Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+27
Roodkapje
Urban Naked
Jezzie
Jasmine
ekiaam87
Dora
Puggle
Cranberrie
Annie24
koNijntje
piene1983
Rouge
Jazzlyn
Ayla
_Lana_
Clapperdie
SarahKey
miss piggy
Earane
Monnie
Aimee
Happy
Tania
Papillio
Shy
CCC
Lejow
31 plaatsers

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 34 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Muppetje ma 12 maa 2012 - 8:15

Er is wel iets vergelijkbaars te krijgen, maarja, het is toch jammer. Gaan binnenkort maar weer op zoek.

Snoepy gecondoleerd!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 34 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Puggle ma 12 maa 2012 - 8:18

Wat een lieve reactie jasmine!! hug je hebt ook helemaal gelijk en ik heb ook nog wel aardig wat dingen te doen, maar vandaag komt het gewoon allemaal even op me af!
Hoe gaat het met je nu?

Amber, ja helaas nog steeds. De ondedruk zitten tussen 85 en 90 en dat is gewoon op het randje en ik zit al bijna aan de max qua medicatie helaas. Op mijn werk is het te druk en blijf ik teveel doen, geen rust dus voor de bloedruk helaas.

Met jou alles goed?
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Amber- ma 12 maa 2012 - 8:23

Puggle schreef:Wat een lieve reactie jasmine!! hug je hebt ook helemaal gelijk en ik heb ook nog wel aardig wat dingen te doen, maar vandaag komt het gewoon allemaal even op me af!

Amber, ja helaas nog steeds. De ondedruk zitten tussen 85 en 90 en dat is gewoon op het randje en ik zit al bijna aan de max qua medicatie helaas. Op mijn werk is het te druk en blijf ik teveel doen, geen rust dus voor de bloedruk helaas.

Met jou alles goed?

ja dat is inderdaad op het randje. En voorals omdat je al op de maximale medicatie zit. Echt balen voor je.
Met mij gaat het goed! Niet meer misselijk en minder moe. Wel last van mijn heupen en steken achter in mijn bil. Volgens de verloskundige zwangerschapsichsias. Moet nu naar een bekkenfysiotherapeut. Heb volgende week de 1 e afspraak.

@ snoepy, gecondoleerd!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Puggle ma 12 maa 2012 - 8:33

Oh jeetje dat is ook al best heftig zeg! Hopelijk kunnen ze wat doen dat het nog over gast, want je hebt nog even te gaan. Of kan het niet over gaan?
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Monnie ma 12 maa 2012 - 8:41

@puggle: hè meid wat ontzettend vervelend zeg! Probeer anders wat creatieve dingen voor de baby te gaan maken, leuke bezigheid.

@muppetje: ah balen zeg! Vooral als je je zinnen op dat kamertje hebt gezet.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Amber- ma 12 maa 2012 - 8:42

Puggle schreef:Oh jeetje dat is ook al best heftig zeg! Hopelijk kunnen ze wat doen dat het nog over gast, want je hebt nog even te gaan. Of kan het niet over gaan?

Ik heb geen idee, laat het volgende week maar op me afkomen. Ze gaf wel aan dat het vroeg in mijn zwangerschap is.
Baal ervan, maar moet maar zien. Hopelijk word het niet te erg!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle ma 12 maa 2012 - 8:44

amber22 schreef:
Puggle schreef:Oh jeetje dat is ook al best heftig zeg! Hopelijk kunnen ze wat doen dat het nog over gast, want je hebt nog even te gaan. Of kan het niet over gaan?

Ik heb geen idee, laat het volgende week maar op me afkomen. Ze gaf wel aan dat het vroeg in mijn zwangerschap is.

Pff heftig! Jij dus ook al een baaldag. We moeten een clubje op richten Wink
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- ma 12 maa 2012 - 8:46

Puggle schreef:
amber22 schreef:

Pff heftig! Jij dus ook al een baaldag. We moeten een clubje op richten Wink

Haha! Weet dit al sinds vorige week! Maar baal er wel van inderdaad!
gezellig nog clubje Wink
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Jasmine ma 12 maa 2012 - 8:46

Puggle: even gekopieerd uit een.ander topic:

Jasmine schreef:
Met mij gaat het op zich wel goed, zolang ik er maar niet teveel bij stil sta. Vandaag is het alweer 4 weken geleden dat wij het slechte nieuws te horen kregen en in die enorme achtbaan van emoties en gebeurtenissen terecht kwamen. Inmiddels is de rust weergekeerd en hebben we ons leven weer opgepakt. Ik denk nog regelmatig aan hoe ver ik nu zou zijn en wat we nu aan het regelen zouden zijn. Ik moet er ook echt op letten dat ik bezig blijf en ik moet me er nog regelmatig toe zetten om 's ochtends mijn bed uit te komen, maar J. maakt een hoop goed. Zij bezorgt me de nodige afleiding en laat mij alles relativeren. Ik kan tenslotte wel een zwangerschap voldragen.

Over 2 weken heb ik weer een afspraak bij de gynaecoloog. Dan krijg ik de laatste uitslagen, mag ik bloed laten prikken voor een stollingsonderzoek en gaan we kijken hoe nu verder. Hoewel ik tijdens de afgelopen zwangerschap meerdere keren heb geroepen dat dit echt mijn laatste zwangerschap zou zijn, ongeacht of het goed of niet goed zou gaan, willen we toch heel graag een tweede kindje. Zodra het kan en mag gaan we er dan ook weer voor, maar ik zie nu al ontzettend op tegen de zwangerschap. Ik hoop dat ik nog kan genieten en redelijk zorgeloos zwanger kan zijn, want als het goed is, wordt dat mijn laatste zwangerschap. Met 2 kindjes is ons gezin compleet en ik hoop van harte dat ons dat gegeven en gegund is.

Het is ontzettend moeilijk dat het de afgelopen keer zo onverwacht en zo laat nog mis is gegaan, maar ik realiseer me ook dat dit waarschijnlijk gewoon domme pech is geweest. Ongeacht de oorzaak. Ik heb nog steeds de hoop dat ik een tweede kindje mag krijgen en die geef ik echt niet zomaar op!

Heb wel een positief puntje: mijn zwangerschapstest was van het weekend zo twijfelachtig positief, dat ik die wel als negatief mag beschouwen!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Jasmine ma 12 maa 2012 - 8:48

En logisch dat het allemaal even op je af komt, leuk is anders natuurlijk hug
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Puggle ma 12 maa 2012 - 8:58

Wat een heftige verhaal meis!! Het moet ook ontzettend zwaar zijn voor jullie, gelukkig dat je wel gewoon zwanger word, hopelijk gaat dat snel weer lukken! Fijn dat die test bijna negatief was. Kunnen jullie er weer snel voor gaan!

En ik maar klagen dat ik niet mag werken, terwijl er veel ergere dingen zijn Embarassed
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- ma 12 maa 2012 - 9:00

Lieve jasmine, dikke hug
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  CCC ma 12 maa 2012 - 10:32

Monnie: brunch was goed te doen, heb heerlijk gegeten in elk geval! Wel altijd jammer dat ik zo snel vol zit, anderen lijken oneindig te kunnen eten en gisteren was er echt veel wat ik lekker vind... Hoezo meedoen aan het vreetschuur idee :P Heerlijk he dit weer! Doet mij ook al zo goed, ben lekker na de brunch in het zonnetje in de tuin gaan zitten! Heerlijk! smile

Puggle: ah wat balen meis! Kan me voorstellen dat je je er niet fijn onder voelt. Ik kan er ook slecht tegen als ik niks te doen heb, maar probeer nu wat dingetjes op te pakken die al eeuwen niet gedaan zijn of waar ik nooit tijd voor had. Straks ga ik lekker een foto album in elkaar zetten denk ik van de zwangerschap ed. Probeer dus van alles te verzinnen om bezig te blijven. En wbt de bevalling, wat vervelend dat je er zo tegenop ziet. Waar zie je precies tegenop? En kun je het een beetje bespreken met je VK? Ik kijk er ook niet echt naar uit, maar het hoort erbij. Voorheen was ik heel angstig over de bevalling, maar dat het straks gaat gebeuren vind ik nu wel prima. Ben heel benieuwd hoe ik het allemaal ga trekken enz. En hoop gewoon op een voorspoedige bevalling...

Muppet: he wat jammer zeg! Vond de kamer echt superleuk! Maar idd, er is vast wel iets naar jullie zin te vinden.

Jasmine: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 34 699888 wat heftig allemaal! Hoop oprecht dat jullie weer snel zwanger zijn van de 2e en dat alles voorspoedig verloopt voor jullie!

Vandaag ben ik flink bezig geweest in huis (is dit nesteldrang? of gewoon verveling? :p) De hele slaapkamer goed onder handen genomen en weer flink veel weggegooid. Word echt niet goed van al die bende in huis...

Morgen ga ik even naar mijn moeder, dan gaan we het wiegje schuren en verven. Mijn moeder gaat binnenkort naar I.erland om mijn oma te verzorgen na de operatie, dus dan is ze een paar weekjes weg. Begin wel een beetje de kriebels te krijgen, dat wiegje moet gewoon af! Maar goed, ik heb nog even.. maar wel gek dat ik zo opgefokt kan raken daardoor.

Gisteren trouwens weer leuk babynieuws, de overburen (waar we mee bevriend zijn) krijgen ook een kindje. Ze heeft het bijna 4 maanden geheim kunnen houden, wij hadden al zo'n vermoeden en had het al eens uitgesproken maar dacht nou dan zal het wel niet. Maar gisteren kwamen ze het dan toch even vertellen, ze konden hun mond niet meer dichthouden Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 34 561177 Kindjes zullen dus iets van 3.5 maand schelen, echt superleuk! Echt een babyboom om ons heen nu...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Earane ma 12 maa 2012 - 22:54

Hey meiden! Wat fijn voor Clapperdie hè, dat ze is bevallen! Dat betekent trouwens dat ik nu op 1 sta :shock: en dat is best een gek idee, haha.

Net had ik een controle bij de verloskundige en alles is weer goed. Bij de volgende controle (bij 40+4) kan ik eventueel gestript worden als ik dat wil. Ze zei dat het maar bij 1 op de 7 vrouwen leidt tot echte weeën, dus ik weet nog niet of ik het dan ga laten doen. Verder hoop ik natuurlijk dat dit de laatste controle was en dat ik volgende week gewoon ben bevallen! We'll see Wink.

@ Ccc: Ja, vind het zelf ook wel spannender worden nu, hoor! Het idee dat de kleine er binnen een paar weken nu echt is. Tegen de bevalling zelf zie ik niet echt op gelukkig. Voel me nog wel op mijn gemak om naar buiten te gaan want ik voel me op zich gewoon goed. Heb ook helemaal geen zin om binnen te blijven, haha. Lekker buiten de deur lunchen is altijd genieten inderdaad!

Fijn dat je een extra dag kan werken. Kan best door je hormonen komen dat je je nu snel alleen voelt, misschien ook in combinatie met wat je de laatste maanden hebt meegemaakt. Klinkt trouwens wel als nesteldrang dat je flink bezig bent geweest in huis! Vooral ook dat stukje over het wiegje; dat het gewoon af moet Wink. Dat had ik toen ik net verlof had, ik moest en zou schoonmaken en vooral veel weggooien en opruimen, haha. Leuk, dat babynieuws!

@ Papillio: Jij bent ook al ver, bijna 38 weken!

@ Amber: Fijn dat het beter gaat met je!

@ Monnie: Altijd leuk, shoppen! Lijkt me ook zo heerlijk straks, om met de kleine lekker buiten te zijn als het mooi weer is!

@ Snoepy: Gecondoleerd meis, veel sterkte de komende tijd!

@ Puggle: Wat een naar nieuws! Lijkt me ook erg vervelend om nu al thuis te moeten zitten, vooral als je zo opziet tegen de bevalling. Hoe voel je je nu?
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  CCC ma 12 maa 2012 - 23:17

Jaaaa Clapperdie is bevallen! Ben blij voor haar, want het werd volgens mij nu toch wel zwaar voor haar. Spannend hoor Earane! Nu sta je echt op 1 Very Happy Ja dat strippen, zou er even overnadenken idd... Bij vriendinnen heeft dat tot 3x toe niks gedaan en voelde toch wat onprettig vonden ze. Maar ach, aan de ene kant denk ik, wat kan het voor kwaad om het toch te doen. smile Je weet nooit of er toch wat op gang komt. Fijn dat alles verder in orde was! Nu nog even lekker genieten als je nog lekker de deur uitkunt ed.

Haha dus toch wel een beetje nesteldrang :P Ach... het huis mocht er toch weleens aan geloven. smile Ben normaal niet zo goed in schoonmaken, dus dit komt wel goed uit.

Net even een proefberekening voor kindgebondenbudget gemaakt, ik dacht dat wij teveel verdienden samen om wat extra's te krijgen. Maar tegendeel heeft zich in de proefberekening bewezen. Hebben jullie ook al gekeken? En vraag me af, gaat zoiets automatisch? Ben altijd een beetje spastisch wbt Belastingdienst zaken want heb echt geen zin om terug te betalen. Ik kan het ook aanvragen en gewoon opzij zetten, en dan de afrekening per jaar afwachten. Dat is ook nog een optie natuurlijk.

Vanavond hebben we samen zwangerschapsyoga. Ben benieuwd vanavond! Verder nog redelijk moe, maar zag op babybytes bij de zwangerkalender dat het bij het termijn hoort... Morgne wel even naar de VK dus ben benieuwd wat ze zegt hierover.

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Earane ma 12 maa 2012 - 23:35

Ja, het zou in principe kunnen dat ik dan bij die ene hoor waarbij het strippen wel nut heeft. Ik ga er nog even over nadenken! Haha, ik heb een hekel aan schoonmaken, dus ik vond de nesteldrang ook wel handig! Dan ging ik het tenminste niet uitstellen en nu hou ik alles goed bij.

Ik heb een tijdje geleden wel even snel een proefberekening gemaakt, maar heb me er nog niet echt in verdiept eigenlijk. Moet ik ook nog even doen. Wij zullen vast wel wat krijgen omdat ik dit jaar nog fulltime studeer. Wat bedoel je met of het automatisch gaat? Of je niks hoeft door te geven aan de belastingdienst? Volgens mij moet je net als bij andere toeslagen wel wat doorgeven aan de belastingdienst, maar zeker weten doe ik het niet!

Leuk dat jullie samen yoga hebben vanavond! Is het een speciale partneravond? Toen ik partneravond had bij zwangerschapscursus was dat echt erg lachen, haha.
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  CCC ma 12 maa 2012 - 23:56

Haha same here... Mijn vriend is normaal het opruimerige en schoonmakerige type... Nadat ik ging samenwonen met vrienden in een huis (soort studentenhuis idee) heb ik geleerd dat ik dat moest loslaten... Alleen ben nu een beetje ver doorgeslagen vrees ik... Vaak interesseert het me weinig, en doe ik het hoognodige wat er moet gebeuren, maar net zoals ramen lappen... waarom zou je zoiets doen? Zonde van je tijd toch? :P Moet zeggen dat ik het nu wel waardeer, en hoop dat ik het een beetje kan volhouden met dat bijhouden, geeft je toch wat rust in huis en mijn vriend vind het helemaal geweldig nu. Die komt thuis in een opgeruimd en schoongemaakt huis nu smile Wat wil je nog meer he! haha!

Jaa idd zo bedoelde ik het. Naja ik ga het vanavond eens even met mijn vriend bespreken, en dan zorg ik dat ik even een lijstje maak voor na de bevalling te regelen dingen ofzo. Dan weet hij ook precies hoe of wat. Miss. dat ik dat geld maar apart zet, op haar spaarrekening voor later, mooi extraatje voor wat we dan al sparen.

Klopt, vnv partneravond smile Zal vast hilarisch worden, er word ook een deel wat kun je verwachten bij de bevalling besproken. En dat is nou net het deel wat mijn vriend toch wel erg spannend vind. Maar goed, met al die mannen erbij moet het goedkomen smile Die vrouw zei nog, ik heb koffie, thee, water, limonade en koeken.... nou wat wilt hij nog meer CCC? Dat moet toch goedkomen :P

Jij nog plannen vandaag Earane? Of lekker rustig aan? Heb net besloten dat ik even naar de P.rimark in H.oofddorp rijd. Even wat makkelijke kleding halen voor weinig! Even lekker eruit...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle di 13 maa 2012 - 0:09

Earane, wat spannend word het nu bij jou! Wel super fijn dat je er niet tegen op ziet. Bij mijn vriendin heeft het strippen wel geholpen, maar zoiets weet je idd niet van te voren.
Met mij gaat het wel beter, gisteravond even goed met mijn man gepraat dus ga er gewoon het beste van maken en lekker ontspannen en aan rommelen smile al is dat wel makkelijk gezegd dan gedaan voor mij Wink

Ccc, is dat een beetje leuk yoga? Ik moet me aan gaan melden voor iets en ik wil zoiezo gaan zwemmen, maar ik krijg van de verzekering 200,- voor cursussen dus wilde misschien yoga erbij doen.

Oehh de primark lijkt me leuk maar dat is best een stukje rijden van hier.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  CCC di 13 maa 2012 - 0:19

Puggle: yoga is wel aan te raden hoor, ik ben erg bang voor medische ingrepen zoals ik al eerder een beetje heb verteld. Maar merk wel dat dit me rust geeft, ook omdat ik ook een periode bang was voor de bevalling. Door de ademhalingsoefeningen ed. vind je toch wat rust vind ik zelf. Ik merkte dan ook bij het bloedprikken dat ik dit kon toepassen zodat ik niet ging hyperventileren. Als je van je verzekering wat vergoed krijgt, zou ik de kans zeker aangrijpen. Wat ik vooral bij deze vrouw heel prettig vind, is dat ze zelf al jarenlange ervaring heeft als verloskundige en als je wat dingetjes hebt waar je tegenaan loopt, dan kun je dat gerust even bespreken. Ze neemt echt de tijd voor je, en ook dingen die je liever niet openbaar bespreekt in de groep kun je ook gewoon mailen of bellen met haar. Moet wel eerlijk zeggen, in zo'n groep is er helemaal geen schaamte en worden er best wat dingen besproken. De eerste keer was ik best verbaasd over bepaalde persoonlijke dingen die mensen al meteen vertelde, maar achteraf is dat ook wel weer fijn dat iedereen zo open naar elkaar toe is. Ik doe het trouwens via de zorggroep hier, ik weet niet of jullie dat ook hebben (weet even niet waar je woont).

Ja het is vanaf hier 39 min. rijden maar heb toch geen drol te doen vandaag... Dus heb besloten er een leuke dag van te maken! smile Rest van de week ben ik weer aan het werk, dus dan heb ik vast spijt. Nu wachten totdat de kat binnen is... Grrr.. die is even op haar dooie gemakkie een wandelingetje aan het maken, terwijl ik haar nog zo had gezegd dat ze optijd thuis moest komen... Is haar horloge denk ik weer vergeten... :P

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle di 13 maa 2012 - 0:27

Ja ik ben niet zo van zulke dingen zeg maar, dat je zo iets in groeps verband doet zeg maar Embarassed maar goed misschien wel goed om me daar over heen te zetten! Ik ga zoiezo zwangerschapszwemmen dat lijkt me wel wat smile

Haha een eigenwijze kat dus, hopelijk komt ze nog naar binnen dan vandaag!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  CCC di 13 maa 2012 - 4:30

Hmmm... ik vond dit ook 'gek' om te gaan doen in groepsverband hoor... maar je doet niks samen, je zit op je eigen matje en je doet gewoon wat die vrouw verteld aan oefeningen. Verder valt het best mee hoor...

Kat kwam gelukkig binnen na een minuutje of 10... Dus even lekker geshopt bij de P.rimark! Heb veel stretch shirtjes en hempjes gehaald in een maatje groter... Kan ik weer even vooruit voorlopig. Kost ook amper wat daar! Trouwens ook even bij de W.ibra naar binnen gelopen en vond daar nog twee leuke setjes voor de baby smile En een leuk boxkleed, dus ben weer helemaal happy! smile

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle di 13 maa 2012 - 6:45

Leuk dat je ook wat leuks hebt gevonden daar Very Happy ja misschien moet ik me dan ook maar aanmelden voor de yoga, doe ik eens gek :P
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  CCC di 13 maa 2012 - 9:37

Hihi ja Puggle, doe eens gek! :P

Mijn vriend heeft het overleefd vanavond bij yoga. Bij het theorie gedeelte kreeg hij wel even de kriebels, snap ik ook volkomen. Ik had soms ook zoiets van, ja leuk allemaal maar misschien is het beter dat ik het op me af laat komen wanneer ik lig te bevallen. Daarna wat massagetechnieken geleerd en hoe je contact kunt maken met de baby. Erg leerzaam dus. Over een paar weekjes moet hij weer mee, dan krijgen we nog een deel over ademhalingsoefeningen.

Wat me trouwens wel verbaasde, is de funzigheid van andere mannen bij dat yoga... Worden er allerlei massagetechnieken met doeken voorgedaan en word iemand gevraagd om model te staan op handen en voeten. Gaat die doek om de buik en staat die vrouw achter haar om te laten zien wat we moeten doen en waar het voor dient. En één gast, echt zo'n man ook weer waarvan je denkt nou het is een wonder dat ie niet sexloos is gebleven (maar goed, dat terzijde :p) gaat vervolgens helemaal lachen en begint de meest grote en onrespectvolle onzin uit te kramen over kamasutra standjes.. Dacht echt oooh men... hou je even in joh... Mijn vriend moest zo lachen in de auto om die man...

Zo maar eens gaan slapen, morgen vroeg op om te werken... Dat is weer even wennen haha!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 13 maa 2012 - 20:58

Bedankt voor de sterkte wensen.
Was een mooie dienst en zoals zij dat graag wou want in de heldere momenten heeft ze dat samen met mijn oom in elkaar gezet.
Na de begrafenis was ik heel moe, en zijn we snel ons zoontje op gaan halen en naar huis gegaan.

Vandaag jarig ( wat een tegenstrijdigheden) een kwartje geworden vandaag smile
Van mijn mannen een ontbijt op bed gehad, was erg lekker.
Vier het ook vandaag dus vanmiddag en vanavond krijg ik visite.

Morgen liggingsecho, heb ik ook veel zin in, lekker even kijken naar onze ukkepuk Very Happy

Fijne dag allemaal!

Gast
Gast

Bericht  Shy di 13 maa 2012 - 21:36

Gefeliciteerd snoepy, lastig is dat hè het leven gaat gewoon door maar om nu gezellig je verjaardag te vieren is ook niet alles.
Leuk morgen weer een echo!

Ik heb vannacht weer lopen spoken, hoofdpijn en overgeven. Toen weer naar bed, slapen lukte niet dus toen ben ik maar even onder de douche gaan staan.
Vandaag werken en dan ben ik morgen een dagje vrij, lekker rustig aan doen.
Ik ga vandaag ook weer even kijken op mijn werk of ik even tussendoor een echo kan krijgen smile
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 34 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: