DagCafé
+14
Merai
Qiara
Burn
aniet
Rush
FireButterfly
Erin
Suus
Toet
Lejow
Lotus
Sjaantje
Alex
Ibbeltje
18 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
Heb nog een vrijgezelle zwager in de aanbieding... Die komt hier in elk geval om de week.June schreef:Stofzuiger schreef:Ja hoor, die trekt ook gewoon de kasten etc openJune schreef:Je bent overigens ook welkom voor het eten hoor Zuigertje, niet dat we jou er niet bij willen hebben, maar ik kan me zo voorstellen dat het voor jou wat minder gemakkelijk te bolwerken is. Enne.. doet je schoonzusje dat echt ?
Ik wil wel je schoonzusje zijn, ik doe dat niet. Zie ik je dikwangen dan vaak ?
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Smik, jij gaat mijn inrichting heel saai vinden als ik jouw huis zie haha!
Rode stoel en roze tafeltje worden nog wit he En die blauwe kast vast ook...
En de paarse bank hopelijk ooit grijs..
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Smik, jij gaat mijn inrichting heel saai vinden als ik jouw huis zie haha!
Ze haat de kleur in mijn kamer ook en met mij wil ze ook nog steeds praten, dus maak je geen zorgen .
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Heb nog een vrijgezelle zwager in de aanbieding... Die komt hier in elk geval om de week.June schreef:Stofzuiger schreef:Ja hoor, die trekt ook gewoon de kasten etc openJune schreef:Je bent overigens ook welkom voor het eten hoor Zuigertje, niet dat we jou er niet bij willen hebben, maar ik kan me zo voorstellen dat het voor jou wat minder gemakkelijk te bolwerken is. Enne.. doet je schoonzusje dat echt ?
Ik wil wel je schoonzusje zijn, ik doe dat niet. Zie ik je dikwangen dan vaak ?
Ik voel een date aankomen!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik wil ook zo'n kast alleen past hij hier nergens ivm schuine daken
Laatst aangepast door Ibbeltje op zo 22 jan 2012 - 2:23; in totaal 1 keer bewerkt
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Smikkell schreef:Daar staat hij nu, maar niet helemaal tevreden. En daar komt binnenkort een muur.June schreef:Hij is wel echt heel mooi, Smik, maar zorgt het zo niet voor minder bergruimte? Dat lage kastje zou je toch eventueel tussen je slaapkamer en de keuken kunnen zetten?
Hij zorg juist voor meer bergruimte en met deze kast daar lijkt het ruimer dan met die witte kast. Alleen staat die witte kast nu in de doorgang van de keuken, dus echt meer ruimte heb ik niet. Ik word gek!
Die blauwe kast staat daar ook wat raar en die kan daar niet blauw blijven.
Ik kom je woensdag tot rust knuffelen
SZ: Is hij leuk ?
Gast- Gast
Zo stond het eerst. Je ziet het niet duidelijk. Naast de blauwe kast staat die witte..
Laatst aangepast door Smikkell op zo 22 jan 2012 - 7:08; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:Ik wil ook zo'n kast alleen past hij hier nergens ivm schuine daken
Verhuizen??
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Erin schreef:Ibbeltje schreef:Ik wil ook zo'n kast alleen past hij hier nergens ivm schuine daken
Verhuizen??
Mwa is een optie maar of ik dat voor alleen een kast wil?
Stofzuiger schreef:June, wat vind jij leuk?
Mannen
Als Smik het waagt om nu weer met roodharige pubers aan te komen
Gast- Gast
Oké, wat vind ik leuk.
- Intelligent
- Grappig (en voornamelijk dat hij mij ook grappig vindt )
- Geïnteresseerd in anderen en in de wereld
- Lieve/leuke uitstraling
- Intelligent
Gast- Gast
Nee, die had die kleur moeten worden, maar die werd echt veel te blauw..Erin schreef:Smikkie, i your house!
Maar het kastje naast je droomkast is toch ook die kleur die jij het wou verven. Ik zou het gewoon doen hoor!
En zusje, ik ben ook van de kaartjes sturen hoor, dus geen man/vrouw over boord!
(niet quoten)
**
Laatst aangepast door Smikkell op zo 22 jan 2012 - 7:09; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
June schreef:Stofzuiger schreef:June, wat vind jij leuk?
Mannen
Als Smik het waagt om nu weer met roodharige pubers aan te komen
Gast- Gast
Check, check, check, check.June schreef:Oké, wat vind ik leuk.
- Intelligent
Hij is overigens boer, is dat een probleem
Gast- Gast
Zusje schreef:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Heb mijn leven weer terug
Gelukkig! Gefeliciteerd, hopelijk ben je gelukkig nu . Heb je de berichtjes ook nog?
Gast- Gast
Ik zou da wel doen.Ibbeltje schreef:Erin schreef:Ibbeltje schreef:Ik wil ook zo'n kast alleen past hij hier nergens ivm schuine daken
Verhuizen??
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik zou da wel doen.Ibbeltje schreef:Erin schreef:Ibbeltje schreef:Ik wil ook zo'n kast alleen past hij hier nergens ivm schuine daken
Verhuizen??
hahaha dus als jij die andere kasten die je over hebt niet meer kwijt kan in huis, zoek je een ander huisje?
Ik werd helemaal blij toen ik mijn WA geluidje hoorde.Zusje schreef:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Heb mijn leven weer terug
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Check, check, check, check.June schreef:Oké, wat vind ik leuk.
- Intelligent
Ehm, een beetje. Dan mag ik zeker niets met mijn carrière doen? Ik wil niet elke dag tussen de middag eten, soep maken en ook nog een hoofdgerecht dat standaard een avg'tje is.
Ik heb wel ouders die allebei hun hele leven op een boerderij gewoond hebben.
Gast- Gast
Mijn spullen zijn mijn schatjes en ze gaan echt niet weg.Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Ik zou da wel doen.Ibbeltje schreef:Erin schreef:Ibbeltje schreef:Ik wil ook zo'n kast alleen past hij hier nergens ivm schuine daken
Verhuizen??
hahaha dus als jij die andere kasten die je over hebt niet meer kwijt kan in huis, zoek je een ander huisje?
Gast- Gast
Smikkell ik snap het
Ik denk dat het goed is voor de band met je moeder..June schreef:Stofzuiger schreef:Check, check, check, check.June schreef:Oké, wat vind ik leuk.
- Intelligent
Ehm, een beetje. Dan mag ik zeker niets met mijn carrière doen? Ik wil niet elke dag tussen de middag eten, soep maken en ook nog een hoofdgerecht dat standaard een avg'tje is.Nee hoor, ik ben niet bevooroordeeld.
Ik heb wel ouders die allebei hun hele leven op een boerderij gewoond hebben.
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: