DagCafé
+14
Merai
Qiara
Burn
aniet
Rush
FireButterfly
Erin
Suus
Toet
Lejow
Lotus
Sjaantje
Alex
Ibbeltje
18 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
Erin schreef:Smikkell schreef:Reva, Erin en meeting???Reva schreef:Haha, ik zie een Monsters Inc meeting
Volgens mij moeten we nog steeds ballen verzamelen!
Reva heeft er vijf!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
auw smikk gaat t wel ?
Zus motivatie voor?
Zus motivatie voor?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Moet je de kaarten doen?Zusje schreef:Wie geeft me een schop? Ik ben mijn motivatie een beetje kwijt
Wat A betreft weet je toch wel wat ik bedoel met grenzen. Het sleutelgeef ding enzo. Niet te veel om hem heen je haan aanpassen. Iets opbouwen is zo inderdaad moeilijk. Iets opbouwen kan je ook niet alleen en is ook niet alleen jou veranwoordelijkheid. Er moet meer van zijn kant komen en dan vooral duidelijkheid.
Gast- Gast
Eerst moest ik er vooral om lachen, maar geloof dat t toch wel iets serieuzer is. Gelukkig draag ik een bril. Ik heb mijn oog uitgespoeld. Meer kan ik niet doen denk.Ibbeltje schreef:auw smikk gaat t wel ?
Zus motivatie voor?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Eerst moest ik er vooral om lachen, maar geloof dat t toch wel iets serieuzer is. Gelukkig draag ik een bril. Ik heb mijn oog uitgespoeld. Meer kan ik niet doen denk.Ibbeltje schreef:auw smikk gaat t wel ?
Zus motivatie voor?
Denk idd dat dat is wat je kan doen. Zou niet weten wat anders.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Klinkt pijnlijk trouwens? Voel je het nu nog?
Laatst aangepast door Zusje op zo 22 jan 2012 - 6:59; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja, mijn voorhoofd is rood en mijn oog is wat gevoelig, ziet wazig en traant..
Ik weet het wel hoor, dat je makkelijk bent met de sleutel e.d. en snap je verder heel goed. Zelf zou ik ook nog niet opgeven. Je vindt hem leuk en hij jou (de vraag is alleen hoe leuk en hoe serieus) en het kan echt wel iets leuks worden.
Voel je je schuldig wat betreft het misdragen?
Ik weet het wel hoor, dat je makkelijk bent met de sleutel e.d. en snap je verder heel goed. Zelf zou ik ook nog niet opgeven. Je vindt hem leuk en hij jou (de vraag is alleen hoe leuk en hoe serieus) en het kan echt wel iets leuks worden.
Voel je je schuldig wat betreft het misdragen?
Gast- Gast
Sterkte ermee Smikk. Misschien iets kouds erop om het te koelen!
En Zusje, werk ze!
En Zusje, werk ze!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Auw, dat klinkt pijnlijk... Mss wat komkommer op je oog leggen om het te koelen? Of eigenlijk mss maar beter helemaal met rust laten is meestal het beste.
Laatst aangepast door Zusje op zo 22 jan 2012 - 7:00; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
De vis was iig lekker! Misschien was het een straf, omdat ik toch sla (nitraat groente) met vis heb gegeten.
Gast- Gast
Zusje schreef:Mag dat niet dan?
Dat wist ik ook niet.
Ik ben aan het 'studeren' op mijn werk..
Gast- Gast
Zusje schreef:Mag dat niet dan?
Een maaltijd met vis en groente is lekker en gezond. Maar sommige combinaties van vis en groente kunnen beter niet vaker dan een keer per week worden gegeten. Dit heeft te maken met het nitraatgehalte van sommige groenten. In normale hoeveelheden is nitraat niet schadelijk, maar in grotere hoeveelheden kunnen voor het lichaam schadelijke stoffen (nitrosaminen) ontstaan, die de kans op sommige vormen van kanker groter maakt. Deze nitrosamines kunnen ontstaan door het eten van vis in combinatie met nitraatrijke groenten. Uit onderzoek is gebleken dat de vitamine C uit de groente de vorming van nitrosaminen voorkomt. Waaruit wetenschappers concluderen dat de schadelijke werking van nitrosaminen niet opweegt tegen de gezondheidswinst die behaald wordt door het eten van zowel vis als groente. Toch is het goed om terughoudend te zijn in het combineren van vis met nitraatrijke groenten. Wij adviseren om vis niet vaker dan een keer in de week met nitraatrijke groente te combineren.
Uit onderzoek is gebleken dat de combinatie van zalm en makreel met nitraatrijke groenten niet leidt tot de vorming van nitrosamines. Zalm en makreel kunnen dus met alle groenten gecombineerd worden.
Hm.. Zalm zou dus wel weer kunnen volgend deze site. Het verschilt nogal, de mening hier over.
Gast- Gast
Ik wist het ook niet tot ik het een keer hier op het forum las.June schreef:Zusje schreef:Mag dat niet dan?
Dat wist ik ook niet.
Ik ben aan het 'studeren' op mijn werk..
Gast- Gast
Nooit van gehoord. Hoe weet je of een groente nitraatrijk is? Is dat een woord trouwens?
Gast- Gast
Kleurloos type ben ik eigenlijk ook he..
(niet quoten)
**
(niet quoten)
**
Laatst aangepast door Smikkell op zo 22 jan 2012 - 7:07; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hahahahahahahaha
Smikkie, heb je nog gereageerd op mijn vorige bericht en toch kruisje gedaan?
Gast- Gast
Ja. Uhm, nitraat zit vooral in groene bladgroente. Sla, spinazie, andijvie enz.Zusje schreef:Nooit van gehoord. Hoe weet je of een groente nitraatrijk is? Is dat een woord trouwens?
Laatst aangepast door Smikkell op zo 22 jan 2012 - 6:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja! Dat ja!Zusje schreef:Hahahahahahahaha
Gast- Gast
Oh nou ja, ik eet al zelden vis en als dat al zo is eet ik het bij een tentje dus dat scheelt weer .
Gast- Gast
Whahahaha!June schreef:Smik, van één cadeau weet ik niet zeker of je het wel leuk zult vinden.. :o
Gast- Gast
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: