactie en klikt kruisje ipv plaatsen.
Gast- Gast
Een reactie schrijf en me bedenk dat het niet nodig is en dan wegdruk..June schreef:Smikkell schreef:Ik ben echt koningin van de rode kruisjes de laatste tijd
Gast- Gast
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: