DagCafé
+14
Merai
Qiara
Burn
aniet
Rush
FireButterfly
Erin
Suus
Toet
Lejow
Lotus
Sjaantje
Alex
Ibbeltje
18 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
June schreef:Alex, hoezo ben ik een rotkind ?
Omdat je Stoffie aan het huilen hebt gemaakt!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Smik, ik ben net zó goed geweest voor mijn moeder, daar zou ik eigenlijk een lintje voor moeten krijgen.
Gast- Gast
Maar ik ben er vandoor. Zusje whatsapp ze
Smikkell succes met je kasten
Smikkell succes met je kasten
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Haha June
En lief Smikk
Heb nog wel geschiedenis maar veel van gisteravond is weg (ook in mijn hoofd dus dat scheelt).
En lief Smikk
Heb nog wel geschiedenis maar veel van gisteravond is weg (ook in mijn hoofd dus dat scheelt).
Gast- Gast
Alex schreef:June schreef:Alex, hoezo ben ik een rotkind ?
Ibbeltje ook wel ooit en Smik bijna
Gast- Gast
June schreef:Alex schreef:June schreef:Alex, hoezo ben ik een rotkind ?
Idd
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Het viel allemaal wel mee, toch?Zusje schreef:Haha June
En lief Smikk
Ik weet alleen nog dat wij binnenkort in Frankrijk zitten.
Gast- Gast
June schreef:Alex schreef:June schreef:Alex, hoezo ben ik een rotkind ?
Ik bedoel maar.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik vind het eigenlijk juist wel een mooie plek naast dat blauwe kastje, maar ik heb geen smaak
Gast- Gast
Ik vond het echt heel lief!June schreef:Oké, sorry, maar het was meestal wel goed bedoeld...
Gast- Gast
Reva schreef:Ik vind het eigenlijk juist wel een mooie plek naast dat blauwe kastje, maar ik heb geen smaak
+1
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Smikkell schreef:Het viel allemaal wel mee, toch?Zusje schreef:Haha June
En lief Smikk
Ik weet alleen nog dat wij binnenkort in Frankrijk zitten.
Ik dacht dat het zo dichtbij was, tis 12,5 uur met de auto. Vlucht naar Nice 130 euro en dan moet je nog 3,5 uur auto ofzo. Hahaha, ik ga wel naar Dublin. Straks mijn verlofaanvraag eens schrijven (en de rest van mijn werk doen).
Gast- Gast
Weet iemand waar ik (het liefst) witte euh theezakhouderschaaltjes of hoe ze ook heten koop? Online of in een winkel maakt niet uit. Maar NIET NIET NIET NIET in zo'n theepotvormpje, daar word ik agressief van. Ow en zonder tekst/afbeelingen, dat wil ik namelijk zelf doen met porseleinstiften/verf.
Gast- Gast
Maar ik liet Stoffie bijna huilen omdat ik écht gemeen was. Niet door lieve post o.i.d.Alex schreef:June schreef:Alex schreef:June schreef:Alex, hoezo ben ik een rotkind ?
Ik bedoel maar.
Gast- Gast
Reva schreef:Weet iemand waar ik (het liefst) witte euh theezakhouderschaaltjes of hoe ze ook heten koop? Online of in een winkel maakt niet uit. Maar NIET NIET NIET NIET in zo'n theepotvormpje, daar word ik agressief van. Ow en zonder tekst/afbeelingen, dat wil ik namelijk zelf doen met porseleinstiften/verf.
Theetipjes, haha.
Je hebt veel verschillende bij de Hanos of Makro, gewoon simpel, wit en rond.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Stofzuiger schreef:Ik vond het echt heel lief!June schreef:Oké, sorry, maar het was meestal wel goed bedoeld...
Gelukkig
Gast- Gast
Xenos. En dan de kleinste bordjes van het vierkante servies? Ik stuur je even een foto als ik ze kan vindenReva schreef:Weet iemand waar ik (het liefst) witte euh theezakhouderschaaltjes of hoe ze ook heten koop? Online of in een winkel maakt niet uit. Maar NIET NIET NIET NIET in zo'n theepotvormpje, daar word ik agressief van. Ow en zonder tekst/afbeelingen, dat wil ik namelijk zelf doen met porseleinstiften/verf.
Wat theepotjes betreft veel herkenning.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Maar ik liet Stoffie bijna huilen omdat ik écht gemeen was. Niet door lieve post o.i.d.
Was het die keer dat ik er nog iets over zei ? Dan bewijst dat extra mijn goedheid.
Reva: Bij de Xenos heb je volgens mij ook gewoon witte.
Gast- Gast
Mijn theetipjes zijn ontzettend lelijk eigenlijk, maar ik koop pas nieuwe als ik theetipjes zie die echt geweldig zijn.
Laatst aangepast door June op zo 22 jan 2012 - 2:41; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Rush schreef:Reva schreef:Weet iemand waar ik (het liefst) witte euh theezakhouderschaaltjes of hoe ze ook heten koop? Online of in een winkel maakt niet uit. Maar NIET NIET NIET NIET in zo'n theepotvormpje, daar word ik agressief van. Ow en zonder tekst/afbeelingen, dat wil ik namelijk zelf doen met porseleinstiften/verf.
Theetipjes, haha.
Je hebt veel verschillende bij de Hanos of Makro, gewoon simpel, wit en rond.
Ow ja, dat was de naam! Ik heb ongeveer elke suggestie die ik kon bedenken op google geprobeerd, maar kwam steeds op ander dingen uit De Hanos -wat een naam- zit hier volgens mij niet, even googlen.
Gast- Gast
Ja, toen jaJune schreef:Smikkell schreef:Maar ik liet Stoffie bijna huilen omdat ik écht gemeen was. Niet door lieve post o.i.d.
Was het die keer dat ik er nog iets over zei ? Dan bewijst dat extra mijn goedheid.
Reva: Bij de Xenos heb je volgens mij ook gewoon witte.
Gast- Gast
June schreef:Mijn theetipjes zijn ontzettend lelijk eigenlijk, maar ik koop pas nieuwe als ik theetipjes zie die echt geweldig zijn.
Die van mij zijn geweldig Zijn petit four schaaltjes volgens mij, maar kan ook een theezakje op
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: