Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+27
Roodkapje
Urban Naked
Jezzie
Jasmine
ekiaam87
Dora
Puggle
Cranberrie
Annie24
koNijntje
piene1983
Rouge
Jazzlyn
Ayla
_Lana_
Clapperdie
SarahKey
miss piggy
Earane
Monnie
Aimee
Happy
Tania
Papillio
Shy
CCC
Lejow
31 plaatsers
Pagina 18 van 40
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
@misspiggy: hoe ver ben je nu in de zwangerschap? Balen van dat paaltje!
@snoepy: wat leuk een verrassing, misschien nog voor valentijn Haha.
@yvonne: wat naar dat je zoveel moet overgeven. 8 kilo is wel heel erg veel. Wat zei de gyn?
@charlie: welkom
@ccc: ik ben ook blij dat het weer dooit, vanmorgen was het spekglad hier in de straat, ging al bijna plat. Hopelijk wordt het snel opgelost met het kamertje, maar idd niet te druk om maken.
@all: hmm volgens mij was het een buikgriep hier, gelukkig maar! Ik voel me eigenlijk best wel weer goed vandaag, vannacht is mijn man ziek geworden, dus die ligt nu heel zielig ziek te zijn. Deze week gelukkig maar 2 dagen werken. Van de week ook maar eens kijken naar geboortekaartjes en we denken nog steeds na over een jongensnaam, voor het geval dat.
@snoepy: wat leuk een verrassing, misschien nog voor valentijn Haha.
@yvonne: wat naar dat je zoveel moet overgeven. 8 kilo is wel heel erg veel. Wat zei de gyn?
@charlie: welkom
@ccc: ik ben ook blij dat het weer dooit, vanmorgen was het spekglad hier in de straat, ging al bijna plat. Hopelijk wordt het snel opgelost met het kamertje, maar idd niet te druk om maken.
@all: hmm volgens mij was het een buikgriep hier, gelukkig maar! Ik voel me eigenlijk best wel weer goed vandaag, vannacht is mijn man ziek geworden, dus die ligt nu heel zielig ziek te zijn. Deze week gelukkig maar 2 dagen werken. Van de week ook maar eens kijken naar geboortekaartjes en we denken nog steeds na over een jongensnaam, voor het geval dat.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
Charlie schreef:ekiaam87 schreef:*breekt even in*
Vraagje, vriendin van mij is zwanger (net een paar weekjes) maar is misselijk, weten jullie hoe het medicijn heet dat je tegen misselijkheid mag slikken als je zwanger bent?
*breekt uit*
Emesafene of Primperan
* expert *
+ 1 Haha
Charlie, slik jij het nog, of kom je de dagen al door zonder?
Ik heb het echt tot een week of 20 geslikt, blegh...
Er is nog geen uitzicht op een datum, maar ze gaan uit van 37 tot 40 weken zwangerschap. Ze is nu 31w5d dus nog zo'n 5 tot 8 weken..
Yvonne, wat balen dat je je steeds zo voelt!!!
CCC, ik vond het vandaag gewoon 'warm' toen ik buiten kwam hahaha
All, B woog vandaag 1530 gram, woeeeehoeeeeee, over haar geboortegewicht heen! De kinderarts is zeer tevreden en vind dat ze het erg goed doet. Applausje voor onze kleine kanjer!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Houden/hielden jullie het wel binnen met slikken? Bij mij bleef dat niet lang genoeg binnen om te kunnen laten werken. Ik heb zetpillen gebruikt. Bij deze zwangerschap en de eerste tot 24 weken ongeveer. Wel alleen Emesafene want Primperan kan ik niet tegen.
Yvonne, ben benieuwd wat de gyn heeft gezegd!
Gast- Gast
Jaa lejow wat goed! Dat ze nu goed verder mag groeien en nog meer groeien tot een sterke gezonde meid!
@ Monnie, fijn dat het beter gaat bij jou. Wij zijn ook bezig met t kaartje en ik hoop maar dat het een meisje word hier want de jongensnaam blijf ik over twijfelen
@ CCC, oh ja die is mooi idd, wij hebben de bruine variant
@ Monnie, fijn dat het beter gaat bij jou. Wij zijn ook bezig met t kaartje en ik hoop maar dat het een meisje word hier want de jongensnaam blijf ik over twijfelen
@ CCC, oh ja die is mooi idd, wij hebben de bruine variant
Gast- Gast
Arden schreef:Houden/hielden jullie het wel binnen met slikken? Bij mij bleef dat niet lang genoeg binnen om te kunnen laten werken. Ik heb zetpillen gebruikt. Bij deze zwangerschap en de eerste tot 24 weken ongeveer. Wel alleen Emesafene want Primperan kan ik niet tegen.
In het begin had ik alleen zetpillen, want ik hield idd niks binnen ook geen pillen. Maar de tabletten werken bij mij VÉÉL echt véééél beter en sindsdien kan ik deze ook binnenhouden.
Gast- Gast
@lejow: wat goed dat ze boven haar geboortegewicht zit! Gaat het eigenlijk nog goed met kolven?
@snoepy: wij komen ook echt niet uit een jongensnaam, nou hebben 2 echoscopistes verteld dat het een meisje is, maar toch... Zou zo lullig zijn als je geen naam hebt bij de geboorte, haha
@snoepy: wij komen ook echt niet uit een jongensnaam, nou hebben 2 echoscopistes verteld dat het een meisje is, maar toch... Zou zo lullig zijn als je geen naam hebt bij de geboorte, haha
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Arden schreef:Houden/hielden jullie het wel binnen met slikken? Bij mij bleef dat niet lang genoeg binnen om te kunnen laten werken. Ik heb zetpillen gebruikt. Bij deze zwangerschap en de eerste tot 24 weken ongeveer. Wel alleen Emesafene want Primperan kan ik niet tegen.
Ik had ook zetpillen inderdaad.
Maar hoorde inderdaad van een vriendin dat de normale pillen bij haar ook veel beter werkte!
Gewoon door blijven slikken Charlie!!! Ik stopte er pas mee toen ik ze op een dag per ongeluk vergeten was en ik daar 's avonds pas achter kwam en me die dag eigenlijk best redelijk voelde.
Lejow- Lady Post-a-lot
Ga ik toch onthouden voor de volgende keer dan, mocht die er komen ze hebben mij dit keer gewoon meteen zetpillen voorgeschreven. Die werkten eigenlijk niet.
Gast- Gast
Ik heb gelukkig sinds een paar dagen wel momenten op de dag dat ik (weliswaar mét medicatie) gewoon helemaal niet misselijk ben. Telkens een half uurtje of zo. Zo'n vooruitgang! Had jij dit ook of was je ondanks pillen latent misselijk?
Gast- Gast
Charlie schreef:Ik heb gelukkig sinds een paar dagen wel momenten op de dag dat ik (weliswaar mét medicatie) gewoon helemaal niet misselijk ben. Telkens een half uurtje of zo. Zo'n vooruitgang! Had jij dit ook of was je ondanks pillen latent misselijk?
Ik weet niet of ik die jij ben maar ik was deze zwangerschap tot de 15 weken eigenlijk bijna continue misselijk. Lang niet het gevoel dat ik bijna moest spugen maar wel constant zo'n naar gevoel.
Gast- Gast
Ja precies dat voel ik ook.
Een beetje een smerig verhaal maar ik kon op een gegeven moment die zetpillen niet meer 'binnenhouden' en had zo het gevoel dat de werkzame stoffen helemaal niet in mijn bloed konden komen.
Een beetje een smerig verhaal maar ik kon op een gegeven moment die zetpillen niet meer 'binnenhouden' en had zo het gevoel dat de werkzame stoffen helemaal niet in mijn bloed konden komen.
Gast- Gast
Charlie schreef:Ik heb gelukkig sinds een paar dagen wel momenten op de dag dat ik (weliswaar mét medicatie) gewoon helemaal niet misselijk ben. Telkens een half uurtje of zo. Zo'n vooruitgang! Had jij dit ook of was je ondanks pillen latent misselijk?
In het begin was ik de hele dag misselijk, later werd dit naar een half uurtje per dag, uurtje per dag niet misselijk. Uiteindelijk ging het op mijn werk goed, en was ik vooral misselijk als ik 's avonds thuis kwam en ook erg moe was.
Tot ik meer niet misselijk was dan wel, en me uiteindelij zonder medicatie hetzelfde voelde.
En met een week of 22/23 was ik helemaal niet misselijk meer!
Tot de bevalling whahaha
Monnie, niet echt. Ik kolf tussen de 0 en de 100 ml. Al waren de 0 en de 100 echt uitschieters en zit ik meestal tussen de 20 of de 50 per keer.. Het wordt dus niet meer ofzo en doe echt flink mijn best. Zoals het er nu naar uit ziet wil ik zolang ze in het zh zit proberen door te gaan, en dan de laatste weken afbouwen en thuis overstappen op de fles. Ook omdat ze nu nog neeeeeeeeeeeeeeet rond komen met alles wat ik kolf, maar ze gaat natuurlijk ook steeds meer eten. Daar kan ik gewoon niet tegenop kolven..
Lejow- Lady Post-a-lot
Wat balen lejow dat je niet zoveel kolft. Misschien veranderd dat nog als ze aan de borst kan drinken.
Gast- Gast
Snoepy87 schreef:Wat balen lejow dat je niet zoveel kolft. Misschien veranderd dat nog als ze aan de borst kan drinken.
Ja heb geen idee
Ik heb haar vandaag even aangelegd, en dat doet ze een seconde of 10 enorm haar best om vervolgens in een diepe diepe slaap te vallen
Doordat ze het zo goed doet zou je bijna vergeten dat ze nog maar zo klein is, maar dit bevestigt het dan wel weer..
Lejow- Lady Post-a-lot
Maar dat is toch al een begin! Het is ook heel zwaar voor z'n kleintje, zelfs voor kindjes die met 37+ geboren zijn is het vermoeiend, laat staan voor z'n uk.
Krijg je wel een toeschietreflex? Want dan krijgt ze iig wel wat naar binnen.
Gast- Gast
Snoepy87 schreef:Maar dat is toch al een begin! Het is ook heel zwaar voor z'n kleintje, zelfs voor kindjes die met 37+ geboren zijn is het vermoeiend, laat staan voor z'n uk.
Jup, en ik knijp zelf wat in mn tepel.
Het is inderdaad een begin, het was wel heel lief in ieder geval
Lejow- Lady Post-a-lot
Fijn die momentjes samen! Nu ze nog niet thuis is zijn die momenten extra kostbaar.
Gast- Gast
Even heel snel want ik moet nu eigenlijk in bed blijven voor een paar uurtjes.
Ik moest vanmiddag bloedprikken. Daar aan was te zien dat ik te weinig vocht binnen krijg. Omdat mijn zoon nu ziek is mag ik vanavond nog proberen of het beter gaat en anders word ik morgen opgenomen. Tot nu toe heb ik mijn thee en appelsap nog weten binnen te houden gelukkig..
Ik moest vanmiddag bloedprikken. Daar aan was te zien dat ik te weinig vocht binnen krijg. Omdat mijn zoon nu ziek is mag ik vanavond nog proberen of het beter gaat en anders word ik morgen opgenomen. Tot nu toe heb ik mijn thee en appelsap nog weten binnen te houden gelukkig..
Gast- Gast
Wat rot zeg! Maar ze hebben natuurlijk wel het beste met je voor. Kan er niet iemand even de zorg van je zoontje overnemen?
Gast- Gast
Mijn vriend is thuis maar die moet zo werken. Dan komt mijn vader om hem op bed te leggen maar omdat hij zo ziek is wil hij alleen maar bij mij liggen. Ik ga er vanuit dat het straks beter gaat.
Gast- Gast
Oh ja dat is ook lastig natuurlijk, mama's zijn onmisbaar! ( hier precies hetzelfde )
Maar wel fijn dat je vader je even komt helpen.
Hopelijk blijft de thee binnen.
Maar wel fijn dat je vader je even komt helpen.
Hopelijk blijft de thee binnen.
Gast- Gast
Wij zijn weer terug, terug uit Maastricht.
Vrijdag hebben we een mooie dag gehad! Ook lekker zonnetje erbij dus dat was helemaal leuk met foto's maken.
Waren wel een paar dingetjes die iets anders hadden gekund wat mij betreft.
Voor de rest hebben we erg genoten, maar wat gaat zo'n dag snel voorbij zeg
Vrijdag hebben we een mooie dag gehad! Ook lekker zonnetje erbij dus dat was helemaal leuk met foto's maken.
Waren wel een paar dingetjes die iets anders hadden gekund wat mij betreft.
Voor de rest hebben we erg genoten, maar wat gaat zo'n dag snel voorbij zeg
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Was lekker druk hier vandaag!
Charlie: ik heb tot 15 weken geloof ik Emasafene geslikt... Ik was echt megaberoerd en elke dag ook echt overgeven, zonder die medicatie was ik echt nergens geweest. Was zo blij met dat spul, was overigens nog steeds misselijk toen ik die pillen gebruikte maar de scherpe kantjes waren er een beetje vanaf en hield tenminste iets binnen. Vanaf een week of 16 ben ik me echt weer beter gaan voelen. Moet wel eerlijk zeggen dat ik nog steeds dagen ertussen heb zitten dat het drama is, met name in de ochtend. Maar dat is niets met wat ik tot 15 weken had gelukkig...
Yvonne: jeetje meis, hoop dat je alles gewoon binnen houd hoor! Naar het ziekenhuis is ook niks.
Shy: wat fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad! Ga je nog een foto plaatsen? Ben zooo benieuwd!
Hier goed nieuws! De B.abydump heeft vandaag naar mijn vriend gemaild, de kamer word binnen 3 weken omgeruild en gemonteerd voor ons. Alleen zijn ze geloof ik wel vergeten dat er geen kamer is, dezelfde haha. Dus ik ga morgen maar even bellen om alles kort te sluiten en meteen even te vragen of we dan wat anders moeten uitzoeken. Ben er blij mee in elk geval! Opluchting ook!
Charlie: ik heb tot 15 weken geloof ik Emasafene geslikt... Ik was echt megaberoerd en elke dag ook echt overgeven, zonder die medicatie was ik echt nergens geweest. Was zo blij met dat spul, was overigens nog steeds misselijk toen ik die pillen gebruikte maar de scherpe kantjes waren er een beetje vanaf en hield tenminste iets binnen. Vanaf een week of 16 ben ik me echt weer beter gaan voelen. Moet wel eerlijk zeggen dat ik nog steeds dagen ertussen heb zitten dat het drama is, met name in de ochtend. Maar dat is niets met wat ik tot 15 weken had gelukkig...
Yvonne: jeetje meis, hoop dat je alles gewoon binnen houd hoor! Naar het ziekenhuis is ook niks.
Shy: wat fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad! Ga je nog een foto plaatsen? Ben zooo benieuwd!
Hier goed nieuws! De B.abydump heeft vandaag naar mijn vriend gemaild, de kamer word binnen 3 weken omgeruild en gemonteerd voor ons. Alleen zijn ze geloof ik wel vergeten dat er geen kamer is, dezelfde haha. Dus ik ga morgen maar even bellen om alles kort te sluiten en meteen even te vragen of we dan wat anders moeten uitzoeken. Ben er blij mee in elk geval! Opluchting ook!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ga zeker nog foto's plaatsen, heb alleen nog niks. Nog niet eens iets gezien haha. Ben ook erg benieuwd!
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 18 van 40 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken