DagCafé
+14
Merai
Qiara
Burn
aniet
Rush
FireButterfly
Erin
Suus
Toet
Lejow
Lotus
Sjaantje
Alex
Ibbeltje
18 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: DagCafé
Smikkell schreef:Daar hebben we een smile voorIbbeltje schreef:Voel mij verdrietig en blij tegelijk
Wat is er?
de kat die eerst bij ons woonde, Zippo, en die door een lief persoon is opgevangen destijds, is overleden Ik probeer haar nu te bellen omdat ze fb bericht stuurde dat ik moest bellen maar krijg voicemail.
En blij omdat de band waarvoor ik ging vandaag gewoon door is!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Niet mee eens. Een meeting organiseer je via het forum en is openbaar. Als ik met een vriendin afspreek dat hoeft niet iedereen daar bij te zijn en regel ik dat buiten het forum om.Sjaantje schreef:Zet minimaal 2 forummers bij elkaar en ik noem het een meeting Ik ga woensdag meeten met Toet
Ibbel, whazzup?
Gast- Gast
Dat is inderdaad wel dubbel, Ibbel. Waaraan is hij/zij overleden? En waarom belde ze je niet even?Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Daar hebben we een smile voorIbbeltje schreef:Voel mij verdrietig en blij tegelijk
Wat is er?
de kat die eerst bij ons woonde, Zippo, en die door een lief persoon is opgevangen destijds, is overleden Ik probeer haar nu te bellen omdat ze fb bericht stuurde dat ik moest bellen maar krijg voicemail.
En blij omdat de band waarvoor ik ging vandaag gewoon door is!
Gast- Gast
Laat mij even lekker dwars zijn, Smikk Je hebt gelijk hoor, ik spreek ook wel eens af buiten het forum om zonder dat het een meeting is. Maar ik ben gewoon even baldadig na zo'n lamlendig dagje
Ibbel, wat sneu Is hij/zij overleden door ouderdom of was er wat anders aan de hand?
En zo te horen heb je goed aangemoedigd bij de band?
Ibbel, wat sneu Is hij/zij overleden door ouderdom of was er wat anders aan de hand?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Mag hoor Sjaan. Jouw feestje. Meeting is een meeting en negerzoenen zijn gewoon negerzoenen.Sjaantje schreef:Laat mij even lekker dwars zijn, Smikk Je hebt gelijk hoor, ik spreek ook wel eens af buiten het forum om zonder dat het een meeting is. Maar ik ben gewoon even baldadig na zo'n lamlendig dagje
Gast- Gast
Zó ist maar net!Smikkell schreef:Meeting is een meeting en negerzoenen zijn gewoon negerzoenen.
...er nog maar een paar overSmikkell schreef:Sjaan heeft..Youandi schreef:Negerzoenen... Lekker!!
Sjaantje schreef:...er nog maar een paar overSmikkell schreef:Sjaan heeft..Youandi schreef:Negerzoenen... Lekker!!
Gast- Gast
Denk dat ze niet mijn goede nummer meer had bedenk ik mij nu. Maar krijg haar nog steeds niet te pakken. Ik weet dan ook nog niet waarom ze overleden is.
Wat verdrietig Ibbel..Ibbeltje schreef:Denk dat ze niet mijn goede nummer meer had bedenk ik mij nu. Maar krijg haar nog steeds niet te pakken. Ik weet dan ook nog niet waarom ze overleden is.
Gast- Gast
Oow en ja heel goed aangemoedigd
Sjaan, zit jij nou zomaar over mij te roddelen hier?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Nee, en Sjaan had kleintjes én ze loopt het er wel weer af.Youandi schreef:Negerzoenen zijn ook niet gemaakt om ze per 1 te eten.
Gast- Gast
Ik mag jou wel!Youandi schreef:Negerzoenen zijn ook niet gemaakt om ze per 1 te eten.
Bovendien waren het mini's
Nee, ze wilde netjes melden dat ze je naam had genoemdToet schreef:Sjaan, zit jij nou zomaar over mij te roddelen hier?
Gast- Gast
Ja. SorryToet schreef:Sjaan, zit jij nou zomaar over mij te roddelen hier?
Dát betwijfel ik...Smikkell schreef:Nee, en Sjaan had kleintjes én ze loopt het er wel weer af.Youandi schreef:Negerzoenen zijn ook niet gemaakt om ze per 1 te eten.
Smikkell schreef:Nee, ze wilde netjes melden dat ze je naam had genoemdToet schreef:Sjaan, zit jij nou zomaar over mij te roddelen hier?
Ik kreeg namelijk en WA dat er over me gepraat werd
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik was het nietToet schreef:Smikkell schreef:Nee, ze wilde netjes melden dat ze je naam had genoemdToet schreef:Sjaan, zit jij nou zomaar over mij te roddelen hier?
Gast- Gast
Hoeveel dozen heb je op?Sjaantje schreef:Ja. SorryToet schreef:Sjaan, zit jij nou zomaar over mij te roddelen hier?Dát betwijfel ik...Smikkell schreef:Nee, en Sjaan had kleintjes én ze loopt het er wel weer af.Youandi schreef:Negerzoenen zijn ook niet gemaakt om ze per 1 te eten.
Gast- Gast
Smikkell zekerToet schreef:Smikkell schreef:Nee, ze wilde netjes melden dat ze je naam had genoemdToet schreef:Sjaan, zit jij nou zomaar over mij te roddelen hier?
Smikkell schreef:Hoeveel dozen heb je op?Sjaantje schreef:Ja. SorryToet schreef:Sjaan, zit jij nou zomaar over mij te roddelen hier?Dát betwijfel ik...Smikkell schreef:Nee, en Sjaan had kleintjes én ze loopt het er wel weer af.Youandi schreef:Negerzoenen zijn ook niet gemaakt om ze per 1 te eten.
Moet ik dat écht zeggen?
- Spoiler:
- 1/2 doos
Goedenavond dames! Hoe gaat het hier?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075