Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+27
Roodkapje
Urban Naked
Jezzie
Jasmine
ekiaam87
Dora
Puggle
Cranberrie
Annie24
koNijntje
piene1983
Rouge
Jazzlyn
Ayla
_Lana_
Clapperdie
SarahKey
miss piggy
Earane
Monnie
Aimee
Happy
Tania
Papillio
Shy
CCC
Lejow
31 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
spannend ccc ik duim voor je dat het allemaal goed verloopt
bij de vk was alles weer dik in orde over 2 weken weer terug en over 4 weken liggingsecho
bij de vk was alles weer dik in orde over 2 weken weer terug en over 4 weken liggingsecho
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10
Fijn dat alles weer helemaal oke was Miss Piggy! Schiet voor jou nu ook al op En een extra echo is wel leuk toch?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Miss piggy: ik moet morgen nog werken en zondag een half dagje en dat is het! Ik vindt het nu al zo ontzettend snel gaan! Ja mooie foto hè, ik ben trots
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Shygirl85 schreef:Tiramisu schreef:Wauw, mooie echo shygirl, en wat is het hoofdje nog goed te zien! Toen ik met 32 weken een echo kreeg was alles al zo groot (gecombineerd met een eigenwijs kindje met handjes voor het gezicht) dat er nog maar weinig herkenbaars te zien was.
Werk je in het umcu trouwens of zie ik dat verkeerd? Is vlakbij mij, en een fijn ziekenhuis trouwens. Daar lag ik telkens met de premature weeën (wkz) en ben ik uiteindelijk ook bevallen.
Mooi hè! Ik vindt het erop lijken dat hij lacht haha maar misschien wil ik dit graag zien!
Ja werk daar in de winkel.
Waar woon jij?
Ik ga je zo even pb'en
Gast- Gast
Tiramisu schreef:Shygirl85 schreef:Tiramisu schreef:Wauw, mooie echo shygirl, en wat is het hoofdje nog goed te zien! Toen ik met 32 weken een echo kreeg was alles al zo groot (gecombineerd met een eigenwijs kindje met handjes voor het gezicht) dat er nog maar weinig herkenbaars te zien was.
Werk je in het umcu trouwens of zie ik dat verkeerd? Is vlakbij mij, en een fijn ziekenhuis trouwens. Daar lag ik telkens met de premature weeën (wkz) en ben ik uiteindelijk ook bevallen.
Mooi hè! Ik vindt het erop lijken dat hij lacht haha maar misschien wil ik dit graag zien!
Ja werk daar in de winkel.
Waar woon jij?
Ik ga je zo even pb'en
Je hebt een pbtje terug!
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Shy, bijna verlof dus lekker hoor! Alles lekker klaarmaken voor de baby en genieten
Miss piggy, wat fijn dat alles weer goed was van vk! Tja ik voel me er nog steeds niet goed bij maar ja het moet maar.
Ccc, ja ik denk dat ik dat ook doe, van alle rompertjes wat dan is het in ieder geval aanwezig en anders zo bij gehaald idd.
Fijn dat je oma word geopereerd hopelijk gaat het allemaal goed!
Vandaag naar de internist geweest, helaas de bloedruk weer wat te hoog. Krijg nu weer een onderzoek en bloed en urine word ook bekeken bah.
Verder wat opgeruimd en boodschapjes gedaan.
Morgenochtend komen ze de intake van de kraamzorg doen, ben benieuwd.
Miss piggy, wat fijn dat alles weer goed was van vk! Tja ik voel me er nog steeds niet goed bij maar ja het moet maar.
Ccc, ja ik denk dat ik dat ook doe, van alle rompertjes wat dan is het in ieder geval aanwezig en anders zo bij gehaald idd.
Fijn dat je oma word geopereerd hopelijk gaat het allemaal goed!
Vandaag naar de internist geweest, helaas de bloedruk weer wat te hoog. Krijg nu weer een onderzoek en bloed en urine word ook bekeken bah.
Verder wat opgeruimd en boodschapjes gedaan.
Morgenochtend komen ze de intake van de kraamzorg doen, ben benieuwd.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Hè wat balen dat je bloeddruk er te hoog was Puggle. Rustig aan maar, Knuf
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Muppetje schreef:Hè wat balen dat je bloeddruk er te hoog was Puggle. Rustig aan maar, Knuf
Lief van je
Puggle- Ratel
hallo allemaal,
Wat gaat het snel in dit topic. Vind het lastig bij te houden. Welkom alle nieuwelingen
Ik heb wel weer behoefte aan een soort overzicht, weet nu niet meer wie nu allemaal op het eind lopen?!
Ikzelf heb nog wel een paar weekjes te gaan als het goed is. Nog 1 week werken en dan verlof! Kijk er erg naar uit, maar ben ook wel het type dat snel verveeld is als ik 'niks' te doen heb (tuurlijk heb ik mijn kind en nesteldrang maar wil ook nog een beetje erop uit voor zover dat kan).
Wat gaat het snel in dit topic. Vind het lastig bij te houden. Welkom alle nieuwelingen
Ik heb wel weer behoefte aan een soort overzicht, weet nu niet meer wie nu allemaal op het eind lopen?!
Ikzelf heb nog wel een paar weekjes te gaan als het goed is. Nog 1 week werken en dan verlof! Kijk er erg naar uit, maar ben ook wel het type dat snel verveeld is als ik 'niks' te doen heb (tuurlijk heb ik mijn kind en nesteldrang maar wil ook nog een beetje erop uit voor zover dat kan).
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Puggle: wat balen zeg dat je bloeddruk weer te hoog was. Vervelend ook dat het verder onderzocht moet worden, maar uiteindelijk is het wel weer beter natuurlijk. Hoop dat ze snel wat vinden en dat het onder controle te houden is. Lekker rustig aandoen!
Net het verlossende telefoontje gekregen, alles is goed gegaan met mijn oma. Ze ligt nu op de IC, heeft nog niet veel pijn maar dat zal morgen wel komen vrees ik. Gelukkig ziet het er allemaal goed uit!
Rouge: Ja ben ook wel benieuwd naa rhet overzichtje! Zal even terugbladeren, om te kijekn of ik wat kan vinden nog!
Net het verlossende telefoontje gekregen, alles is goed gegaan met mijn oma. Ze ligt nu op de IC, heeft nog niet veel pijn maar dat zal morgen wel komen vrees ik. Gelukkig ziet het er allemaal goed uit!
Rouge: Ja ben ook wel benieuwd naa rhet overzichtje! Zal even terugbladeren, om te kijekn of ik wat kan vinden nog!
CCC- Ratel
Ja iets vinden doen ze niet hoor, ik heb het al meer als 10 jaar en alle mogelijk onderzoeken al gehad. Het is gewoon erfelijk. Geen oorzaak helaas.
Ik krijg nu gewoon standaard bloed en urine onderzoeken geloof ik en een uursbloedrukmeting voor mijn medicatie. Thx voor je interesse
Wat een goed nieuws van je oma fijn hoor
Ik krijg nu gewoon standaard bloed en urine onderzoeken geloof ik en een uursbloedrukmeting voor mijn medicatie. Thx voor je interesse
Wat een goed nieuws van je oma fijn hoor
Puggle- Ratel
Oooh dan is het al helemaal vervelend zeg! Ja erfelijkheid doe je niks aan helaas... Hoe zit het eigenlijk dan met de erfelijkheid van jullie kindje? En hoe oud was je toen ze het bij jou ontdekte?
CCC- Ratel
Geen idee eigelijk, hopelijk krijgt ze de genen van haar papa het hoeft ook niet over te gaan. Ik was 16.
Puggle- Ratel
Hmm... toch vervelend als je het hebt... Wij hebben ook zoiets, mijn vriend heeft behoorlijke astma, ben dus heel benieuwd of ze dit straks ook heeft. Artsen kunnen er weinig over zeggen en je krijgt toch te horen dat er goede medicijnen zijn voor astma. Hopelijk heeft ze hier mijn genen
CCC- Ratel
Ja idd hopen op jouw genen dan. Al hoeft je kindje geen dingen over te nemen, als is het wel lastig want je weet het gewoon niet. Maar hopen op het beste
Puggle- Ratel
Hey meiden! De kleine zit nog steeds in mijn buik! Ze wil er maar niet uitkomen . Gisteren een stuk gefietst met mijn man en een McFlurry gegeten bij McDonalds. De laatste keer dat ik daar was geweest was toen we net bij elkaar waren, bijna 7 jaar geleden, haha. Het was echt mooi weer! Daarna even door de stad gelopen om te kijken voor een zomerjas voor mijn man. Zie overal leuke kleding in de winkels en ik kan gewoon niks passen! Maar dat komt wel weer. Als ik eenmaal ben bevallen en een beetje in vorm dan ga ik gewoon flink shoppen!
Verder gaat alles zijn gangetje. Merk nog niks van een eventuele aankomende bevalling. De kans is trouwens groot dat ik dit weekend weer tante word! Mijn schoonzus is een week na mij uitgerekend, maar vanwege een hoge bloeddruk gaan ze haar misschien al snel inleiden. Ze heeft vandaag een controle en ik heb het gevoel dat ze een dezer dagen wordt ingeleid. Wel fijn voor haar, ze heeft nogal last van klachten. En ik voel me prima, al ben ik gewoon zo nieuwsgierig! Toch vind ik het wel erg leuk om weer tante te worden. Hopelijk krijg ik dan snel foto's te zien, want de komende weken zal ik de kleine niet kunnen zien omdat ze wat verder weg wonen. Ben benieuwd!
@ Shygirl: Mooie echofoto!
@ Ccc: Fijn dat alles goed was bij de verloskundige! Ik heb me niet zo verdiept in een geboorteplan, maar het lijkt me wel handig om zoiets op te stellen inderdaad. Fijn dat het prikken nu zo goed is gegaan, hopelijk word je angst daarvoor steeds minder. En al een geboortekaartje, leuk! Wij hebben het kaartje ook al, maar nu twijfel ik de laatste dagen of het niet te saai is, haha. Wat fijn dat alles goedgegaan is met je oma!
@ Jolicious: Wij hebben ons kaartje van kaartje2go.nl.
@ Puggle: Zo leuk hè, shoppen voor de baby! Ik vind het ook lastig om te bepalen wat voor kleding we moeten hebben wat betreft korte/lange mouwen. Vooral als het gaat om rompers. Wat vervelend dat je bloeddruk weer wat te hoog was.
@ Rouge: Lekker, bijna verlof! Er moet ergens in dit topic wel een lijstje staan als het goed is. Ik loop wel aardig op het eind, morgen uitgerekend
@ Miss piggy: Fijn dat alles weer goed was bij de verloskundige.
Verder gaat alles zijn gangetje. Merk nog niks van een eventuele aankomende bevalling. De kans is trouwens groot dat ik dit weekend weer tante word! Mijn schoonzus is een week na mij uitgerekend, maar vanwege een hoge bloeddruk gaan ze haar misschien al snel inleiden. Ze heeft vandaag een controle en ik heb het gevoel dat ze een dezer dagen wordt ingeleid. Wel fijn voor haar, ze heeft nogal last van klachten. En ik voel me prima, al ben ik gewoon zo nieuwsgierig! Toch vind ik het wel erg leuk om weer tante te worden. Hopelijk krijg ik dan snel foto's te zien, want de komende weken zal ik de kleine niet kunnen zien omdat ze wat verder weg wonen. Ben benieuwd!
@ Shygirl: Mooie echofoto!
@ Ccc: Fijn dat alles goed was bij de verloskundige! Ik heb me niet zo verdiept in een geboorteplan, maar het lijkt me wel handig om zoiets op te stellen inderdaad. Fijn dat het prikken nu zo goed is gegaan, hopelijk word je angst daarvoor steeds minder. En al een geboortekaartje, leuk! Wij hebben het kaartje ook al, maar nu twijfel ik de laatste dagen of het niet te saai is, haha. Wat fijn dat alles goedgegaan is met je oma!
@ Jolicious: Wij hebben ons kaartje van kaartje2go.nl.
@ Puggle: Zo leuk hè, shoppen voor de baby! Ik vind het ook lastig om te bepalen wat voor kleding we moeten hebben wat betreft korte/lange mouwen. Vooral als het gaat om rompers. Wat vervelend dat je bloeddruk weer wat te hoog was.
@ Rouge: Lekker, bijna verlof! Er moet ergens in dit topic wel een lijstje staan als het goed is. Ik loop wel aardig op het eind, morgen uitgerekend
@ Miss piggy: Fijn dat alles weer goed was bij de verloskundige.
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Earane: toe maar nog lekker fietsen met een dikke buik! Lekker he een MC flurry, heb ik van de week ook nog even gehaald toen mijn vriend een bestelling moest ophalen hier voor zijn filiaal. Moet echt wat minderen qua zoetigheid enzo denk ik... straks baal ik er enorm van als ik ben aangekomen en het er niet af te krijgen is.
Wat een eigenwijsje in je buik! Ze zit dus nog gewoon lekker warm daar binnen! Ben heel benieuwd wanneer het gaat doorzetten! Wat spannend voor je schoonzus, hopelijk is er niets ernstigs aan de hand! Wel leuk om nog een baby in de familie te hebben, ze schelen dan bijna niks Wel jammer dat je niet even snel langs kunt, maar zou ik nu ook niet zo snel wagen als je toch een stukje moet rijden. Je weet maar nooit natuurlijk haha!
Ik ga nu maar weer even een half dagje werken, ben blij als het weekend is. Ben weer zo ontzettend moe... Slaap opzich wel goed, maar het zal alle stress wel zijn die eruit komt. Volgende week alleen dinsdag vrij. Verder 1 hele dag en andere dagen maar 4.5 uur per keer... maar wel lekker om gewoon bezig te zijn en weg te zijn uit huis hier...
Wat een eigenwijsje in je buik! Ze zit dus nog gewoon lekker warm daar binnen! Ben heel benieuwd wanneer het gaat doorzetten! Wat spannend voor je schoonzus, hopelijk is er niets ernstigs aan de hand! Wel leuk om nog een baby in de familie te hebben, ze schelen dan bijna niks Wel jammer dat je niet even snel langs kunt, maar zou ik nu ook niet zo snel wagen als je toch een stukje moet rijden. Je weet maar nooit natuurlijk haha!
Ik ga nu maar weer even een half dagje werken, ben blij als het weekend is. Ben weer zo ontzettend moe... Slaap opzich wel goed, maar het zal alle stress wel zijn die eruit komt. Volgende week alleen dinsdag vrij. Verder 1 hele dag en andere dagen maar 4.5 uur per keer... maar wel lekker om gewoon bezig te zijn en weg te zijn uit huis hier...
CCC- Ratel
@ jolicious; wij hebben ons kaartje uitgezocht op www.geboortekaartjes.nl. De normale drukker kan al deze kaartjes bestellen. Zo hebben we dat dus ook gedaan.
En ze waren nog een stuk goedkoper als online! Plus als je bij onze drukker 70 kaarten besteld, krijg je er altijd teveel! Haha. Jij bent ook al lekker ver. Gaat alles goed?
@ Eareane, wow jij bent vol spanning aan het wachten. ik hoop voor jou dat het snel begint! Kan je eindelijk echt kennismaken met je kindje!
@ shygirl; mooie echo!
@ snoepy; gecondoleerd en veel sterkte!
@Rouge, bijna verlof. Heerlijk. Hopelijk kun je genoeg dingen bedenken om te doen
Verder ben ik het een beetje kwijt!
Hier gaat het redelijk. Vanaf vrijdag erg ziek geweest samen met mijn zoontje. mijn man was weg, dus bij mijn ouders geweest. vanaf zondag weer thuis! Maandag naar de dokter en beiden aan een kuur gezet. Nu gaat het langzaam wat beter. Ook ben ik vrijdag gebeld door het ziekenhuis, mijn buik was te onrustig en ik had regelmatige harde buiken. Gelukkig was het een CTG van een dag ervoor en was het al iets afgenomen, mocht dus thuisblijven! Wel mag het niet erger worden of terugkomen. Strikte bedrust.. Saai!! Ach door de pijn kan ik ook niet lopen of zitten, dus uitmaken doet het niet.
Maandag bij de gyn geweest en die wilde inwendig onderzoek doen. Aangegeven dat ik dat niet wil en daar was begrip voor (het kan het juist opwekken en ik wil ook niet weten hoe slecht het er voor staat, ze kunnen toch weinig meer voor ons doen)
Ik ben trouwens nog steeds maar 3 kilo aangekomen Voel ik me ook al tijden niet goed, maar wel erg weinig. Echte reserves heb ik niet natuurlijk! Ben ook slap en moe
En ze waren nog een stuk goedkoper als online! Plus als je bij onze drukker 70 kaarten besteld, krijg je er altijd teveel! Haha. Jij bent ook al lekker ver. Gaat alles goed?
@ Eareane, wow jij bent vol spanning aan het wachten. ik hoop voor jou dat het snel begint! Kan je eindelijk echt kennismaken met je kindje!
@ shygirl; mooie echo!
@ snoepy; gecondoleerd en veel sterkte!
@Rouge, bijna verlof. Heerlijk. Hopelijk kun je genoeg dingen bedenken om te doen
Verder ben ik het een beetje kwijt!
Hier gaat het redelijk. Vanaf vrijdag erg ziek geweest samen met mijn zoontje. mijn man was weg, dus bij mijn ouders geweest. vanaf zondag weer thuis! Maandag naar de dokter en beiden aan een kuur gezet. Nu gaat het langzaam wat beter. Ook ben ik vrijdag gebeld door het ziekenhuis, mijn buik was te onrustig en ik had regelmatige harde buiken. Gelukkig was het een CTG van een dag ervoor en was het al iets afgenomen, mocht dus thuisblijven! Wel mag het niet erger worden of terugkomen. Strikte bedrust.. Saai!! Ach door de pijn kan ik ook niet lopen of zitten, dus uitmaken doet het niet.
Maandag bij de gyn geweest en die wilde inwendig onderzoek doen. Aangegeven dat ik dat niet wil en daar was begrip voor (het kan het juist opwekken en ik wil ook niet weten hoe slecht het er voor staat, ze kunnen toch weinig meer voor ons doen)
Ik ben trouwens nog steeds maar 3 kilo aangekomen Voel ik me ook al tijden niet goed, maar wel erg weinig. Echte reserves heb ik niet natuurlijk! Ben ook slap en moe
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Earane, wat spannend zeg morgen uitgerekend en wat lekker dat je nog bent wezen fietsen. Oeh een mc flurry jammie! Die heb ik al zo lang niet op. Dacht dat softijs niet goed is als je zwanger ben? Anders ga ik er ook binnenkort eens een halen
Ja erg lastig met die rompers, ik ga nu maar gewoon van alles wat kopen denk ik.
Jazzlyn, wat balen van je harde buiken zeg! Dus jij werkt ook niet meer nu? Kom je de tijd een beetje door? Je hebt natuurlijk nog een kindje rond lopen dat zal wel schelen. Wat weinig zeg3 kilo, is dat toch niet erg? Ik zit nu op 5 dus valt ook nog wel mee gelukkig.
Ccc, vervelend dat je weer zo moe bent, lekker rusten dan na je werk.
Wij hebben vanmorgen de intake van de kraamzorg gehad. Wat uitleg gekregen en een map die straks word bijgehouden door hun. Ook heeft ze ons bed opgemeten, daar moeten zoals verwacht klossen onder. Verder niet veel nieuws hier.
Ja erg lastig met die rompers, ik ga nu maar gewoon van alles wat kopen denk ik.
Jazzlyn, wat balen van je harde buiken zeg! Dus jij werkt ook niet meer nu? Kom je de tijd een beetje door? Je hebt natuurlijk nog een kindje rond lopen dat zal wel schelen. Wat weinig zeg3 kilo, is dat toch niet erg? Ik zit nu op 5 dus valt ook nog wel mee gelukkig.
Ccc, vervelend dat je weer zo moe bent, lekker rusten dan na je werk.
Wij hebben vanmorgen de intake van de kraamzorg gehad. Wat uitleg gekregen en een map die straks word bijgehouden door hun. Ook heeft ze ons bed opgemeten, daar moeten zoals verwacht klossen onder. Verder niet veel nieuws hier.
Puggle- Ratel
Ik heb al heel lang harde buiken, maar nu moet ik ze soms ook wegzuchten en ze trekken door in mijn rug erg pijnlijk. Eigenlijk gewoon voorweeen, maar bij mijn zoontje sloeg dat ook door (bevalling van 1 uur, wel KS). Ik werkte al een tijdje halve dagen en vanaf 26 weken niet meer. Ook vanaf die tijd zo veel mogelijk bedrust. Vanaf vorige week mag ik niks meer doen en wordt alles dus gedaan. Boodschappen, huishouden etc. Echt weer wennen! Verder zorgt mijn zoontje voor veel afleiding Die is erg lief en op de dagen dat ik alleen ben met hem, doe ik alleen keer boterham smeren en drinken vullen etc. Verder komt hij lief kusje geven en bij mij op de bank spelenPuggle schreef:
Of het erg is? Ik weet het niet, ze zeggen er weinig over. Maarja ik heb zelf geen reserves te over (hiervoor gewoon maatje 34). Dus mijn lichaam heeft het wel zwaar. Ik heb bijna geen trek en als ik dan eet kan ik maar paar hapjes eten, anders spuug ik het gelijk weer uit. Van vrijdag tot maandag heb ik bijvoorbeeld weer geen eten kunnen binnenhouden. En met KS zal ik toch wel wat energie moeten hebben voor het herstel
kraamzorg stelt echt niet veel voor he? Hoe is het met jou? Al druk met shoppen, moet je nog veel doen?
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
@earane: gaat je schoonzus je toch voorkruipen... Maar een hoge bloeddruk is niet fijn! Wel jammer dat jullie ver uit elkaar wonen.
@jazz: vervelend dat die harde buiken blijven komen, moet je nog steeds elke dag een ctg maken? En je zoontje, wordt die door familie opgevangen? Oh, ik lees het al, fijn dat hij zich zelf goed vermaakt. Krijg je dit keer weer een keizersnee?
@all: weer een weekje werken erop zitten, nog 2 weken werken gelukkig. Het is weer lekker onrustig op het werk, niks aan. Hoop dat ik een beetje goed af kan sluiten. Hier gaat verder alles goed, de baby, trapt soms heel hard, schrik me dan rot. Vooral als ik in gezelschap ben ziet het er soms vreemd uit, haha. Bij mijn vk doen ze trouwens geen groei of liggingsecho, alleen als ze het niet vertrouwen. Ik kan het zelf moeilijk voelen hoe de baby ligt, dus hoop dat ze er over een paar weken goed voor ligt! Babykamer is nu klaar, op wat kleine dingen na, zal binnenkort ook eens een foto maken. Straks nog even naar buiten, het zonnetje is er hier eindelijk door!
@jazz: vervelend dat die harde buiken blijven komen, moet je nog steeds elke dag een ctg maken? En je zoontje, wordt die door familie opgevangen? Oh, ik lees het al, fijn dat hij zich zelf goed vermaakt. Krijg je dit keer weer een keizersnee?
@all: weer een weekje werken erop zitten, nog 2 weken werken gelukkig. Het is weer lekker onrustig op het werk, niks aan. Hoop dat ik een beetje goed af kan sluiten. Hier gaat verder alles goed, de baby, trapt soms heel hard, schrik me dan rot. Vooral als ik in gezelschap ben ziet het er soms vreemd uit, haha. Bij mijn vk doen ze trouwens geen groei of liggingsecho, alleen als ze het niet vertrouwen. Ik kan het zelf moeilijk voelen hoe de baby ligt, dus hoop dat ze er over een paar weken goed voor ligt! Babykamer is nu klaar, op wat kleine dingen na, zal binnenkort ook eens een foto maken. Straks nog even naar buiten, het zonnetje is er hier eindelijk door!
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
En ja hoor, ik kreeg net een telefoontje van mijn broer. Mijn kleine nichtje is vanochtend na inleiden geboren . Heb ook een foto gezien, zo mooi en lief!! Echt fijn dat alles goed gegaan is daar. Ik heb zo de neiging om toch daarheen te gaan, haha. Maar we hebben geen auto en moeten met de trein, dus dat durf ik toch niet aan . Toen ik de foto zag voelde ik me toch wat emotioneel worden. Het idee dat wij straks ook zo'n klein meisje in onze armen hebben, zo bijzonder!
@ Ccc: Ja, lekker fietsen! Ik probeer veel te bewegen in de hoop dat het de bevalling opwekt, haha. De McFlurry is inderdaad erg lekker. Zonde dat de laatste keer dat ik dat at zolang geleden was . Balen dat je zo moe bent.
@ Jazzlyn: Wat vervelend dat jij en je zoontje zo ziek waren geweest! Fijn dat je na de CTG gewoon mocht thuisblijven. Wel balen van de harde buiken. Je bent inderdaad niet veel aangekomen, ik zat toen al op +10 . Lijkt me wel moeilijk om volledig bedrust te houden.
@ Puggle: Ik las ergens via google dat iemand het voedingscentrum had gemaild en gevraagd of zo'n ijsje van McDonalds mag, en dat zou mogen. Maar je kan inderdaad niet zomaar overal een softijsje halen, bij kleine kraampjes bijvoorbeeld.
@ Monnie: Ja, mijn schoonzus is toch voorgekropen . Bijna verlof dus, lekker! Kijk je daar erg naar uit? Fijn dat de babykamer klaar is! Ik hoop ook dat het zonnetje hier doorkomt, het is de hele dag al grijs en grauw.
@ Ccc: Ja, lekker fietsen! Ik probeer veel te bewegen in de hoop dat het de bevalling opwekt, haha. De McFlurry is inderdaad erg lekker. Zonde dat de laatste keer dat ik dat at zolang geleden was . Balen dat je zo moe bent.
@ Jazzlyn: Wat vervelend dat jij en je zoontje zo ziek waren geweest! Fijn dat je na de CTG gewoon mocht thuisblijven. Wel balen van de harde buiken. Je bent inderdaad niet veel aangekomen, ik zat toen al op +10 . Lijkt me wel moeilijk om volledig bedrust te houden.
@ Puggle: Ik las ergens via google dat iemand het voedingscentrum had gemaild en gevraagd of zo'n ijsje van McDonalds mag, en dat zou mogen. Maar je kan inderdaad niet zomaar overal een softijsje halen, bij kleine kraampjes bijvoorbeeld.
@ Monnie: Ja, mijn schoonzus is toch voorgekropen . Bijna verlof dus, lekker! Kijk je daar erg naar uit? Fijn dat de babykamer klaar is! Ik hoop ook dat het zonnetje hier doorkomt, het is de hele dag al grijs en grauw.
Earane- Prater
Gefeliciteerd earane met je nichtje is nog vlot gegaan dan toch? Kan me voorstellen dat je nu toch ook wel nieuwsgierig word naar jullie kindje, maar kan nooit heel lang meer duren nu
Puggle- Ratel
Thanks! Het duurt nu nog max. 2 weken, dus het aftellen is begonnen . Het is inderdaad vlot gegaan bij mijn schoonzus. Om half 7 gingen ze naar het ziekenhuis en 10 uur bevallen
Earane- Prater
Zo in 3,5 uur jeetje wat vlot, wel lekker als het gewoon goed is gegaan.
Puggle- Ratel
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken