DagCafé
+14
Merai
Qiara
Burn
aniet
Rush
FireButterfly
Erin
Suus
Toet
Lejow
Lotus
Sjaantje
Alex
Ibbeltje
18 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Hanos zit wel door heel NL en België, maar waar precies weet ik niet.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Reva schreef:June schreef:Mijn theetipjes zijn ontzettend lelijk eigenlijk, maar ik koop pas nieuwe als ik theetipjes zie die echt geweldig zijn.
Die van mij zijn geweldig Zijn petit four schaaltjes volgens mij, maar kan ook een theezakje op
Maar je zoekt witte, zodat je nieuwe kunt maken voor mij ?
Gast- Gast
June schreef:De Hanos is toch een soort Makro/Sligro waar je een pasje voor moet hebben?
Makro moet je toch ook een pasje voor hebben? Hanos is een horeca groothandel.
Rush- Lady Post-a-lot
Rush schreef:June schreef:De Hanos is toch een soort Makro/Sligro waar je een pasje voor moet hebben?
Eh.. dat zeg ik toch ook?
Gast- Gast
June schreef:Reva schreef:June schreef:Mijn theetipjes zijn ontzettend lelijk eigenlijk, maar ik koop pas nieuwe als ik theetipjes zie die echt geweldig zijn.
Die van mij zijn geweldig Zijn petit four schaaltjes volgens mij, maar kan ook een theezakje op
Maar je zoekt witte, zodat je nieuwe kunt maken voor mij ?
Nee, ik wil er een stuk of 4 maken voor mijn zussie, met dingen erop die we altijd zeggen/doen
Gast- Gast
Nou zo lees ik het niet. . Ik lees het als dat jij aangeeft dat je voor de Hanos een pasje nodig hebt en voor Makro en Sligro niet.June schreef:Rush schreef:June schreef:De Hanos is toch een soort Makro/Sligro waar je een pasje voor moet hebben?
Rush- Lady Post-a-lot
Deze Reva?
**
**
Laatst aangepast door Smikkell op zo 22 jan 2012 - 7:09; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Heb deze nu even hier staan, maar vind dat dus veel te veel Ikea bij elkaar. En nog steeds een kast over dan...
**
**
(niet quoten0
**
**
(niet quoten0
Laatst aangepast door Smikkell op zo 22 jan 2012 - 7:10; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Rush schreef:Nou zo lees ik het niet. . Ik lees het als dat jij aangeeft dat je voor de Hanos een pasje nodig hebt en voor Makro en Sligro niet.June schreef:Rush schreef:June schreef:De Hanos is toch een soort Makro/Sligro waar je een pasje voor moet hebben?
Aah, zo kun je het inderdaad ook lezen. Ik lees het dat het net zo'n winkel is als de Makro en de Sligro en dat je er dus een pasje voor nodig hebt .
Gast- Gast
Die kast kan daar best, maar goed, mijn kamer kan dan ook in het blad van de Ikea.
Gast- Gast
Hahaha. Maar inderdaad, zo`n winkel is het.
:-)
:-)
Rush- Lady Post-a-lot
Het staat zo wel beter dan de houten kast daar en de witte Ikea kast terug. Maar tevreden ben ik niet!June schreef:Die kast kan daar best, maar goed, mijn kamer kan dan ook in het blad van de Ikea.
Ooit, voor alle kastjes, stond daar die witte leesstoel. Vandaar ook de tijdschriften aan de muur daar. Leesstoel staat tegenwoordig al midden in de woonkamer
Gast- Gast
Smikkell schreef:foto schaaltje
Is die van Xenos? Das wel een optie idd!! Misschien klein schaaltje/petit four iets toch praktischer qua formaat en gebruik. Oeh, ik heb een doel morgen.
Gast- Gast
Jep, Xenos.Reva schreef:Smikkell schreef:foto schaaltje
Is die van Xenos? Das wel een optie idd!! Misschien klein schaaltje/petit four iets toch praktischer qua formaat en gebruik. Oeh, ik heb een doel morgen.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Het staat zo wel beter dan de houten kast daar en de witte Ikea kast terug. Maar tevreden ben ik niet!June schreef:Die kast kan daar best, maar goed, mijn kamer kan dan ook in het blad van de Ikea.
Ooit, voor alle kastjes, stond daar die witte leesstoel. Vandaar ook de tijdschriften aan de muur daar. Leesstoel staat tegenwoordig al midden in de woonkamer
Ja, dit is in ieder geval beter.
Gast- Gast
Ja die schaaltjes zijn wel erg leuk van de Xenos!
Rush- Lady Post-a-lot
Wit bij elkaar is zeker mooi. Wit is sowieso mooi. Ik wil mijn vloer ook witReva schreef:Mooi juist, dat wit bij elkaar!!
Maar dat Ikea bij elkaar vind ik wat stijlloos/inspiratieloos/eigen inbrengloos/fantasieloos. Een oude witte kast zou leuker zijn. Wat een dilemma
Laatst aangepast door Smikkell op zo 22 jan 2012 - 3:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
leuk idee, Reva. ga je 30 theetipjes (?) beschilderen? Jullie hebben vast heul veel uitspraken.
Gast- Gast
Maar dan kan je altijd toch nog op jacht naar een oude kast? Dan heeft het nu in ieder geval wel een plekje allemaal Witte vloer is mooi
Gast- Gast
Smikkell schreef:leuk idee, Reva. ga je 30 theetipjes (?) beschilderen? Jullie hebben vast heul veel uitspraken.
Bwhaha. Gelukkig is een groot deel niet geschikt om op porselein te vereeuwigen
Gast- Gast
June schreef:Die kast kan daar best, maar goed, mijn kamer kan dan ook in het blad van de Ikea.
Mijn woonkamer ook!
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Alex schreef:June schreef:Die kast kan daar best, maar goed, mijn kamer kan dan ook in het blad van de Ikea.
Mijn woonkamer ook!
De mijne wel in de studentenversie van de Ikea, alles is goedkoop
Gast- Gast
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: