DagCafé
+14
Merai
Qiara
Burn
aniet
Rush
FireButterfly
Erin
Suus
Toet
Lejow
Lotus
Sjaantje
Alex
Ibbeltje
18 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: DagCafé
Sjaantje schreef:Nee hoorReva schreef:Wat lief dat ze komen helpen!
Zeggen de letters PGB je iets?
Perfect Geregelde Butler?
Gast- Gast
Hahaha goed bedacht!Reva schreef:Sjaantje schreef:Nee hoorReva schreef:Wat lief dat ze komen helpen!
Perfect Geregelde Butler?
Zusje, welke muziek dan? I've had the time of my life? Wil die clip hier neer zetten maar lukt niet vanaf m'n mobiel
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Maar even zonder gein, het is idd echt wel lief dat mijn Perfect Geregelde Butlers me op hun vrije zondag komen helpen Ben er erg blij mee want heb vandaag net zoveel energie als een rotte champignon...
Sjaantje schreef:Nee hoorReva schreef:Wat lief dat ze komen helpen!
Gast- Gast
Ik heb nooit zin in rotte champignons. Met rotte appels heb ik ook niets. Die kots ik uit.
Nog 4 minuten tot mijn schatje wordt gebracht!!
Nog 4 minuten tot mijn schatje wordt gebracht!!
Gast- Gast
Ieuw... Rotte appels
Nou ja, rotte champignons heb je iig zó in de kliko gemikt, dat heb ik toevallig gister nog gedaan.
Nou ja, rotte champignons heb je iig zó in de kliko gemikt, dat heb ik toevallig gister nog gedaan.
Heb je het tegen mij? De twee vaders van oppaskinderen komen hem brengen Vast tot in de woonkamer.Reva schreef:En wat als ze heel lief de kast je huis in willen tillen?
Gast- Gast
Change of plans: poets-ploeg komt morgen. Dus ik kan zo lekker terug mijn nest in. Bah wat een kut-dag...
Sjaan
Lees nu pas dat de battle of de bands tot 10 uur vanavond duurt Had dat even over het hoofd gezien. Ik ga wel en zie wel tot hoe laat ik ga. Maar niet tot 10 uur.
Lees nu pas dat de battle of de bands tot 10 uur vanavond duurt Had dat even over het hoofd gezien. Ik ga wel en zie wel tot hoe laat ik ga. Maar niet tot 10 uur.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Sjaan, waarom een kutdag? En het was gewoon van die oude muziek zeg maar, heerlijk!
Ik ben inmiddels thuis, pyjama aan en ga ff nog wat tukken. Daarna hard aan het werk!
Ik ben inmiddels thuis, pyjama aan en ga ff nog wat tukken. Daarna hard aan het werk!
Gast- Gast
Gooodmorning!
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Vandaag een kut-dag omdat... Tja, waarom eigenlijk... Mijn energie-level is 0,0 en ik loop al de hele ochtend (nja, sinds ik wakker ben) te janken om niks... Gewoon zo'n dag, dus.
Kast staat, in de woonkamer en in elkaar gezet en al! Hard op uitgelachen over waar ik hem kwijt moet..
Haalt de een nog even expres zijn vinger over de lijsten in de hal, om vervolgens wat te zeggen over stof en schoonmaken. O my! Zo beschamend! Tuurlijk heb ik net die lijsten niet schoongemaakt deze week.
Maar ik pak hem terug. Dinsdag zou er een ovenschotel klaar staan in de koelkas en die was nergens te vinden. Kinderen honger, geen eten te vinden. Vind ik de schaal in de wasmand. Mannen!!! Zijn enige taak was de was in de machine doen en de ovenschaal in de koelkast zetten voor hij de deur uit zou gaan!!!
(niet quoten)
Haalt de een nog even expres zijn vinger over de lijsten in de hal, om vervolgens wat te zeggen over stof en schoonmaken. O my! Zo beschamend! Tuurlijk heb ik net die lijsten niet schoongemaakt deze week.
Maar ik pak hem terug. Dinsdag zou er een ovenschotel klaar staan in de koelkas en die was nergens te vinden. Kinderen honger, geen eten te vinden. Vind ik de schaal in de wasmand. Mannen!!! Zijn enige taak was de was in de machine doen en de ovenschaal in de koelkast zetten voor hij de deur uit zou gaan!!!
(niet quoten)
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Vandaag een kut-dag omdat... Tja, waarom eigenlijk... Mijn energie-level is 0,0 en ik loop al de hele ochtend (nja, sinds ik wakker ben) te janken om niks... Gewoon zo'n dag, dus.
Gast- Gast
Haha smikkell '
Ik ben benieuwd naar de kast, heb je een foto?
Ik ben benieuwd naar de kast, heb je een foto?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
whaha Smikk
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Haha smikk, zo maak je nog es wat mee!
Mijn was zit in de machine en ik lig weer lekker in bed. Toet, ik ga straks met de formulieren aan de gang en dan hoor je nog van me. Maar de tijd is goed hoor, woensdag! Vergeten je terug te appen gister, sorry
Mijn was zit in de machine en ik lig weer lekker in bed. Toet, ik ga straks met de formulieren aan de gang en dan hoor je nog van me. Maar de tijd is goed hoor, woensdag! Vergeten je terug te appen gister, sorry
Ik ben gedoucht, aangekleed, was hangt, andere was zit in de droger en de vaatwasser is leeg. Oh ja en kind is ook gedoucht en aangekleed.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Goed bezig, Lex!
Ik heb net gefitnesst en daar houdt mijn lijstje ook wel op Ga zo maar eens douchen en aankleden
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: