Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+27
Roodkapje
Urban Naked
Jezzie
Jasmine
ekiaam87
Dora
Puggle
Cranberrie
Annie24
koNijntje
piene1983
Rouge
Jazzlyn
Ayla
_Lana_
Clapperdie
SarahKey
miss piggy
Earane
Monnie
Aimee
Happy
Tania
Papillio
Shy
CCC
Lejow
31 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Puggle doe rustig aan he!
Met mij alles goed! Laatste 3 dagen niet meer misselijk geweest en overgeven.
Wij hebben het kamertje al besteld en willen de kinderwagen binnenkort bestellen. Wij gaan ook voor dr maxi cosi mura 4, de zwarte.
Verder wacht ik tot na de 20 weken echo, zodat ik weet wat het word
@ ccc, mooi dat je weer wat meer uurtje kan werken. Fijn dat het goed over de week verdeeld is..
Met mij alles goed! Laatste 3 dagen niet meer misselijk geweest en overgeven.
Wij hebben het kamertje al besteld en willen de kinderwagen binnenkort bestellen. Wij gaan ook voor dr maxi cosi mura 4, de zwarte.
Verder wacht ik tot na de 20 weken echo, zodat ik weet wat het word
@ ccc, mooi dat je weer wat meer uurtje kan werken. Fijn dat het goed over de week verdeeld is..
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Wat fijn dat de misselijkheid wat beter te doen is Amber! Scheelt echt een hoop he! Ook de MC Mura 4, wat leuk! Ik ben er zooo blij mee, hij staat boven bij ons, maar kan het soms niet laten even heen en weer te rijden op de 1e verdieping haha!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
chococupcake schreef:Wat fijn dat de misselijkheid wat beter te doen is Amber! Scheelt echt een hoop he! Ook de MC Mura 4, wat leuk! Ik ben er zooo blij mee, hij staat boven bij ons, maar kan het soms niet laten even heen en weer te rijden op de 1e verdieping haha!
Ja inderdaad! Erg fijn.
Mijn zus heeft ook een maxi cosi mura 4. Dus al geprobeerd laatst, inklappen/uitklappen etc haha. Erg fijne wagen.
Amber-- Ratel
Vind het ook wel ideaal dat ie best klein is met opklappen en dat je de wielen er zo af kunt klikken als het nodig is! Kan niet wachten totdat er een klein meisje in ligt!
CCC- Ratel
@clapperdie: fijn dat de vk je zo goed in de gaten houdt. Doe maar lekker rustig aan, hopelijk komt de bevalling snel op gang!
@tiramisu: ah, nou heb ik je meisje gemist...Jammer!
@ccc: nou, ze is zeker eigenwijs zeg! Fijn dat jullie volgend eweek nog terug mogen komen. Maar bij de 20w echo hebben ze het geslacht toch wel goed kunnen zien? Ik denk zelf trouwens ook nog steeds van; straks is het tóch een jongen, haha. Ben benieuwd naar je buik. Ja, het ging nog wel goed in de stad, we zijn niet zo lang gebleven en hebben uitgebreid geluncht.
Ik heb meteen even gekeken naar de vooruitzichten, ziet er goed uit voor aankomende week, lekker! Veel plezier morgen, daar kun je zo lekker brunchen!
@muppetje: mooie spullen!
@earane: ja, jullie kleintje kan elk moment komen, spannend. Fijn dat je je nog zo goed voelt.
@amber: wat fijn dat je niet meer misselijk bent geweest, hopelijk blijft het zo.
@all: vanmorgen toch nog wel even lekker geshopt en bijgekletst. Uitgebreid geluncht tussendoor, dus zo was het wel te doen. Morgen weer zo'n visite dag...
@tiramisu: ah, nou heb ik je meisje gemist...Jammer!
@ccc: nou, ze is zeker eigenwijs zeg! Fijn dat jullie volgend eweek nog terug mogen komen. Maar bij de 20w echo hebben ze het geslacht toch wel goed kunnen zien? Ik denk zelf trouwens ook nog steeds van; straks is het tóch een jongen, haha. Ben benieuwd naar je buik. Ja, het ging nog wel goed in de stad, we zijn niet zo lang gebleven en hebben uitgebreid geluncht.
Ik heb meteen even gekeken naar de vooruitzichten, ziet er goed uit voor aankomende week, lekker! Veel plezier morgen, daar kun je zo lekker brunchen!
@muppetje: mooie spullen!
@earane: ja, jullie kleintje kan elk moment komen, spannend. Fijn dat je je nog zo goed voelt.
@amber: wat fijn dat je niet meer misselijk bent geweest, hopelijk blijft het zo.
@all: vanmorgen toch nog wel even lekker geshopt en bijgekletst. Uitgebreid geluncht tussendoor, dus zo was het wel te doen. Morgen weer zo'n visite dag...
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Monnie: we hebben een echo bij 16 weken gedaan omdat we het geslacht wilde weten, daar was het heel even op te zien, die zelfde vrouw gaf aan nog een check te vragen bij de 20weken echo. Hier was dus niks op te zien, hield haar benen bij elkaar elke keer... grrr! haha! En aangezien ik nog een keer terug moest komen voor de 20weken echo, heeft ze nog een keer gekeken en zei toen wel meteen van ah ook weer een meisje, ik heb alleen maar meisjes vandaag! (dus ja, dan zal ze het wel goed hebben gezien) maar wilde toch nog even een check... You never know he! haha! Klinkt lekker je dagje! Ik kan daar zo van genieten uitgebreid lunchen! Morgen lekker brunchen, al vind ik het altijd wel een vreetschuur dat van der Valk en er zit weinig sfeer in... Maar goed, oma en oudtante doen dit al jaren zo, dus een beetje traditie. Hoop dat ze ook een beetje goed op de been zijn, oma van mijn vriend kwakkelde ook enorm weer... bloedtransfusie gehad vorige week enzo... dus zou fijn zijn als hun ook een beetje kunnen genieten.
CCC- Ratel
Amber, leuke kinderwagen! Zwart is altijd goed, ik heb ook een zwarte en doe er gewoon een vrolijk dekentje in en speeltje eraan en super hoor dat de misselijkheid weg is, hopen dat het zo blijft nu.
Ccc, nou fijn toch dat je een dag extra kan werken. Extra centjes zijn altijd fijn! En veel plezier vandaag.
ZO naar de verjaardag van ons nichtje die word 3. Verder rustig dagje hier.
Ccc, nou fijn toch dat je een dag extra kan werken. Extra centjes zijn altijd fijn! En veel plezier vandaag.
ZO naar de verjaardag van ons nichtje die word 3. Verder rustig dagje hier.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Iedereen een fijn weekend gehad?
Wij hebben een rustig weekend gehad, best saai eigenlijk Heb ook geen behoefte om lange dagen weg te gaan helemaal geen energie voor. Hoop dat de weken snel gaan, ik ben zo nieuwschierig naar ons kleine mannetje.
Wij hebben een rustig weekend gehad, best saai eigenlijk Heb ook geen behoefte om lange dagen weg te gaan helemaal geen energie voor. Hoop dat de weken snel gaan, ik ben zo nieuwschierig naar ons kleine mannetje.
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Hoi meiden,
Ik heb echt geen tijd om te reageren of mee te lezen hier, zijn druk met de laatste dingen te regelen en alles in orde te maken. Ook ben ik woensdag jarig en is mijn oma overleden afgelopen week en morgen hebben we haar begrafenis.
Verder ook de normale dingen, huishouden, verloskundige bezoekjes en vraagt zoonlief ook de nodige aandacht.
Ik kom wel af en toe spieken of er al iemand bevallen is
Fijne dag!
Ik heb echt geen tijd om te reageren of mee te lezen hier, zijn druk met de laatste dingen te regelen en alles in orde te maken. Ook ben ik woensdag jarig en is mijn oma overleden afgelopen week en morgen hebben we haar begrafenis.
Verder ook de normale dingen, huishouden, verloskundige bezoekjes en vraagt zoonlief ook de nodige aandacht.
Ik kom wel af en toe spieken of er al iemand bevallen is
Fijne dag!
Gast- Gast
Gecondoleerd Snoepy!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Wat vervelend om te horen Snoepy! Gecondoleerd..
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Gecondoleerd, Snoepy
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
Gecondoleerd en heel veel sterkte de aankomende tijd Snoepy!
CCC- Ratel
Dank jullie wel, ze was al een hele tijd ziek en had de afgelopen tijd heel veel pijn dus het is beter zo, maar blijft altijd wel verdrietig.
Gast- Gast
@ccc: haha, je lijkt mij wel. Ik zou ook het liefst nog een keer het geslacht gecontroleerd willen hebben. Maar hopelijk is bij jullie volgende week het geslacht nog een keer goed te zien. Hoe was de brunch gisteren?
@happy: oh lekker een rustig weekend, dat lukt hier meestal niet.
@snoepy: wat verdrietig van je oma, gecondoleerd
@all: vandaag lekker nog een dagje vrij. En het mooie weer komt eraan! Vanmorgen ook lekker buiten geweest met N. Echt genieten! Hij ligt nu te slapen, alleen die vreselijk irritante buurman begint elke dag in de middag met schuren. Grrr... Hopelijk slaapt hij nog even door.
@happy: oh lekker een rustig weekend, dat lukt hier meestal niet.
@snoepy: wat verdrietig van je oma, gecondoleerd
@all: vandaag lekker nog een dagje vrij. En het mooie weer komt eraan! Vanmorgen ook lekker buiten geweest met N. Echt genieten! Hij ligt nu te slapen, alleen die vreselijk irritante buurman begint elke dag in de middag met schuren. Grrr... Hopelijk slaapt hij nog even door.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Snoepy gecondoleerd met je oma, Altijd naar dat soort dingen.
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Nou vandaag is dus gebeurt waar ik bang voor was. Ik heb te horen gekregen van mijn dokters en de arbo dat ik moet stoppen met werken
En nu ben ik dus doodongelukkig en kan ik wel huilen begin gelijk te malen van wat moet ik nu doen iedere dag en dat ik nu moet gaan zitten wachten op de bevalling waar ik ook al zo tegen op zie! Bah ik ben even zo zielig vandaag
Het liefst ga ik gewoon nog een paar uur werken, maar ik werkte nu 4,5 uur per dag en dit bleek ook niet te werken.
Sorry voor mijn ego berichtje maar ik moest het echt even kwijt.
En nu ben ik dus doodongelukkig en kan ik wel huilen begin gelijk te malen van wat moet ik nu doen iedere dag en dat ik nu moet gaan zitten wachten op de bevalling waar ik ook al zo tegen op zie! Bah ik ben even zo zielig vandaag
Het liefst ga ik gewoon nog een paar uur werken, maar ik werkte nu 4,5 uur per dag en dit bleek ook niet te werken.
Sorry voor mijn ego berichtje maar ik moest het echt even kwijt.
Puggle- Ratel
Verdorie Puggle wat vervelend voor je
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Hè wat balen Puggle, maar als het beter is is het beter...
Wij kregen vandaag te horen dat de kamer die we gekozen hadden niet leverbaar is. Balen, maarja, niets aan te doen, we zoeken verder
Wij kregen vandaag te horen dat de kamer die we gekozen hadden niet leverbaar is. Balen, maarja, niets aan te doen, we zoeken verder
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Ja maar toch...
Voor ons allebei een baaldag dus!
Puggle- Ratel
Puggle schreef:Ja maar toch...
Beetje wel ja, haha
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Waarom is het kamertje niet meer leverbaar Muppetje? Hoop dat je iets soortgelijks kan vinden!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
hopelijk vind je een andere mooie!Muppetje schreef:Puggle schreef:Ja maar toch...
Beetje wel ja, haha
Puggle- Ratel
Puggle: meis, een hele dikke voor jou. Maar blijkbaar is dit het beste voor je kindje. Ik kan me voorstellen dat het ontzettend lang lijkt, zo lang thuis zitten 'wachten' op de bevalling.
Misschien kun je iets creatiefs gaan doen? Schilderijtjes maken voor de babykamer, lakentjes o.i.d. maken voor je kindje, een zwangerschapsalbum maken enz.
En het klinkt heel gemakkelijk, maar probeer je nu nog niet te druk te maken over de bevalling. Of je nu wilt of niet, je zult moeten bevallen, je kindje zal vroeg of laat toch echt naar buiten willen. En dat komt echt goed. Het cliche dat vele vrouwen vertellen, heb ik ook ervaren. Na de bevalling ben je het al snel weer vergeten. Probeer de bevalling om te buigen naar iets positiefs. Je bevalling betekent dat het kindje dat zo welkom is, dan echt geboren gaat worden. Ik heb mijn bevalling als heel intens (als in: contact met mijn kindje) ervaren. Daarbij: ik had negen maanden gewacht en zou binnen een paar uurtjes echt mama zijn. Echt meis, het komt allemaal goed! Geloof in jezelf, ook jij kunt het!
Muppet: voor jou ook . Is een soortgelijk kamertje niet via een andere vestiging of andere winkel te krijgen?
Misschien kun je iets creatiefs gaan doen? Schilderijtjes maken voor de babykamer, lakentjes o.i.d. maken voor je kindje, een zwangerschapsalbum maken enz.
En het klinkt heel gemakkelijk, maar probeer je nu nog niet te druk te maken over de bevalling. Of je nu wilt of niet, je zult moeten bevallen, je kindje zal vroeg of laat toch echt naar buiten willen. En dat komt echt goed. Het cliche dat vele vrouwen vertellen, heb ik ook ervaren. Na de bevalling ben je het al snel weer vergeten. Probeer de bevalling om te buigen naar iets positiefs. Je bevalling betekent dat het kindje dat zo welkom is, dan echt geboren gaat worden. Ik heb mijn bevalling als heel intens (als in: contact met mijn kindje) ervaren. Daarbij: ik had negen maanden gewacht en zou binnen een paar uurtjes echt mama zijn. Echt meis, het komt allemaal goed! Geloof in jezelf, ook jij kunt het!
Muppet: voor jou ook . Is een soortgelijk kamertje niet via een andere vestiging of andere winkel te krijgen?
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
@ puggle, wat balen!! Maar voor je kindje beter! Komt het door je bloeddruk?
@ muppet, jammer!
@ muppet, jammer!
Amber-- Ratel
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken