DagCafé
+14
Merai
Qiara
Burn
aniet
Rush
FireButterfly
Erin
Suus
Toet
Lejow
Lotus
Sjaantje
Alex
Ibbeltje
18 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
Goedemiddag!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Reva schreef:Gaat A. mee, Lexie?
Nee, we gaan met z'n tweetjes.
Smikkell schreef:Lex, met wie ga je eten?
Met K. voor onze trouwdag (die is woensdag).
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Smikkell schreef:Erin schreef:Goedemiddag!
Wat een heerlijk welkom!
Erin- Ratel
Leuk en goed plan. Weet je al waar/wat jullie gaan eten?Alex schreef:Reva schreef:Gaat A. mee, Lexie?
Nee, we gaan met z'n tweetjes.Smikkell schreef:Lex, met wie ga je eten?
Met K. voor onze trouwdag (die is woensdag).
Over woensdag gesproken: tot hoe laat zou je woensdag eventueel kunnen en vanaf hoe laat weer?
Gast- Gast
Goedemiddag, hoe gaat het met iedereen?
FireButterfly- Prater
- Aantal berichten : 834
Punten : 918
Registratiedatum : 01-03-11
Ow, er kan zo lekker veel in die kast. Het vraag gewoon om meer kringloopservies
Kast heeft een plekje. Geen idee of hij daar blijft staan. Ga zo nog een ander plekje proberen. Heb nu wel een andere kast die geen plek heeft, maar dat is een zorg voor later.
Ow, en mijn wol kan er ook zo perfect in.. En hij heeft de zelfde knoppen als mijn andere kasten, dat kan geen toeval zijn
Kast heeft een plekje. Geen idee of hij daar blijft staan. Ga zo nog een ander plekje proberen. Heb nu wel een andere kast die geen plek heeft, maar dat is een zorg voor later.
Ow, en mijn wol kan er ook zo perfect in.. En hij heeft de zelfde knoppen als mijn andere kasten, dat kan geen toeval zijn
Gast- Gast
Sjaan
Ik probeer mijn Wapp te herstellen, die is een beetje kapot gegaan... Teveel gebruikt denk ik
Ik probeer mijn Wapp te herstellen, die is een beetje kapot gegaan... Teveel gebruikt denk ik
Gast- Gast
Ben je er nou waar je moet gaan staan en over de kleur?
Erin- Ratel
Volgens mij moet ik WA maar verwijderen maar ik ben zo bang dat ik hem dan niet meer kan downloaden. Oh men, ik krijg het aan mijn hart. Wat moet ik zonder WA?
Gast- Gast
Wat is er mis dan?Zusje schreef:Volgens mij moet ik WA maar verwijderen maar ik ben zo bang dat ik hem dan niet meer kan downloaden. Oh men, ik krijg het aan mijn hart. Wat moet ik zonder WA?
Gast- Gast
NeeErin schreef:Ben je er nou waar je moet gaan staan en over de kleur?
Ik wil heb die blauw grijze kleur die ik plaatste en dan tegen een witte muur, maar lijkt onmogelijk. Daarnaast moet ik dan een grijze hoes voor mijn bank vinden, anders wordt het hier een regenboog.
Voorlopig blijft hij zo of wordt hij wit denk ik. Ik schuif vandaag gewoon nog wat heen en weer. Gelukkg heb ik onder een aantal meubels wielen gezet
Gast- Gast
Als ik het beginscherm wil openen zegt hij dat ik een oude versie heb en dat ik de nieuwe moet downloaden. Vooralsnog kon ik het gewoon openen als ik een berichtje kreeg maar nu heb ik van 2 contacten tegelijk en opent hij in het beginscherm en dus niet... Nieuwe versie downloaden gaat niet, ik kan geen WA vinden op 'de markt', zweet breekt me uit... Het is dit probleem:
http://www.postbus31.com/4507/android-tip-download-problemen-met-de-android-market-oplossen-android/
Ik ga nog even verder zoeken...
http://www.postbus31.com/4507/android-tip-download-problemen-met-de-android-market-oplossen-android/
Gast- Gast
Dat had ik ook. Heb ju nu een jaar WA? Dan is hij verlopen. Ik heb hem verwijderd en de nieuwe (gratis versie) genomen. Toen deed hij het weer.Zusje schreef:Als ik het beginscherm wil openen zegt hij dat ik een oude versie heb en dat ik de nieuwe moet downloaden. Vooralsnog kon ik het gewoon openen als ik een berichtje kreeg maar nu heb ik van 2 contacten tegelijk en opent hij in het beginscherm en dus niet... Nieuwe versie downloaden gaat niet, ik kan geen WA vinden op 'de markt', zweet breekt me uit... Het is dit probleem:
Gast- Gast
Hier dus ook, deed het niet meer, moest updaten, en kan m niet meer downloaden. Telefoon blijf aangeven dat er geen geheugen meer is.Zusje schreef:Volgens mij moet ik WA maar verwijderen maar ik ben zo bang dat ik hem dan niet meer kan downloaden. Oh men, ik krijg het aan mijn hart. Wat moet ik zonder WA?
WA is 5 MB en vrije geheugen 45 MB, maar het lukt niet.
Ben nu alles aan het importeren naar laptop, en dan gaat mijn telefoon terug naar fabrieksinstellingen in de hoop dat het dan wel lukt.
Wat moet ik zonder WA?! En postduifje aanschaffen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:NeeErin schreef:Ben je er nou waar je moet gaan staan en over de kleur?
Ik wil heb die blauw grijze kleur die ik plaatste en dan tegen een witte muur, maar lijkt onmogelijk. Daarnaast moet ik dan een grijze hoes voor mijn bank vinden, anders wordt het hier een regenboog.
Voorlopig blijft hij zo of wordt hij wit denk ik. Ik schuif vandaag gewoon nog wat heen en weer. Gelukkg heb ik onder een aantal meubels wielen gezet
Whahahahhaha!
Wat een dilemma's toch ! Geweldig!
Erin- Ratel
Iemand nog behoefte aan een theepot? Hij houdt mijn thee niet warm en als het zo moet, dan hoeft het van mij niet meer!
Gast- Gast
Stel je voor, een leven zonder WA/ FB etc. Moet je na het eten, aankleden etc iedereen gaan bellen wat je hebt gegeten en wat je aan hebt
Dan kom je nergens meer aan toe
Dan kom je nergens meer aan toe
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Hier dus ook, deed het niet meer, moest updaten, en kan m niet meer downloaden. Telefoon blijf aangeven dat er geen geheugen meer is.Zusje schreef:Volgens mij moet ik WA maar verwijderen maar ik ben zo bang dat ik hem dan niet meer kan downloaden. Oh men, ik krijg het aan mijn hart. Wat moet ik zonder WA?
WA is 5 MB en vrije geheugen 45 MB, maar het lukt niet.
Ben nu alles aan het importeren naar laptop, en dan gaat mijn telefoon terug naar fabrieksinstellingen in de hoop dat het dan wel lukt.
Wat moet ik zonder WA?! En postduifje aanschaffen?
Bwhahahahahahahahaha!
Echt waar! Meiden, you made my day again!
Erin- Ratel
Grrr krijg ik weer een berichtje binnen ik raak gefrustreerd!
Even denken hoor, zou best kunnen dat het tegen deze tijd een jaar is. Eh nee, das niet waar, nee klopt niet. Ik heb gekeken op de Market maar daar vind ik geen WhatsApp. Als ik hem nu verwijder komt ie dan denk je wel weer tevoorschijn? Dan ben ik straks al mijn berichten kwijt, zo jammer
Even denken hoor, zou best kunnen dat het tegen deze tijd een jaar is. Eh nee, das niet waar, nee klopt niet. Ik heb gekeken op de Market maar daar vind ik geen WhatsApp. Als ik hem nu verwijder komt ie dan denk je wel weer tevoorschijn? Dan ben ik straks al mijn berichten kwijt, zo jammer
Gast- Gast
Smikkell schreef:Leuk en goed plan. Weet je al waar/wat jullie gaan eten?
Ja, op de locatie waar we getrouwd zijn, vlakbij Reva Wat we gaan eten weten we nog niet. Zien we vanavond wel.
Smikkell schreef:Over woensdag gesproken: tot hoe laat zou je woensdag eventueel kunnen en vanaf hoe laat weer?
Woensdag heb ik om 14.00 uur therapie en om 13.00 uur moet ik uiterlijk weg om de trein te halen (evt vanaf het eiland). Ik ben rond 18.30/19.00 uur weer in town, dus als jullie eventueel op het eiland eten kan ik naar jullie toe komen.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: