DagCafé
+14
Merai
Qiara
Burn
aniet
Rush
FireButterfly
Erin
Suus
Toet
Lejow
Lotus
Sjaantje
Alex
Ibbeltje
18 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Het was een afscheidsfeestje en niet zo heel boeiend. Er was 's middags een probleem met de elektriciteit ontstaan en er was dus niet eens muziek . Maar goed, best gezellig verder, maar niet heeeel interessant.
Hoe was jullie avond?
Hoe was jullie avond?
Gast- Gast
Klinkt gezellig
Mijn avond was erg rustig totdat Reva me uit m'n slaap kwam wekken haha. Ik ging in de keuken even wat drinken en heb gelijk de afwas maar opgeruimd, goed hè.... Om 2u 's nachts...
Mijn avond was erg rustig totdat Reva me uit m'n slaap kwam wekken haha. Ik ging in de keuken even wat drinken en heb gelijk de afwas maar opgeruimd, goed hè.... Om 2u 's nachts...
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Klinkt gezellig
Heel goed! Toen ik maandagnacht de afwas deed om 2 uur, werd mijn huisgenootje boos
Ik lig inmiddels met mijn laptop in bed.
Misschien moet ik toch maar eens slapen. Fijne avond nog allemaal!
Gast- Gast
Daarom ben ik blij dat ik geen huisgenoot heb
Slaap lekker June!
Ik lig inmiddels ook weer lekker in m'n warme bedje, ga maar weer naar dromenland. Truste!
Slaap lekker June!
Ik lig inmiddels ook weer lekker in m'n warme bedje, ga maar weer naar dromenland. Truste!
Sjaantje schreef:Klinkt gezellig
Wat goed van mij, nu hoef je dat morgen niet meer te doen!
Ik ben ook in dubio of ik zal gaan slapen of nog op G. zal wachten. Hij zou whatsappen als hij klaar was en dan als ik het wilde nog komen. En itt tot Sjaan slaap ik wel door whatapp heen
Gast- Gast
Voor Maura.Sjaantje schreef:Nee. Heb wel 1 jaar van opleiding Doktersassistente gedaan, is dat ook goed?Smikkell schreef:Is er een dokter in de zaal?
Voel je je niet lekker?
Gast- Gast
Uhuh... Maar niet als je net zo'n beltoon als ik zou hebben Truste!Reva schreef:Sjaantje schreef:Klinkt gezellig
Wat goed van mij, nu hoef je dat morgen niet meer te doen!
Ik ben ook in dubio of ik zal gaan slapen of nog op G. zal wachten. Hij zou whatsappen als hij klaar was en dan als ik het wilde nog komen. En itt tot Sjaan slaap ik wel door whatapp heen
Oh. Nee, dan laat ik mijn beurt liever voorbij gaan.Smikkell schreef:Voor Maura.Sjaantje schreef:Nee. Heb wel 1 jaar van opleiding Doktersassistente gedaan, is dat ook goed?Smikkell schreef:Is er een dokter in de zaal?
Voel je je niet lekker?
Als ik me het nummer van 112 nou zou herinneren...
Wat heb je voor feestje eigenlijk?
Foei Sjaan, je zou gaan slapen...
Wat heb je voor feestje eigenlijk?
Foei Sjaan, je zou gaan slapen...
Veel plezier nog op het feestje, doe iedereen die ik ken maar de groeten
Wie ken je?Sjaantje schreef:Veel plezier nog op het feestje, doe iedereen die ik ken maar de groeten
Gast- Gast
June schreef:Zijn er nog gezellige mensen met respect voor anderen wakker?
Ik ben net terug van een feestje
Zin in woensdag!
Gast- Gast
Ook Mogge vanuit hier, had graag nog willen slapen, maar grrrrr ben wakker!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik heb gisteravond weer een enorme eetbui gehad en ik ben nu weer zo hard aan het vechten tegen de drang om maar van alles naar binnen te proppen. Walg zo van mezelf...
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Oh Lotus, wat rot heb je wel al een volwaardig eetpatroon opgebouwd? Ik merk dat sinds ik zes eetmomenten op een dag heb de eetbuien uitblijven. Hoe gaat het met je gewicht?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Nee, ik ben het heel rustig aan het opbouwen en zit nog niet aan een volwaardig eetpatroon. Toen ik net begon met wat meer eten kwam ik aan. Daarna viel ik weer af. En nu ben ik na gisteren natuurlijk aangekomen. Twee weken geleden heb ik met mijn behandelaar afgesproken dat we proberen ervoor te zorgen dat ik iedere week 0,2 kg aankom. Maar hoe doe je dat?
Zit nu echt te huilen. Voel me zo rot. Wil niet zo dwangmatig aan eten denken...
Zit nu echt te huilen. Voel me zo rot. Wil niet zo dwangmatig aan eten denken...
Lotus- Ratel
Goedemorgen.
Nou ja goed, voel mij beetje brak.
Lotus
Nou ja goed, voel mij beetje brak.
Lotus
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik ga toch maar proberen vandaag de draad weer op te pakken... Eerst maar eens even douchen.
Lotus- Ratel
Heb je je vanmorgen gewogen dat je zegt dat je aangekomen bent? Om aan te komen moet je wel echt heel veel eten, je lichaam moet daar weer aan wennen (volgens mij heb ik dat pas geleden ook al gezegd). Sterkte
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: