Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+27
Roodkapje
Urban Naked
Jezzie
Jasmine
ekiaam87
Dora
Puggle
Cranberrie
Annie24
koNijntje
piene1983
Rouge
Jazzlyn
Ayla
_Lana_
Clapperdie
SarahKey
miss piggy
Earane
Monnie
Aimee
Happy
Tania
Papillio
Shy
CCC
Lejow
31 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
ccc ben benieuwd naar jullie kamertje veel succes met klussen vandaag en hopelijk is het kamertje morgen wel helemaal in orde!
ik heb een negatieve bloedgroep en ons kindje een positieve nu heb ik een prikje gehad zodat ik geen antistoffen ga aanmaken tegen het kindje, ik krijg na de bevalling nog zo'n prikje en dan moet alles goed zijn.
smakelijk eten!
@ shy succes met werken de laatste loodjes, ik heb nog geen idee hoe ik mijn dagen ga vullen straks, iig de overige foto's van ons huwelijk en huwelijksreis inplakken dat is nog maar voor de helft klaar en wat extra dingetjes poetsen in huis zodat ik daar voorlopig niet naar om hoef te kijken en hopen dat de baby eerder komt haha
ik heb een negatieve bloedgroep en ons kindje een positieve nu heb ik een prikje gehad zodat ik geen antistoffen ga aanmaken tegen het kindje, ik krijg na de bevalling nog zo'n prikje en dan moet alles goed zijn.
smakelijk eten!
@ shy succes met werken de laatste loodjes, ik heb nog geen idee hoe ik mijn dagen ga vullen straks, iig de overige foto's van ons huwelijk en huwelijksreis inplakken dat is nog maar voor de helft klaar en wat extra dingetjes poetsen in huis zodat ik daar voorlopig niet naar om hoef te kijken en hopen dat de baby eerder komt haha
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10
miss piggy schreef:ccc ben benieuwd naar jullie kamertje veel succes met klussen vandaag en hopelijk is het kamertje morgen wel helemaal in orde!
smakelijk eten!
Ohja dat kan ik ook gaan doen haha, nog een album in elkaar gaan zetten met de leukste foto's van de receptie en dat soort dingen.
Dank je wel! ik zit er even doorheen vandaag
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Ik had me hier nog niet gemeld maar ik ben inmiddels 15.2 weken in blijde verwachting van ons 4e kindje... en omdat ik nu toch echt niet meer bij het tot 12 weken topic hoor zou ik graag hier mee schrijven
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Gezellig!Roodkapje schreef:Ik had me hier nog niet gemeld maar ik ben inmiddels 15.2 weken in blijde verwachting van ons 4e kindje... en omdat ik nu toch echt niet meer bij het tot 12 weken topic hoor zou ik graag hier mee schrijven
Shy- Kletskop
Gezellig Roodkapje! Gaat alles goed met je?
Shygirl: ik heb nu al een beetje verlof, althans zo voelt het omdat ik echt veel minder ga werken vanaf deze week. Ik ben dus ook de laatste dagen wat sneller verveelt merk ik. Ik heb dus al wat dingen aangepakt in huis die echt moesten gebeuren zoals trapkast opruimen en uitzoeken, keukenkasten ed. Verder ga ik maar proberen wat creatiefs op te pakken, de cupcakes weer enz.
Miss Piggy: ohja, ik verwacht ook dat ik die prik krijg. Mijn moeder had hetzelfde met mij, dus ik reken erop dat de kans aanwezig is dat ik ook die prikken krijg.
Ondertussen is de babykamer zo goed als af. Ik ben nog niet helemaal tevreden (ben erg perfectionistisch ), de platen op de wand hangen nog niet mooi strak en het was echt balen dat het plafond erg schuin afliep. Dit heeft ervoor gezorgd dat één plaat niet helemaal mooi hangt. Maar goed... ik denk wel dat ik het plaatje gezellig, vrolijk en knus heb bereikt wat ik wilde. Morgen word de andere babykamer dus geleverd en in elkaar gezet. Duimen jullie mee dat alles in orde is? Ohja, foto's staan in topic show je babykamer voor de nieuwsgierigen!
Shygirl: ik heb nu al een beetje verlof, althans zo voelt het omdat ik echt veel minder ga werken vanaf deze week. Ik ben dus ook de laatste dagen wat sneller verveelt merk ik. Ik heb dus al wat dingen aangepakt in huis die echt moesten gebeuren zoals trapkast opruimen en uitzoeken, keukenkasten ed. Verder ga ik maar proberen wat creatiefs op te pakken, de cupcakes weer enz.
Miss Piggy: ohja, ik verwacht ook dat ik die prik krijg. Mijn moeder had hetzelfde met mij, dus ik reken erop dat de kans aanwezig is dat ik ook die prikken krijg.
Ondertussen is de babykamer zo goed als af. Ik ben nog niet helemaal tevreden (ben erg perfectionistisch ), de platen op de wand hangen nog niet mooi strak en het was echt balen dat het plafond erg schuin afliep. Dit heeft ervoor gezorgd dat één plaat niet helemaal mooi hangt. Maar goed... ik denk wel dat ik het plaatje gezellig, vrolijk en knus heb bereikt wat ik wilde. Morgen word de andere babykamer dus geleverd en in elkaar gezet. Duimen jullie mee dat alles in orde is? Ohja, foto's staan in topic show je babykamer voor de nieuwsgierigen!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Hey meiden! Ben ik weer, met baby in de buik . Ze beweegt nog zoveel op een dag dat ik niet denk dat de bevalling er snel aan zit te komen. De vrouw van mijn broer is 6 dagen later uitgerekend en het lijkt er op (gezien haar klachten) dat zij al wel snel zal bevallen. Is het heel erg dat ik daar een heel klein beetje van zou balen? Eigenlijk ook niet echt balen, maar meer zoiets van 'ik wil ook!'. Terwijl ik verder nog volop geniet van de kleine, hoor. Ach, ik zeur, haha.
@ Shygirl: Mooie foto's, hoor! Heb er wel snel doorheen 'gebladerd' want het zijn er veel! Wel leuk om zoveel foto's te hebben! Jullie zien er gelukkig uit. Al lijsten gevonden?
@ Ccc: Fijn dat je de lange werkdag hebt overleefd! Ja, als ik toch over tijd ga zou het inderdaad leuk zijn als ik een lentekindje krijg! Vind zelf 22 maart wel leuk en verder elke datum vóór 17 maart . Wat een gedoe zeg wat betreft je verlofuren! Kan me voorstellen dat je op zoek gaat naar wat anders. Fijn dat de ketel gemaakt is! Leuke ideeen heb je als bedankje! Goed dat je je angst overwonnen hebt! Lijkt me erg vervelend om bloed te laten prikken als je bang bent voor naalden... fijn dat het achter de rug is! Ik ga even spieken in het topic voor de foto's!
@ Monnie: Ja, ben klaar voor de bevalling! Ze mag van mij gewoon komen, maar spannend blijft het sowieso! Vervelend dat je zo moeilijk in slaap komt! Voor mij niet herkenbaar, moet er wel vaak uit om te plassen, maar slaap weer aardig snel in. Geniet van je lange weekend! Fijn dat de babykamer geschilderd is!
@ Jolicious: Ja, gaat snel hè, ik verbaas me er ook steeds over. Balen van je bekkenpijn! Hopelijk heb jij wel puf om te studeren tijdens verlof. Ik kan mij er maar niet toe zetten... had grootse plannen om veel te doen .
@ Rouge: Wat vervelend dat je weer ziek bent. Voel je je inmiddels weer beter?
@ Yvonne: Wat super dat de hartecho goed was!
@ Miss piggy: Fijn dat alle spulletjes in huis zijn!
@ Roodkapje: Welkom!
@ Shygirl: Mooie foto's, hoor! Heb er wel snel doorheen 'gebladerd' want het zijn er veel! Wel leuk om zoveel foto's te hebben! Jullie zien er gelukkig uit. Al lijsten gevonden?
@ Ccc: Fijn dat je de lange werkdag hebt overleefd! Ja, als ik toch over tijd ga zou het inderdaad leuk zijn als ik een lentekindje krijg! Vind zelf 22 maart wel leuk en verder elke datum vóór 17 maart . Wat een gedoe zeg wat betreft je verlofuren! Kan me voorstellen dat je op zoek gaat naar wat anders. Fijn dat de ketel gemaakt is! Leuke ideeen heb je als bedankje! Goed dat je je angst overwonnen hebt! Lijkt me erg vervelend om bloed te laten prikken als je bang bent voor naalden... fijn dat het achter de rug is! Ik ga even spieken in het topic voor de foto's!
@ Monnie: Ja, ben klaar voor de bevalling! Ze mag van mij gewoon komen, maar spannend blijft het sowieso! Vervelend dat je zo moeilijk in slaap komt! Voor mij niet herkenbaar, moet er wel vaak uit om te plassen, maar slaap weer aardig snel in. Geniet van je lange weekend! Fijn dat de babykamer geschilderd is!
@ Jolicious: Ja, gaat snel hè, ik verbaas me er ook steeds over. Balen van je bekkenpijn! Hopelijk heb jij wel puf om te studeren tijdens verlof. Ik kan mij er maar niet toe zetten... had grootse plannen om veel te doen .
@ Rouge: Wat vervelend dat je weer ziek bent. Voel je je inmiddels weer beter?
@ Yvonne: Wat super dat de hartecho goed was!
@ Miss piggy: Fijn dat alle spulletjes in huis zijn!
@ Roodkapje: Welkom!
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10
Gisteravond heeft m'n vriend weer eens geprobeerd de hartslag van de baby te horen en nu ging het probleemloos, het was superduidelijk zei hij. Ik kan het niet controleren maar ik geloof 'm op z'n woord
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Leuk Urban Naked! Lijkt me echt zo mooi als je het kan horen! Zal hier nog wel even duren denk ik!
CCC- Ratel
Hier even een teken van leven van mij, ook nog met baby in de buik... Vandaag een heel stuk gelopen buiten en nu veel last van harde buiken maar helaas niets meer..
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
@ Clapperdie: Bij jou ook nog niks! Ben zo benieuwd wanneer het bij ons gaat beginnen! Ik heb ook veel last van harde buiken. Lukte het nog om een flink stuk te wandelen? Ik krijg daar ook veel harde buiken van, en de kleine drukt lekker op de blaas dan.
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
chococupcake schreef:Leuk Urban Naked! Lijkt me echt zo mooi als je het kan horen! Zal hier nog wel even duren denk ik!
Je schijnt het met zo'n hartjeshoorn rond de 27e week te kunnen horen!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Earane: leuk dat je wel even gekeken hebt. Het zijn er inderdaad veel ja, maar nog steeds erg blij mee. Ik heb fotolijsten gevonden bij de Hema en blokker!
Ccc: daar ben ik dus ook bang voor dat die dagen voorbij kruipen enz maar het komt vast goed, heb al wat boeken en dvd's gekocht om de tijd door te komen als de badkamer verbouwd wordt haha.
Ccc: daar ben ik dus ook bang voor dat die dagen voorbij kruipen enz maar het komt vast goed, heb al wat boeken en dvd's gekocht om de tijd door te komen als de badkamer verbouwd wordt haha.
Shy- Kletskop
Hoi allen, even een vraagje. Toen jullie buik eenmaal goed begon te groeien, was die bij jullie ook zo gevoelig? T is soms echt onprettig en hij zit ook al in de weg met slapen, zitten, opstaan etc. Herkenbaar?
Gast- Gast
@ccc: en is de babykamer klaar? Oh, ik ga zo eens even kijken in het andere topic:)
@misspiggy: de babykamer is grotendeels klaar, we hebben 1 muur een andere kleur gegeven. Mijn man moet alleen nog een paar dingen ophangen. Lekker gevoel om alles klaar te hebben hè. Ga je met 34 of 36 weken met verlof?
@shy: het is ook wel een gek idee dat je straks gewoon zo lang uit je werk bent. Ik heb me mijn eerste verlof prima vermaakt, je krijgt vanzelf wel nesteldrang, haha. En nu met een kindje gaat het helemaal snel voor bij denk ik! Ga dit keer veel leuke dingen doen met mijn zoontje denk ik.
@roodkapje: gezellig dat je mee komt kletsen, voel je je goed?
@earane: tuurlijk baal je ervan als zij eerder bevalt, jij bent eerder uitgerekend dus dan wil je het liefst ook eerder! Maar leuk dat jullie zo dicht bij elkaar zitten.
@urban naked: leuk dat je vriend de hartslag kon horen, hoe ver ben je nu? Mijn man heeft er veel te weinig geduld voor.
@all: het weekend zit er al weer bijna op! We hebben een lekker rustig weekend gehad. Ons zoontje heeft vanmorgen tot maar liefst 10u geslapen!! Ja, dat kan ook dames, haha. Morgen heb ik nog een begrafenis van een bewoner van mijn werk. Ook nog even een klein cadeautje halen voor mijn zoontje voor dinsdag, dan krijgt hij buisjes en neusamandelen gaan eruit. Ik vind het maar niks, bah. Ben blij als het achter de rug is.
@misspiggy: de babykamer is grotendeels klaar, we hebben 1 muur een andere kleur gegeven. Mijn man moet alleen nog een paar dingen ophangen. Lekker gevoel om alles klaar te hebben hè. Ga je met 34 of 36 weken met verlof?
@shy: het is ook wel een gek idee dat je straks gewoon zo lang uit je werk bent. Ik heb me mijn eerste verlof prima vermaakt, je krijgt vanzelf wel nesteldrang, haha. En nu met een kindje gaat het helemaal snel voor bij denk ik! Ga dit keer veel leuke dingen doen met mijn zoontje denk ik.
@roodkapje: gezellig dat je mee komt kletsen, voel je je goed?
@earane: tuurlijk baal je ervan als zij eerder bevalt, jij bent eerder uitgerekend dus dan wil je het liefst ook eerder! Maar leuk dat jullie zo dicht bij elkaar zitten.
@urban naked: leuk dat je vriend de hartslag kon horen, hoe ver ben je nu? Mijn man heeft er veel te weinig geduld voor.
@all: het weekend zit er al weer bijna op! We hebben een lekker rustig weekend gehad. Ons zoontje heeft vanmorgen tot maar liefst 10u geslapen!! Ja, dat kan ook dames, haha. Morgen heb ik nog een begrafenis van een bewoner van mijn werk. Ook nog even een klein cadeautje halen voor mijn zoontje voor dinsdag, dan krijgt hij buisjes en neusamandelen gaan eruit. Ik vind het maar niks, bah. Ben blij als het achter de rug is.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Charlie schreef:Hoi allen, even een vraagje. Toen jullie buik eenmaal goed begon te groeien, was die bij jullie ook zo gevoelig? T is soms echt onprettig en hij zit ook al in de weg met slapen, zitten, opstaan etc. Herkenbaar?
Dat gevoelige herken ik wel ja. Maar ik kan nu nog steeds gewoon goed slapen, ook zit hij zeker nog niet in de weg. Ik heb wel last van druk af en toe en dat het wat hard word. Maar ik ben nu ook al verder als jou natuurlijk. Toen ik rond de 15 weken was had ik volgens mij nog niet echt veel last, alleen wat gevoelig soms.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
@charlie: ik heb eigenlijk nooit last gehad van een hele gevoelige buik. Wel van bandenpijn, dus die stekende pijn in de liezen. Maar jou buik groeit natuurlijk ook veel sneller met 2 kindjes erin en zal ook veel sneller in de weg gaan zitten. Heb je veel last van pijn?
Monnie- Prater
Monnie schreef:@charlie: ik heb eigenlijk nooit last gehad van een hele gevoelige buik. Wel van bandenpijn, dus die stekende pijn in de liezen. Maar jou buik groeit natuurlijk ook veel sneller met 2 kindjes erin en zal ook veel sneller in de weg gaan zitten. Heb je veel last van pijn?
Ik heb 1 nacht heel veel pijn gehad, daarna minder. Wel heb ik als ik veel heb gedaan of moe ben sinds 1,5 week echt erge bekkenpijn. Rechtop lopen gaat lastig, ik merk dat ik 'waggel' .
Heel vreselijk pijnlijk is het niet, wel ongemakkelijk. Denk als in...laptop op buik is te gevoelig, of kat erop. En opstaan is ook lastiger ivm ander zwaartepunt.
Gast- Gast
Charlie, bij slapen kan je een extra kussen of voedingskussen gebruiken, bij het voedingskussen (hoefijzervorm) deed ik dan een gedeelte tussen mijn benen, een gedeelte (het midden) onder mijn buik en het uiteinde onder mijn hoofd, heerlijk sliep ik daardoor!
En ja, jij bent nu natuurlijk met zijn 3en, ik denk dat het best wel even wennen is daarbinnen! Let iig wel goed op jezelf.
En ja, jij bent nu natuurlijk met zijn 3en, ik denk dat het best wel even wennen is daarbinnen! Let iig wel goed op jezelf.
Gast- Gast
Wat vervelend charlie, dat je er zo slecht door slaapt.
Ik heb nergens last van, dus heb geen tips voor je.
Maar jou buik groeit natuurlijk veel sneller dan die van mij!
Ik heb nergens last van, dus heb geen tips voor je.
Maar jou buik groeit natuurlijk veel sneller dan die van mij!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Probeer wel op tijd te rusten, als je nu al wat last krijgt van je bekken. Wel vervelend dat je buik zo gevoelig is! Wat Parel ook zegt, een voedingskussen kan helpen met slapen.Charlie schreef:Monnie schreef:@charlie: ik heb eigenlijk nooit last gehad van een hele gevoelige buik. Wel van bandenpijn, dus die stekende pijn in de liezen. Maar jou buik groeit natuurlijk ook veel sneller met 2 kindjes erin en zal ook veel sneller in de weg gaan zitten. Heb je veel last van pijn?
Ik heb 1 nacht heel veel pijn gehad, daarna minder. Wel heb ik als ik veel heb gedaan of moe ben sinds 1,5 week echt erge bekkenpijn. Rechtop lopen gaat lastig, ik merk dat ik 'waggel' .
Heel vreselijk pijnlijk is het niet, wel ongemakkelijk. Denk als in...laptop op buik is te gevoelig, of kat erop. En opstaan is ook lastiger ivm ander zwaartepunt.
Monnie- Prater
Monnie: ja nu heb je gewoon elke week een idee hoe je week eruit ziet als je werkt, maar dan helemaal niks. En dat vindt ik ergens gewoon wel heel raar, ik denk wat moet ik met die vrije tijd haha. En achteraf loop ik te klagen dat het zo snel voorbij ging let maar op!
Shy- Kletskop
Charlie: vervelend van je bekken... echt rustig aandoen hoor! (zegt iemand die dat ook niet kan ) En idd even wat extra kussens gebruiken, ik gebruik mijn voedingskussen niet, vind 'm te hard... miss. moet ik er wat balletjes uithalen maar vind het eigenlijk een onding... Gebruik nu van die lange Ikea kussens... werkt ook best goed en ligt lekker.... En kan ik een beetje half op mijn buik slapen (soort er tegenaan maar niet helemaal plat zeg maar)
Shygirl: ik heb besloten dat echt extra ga genieten vanaf deze week van alle vrije tijd en dingen doen die ik wil doen. Voorlopig zal hier echt geen tweede kindje komen dus het zal of de laatste keer zijn dat ik verlof heb of in de aankomende jaren dat ik dit meemaak In het kader van minder werken ga ik volgende week samen met mijn mams mijn oude wiegje opknappen, schoonmaken en schilderen en dan gaat zij hem bekleden.
Nu maar snellll naar het werk! Vanmiddag de babykamer!
Shygirl: ik heb besloten dat echt extra ga genieten vanaf deze week van alle vrije tijd en dingen doen die ik wil doen. Voorlopig zal hier echt geen tweede kindje komen dus het zal of de laatste keer zijn dat ik verlof heb of in de aankomende jaren dat ik dit meemaak In het kader van minder werken ga ik volgende week samen met mijn mams mijn oude wiegje opknappen, schoonmaken en schilderen en dan gaat zij hem bekleden.
Nu maar snellll naar het werk! Vanmiddag de babykamer!
CCC- Ratel
Grrr.... Even mijn gal spuwen hier... Sta ik klaar om te werken en sta ik eigenlijk te haasten om de laatste dingen bij elkaar te rapen en te gaan rijden (voordat er file staat) word ik gebeld door mijn leidinggevende, ja is niet nodig. De kinderen zijn afgemeld voor vandaag... Naja ik had toch al slecht geslapen, dus ik maak er maar het beste van, maar word hier niet erg vrolijk van... had ik gewoon kunnen blijven liggen! Maar goed, genoeg te doen dus hup... lekker aan de schoonmaak dan maar!
CCC- Ratel
Oeh, spannend Earane en Clapperdie! Ben benieuwd wanneer het bij jullie gaat beginnen.
@Charlie; ik herken wel wat je schrijft ja! Ik kon het toen mijn buik eenmaal begon te groeien ook echt niet meer hebben als er een kat op kwam liggen of er een laptop op stond. Wat ik dan wel prettig vond wat een warme kruik er tegenaan. Het in de weg zitten kwam bij mij pas veel later, maar bij mij zat er maar ééntje in en ik heb nooit een hele grote buik gehad.
Oh en CCC; wat goed dat je bent gaan bloedprikken. Ik weet nog wel hoe zeer je daar tegenop zag. Well done
En ja, ik kom stiekem gewoon eigenlijk nog wel regelmatig spieken hoe het met jullie gaat
@Charlie; ik herken wel wat je schrijft ja! Ik kon het toen mijn buik eenmaal begon te groeien ook echt niet meer hebben als er een kat op kwam liggen of er een laptop op stond. Wat ik dan wel prettig vond wat een warme kruik er tegenaan. Het in de weg zitten kwam bij mij pas veel later, maar bij mij zat er maar ééntje in en ik heb nooit een hele grote buik gehad.
Oh en CCC; wat goed dat je bent gaan bloedprikken. Ik weet nog wel hoe zeer je daar tegenop zag. Well done
En ja, ik kom stiekem gewoon eigenlijk nog wel regelmatig spieken hoe het met jullie gaat
Gast- Gast
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken