Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+27
Roodkapje
Urban Naked
Jezzie
Jasmine
ekiaam87
Dora
Puggle
Cranberrie
Annie24
koNijntje
piene1983
Rouge
Jazzlyn
Ayla
_Lana_
Clapperdie
SarahKey
miss piggy
Earane
Monnie
Aimee
Happy
Tania
Papillio
Shy
CCC
Lejow
31 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
chococupcake schreef:Ooehhh die staat op mijn babyshower lijstje! Die is ook zo leuk!
Ja he! We zagen hem en waren ook gelijk helemaal verkocht haha, Ohja en een mobiel van nijntje gekocht ook bij babypark die is ook super leuk!
Deze
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Die hebben wij ook voor boven de box Voor het ledikantje heb ik een andere gekocht (alsof ik er niet genoeg had aan 1 ) Ik twijfel nog over de geboortesticker voor op het raam... daar zijn ook nijntjes van te krijgen.. of doe ik de officiele leuke ooievaar gewoon? Naja ik ga er nog even overnadenken, tijd genoeg
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
@puggle: mooie meubeltjes!
@muppetje: welkom, ook alweer 12 weken, fijn!
@ccc: ik ben ook blij dat het weer bijna lente is, helemaal met het verlof in vooruitzicht, haha. Ben benieuwd naar je buik Ik vind dat ze bij hema en prenatal altijd leuke kleding hebben. Of kleertjes.com.
@clapperdie: hoe is het nu met jou? Bloeddruk goed gebleven?
@shy: leuke kamer, het behang is erg leuk.
@all: ben vandaag nog weer onverwachts naar mijn werk geweest, er was alweer iemand overleden, veel geregel dan. Maar nu is de rust ook een beetje aan het terugkeren gelukkig. De afgelopen paar weken waren erg hectisch.
Ons meisje drukt trouwens ontzettend op mijn blaas, ik moet echt heel vaak naar de wc. Ook zit ze soms lekker in mijn botten te duwen, schrik er soms van! Gaat iemand van jullie iegenlijk nog een buikfotoshoot doen? Wij wel, met ons zoontje erbij, ws over 2 weken. Ben heel benieuwd!
@muppetje: welkom, ook alweer 12 weken, fijn!
@ccc: ik ben ook blij dat het weer bijna lente is, helemaal met het verlof in vooruitzicht, haha. Ben benieuwd naar je buik Ik vind dat ze bij hema en prenatal altijd leuke kleding hebben. Of kleertjes.com.
@clapperdie: hoe is het nu met jou? Bloeddruk goed gebleven?
@shy: leuke kamer, het behang is erg leuk.
@all: ben vandaag nog weer onverwachts naar mijn werk geweest, er was alweer iemand overleden, veel geregel dan. Maar nu is de rust ook een beetje aan het terugkeren gelukkig. De afgelopen paar weken waren erg hectisch.
Ons meisje drukt trouwens ontzettend op mijn blaas, ik moet echt heel vaak naar de wc. Ook zit ze soms lekker in mijn botten te duwen, schrik er soms van! Gaat iemand van jullie iegenlijk nog een buikfotoshoot doen? Wij wel, met ons zoontje erbij, ws over 2 weken. Ben heel benieuwd!
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
Leuk stoer kamertje shygirl! Jij bent bij Ikea geweest (wij hebben hier dezelfde commode en ledikant) :p
CCC, ik zal morgen als mn laptop aan staat wel weer eens een foto plaatsen
Gast- Gast
Tiramisu schreef:Leuk stoer kamertje shygirl! Jij bent bij Ikea geweest (wij hebben hier dezelfde commode en ledikant) :p
Ccc: Geboortestickers van Nijntje leuk!
Monnie: dank je wel
Tiramisu: ja Ikea haha hebben jullie niet d kast erbij?
Shy- Kletskop
@ muppet veel plezier vandaag met kamertjes kijken!
@ ccc heb jij weer die allergische reactie balen zeg, maar gelukkig is het weer wat bijgetrokken!
@ wauw shy leuk kamertje! echt een stoere jongenskamer.
erg leuk om te zien hoe iedereen een heel verschillend kamertje maakt:D
@ leuk puggle jij komt ook al aardig in de spulletjes te zitten!
@ monnie vervelend zeg hopelijk kan je nu wat rustiger aan doen, super leuk een fotoshoot wij gaan dat niet doen maar met je zoontje erbij is het extra leuk!
@ tiramisu heerlijk om te lezen dat het allemaal goed gaat met jullie meisje en hopelijk krijgt ze heel snel door hoe ze s'nachts door moet slapen!
@ all eigenlijk weinig nieuws we hebben een rustig weekend voor de boeg lekker uitrusten zonder verplichtingen en nog 2 weekjes werken!
fijn weekend allemaal!
@ ccc heb jij weer die allergische reactie balen zeg, maar gelukkig is het weer wat bijgetrokken!
@ wauw shy leuk kamertje! echt een stoere jongenskamer.
erg leuk om te zien hoe iedereen een heel verschillend kamertje maakt:D
@ leuk puggle jij komt ook al aardig in de spulletjes te zitten!
@ monnie vervelend zeg hopelijk kan je nu wat rustiger aan doen, super leuk een fotoshoot wij gaan dat niet doen maar met je zoontje erbij is het extra leuk!
@ tiramisu heerlijk om te lezen dat het allemaal goed gaat met jullie meisje en hopelijk krijgt ze heel snel door hoe ze s'nachts door moet slapen!
@ all eigenlijk weinig nieuws we hebben een rustig weekend voor de boeg lekker uitrusten zonder verplichtingen en nog 2 weekjes werken!
fijn weekend allemaal!
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10
Muppet, fijne dag en veel plezier vandaag
Miss piggy, ja langzaam aan word de kamer gevult fijn weekend, hoe ver ben jij nu eigelijk?
Hoe is het met de rest? Nog geen aankomende bevallingen?
Miss piggy, ja langzaam aan word de kamer gevult fijn weekend, hoe ver ben jij nu eigelijk?
Hoe is het met de rest? Nog geen aankomende bevallingen?
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
ik ben 32 weken en 1 dag zwanger
clapperdie en earana zijn de eerste die gaan bevallen spannend!
clapperdie en earana zijn de eerste die gaan bevallen spannend!
miss piggy- Fluisteraar
@misspiggy: lekker, nog 2 weken werken! Aftellen nu hè.
@all: ik ga zo nog even met een vriendin de stad in. Heb haar gister al even gebeld dat ik niet zo heel lang ga, dat geslenter kan ik toch niet zo goed meer volhouden. Voel toch altijd wel wat minder begrip bij haar, wel jammer, ze heeft geen kinderen, dus nog geen zwangerschap meegemaakt, bij andere vriendinnen met kinderen voelt dat toch wat makkelijker. Fijne dag allemaal!
@all: ik ga zo nog even met een vriendin de stad in. Heb haar gister al even gebeld dat ik niet zo heel lang ga, dat geslenter kan ik toch niet zo goed meer volhouden. Voel toch altijd wel wat minder begrip bij haar, wel jammer, ze heeft geen kinderen, dus nog geen zwangerschap meegemaakt, bij andere vriendinnen met kinderen voelt dat toch wat makkelijker. Fijne dag allemaal!
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Volgens mij zijn er straks een heleboel die rond dezelfde tijd gaan bevallen.
Gast- Gast
Wij hebben zo de 3D echo! Ben zooo benieuwd! Reageer straks even op iedereen hoor!
CCC- Ratel
chococupcake schreef:Wij hebben zo de 3D echo! Ben zooo benieuwd! Reageer straks even op iedereen hoor!
Veel plezier!!!!!
@ Muppet, jij ook veel plezier vandaag!
@ Shygirl, wat een mooi kamertje!
@ Puggle, leuk he dat shoppen! Kan niet wachten tot de 20 weken echo als we weten wat het word kan ik los gaan haha
@ Monnie, wat vervelend dat je meisje zo op je blaas ligt.
Wat leuk de fotoshoot!
@ Miss Piggy, lekker hoor bijna met verlof!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Even een update (heb even geen puf om te reageren op iedereen sorry! lees wel alles hoor:))
Bloeddruk was donderdag weer hoog en moest weer een rondje ziekenhuis voor ctg, echo, bloedprikken, urineonderzoek. Enige wat er uit kwam was mn HB die was aan de lage kant. Maandag weer bloedprikken voor HB en aan de hand daarvan kijken ze of ik extra ijzer moet krijgen voor de bevalling en vooral de tijd daarna.
Vandaag is de VK aan huis geweest en mn bloeddruk was weer wat lager 140/88 deze keer. Dinsdag komt ze nog een keer aan huis. Verder moet ik eventuele klachten in de gaten houden zoals duizelig zijn, hoofdpijn, niet lekker voelen etc. Verder voel ik me goed dus ga er niet van uit dat het de slechte kant op gaat.
Verder ben ik gewoon heel moe. Veel harde buiken steeds maar helaas niets meer.. Dus ik ga me lekker rustig houden.
Bloeddruk was donderdag weer hoog en moest weer een rondje ziekenhuis voor ctg, echo, bloedprikken, urineonderzoek. Enige wat er uit kwam was mn HB die was aan de lage kant. Maandag weer bloedprikken voor HB en aan de hand daarvan kijken ze of ik extra ijzer moet krijgen voor de bevalling en vooral de tijd daarna.
Vandaag is de VK aan huis geweest en mn bloeddruk was weer wat lager 140/88 deze keer. Dinsdag komt ze nog een keer aan huis. Verder moet ik eventuele klachten in de gaten houden zoals duizelig zijn, hoofdpijn, niet lekker voelen etc. Verder voel ik me goed dus ga er niet van uit dat het de slechte kant op gaat.
Verder ben ik gewoon heel moe. Veel harde buiken steeds maar helaas niets meer.. Dus ik ga me lekker rustig houden.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
chococupcake schreef:Tiramisu: wat fijn dat het zo lekker gaat! En hopen dat ze nu iets langer tussen de nachtvoedingen in laat, kan je een beetje slapen! Show je nog een keertje een foto van je mooie meisje?
*
Oké dan, éventjes mijn mooie meisje showen Lekker bij papa (er eventjes afgeknipt, geloof niet dat hij graag op het Yes forum staat met zijn hoofd ) op bed.
Veel plezier bij de 3d echo trouwens!
Shygirl, de kast hebben wij niet nee. Hier zitten alle kleertjes en dergelijke in mandjes in de commode. We hebben geen aparte kledingkast. Zo ongeveer, maar dit is van voor haar geboorte toen alles nog niet helemaal een vaste plek had. Inmiddels staat en ligt alles veel logischer (en meer opgeruimd). En meer roze, haha. Sinds haar geboorte zijn ik en kraamvisite helemaal los gegaan op meisjes spulletjes
*
Clapperdie, succes met de laatste loodjes! Lekker rustig aan doen nu..
Zo stom, ik voel me nog veel meer hier op mijn plek dan in het mama 2012 topic Maar dat zal nog wel komen als er binnenkort wat meer van dit topic zijn bevallen en daar mee gaan schrijven.
Laatst aangepast door Tiramisu op za 10 maa 2012 - 7:51; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
wauw tiramisu wat een knapperd:D
ccc veel plezier bij de 3d echo!
clapperdie hopelijk laat de kleine zich heel snel zien succes
ccc veel plezier bij de 3d echo!
clapperdie hopelijk laat de kleine zich heel snel zien succes
miss piggy- Fluisteraar
Tiramisu: wat een lieffie zeg!
Clapperdie: ooh balen zeg! Neem lekker je rust, misschien zijn die harde buiken een beetje het voorwerk nu aan het doen... Hoop dat je je in elk geval een beetje oke blijft voelen! En hopelijk zet het snel door!
All: nou... ons eigenwijsje is echt een eigenwijsje, liet weer lekker veel van zich zien... Armpjes, beentjes voor haar gezicht en niet bewegen... Nu mogen we de 19e 's avonds terugkomen. Maar ben eigemlijk wel een beetje teleurgesteld, had er zo'n zin in, en elke echo is ze wel eigenwijs geweest tot nu toe. Ook geen check qua geslacht kunnen doen dus nu ben ik een beetje teleurgesteld en heb het idee dat we een enorme gok met het roze hebben genomen... Naja wie weet volgende week dus wel een leuke echo! Maar houd er wel rekening mee, dat ze weer eigenwijs zal doen haha! 1 ding scheelt, ik werk die hele dag (moest extra werken ivm te weinig personeel en het is een lange dag) dan ben ik lekker druk bezig en slaapt ze waarschijnlijk de hele dag en dan 's avonds hopelijk wat beweging! haha!
Ga nu even mijn buikfoto uploaden... Word toch best wel huge die buik!
Clapperdie: ooh balen zeg! Neem lekker je rust, misschien zijn die harde buiken een beetje het voorwerk nu aan het doen... Hoop dat je je in elk geval een beetje oke blijft voelen! En hopelijk zet het snel door!
All: nou... ons eigenwijsje is echt een eigenwijsje, liet weer lekker veel van zich zien... Armpjes, beentjes voor haar gezicht en niet bewegen... Nu mogen we de 19e 's avonds terugkomen. Maar ben eigemlijk wel een beetje teleurgesteld, had er zo'n zin in, en elke echo is ze wel eigenwijs geweest tot nu toe. Ook geen check qua geslacht kunnen doen dus nu ben ik een beetje teleurgesteld en heb het idee dat we een enorme gok met het roze hebben genomen... Naja wie weet volgende week dus wel een leuke echo! Maar houd er wel rekening mee, dat ze weer eigenwijs zal doen haha! 1 ding scheelt, ik werk die hele dag (moest extra werken ivm te weinig personeel en het is een lange dag) dan ben ik lekker druk bezig en slaapt ze waarschijnlijk de hele dag en dan 's avonds hopelijk wat beweging! haha!
Ga nu even mijn buikfoto uploaden... Word toch best wel huge die buik!
CCC- Ratel
Nou, wij zijn eruit, het is deze kamer en deze wagen geworden
Zal later even op iedereen reageren, ben nu bij mij moeder
Zal later even op iedereen reageren, ben nu bij mij moeder
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppet, ook nog even hier. Mooi!!!
@ tiramisu, wat een mooi meisje!!!
@clapperdie, doe rustig aan! Fijn dat je bloeddruk vandaag weer wat lager was!
@ tiramisu, wat een mooi meisje!!!
@clapperdie, doe rustig aan! Fijn dat je bloeddruk vandaag weer wat lager was!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Leuk Muppet! Wij hebben ook de Maxi Cosi mura 4! Wij hebben hem in het donkerblauw genomen, jullie in bruin? Kamertje ziet er ook leuk uit!
CCC- Ratel
Hey meiden! Heb alles gelezen, hoor! Even een korte reactie omdat ik ook bezig ben met eten koken .
@ Clapperdie: Balen van je bloeddruk weer! Hopelijk komt de kleine er snel aan. Heb je zelf veel last van de bloeddruk? Mijn schoonzus heeft ook een te hoge bloeddruk, zij moet nu dit weekend in het ziekenhuis blijven. Haar bloeddruk was 160/100, maar ze willen haar nog niet inleiden. Doe rustig aan!
@ Shygirl: Mooi kamertje!
@ Tiramisu: Aahw, wat een mooi meisje hebben jullie!
@ Muppetje: Mooie meubels hebben jullie uitgekozen! Wij hebben ook een maxi cosi mura, alleen dan 3 i.p.v. 4.
@ Ccc: Eigenwijs kindje heb je in de buik inderdaad! Logisch dat je teleurgesteld bent. Hopelijk laat ze zich bij de volgende echo beter zien.
Verder weet ik het niet meer...
@ All: Vandaag 39 weken zwanger! Jeetje, vind het zo gek dat ik al zo ver ben. Vandaag lekker naar de stad geweest en geluncht. Kan me nog goed voortbewegen gelukkig . Ben wel erg nieuwsgierig naar de kleine meid, maar ik wacht rustig af!
@ Clapperdie: Balen van je bloeddruk weer! Hopelijk komt de kleine er snel aan. Heb je zelf veel last van de bloeddruk? Mijn schoonzus heeft ook een te hoge bloeddruk, zij moet nu dit weekend in het ziekenhuis blijven. Haar bloeddruk was 160/100, maar ze willen haar nog niet inleiden. Doe rustig aan!
@ Shygirl: Mooi kamertje!
@ Tiramisu: Aahw, wat een mooi meisje hebben jullie!
@ Muppetje: Mooie meubels hebben jullie uitgekozen! Wij hebben ook een maxi cosi mura, alleen dan 3 i.p.v. 4.
@ Ccc: Eigenwijs kindje heb je in de buik inderdaad! Logisch dat je teleurgesteld bent. Hopelijk laat ze zich bij de volgende echo beter zien.
Verder weet ik het niet meer...
@ All: Vandaag 39 weken zwanger! Jeetje, vind het zo gek dat ik al zo ver ben. Vandaag lekker naar de stad geweest en geluncht. Kan me nog goed voortbewegen gelukkig . Ben wel erg nieuwsgierig naar de kleine meid, maar ik wacht rustig af!
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Tiramisu: zo te zien kan je alles goed kwijt! Leuke blauwe mandjes
Earane: dank je wel!
Earane: dank je wel!
Shy- Kletskop
chococupcake schreef:Leuk Muppet! Wij hebben ook de Maxi Cosi mura 4! Wij hebben hem in het donkerblauw genomen, jullie in bruin? Kamertje ziet er ook leuk uit!
Een bruine inderdaad.
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppet, mooi hoor je spulletjes
Ccc, wat jammer zeg dat de kleine niet zo mee wilde werken. Wel fijn dat je volgende week terug kan komen.
Clapperdie, Balen zeg van je bloedruk! Hopen dat het zo blijft en idd maar lekker rustig aan doen. Hopelijk komt jullie kleintje snel!
Earane, bij jou is het ook al zo spannend aan het worden
Amber, alles verder goed bij jou? Ook al voor spulletjes wezen kijken of wacht je nog even tot de 20 weken met kopen?
Tiramisu, jammer ik heb helaas de foto gemist
Vandaag gewerkt en was eigelijk wat teveel, ben heel de dag gebleven omdat het zo druk was. Best wel moe nu en veel harde buiken gehad helaas. Moet maandag weer even naar de arbo dus maar even aankaarten.
Verder gister de kleertjes en spullen in de kast gelegd en het is zo schattig om te zien
Ccc, wat jammer zeg dat de kleine niet zo mee wilde werken. Wel fijn dat je volgende week terug kan komen.
Clapperdie, Balen zeg van je bloedruk! Hopen dat het zo blijft en idd maar lekker rustig aan doen. Hopelijk komt jullie kleintje snel!
Earane, bij jou is het ook al zo spannend aan het worden
Amber, alles verder goed bij jou? Ook al voor spulletjes wezen kijken of wacht je nog even tot de 20 weken met kopen?
Tiramisu, jammer ik heb helaas de foto gemist
Vandaag gewerkt en was eigelijk wat teveel, ben heel de dag gebleven omdat het zo druk was. Best wel moe nu en veel harde buiken gehad helaas. Moet maandag weer even naar de arbo dus maar even aankaarten.
Verder gister de kleertjes en spullen in de kast gelegd en het is zo schattig om te zien
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Monnie: ging het uiteindelijk een beetje in de stad? Vervelend is dat he, als iemand niet helemaal begrijpt wat je bedoeld. Ik voel me dan ook altijd best schuldig om het aan te geven, voel me dan altijd een spelbreker, maar slaat natuurlijk nergens op.
Earane: al 39 weken! Word nu echt spannend! Vind je het zelf ook spannender worden nu? Voel je je nog helemaal op je gemak om de deur uit te gaan? Lekker dat je even de stad in bent geweest en lekker hebt geluncht, lekker genieten is dat altijd he?
Puggle: ooeh... iets te druk geweest dus! Inderdaad goed om het even aan te kaarten bij de Arbo van de week. Hopelijk heb je morgen lekker een rustig dagje zodat je een beetje kunt bijkomen. Wel rustig aandoen hoor!
Ik kreeg gisteren op het werk te horen dat ik een dag extra kan werken, er heeft iemand ontslag genomen en wil zsm uit dienst treden. Opzich vind ik het niet erg. Het gaat om de maandagmiddag voor 4.5 uur. Dus niet te lang, en dan heb ik de dinsdag en donderdag tussendoor vrij. Zo kan ik na elke dag een beetje bijtanken. Heb ja gezegd, want ik voelde me toch niet helemaal lekker zo thuis vorige week. Was echt ontzettend emotioneel als mijn vriend de deur uitging en voelde me snel alleen. Echt heel gek, normaal gesproken heb ik dat helemaal niet dus het zijn of de hormonen of toch een beetje alles met mijn oma en alles wat er de afgelopen maanden aan de hand is geweest qua zieke familieleden en sterfgevallen.
Heb vandaag de auto maar even helemaal schoongemaakt en net even wat viooltjes in potjes gedaan voor in de voortuin, ziet er weer een stuk gezelliger uit! Schijnt dat het van de week al best warm weer word! Kan het me bijna niet voorstellen, maar zou lekker zijn zeg! Afwachten dus maar! Ook even wat cadeautjes gescoord voor de oma van mijn vriend en zijn oud tante. Morgen gaan we brunchen bij van der V.alk voor haar verjaardag. We gaan altijd zo'n 3x per jaar met zijn familie brunchen. Wel gek idee, de volgende keer is ons meisje al geboren.
Earane: al 39 weken! Word nu echt spannend! Vind je het zelf ook spannender worden nu? Voel je je nog helemaal op je gemak om de deur uit te gaan? Lekker dat je even de stad in bent geweest en lekker hebt geluncht, lekker genieten is dat altijd he?
Puggle: ooeh... iets te druk geweest dus! Inderdaad goed om het even aan te kaarten bij de Arbo van de week. Hopelijk heb je morgen lekker een rustig dagje zodat je een beetje kunt bijkomen. Wel rustig aandoen hoor!
Ik kreeg gisteren op het werk te horen dat ik een dag extra kan werken, er heeft iemand ontslag genomen en wil zsm uit dienst treden. Opzich vind ik het niet erg. Het gaat om de maandagmiddag voor 4.5 uur. Dus niet te lang, en dan heb ik de dinsdag en donderdag tussendoor vrij. Zo kan ik na elke dag een beetje bijtanken. Heb ja gezegd, want ik voelde me toch niet helemaal lekker zo thuis vorige week. Was echt ontzettend emotioneel als mijn vriend de deur uitging en voelde me snel alleen. Echt heel gek, normaal gesproken heb ik dat helemaal niet dus het zijn of de hormonen of toch een beetje alles met mijn oma en alles wat er de afgelopen maanden aan de hand is geweest qua zieke familieleden en sterfgevallen.
Heb vandaag de auto maar even helemaal schoongemaakt en net even wat viooltjes in potjes gedaan voor in de voortuin, ziet er weer een stuk gezelliger uit! Schijnt dat het van de week al best warm weer word! Kan het me bijna niet voorstellen, maar zou lekker zijn zeg! Afwachten dus maar! Ook even wat cadeautjes gescoord voor de oma van mijn vriend en zijn oud tante. Morgen gaan we brunchen bij van der V.alk voor haar verjaardag. We gaan altijd zo'n 3x per jaar met zijn familie brunchen. Wel gek idee, de volgende keer is ons meisje al geboren.
CCC- Ratel
Pff, dames, jullie gaan me veel te snel. Ik kan het allemaal niet bijhouden hoor. Ik lees wel bij op mijn mobiel, maar daar gaat reageren niet zo gemakkelijk. En voor ik dan weer op de laptop zit, zijn we weer pagina's verder.
Mooie meubeltjes hebben jullie gekozen, Muppetje!
Shygirl, wat een leuk kamertje. Mooi behang ook!
Clapperdie, wat vervelend dat je bloeddruk te hoog is. Ik hoop voor je dat je maar snel mag bevallen, dan zal je bloeddruk ook wel weer zakken tot normaal.
Earane, jeetje, jij gaat ook snel! Over een weekje ben je gewoon al uitgerekend!
CCC, een klein eigenwijsje zit er in je buik dus Wel erg leuk dat jullie volgende week mogen terugkomen. Ik hoop dat jullie kleintje zich dan wat beter laat zien.
Puggle, oei, beetje teveel gedaan dus. Nu maar lekker gaan genieten van je weekend!
En verder weet ik het niet meer
Mooie meubeltjes hebben jullie gekozen, Muppetje!
Shygirl, wat een leuk kamertje. Mooi behang ook!
Clapperdie, wat vervelend dat je bloeddruk te hoog is. Ik hoop voor je dat je maar snel mag bevallen, dan zal je bloeddruk ook wel weer zakken tot normaal.
Earane, jeetje, jij gaat ook snel! Over een weekje ben je gewoon al uitgerekend!
CCC, een klein eigenwijsje zit er in je buik dus Wel erg leuk dat jullie volgende week mogen terugkomen. Ik hoop dat jullie kleintje zich dan wat beter laat zien.
Puggle, oei, beetje teveel gedaan dus. Nu maar lekker gaan genieten van je weekend!
En verder weet ik het niet meer
Papillio- Prater
- Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken