DagCafé
+14
Merai
Qiara
Burn
aniet
Rush
FireButterfly
Erin
Suus
Toet
Lejow
Lotus
Sjaantje
Alex
Ibbeltje
18 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: DagCafé
Stofzuiger schreef:Alex schreef:Stofzuiger schreef:Geen idee. Heb niks geks gedaan, ook niet dicht tegen elkaar aangekropenReva schreef:Waarvan, Stof?
Whahaha, nou ik heb er geen buikpijn van
Dat heb ik vaak wel de volgende dag.
Whaha, even goed gesprek met je man voeren?
Gast- Gast
Verdwijnen er dingen hier?
Ik zou het niet weten, kom net terug uit een bespreking.
Ik zou het niet weten, kom net terug uit een bespreking.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Vreemd maar goedemiddag
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Tss, ik ben even weg en mis gelijk een heleboel! Kan het niet eens teruglezen...
Suus- Lady Post-a-lot
Denk dat het te maken heeft met biechttopic, volgens mij zetten ze gewoon de tijd even terug ofzo en je vanaf dat punt alles weg. Was van de week ook.
Gast- Gast
Wel raar als je in gesprek bent en ineens een deel wegvalt.
Suus- Lady Post-a-lot
Alex schreef:Ik had echt de neiging om aan K. te vragen even naar je huis te rijden, maar dat verpest toch weer de sfeer ...
Gast- Gast
Meneer en ik ookAlex schreef:Smikkell schreef:Lex, het was dus zeer geslaagd en nu kruipen jullie dicht tegen elkaar aan?
Héél dicht tegen elkaar aan
Gast- Gast
Stel, je hebt een staafmixer. Daar zit zo'n potje bij waar je de staafmixer op klikt, daar zitten mesjes in om de boel te hakselen.
Die mesjes kunnen eruit dus heb je gewoon een potje.
Je neem dat potje, 2 aardappeltjes, beetje water en gaat dat koken in de magnetron.
Dat zou toch moeten kunnen? Puur hypothetisch...
Je neem dat potje, 2 aardappeltjes, beetje water en gaat dat koken in de magnetron.
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Stel, je hebt een staafmixer. Daar zit zo'n potje bij waar je de staafmixer op klikt, daar zitten mesjes in om de boel te hakselen.
Tuurlijk!
Gast- Gast
Fout! Het is gesmolten. Staafmixer is net nieuw, is niet grappigReva schreef:Stofzuiger schreef:Stel, je hebt een staafmixer. Daar zit zo'n potje bij waar je de staafmixer op klikt, daar zitten mesjes in om de boel te hakselen.
Tuurlijk!
Ik denk, ik WA je de foto van het resultaat, maar ben na resetten van mijn telefoon je nummer kwijt. Ook niet grappig.
Gast- Gast
Hahaha, ik heb wel eens vaker gesmolten dingen in de magnetron gehad, dus ik stop er niks meer in.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Rush schreef:Hahaha, ik heb wel eens vaker gesmolten dingen in de magnetron gehad, dus ik stop er niks meer in.
Jij hebt hem voor de sier?
Gast- Gast
Ijs smelt ook in de magnetronReva schreef:Rush schreef:Hahaha, ik heb wel eens vaker gesmolten dingen in de magnetron gehad, dus ik stop er niks meer in.
Gast- Gast
Nee, maar ik zet er geen dingen meer in die eventueel kunnen smelten haha. Plastic dekseltjes enzoReva schreef:Rush schreef:Hahaha, ik heb wel eens vaker gesmolten dingen in de magnetron gehad, dus ik stop er niks meer in.
Sowieso gebruik ik de magnetron alleen maar als oven, niet als magnetron.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Van die staafmixer? En dat het er niet op staat? Vind ik ook.Smikkell schreef:Dom
Zou ik een klacht in kunnen dienen?
Gast- Gast
Ik ben druk een nieuw reisverslag aan het typen. Zit over 3 dagen al op 1,5 a4tje!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: