DagCafé
+14
Merai
Qiara
Burn
aniet
Rush
FireButterfly
Erin
Suus
Toet
Lejow
Lotus
Sjaantje
Alex
Ibbeltje
18 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: DagCafé
Stofzuiger schreef:Spot er niet mee Erin, zonder WA ben ik een inzinking nabij...
OMG, dat beloofd wat over 1,5 week als ik er ook aan mag geloven!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik kan hem via mijn HTC wel vinden op de Android market, maar niet installeren...Zusje schreef:Grrr krijg ik weer een berichtje binnen ik raak gefrustreerd!
Even denken hoor, zou best kunnen dat het tegen deze tijd een jaar is. Eh nee, das niet waar, nee klopt niet. Ik heb gekeken op de Market maar daar vind ik geen WhatsApp. Als ik hem nu verwijder komt ie dan denk je wel weer tevoorschijn? Dan ben ik straks al mijn berichten kwijt, zo jammer
Gast- Gast
Ik wilde zeggen dat je die berichten naar jezelf kunt mailen, maar dat kan natuurlijk ook niet meer..Zusje schreef:Grrr krijg ik weer een berichtje binnen ik raak gefrustreerd!
Even denken hoor, zou best kunnen dat het tegen deze tijd een jaar is. Eh nee, das niet waar, nee klopt niet. Ik heb gekeken op de Market maar daar vind ik geen WhatsApp. Als ik hem nu verwijder komt ie dan denk je wel weer tevoorschijn? Dan ben ik straks al mijn berichten kwijt, zo jammer
Sterkte!
Gast- Gast
Smikk, die ik ook heb, daar blijft de thee wel warm in. Maar hij is wel saai. En klein
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Spot er niet mee Erin, zonder WA ben ik een inzinking nabij...
Vergeet ik je helemaal een te geven!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Stofzuiger schreef:June, dank je wel, je bent echt een schat
Heb je mijn post gehad ?
Gast- Gast
June schreef:Ik moet rond half acht/acht uur weer een trein terug hebben woensdag..
Hmm ... gaat hem net niet worden dan denk ik ...
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ik zie wel WA in mijn market en ik had bij de nieuwe versie mijn oude berichten allemaal nog.Zusje schreef:Grrr krijg ik weer een berichtje binnen ik raak gefrustreerd!
Gast- Gast
Zelfs als ik hem via mijn scanner van zo'n code afhaal zegt hij dat het aangevraagde item niet is gevonden...
Gast- Gast
Alex schreef:June schreef:Ik moet rond half acht/acht uur weer een trein terug hebben woensdag..
Of je komt even mee koffie/thee drinken na het eten?
Ik moet de trein uit..
Gast- Gast
Ja, die doet het wel goed, dat klopt. Maar vandaag heb ik deze en hoe leuk hij ook is, mijn thee houdt hij niet warm.Reva schreef:Smikk, die ik ook heb, daar blijft de thee wel warm in. Maar hij is wel saai. En klein
Gast- Gast
That's it, ik gooi WA er af, dan smsen mensen me in ieder geval niet meer via daar.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, die doet het wel goed, dat klopt. Maar vandaag heb ik deze en hoe leuk hij ook is, mijn thee houdt hij niet warm.Reva schreef:Smikk, die ik ook heb, daar blijft de thee wel warm in. Maar hij is wel saai. En klein
Gast- Gast
June schreef:Alex schreef:June schreef:Ik moet rond half acht/acht uur weer een trein terug hebben woensdag..
Of je komt even mee koffie/thee drinken na het eten?
Ik moet de trein uit..
Ja, dat bedoelde ik ook! Dat kan dan dus wel? Jeej!
Alex- Ratel
Zo, ik heb belastingaangifte gedaan, studiefinanciering en OV aangevraagd.. Kan morgen met een gerust hart naar school.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Die is leuk!Smikkell schreef:Ja, die doet het wel goed, dat klopt. Maar vandaag heb ik deze en hoe leuk hij ook is, mijn thee houdt hij niet warm.Reva schreef:Smikk, die ik ook heb, daar blijft de thee wel warm in. Maar hij is wel saai. En klein
Gast- Gast
Ik vind jouw theepot wel heel mooi, Smikkell! Maar de belangrijkste functie ervan is toch wel je thee warm houden... Zit er geen rechaud (hoe schrijf je dat?) bij?
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Die theepot is zó geweldig!
Alex- Ratel
Hij is mooi inderdaad!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Kast staan nu op een andere plek. Ook wel leuk en daar staat hij tegen een witte muur.
Alleen nu heb ik twee! kasten over.
Had ik maar een foto gemaakt op de plek waar hij net stond. Had ik jullie advies kunnen vragen. Misschien schuif ik hem zo nog even terug.
Alleen nu heb ik twee! kasten over.
Had ik maar een foto gemaakt op de plek waar hij net stond. Had ik jullie advies kunnen vragen. Misschien schuif ik hem zo nog even terug.
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: