Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+27
Roodkapje
Urban Naked
Jezzie
Jasmine
ekiaam87
Dora
Puggle
Cranberrie
Annie24
koNijntje
piene1983
Rouge
Jazzlyn
Ayla
_Lana_
Clapperdie
SarahKey
miss piggy
Earane
Monnie
Aimee
Happy
Tania
Papillio
Shy
CCC
Lejow
31 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 33 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Amber- za 10 maa 2012 - 9:13

Puggle doe rustig aan he!
Met mij alles goed! Laatste 3 dagen niet meer misselijk geweest en overgeven.
Wij hebben het kamertje al besteld en willen de kinderwagen binnenkort bestellen. Wij gaan ook voor dr maxi cosi mura 4, de zwarte.
Verder wacht ik tot na de 20 weken echo, zodat ik weet wat het word smile

@ ccc, mooi dat je weer wat meer uurtje kan werken. Fijn dat het goed over de week verdeeld is..
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 33 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  CCC za 10 maa 2012 - 9:26

Wat fijn dat de misselijkheid wat beter te doen is Amber! Scheelt echt een hoop he! Ook de MC Mura 4, wat leuk! Ik ben er zooo blij mee, hij staat boven bij ons, maar kan het soms niet laten even heen en weer te rijden op de 1e verdieping haha! Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 33 827601

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Amber- za 10 maa 2012 - 9:29

chococupcake schreef:Wat fijn dat de misselijkheid wat beter te doen is Amber! Scheelt echt een hoop he! Ook de MC Mura 4, wat leuk! Ik ben er zooo blij mee, hij staat boven bij ons, maar kan het soms niet laten even heen en weer te rijden op de 1e verdieping haha! Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 33 827601

Ja inderdaad! Erg fijn.
Mijn zus heeft ook een maxi cosi mura 4. Dus al geprobeerd laatst, inklappen/uitklappen etc haha. Erg fijne wagen.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  CCC za 10 maa 2012 - 9:33

Vind het ook wel ideaal dat ie best klein is met opklappen en dat je de wielen er zo af kunt klikken als het nodig is! Kan niet wachten totdat er een klein meisje in ligt! I love you

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Monnie za 10 maa 2012 - 9:37

@clapperdie: fijn dat de vk je zo goed in de gaten houdt. Doe maar lekker rustig aan, hopelijk komt de bevalling snel op gang!

@tiramisu: ah, nou heb ik je meisje gemist...Jammer!

@ccc: nou, ze is zeker eigenwijs zeg! Fijn dat jullie volgend eweek nog terug mogen komen. Maar bij de 20w echo hebben ze het geslacht toch wel goed kunnen zien? Ik denk zelf trouwens ook nog steeds van; straks is het tóch een jongen, haha. Ben benieuwd naar je buik. Ja, het ging nog wel goed in de stad, we zijn niet zo lang gebleven en hebben uitgebreid geluncht.
Ik heb meteen even gekeken naar de vooruitzichten, ziet er goed uit voor aankomende week, lekker! Veel plezier morgen, daar kun je zo lekker brunchen!

@muppetje: mooie spullen!

@earane: ja, jullie kleintje kan elk moment komen, spannend. Fijn dat je je nog zo goed voelt.

@amber: wat fijn dat je niet meer misselijk bent geweest, hopelijk blijft het zo.

@all: vanmorgen toch nog wel even lekker geshopt en bijgekletst. Uitgebreid geluncht tussendoor, dus zo was het wel te doen. Morgen weer zo'n visite dag...

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  CCC za 10 maa 2012 - 9:48

Monnie: we hebben een echo bij 16 weken gedaan omdat we het geslacht wilde weten, daar was het heel even op te zien, die zelfde vrouw gaf aan nog een check te vragen bij de 20weken echo. Hier was dus niks op te zien, hield haar benen bij elkaar elke keer... grrr! haha! En aangezien ik nog een keer terug moest komen voor de 20weken echo, heeft ze nog een keer gekeken en zei toen wel meteen van ah ook weer een meisje, ik heb alleen maar meisjes vandaag! (dus ja, dan zal ze het wel goed hebben gezien) maar wilde toch nog even een check... You never know he! haha! Klinkt lekker je dagje! smile Ik kan daar zo van genieten uitgebreid lunchen! Morgen lekker brunchen, al vind ik het altijd wel een vreetschuur dat van der Valk en er zit weinig sfeer in... Maar goed, oma en oudtante doen dit al jaren zo, dus een beetje traditie. Hoop dat ze ook een beetje goed op de been zijn, oma van mijn vriend kwakkelde ook enorm weer... bloedtransfusie gehad vorige week enzo... dus zou fijn zijn als hun ook een beetje kunnen genieten.

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle zo 11 maa 2012 - 1:51

Amber, leuke kinderwagen! Zwart is altijd goed, ik heb ook een zwarte en doe er gewoon een vrolijk dekentje in en speeltje eraan smile en super hoor dat de misselijkheid weg is, hopen dat het zo blijft nu.

Ccc, nou fijn toch dat je een dag extra kan werken. Extra centjes zijn altijd fijn! En veel plezier vandaag.

ZO naar de verjaardag van ons nichtje die word 3. Verder rustig dagje hier.

Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Happy zo 11 maa 2012 - 21:54

Iedereen een fijn weekend gehad? smile

Wij hebben een rustig weekend gehad, best saai eigenlijk :P Heb ook geen behoefte om lange dagen weg te gaan helemaal geen energie voor. Hoop dat de weken snel gaan, ik ben zo nieuwschierig naar ons kleine mannetje. I love you I love you

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast zo 11 maa 2012 - 21:59

Hoi meiden,

Ik heb echt geen tijd om te reageren of mee te lezen hier, zijn druk met de laatste dingen te regelen en alles in orde te maken. Ook ben ik woensdag jarig en is mijn oma overleden afgelopen week en morgen hebben we haar begrafenis.
Verder ook de normale dingen, huishouden, verloskundige bezoekjes en vraagt zoonlief ook de nodige aandacht.

Ik kom wel af en toe spieken of er al iemand bevallen is smile

Fijne dag!

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 11 maa 2012 - 22:17

Gecondoleerd Snoepy!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Clapperdie zo 11 maa 2012 - 22:21

Wat vervelend om te horen Snoepy! Gecondoleerd..
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Papillio zo 11 maa 2012 - 23:22

Gecondoleerd, Snoepy Sad
Papillio
Papillio
Prater
Prater

Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11

Bericht  CCC ma 12 maa 2012 - 0:59

Gecondoleerd en heel veel sterkte de aankomende tijd Snoepy! Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 33 699888

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 12 maa 2012 - 2:06

Dank jullie wel, ze was al een hele tijd ziek en had de afgelopen tijd heel veel pijn dus het is beter zo, maar blijft altijd wel verdrietig.

Gast
Gast

Bericht  Monnie ma 12 maa 2012 - 2:30

@ccc: haha, je lijkt mij wel. Ik zou ook het liefst nog een keer het geslacht gecontroleerd willen hebben. Maar hopelijk is bij jullie volgende week het geslacht nog een keer goed te zien. Hoe was de brunch gisteren?

@happy: oh lekker een rustig weekend, dat lukt hier meestal niet.

@snoepy: wat verdrietig van je oma, gecondoleerd Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 33 699888

@all: vandaag lekker nog een dagje vrij. En het mooie weer komt eraan! Vanmorgen ook lekker buiten geweest met N. Echt genieten! Hij ligt nu te slapen, alleen die vreselijk irritante buurman begint elke dag in de middag met schuren. Grrr... Hopelijk slaapt hij nog even door.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Happy ma 12 maa 2012 - 2:46

Snoepy gecondoleerd met je oma, Altijd naar dat soort dingen. Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 33 699888

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Puggle ma 12 maa 2012 - 7:35

Nou vandaag is dus gebeurt waar ik bang voor was. Ik heb te horen gekregen van mijn dokters en de arbo dat ik moet stoppen met werken Sad

En nu ben ik dus doodongelukkig en kan ik wel huilen Cry begin gelijk te malen van wat moet ik nu doen iedere dag en dat ik nu moet gaan zitten wachten op de bevalling waar ik ook al zo tegen op zie! Bah ik ben even zo zielig vandaag Sad

Het liefst ga ik gewoon nog een paar uur werken, maar ik werkte nu 4,5 uur per dag en dit bleek ook niet te werken.

Sorry voor mijn ego berichtje maar ik moest het echt even kwijt.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Weegschaal ma 12 maa 2012 - 7:51

Verdorie Puggle wat vervelend voor je Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 33 699888
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Muppetje ma 12 maa 2012 - 7:53

Hè wat balen Puggle, maar als het beter is is het beter...

Wij kregen vandaag te horen dat de kamer die we gekozen hadden niet leverbaar is. Balen, maarja, niets aan te doen, we zoeken verder

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Puggle ma 12 maa 2012 - 7:54

Ja maar toch... Sad

Voor ons allebei een baaldag dus!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje ma 12 maa 2012 - 7:56

Puggle schreef:Ja maar toch... Sad

Beetje wel ja, haha

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Weegschaal ma 12 maa 2012 - 7:58

Waarom is het kamertje niet meer leverbaar Muppetje? Hoop dat je iets soortgelijks kan vinden!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Puggle ma 12 maa 2012 - 8:01

Muppetje schreef:
Puggle schreef:Ja maar toch... Sad

Beetje wel ja, haha
hug hopelijk vind je een andere mooie!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Jasmine ma 12 maa 2012 - 8:03

Puggle: meis, een hele dikke Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 33 699888voor jou. Maar blijkbaar is dit het beste voor je kindje. Ik kan me voorstellen dat het ontzettend lang lijkt, zo lang thuis zitten 'wachten' op de bevalling.

Misschien kun je iets creatiefs gaan doen? Schilderijtjes maken voor de babykamer, lakentjes o.i.d. maken voor je kindje, een zwangerschapsalbum maken enz.

En het klinkt heel gemakkelijk, maar probeer je nu nog niet te druk te maken over de bevalling. Of je nu wilt of niet, je zult moeten bevallen, je kindje zal vroeg of laat toch echt naar buiten willen. En dat komt echt goed. Het cliche dat vele vrouwen vertellen, heb ik ook ervaren. Na de bevalling ben je het al snel weer vergeten. Probeer de bevalling om te buigen naar iets positiefs. Je bevalling betekent dat het kindje dat zo welkom is, dan echt geboren gaat worden. Ik heb mijn bevalling als heel intens (als in: contact met mijn kindje) ervaren. Daarbij: ik had negen maanden gewacht en zou binnen een paar uurtjes echt mama zijn. Echt meis, het komt allemaal goed! Geloof in jezelf, ook jij kunt het!

Muppet: voor jou ook Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 33 699888. Is een soortgelijk kamertje niet via een andere vestiging of andere winkel te krijgen?
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Amber- ma 12 maa 2012 - 8:11

@ puggle, wat balen!! Maar voor je kindje beter! Komt het door je bloeddruk?

@ muppet, jammer!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: