DagCafé
+14
Merai
Qiara
Burn
aniet
Rush
FireButterfly
Erin
Suus
Toet
Lejow
Lotus
Sjaantje
Alex
Ibbeltje
18 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: DagCafé
Ja tuurlijk maar wat je dan al zegt, het meest lopen ze toch langs de muren/ plinten. Zet je val dan ook zo neer dat het klapgedeelte langs de muur staat. Hij moet zich erg veilig voelen om de ruimte in te lopen. Daar loopt hij nl gevaar omdat hij maar heel weinig ziet. Je ziet ook dat als hij ergens van schrikt hij gelijk weer richting de muur gaat.
Gast- Gast
Toet schreef:Ik ga ook lekker slapen! Morgen eerste school & stage dag
Heel veel succes en plezier Toet!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Klopt. Ik zal zo de vallen anders neerzetten en verse pindakaas er op doen. Ik ben op een val gaan staan, gelukkig wel met schoenen aan. Ik schrok me rot..Zusje schreef:Ja tuurlijk maar wat je dan al zegt, het meest lopen ze toch langs de muren/ plinten. Zet je val dan ook zo neer dat het klapgedeelte langs de muur staat. Hij moet zich erg veilig voelen om de ruimte in te lopen. Daar loopt hij nl gevaar omdat hij maar heel weinig ziet. Je ziet ook dat als hij ergens van schrikt hij gelijk weer richting de muur gaat.
Gast- Gast
Zo blij voor je! Leuke stage, school weer geregeld. Succes morgen en laat ze maar zien wie er gelijk heeft!Toet schreef:Ik ga ook lekker slapen! Morgen eerste school & stage dag
Gast- Gast
Ja maar dan kijkt ie je zo aan.. Mijn hart zou echt breken...
Erin- Ratel
Veel plezier morgen, Toet! En verheug je maar vast op de negerzoenen
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Zo zaten ze gister samen in de val bij de mensen waar ik was. Die ene zit gewoon dubbel. Gillen dat hij deed en hij ging maar niet dood.
(niet quoten)
**
(niet quoten)
**
Laatst aangepast door Smikkell op zo 22 jan 2012 - 12:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja ik zou ook piepen als ik hun was!! Zo val lijkt me echt super pijn doen...
Erin- Ratel
Zeker als je er verkeerd in zit. Waardoor je kont op je hoofd belandt, je buik tussen de klem zit en je zelf maar niet dood gaat!Erin schreef:Ja ik zou ook piepen als ik hun was!! Zo val lijkt me echt super pijn doen...
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zeker als je er verkeerd in zit. Waardoor je kont op je hoofd belandt, je buik tussen de klem zit en je zelf maar niet dood gaat!Erin schreef:Ja ik zou ook piepen als ik hun was!! Zo val lijkt me echt super pijn doen...
Erin- Ratel
Gast- Gast
Nee hoor zou het juist heel erg lief vinden als ik hem was! Wat ben je toch ook een lief mens Smikk!
Erin- Ratel
Ik heb hem al jaren niet gezien en gesproken, maar het zegt wel wat dat hij mij opzoekt om dit te vertellen en ik vind het echt heel erg voor hem.Erin schreef:Nee hoor zou het juist heel erg lief vinden als ik hem was! Wat ben je toch ook een lief mens Smikk!
Gast- Gast
Ik weet niet hoe lang jullie samen waren en haar dus ook heeft meegemaakt? Maar ja ik vind het indd wel iets bijzonders dat ie het jou verteld. Dus ja ik zou het gewoon aanbieden, dan weet ie dat je er voor hem bent. Denk dat ie dat wel nodig heeft..
Erin- Ratel
Gast- Gast
Smikk, volg je hart! Ik vind het juist hartstikke lief van je! Als je al zo lang geen contact hebt gehad en hij laat dit aan jou weten, dan ben je waarschijnlijk toch nog wel heel belangrijk voor hem. Je kunt het altijd aanbieden, dan is het aan hem om te bepalen of hij er gebruik van wilt maken.
Sjaantje schreef:Smikk, volg je hart! Ik vind het juist hartstikke lief van je! Als je al zo lang geen contact hebt gehad en hij laat dit aan jou weten, dan ben je waarschijnlijk toch nog wel heel belangrijk voor hem. Je kunt het altijd aanbieden, dan is het aan hem om te bepalen of hij er gebruik van wilt maken.
Indeed!
Gast- Gast
Reva schreef:Sjaantje schreef:Smikk, volg je hart! Ik vind het juist hartstikke lief van je! Als je al zo lang geen contact hebt gehad en hij laat dit aan jou weten, dan ben je waarschijnlijk toch nog wel heel belangrijk voor hem. Je kunt het altijd aanbieden, dan is het aan hem om te bepalen of hij er gebruik van wilt maken.
Indeed!
Ben het er ook helemaal mee eens!
Erin- Ratel
Wat zijn we eensgezind!
Sjaantje schreef:Wat zijn we eensgezind!
Erin- Ratel
Benieuwd wat hij ervan vindt!Smikkell schreef:Verzoek gestuurd.
Honey, I'm hoohoome!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Oeps ik ben er toch nog, het eeuwige uitstellen begint nu al. Bedacht me toen ik goed en wel in bed lag ineens dat ik morgen een uitgebreid gespecificeerde planning moet meenemen, dus die ben ik nog maar even aan het maken. Agja, je bent een student of je bent het niet
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: