Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+27
Roodkapje
Urban Naked
Jezzie
Jasmine
ekiaam87
Dora
Puggle
Cranberrie
Annie24
koNijntje
piene1983
Rouge
Jazzlyn
Ayla
_Lana_
Clapperdie
SarahKey
miss piggy
Earane
Monnie
Aimee
Happy
Tania
Papillio
Shy
CCC
Lejow
31 plaatsers

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 15 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Monnie do 9 feb 2012 - 9:31

Lejow schreef:Doe je rustig aan Monnie?

Shy, heel veel plezier morgen!

Ja, ik moet denk ik even een stapje terug doen, wat minder werken. Het is niet anders.

Hoe gaat het met jou nu en jullie kleine meisje?

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 15 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast do 9 feb 2012 - 9:33

Veel plezier morgen Shy!

Hier weinig tijd/energie om te typen. Ik ben al vanaf zondag ziek (en ondertussen al 6kg afgevallen) en nu is mijn zoon ook nog ziek.

Hoop dat het met iedereen goed gaat!

Gast
Gast

Bericht  Lejow do 9 feb 2012 - 9:39

Monnie schreef:
Lejow schreef:Doe je rustig aan Monnie?

Shy, heel veel plezier morgen!

Ja, ik moet denk ik even een stapje terug doen, wat minder werken. Het is niet anders.

Hoe gaat het met jou nu en jullie kleine meisje?

Met mij met ups en downs, vandaag een redelijke dag!

Met ons meisje gaat het erg goed. Het is echt een pittig dametje. Ze komt steeds een beetje aan, en ligt nog steeds zonder infuusjes, alleen nog aan de monitor. Heel af en toe heeft ze nog een dipje in haar hartslag, maar die duren kort en ze kan zichzelf herstellen. Het is een bewegelijk meisje en trapt zich steeds onder de dekentjes vandaan Very Happy
En toen we vanmiddag bij haar kwamen, had ze net een lachstuipje.. Dat was ZOOOOOO lief! I love you
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Puggle do 9 feb 2012 - 9:40

Shy, ik kom je even een hele fijne dag wensen voor morgen! Geniet er van smile
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Shy do 9 feb 2012 - 10:15

Dank jullie wel! Vindt ik lief Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 15 561177

Kreeg vanavond ook een mailtje van mijn tante, ze gaat morgen de foto's maken. Ze zegt niet zenuwachtig zijn nergens voor nodig! dus dat ga ik maar proberen inderdaad Very Happy

Zaterdag ga ik met mijn man haha naar maastricht daarna zal ik even een foto plaatsen Laughing
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  CCC do 9 feb 2012 - 11:21

Heerlijk vooruitzicht Shygirl! smile Het is straks gewoon je man ipv vriend! smile Nog maar een paar uurtjes! Nogmaals, heeeel veel plezier en lekker genieten van jullie dag!

Hier zijn vandaag de meubels, matras en kinderwagen vandaag binnengekomen. Wat een zooi is het hier in huis zeg... Wat een verpakkingsmateriaal er wel niet omheen zit en in die dozen, ligt overal piepschuim lijkt het wel... Ben benieuwd of het allemaal een beetje gaat passen in ons huisje... Heb vandaag de commode in elkaar gezet, maar daarna kon ik echt niet meer verder. Merk nu dat het echt zwaarder gaat worden. Hopelijk is het van het weekend ene beetje aan kant en kan ik foto's plaatsen!

Monnie: idd een beetje rustig aandoen hoor! Ik merk het hier ook aanmezelf, opeens moet je een stapje terug doen lijkt het wel..

Lejow: heerlijk nieuws Lejow! Jullie meisje doet het zo goed! I love you

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Shy do 9 feb 2012 - 19:41

Ccc: ja dat is heel gek.

Had van de week ook gereserveerd maar op mijn naam, hij vroeg later op welke naam staat het. Ik: hoezo? Oh shit ja op mijn naam! Haha hij zei dan moet je dat even veranderen nerd. Ik zei ja echt niet, later toch gedaan. Gaat om etentje vanavond met familie, straks sta ik voor schut voor iedereen haha
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 10 feb 2012 - 0:52

@ Shy, je bent nu als het goed is lekker aan het genieten, je hebt heerlijk weer gekregen! Fijne dag!

@ CCC, fijn dat de spulletjes binnen gekomen zijn, ja die verpakkingen erom zorgt iid voor een hoop zooi! Ben benieuwd na het eind resultaat.

@ Eurane, geniet van je verlof!

@ Monnie, denk je wel een beetje aan jezelf?

@ Yvonne, beterschap! Pas op dat je niet te veel afvalt! Genoeg water drinken voor het nodige vocht.

@ Lejow, fijn dat je meisje het zo goed doet, ze is echt een vechtertje!!

@ All, hier weinig te vertellen, gaat allemaal zijn gangetje! smile

Gast
Gast

Bericht  Jazzlyn vr 10 feb 2012 - 0:56

Wow snoepy jij gaat ook hard!

@ Lejow, fijn dat het met je meisje zo goed gaat. Denk ook aan jezelf he. Nee genoeg rust zodat je helemaal fit ben als je meisje naar huis mag.
@ shygirl, fijne dag vandaag!!

@ all, hoeveel zijn jullie tot nu toe aangekomen? Bij mijn zoontje kwam ik meer aan op hetzelfde termijn. Mijn postuur is nog steeds hetzelfde (slank) dus ik had verwacht evenveel aan te komen? Bij mijn zoontje dezelfde weken ruim 6 kilo en nu 2,2 kilo.. Laatste 2 weken ruim 1 kilo afgevallen Rolling Eyes
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Clapperdie vr 10 feb 2012 - 0:57

Jazzlyn schreef:Wow snoepy jij gaat ook hard!

@ Lejow, fijn dat het met je meisje zo goed gaat. Denk ook aan jezelf he. Nee genoeg rust zodat je helemaal fit ben als je meisje naar huis mag.
@ shygirl, fijne dag vandaag!!

@ all, hoeveel zijn jullie tot nu toe aangekomen? Bij mijn zoontje kwam ik meer aan op hetzelfde termijn. Mijn postuur is nog steeds hetzelfde (slank) dus ik had verwacht evenveel aan te komen? Bij mijn zoontje dezelfde weken ruim 6 kilo en nu 2,2 kilo.. Laatste 2 weken ruim 1 kilo afgevallen Rolling Eyes

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 15 394967 mensen zeggen dat ik ook nog slank ben en heel erg naar voren draag maar er zit toch echt 15 kilo aan!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Monnie vr 10 feb 2012 - 2:43

@lejow: wat fijn om te horen dat jullie meisje het zo goed doet! Ik hoop dat je zelf ook snel wat beter in je vel zit.

@ccc: leuk dat de meubels nu binnen zijn, inrichten nu dus!

@shy: wat een lekker weer hebben jullie erbij vandaag, jullie zijn vast aan het genieten.

@snoepy: ja ik ga het echt wat rustiger aan doen nu, het is thuis gewoon ook een stuk drukker met een dreumes erbij.

@jazz: ik was bij mijn zoontje nu al ruim 10 kilo aangekomen, nu 5, hopelijk blijft het zo gaan.

@all: vanmorgen even boodschappen gedaan en het huis een beetje gepoetst. Verder rustig aan vandaag. Heb nog steeds last van mijn buik, bovenin. Denk dat het mijn maag is, kijk het nog wel even aan.
Gaan er trouwens nog meiden naar de 9maanden beurs? Ik ga de 23e, met mijn moeder, zin in!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Gast vr 10 feb 2012 - 3:59

@ Jazz, zat de vorige keer op 7,5 kilo erbij. Moet over 2 weken weer, ben benieuwd! Ik vind dat ik niet zo hard ga haha.. maar mensen in de omgeving vinden ook dat het snel gaat bij mij. Hoe vind jij deze zwangerschap nu? Gaat het nu beter met je dan bij de eerste? Of heb je nu weer dezelfde klachten e.d.?

@ Monnie, Ja het is idd een stuk drukker. Ik neem nu rust als mijn zoontje op bed ligt, zo kom ik de dag goed door!
Ik ga niet naar de 9mbeurs. Vorig jaar wel geweest, maar vond het te druk, niet iets voor mij.

Gast
Gast

Bericht  Happy vr 10 feb 2012 - 6:16

Gefeliciteerd Shy met jullie huwelijk! Hoop dat jullie een mooie dag hebben gehad, en hebben want hij is natuurlijk nog niet om Wink

Ik was de laatste keer bij de vk in totaal al 6 kilo aangekomen, brr moet er ook allemaal weer af :P

En heb gisteren een zwangerschapsstreep ondekt! Ik word steeds mooier, Grr. Wink

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  miss piggy vr 10 feb 2012 - 22:23

@ shy van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk hopelijk is het een onvergetelijke dag geweest! geniet van je witte broodsweken

@ earana geniet van je verlof rust lekker uit!

@ monnie op tijd aan jezelf denken hoor succes dit weekend

@ yvonne heel veel beterschap hoe gaat het met je rug? hopelijk gaat het snel wat beter met jeZwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 15 699888

@ lejow wat doet ze het goed! geniet van die kleine momenten

@ ccc en alles weer een beetje opgeruimd? ben wel benieuwd naar jullie kamertje

@ jazz ik ben ruim 9 kg aangekomen:( gaat echt hard en ik kan toch niet zeggen dat ik anders eet dan normaal, maar het zal er wel bijhoren.

@ all eindelijk een rustig weekendje vandaag wat boodschappen doen vanavond komt er een vriendin en morgen kraamvisite van een vriendin van me.

fijn weekend allemaal!
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  CCC vr 10 feb 2012 - 22:44

Heey meiden...

Arrgh... word een beetje gek van dat kamertje.... Er zitten best veel beschadigingen op de meubels, ledikantje zijn 2 spijlen helemaal krom getrokken, kastdeuren met beschadigingen, greepjes met beschadigingen. Ook de lade van de kledingkast kan niet in elkaar gezet worden, fabrikagefout gemaakt waarschijnlijk... De gaten zitten aan de verkeerde kanten ed. Baal er even flink van, want nu staat de kamer praktisch in elkaar behalve de kledingkast dus. We zijn gisteren uren bezig geweest om te kijekn of we het zelf konden oplossen, maar eigenlijk zijn we nog gek ook om dat te doen. En mooier word het er natuurlijk niet op. De winkel is zo slim geweest alleen het hoofdkantoor telefoonnummer overal te vermelden dus waren ze niet bereikbaar. Ik ga vanmiddag naar de winkel, en maar eens vragen wat we hiermee aan moeten en wat ze aanbieden. Ben eigenlijk een beetje teleurgesteld hierin, je betaald toch een hoop geld voor spullen en dan ziet het er zo uit. Ik ga er vanuit dat het netjes word opgelost met ons...

Wbt de verpakkingsmateriaal haha... jeetje ons huis is een zoooi! Ik ga zo maar eens op en neer naar de stort om alles weg te brengen, heb vuilniszakken vol met piepschuim/ plastic, 18 dozen ofzo... Krijg dat nooit in 1x mee vrees ik, dus rij wel even een paar keer heen en weer. Vind trouwens ook dat de kamer door de meubels toch wel heel klein word... Maar miss. is het even een kwestie van wennen, want het is echt geen kleine kamer...

Shygirl: hoe was je dag gisteren? Hoop dat jullie er ontzettend van hebben genoten! smile

Happy: hihi moet wel lachen om je stukje... Het hoort er allemaal bij he... Maar die kilo's vind ik best meevallen hoor! smile

Monnie: lekker rustig aandoen idd! Ik ga do. avond 23 febr. met mijn moede rnaar de 9 maanden beurs.

Miss piggy: leuk kraamvisite! Very Happy

Voor de rest loop ik de hele week al een beetje te kwakkelen heb ik het idee. Heel veel zieke kindjes op het werk gehad, en ben nu zelf ook behoorlijk verkouden. Heb vanmorgen ook maar een paracetamol ingenomen omdat ik toch wat wil doen vandaag. Ik heb ook bij het lopen soms wat stekende pijn onderin mijn buik, gisteren ook de hele dag weer zeurende buikpijn. Mijn stoelgang is op het moment ook 3x niks en heb wel eht idee dat het daarmee te maken heeft, drink al genoeg en drink ook roosvicee laxo maar word er gestoord van. Gaat zo'n pijn doen op een gegeven moment. Die stekende en zeurende buikpijn, zou dat ook iets van bandenpijn kunnen zijn?

Ik heb voor vandaag eigenlijk praktisch alles afgezegd, ik zou vandaag het kamertje gaan schoonmaken en inrichten met een vriendin maar zag dit echt even niet zitten. Moe en geen zin in... plus dat mijn huis een ontplofde zooi is... Vanavond ga ik wel even uit eten met een andere vriendin, dit kon ik neit afzeggen (gevoelsmatig dan) heb haar nl. al zolang niet meer gezien. Vanavond heb ik nog een verjaardag, en zou miss. daarna langsgaan maar heb gisteren even met mijn vriend gepraat. We kwamen gisteren beide tot de conclusie dat we echt zo weinig structuur hebben in ons leven. Gisteren zaten we nl. om 22 uur aan het avondeten. Blijkbaar irriteerde dit ons beide heel erg, en spraken meteen naar elkaar uit van ja, hoe moet dit nou we zijn zo ongestructureerd en hoe gaan we dan ook nog eens een kindje opvoeden straks. Vanaf nu dus ook afspraken gemaakt dat het even klaar is met hoe we nu leven, elke dag eerst optijd avondeten en daarna dingen doen en ook niet meer tot 5 uur 's nachts doortrekken met vrienden. Dit gebeurd nl. zo vaak, en ik ben vaak al doodmoe maar zet dan gewoon door omdat ik niet wil zeuren. Mijn vriend gaat proberen hier ook rekening mee te houden, zodat we samen wat meer ritme en structuur krijgen. Want na zo'n avond/ nacht ben ik 2 dagen volledig uitgeschakeld... Neemt niet weg dat hij zijn dingen en feestjes niet meer kan doen, maar gewoon weer een beetje normaal en rekening houden met elkaars wensen.

Wat een verhaal weer smile Ik ga even lekker eten! En daarna op naar de stort!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Puggle vr 10 feb 2012 - 23:11

Wat zonde van het kamertje ccc! Daar moet je echt achteraan gaan hoor, moet natuurlijk niet kunnen. Waar heb je het gekocht? Want je hoort van de meeste winkels toch wel dat ze kapotte meubeltjes gewoon vervangen.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  CCC vr 10 feb 2012 - 23:14

Ja, ik ga er zeker achteraan. Wil er ook niet telang mee wachten want anders heb je dat gezeur weer... Dus ik ga zo even die kant uit... We hebben het bij de b.abydump besteld... Wel balen, maar er zal best een goede en passende oplossing uitkomen. Ga uit van het positieve smile

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  CCC za 11 feb 2012 - 2:22

Hmmm... ben echt een beetje teleurgesteld. Net naar de winkel geweest, de kamer word niet meer gemaakt. Dus het word waarschijnlijk een andere kamer uitzoeken, moet nu foto's maken en versturen naar het hoofdkantoor met een heel verhaal erbij. De winkel kan er echt helemaal niks mee doen, ze hebben uiteraard hun excuses aangeboden en vinden het heel vervelend. Maar om nu weer in die dozen te zitten, alles in elkaar te zetten en de andere dingen uit elkaar te halen, een nieuwe kamer uit te zoeken. Tja, dat zie ik even niet zitten. Maar goed, eerst moet de schade dus bekeken en beoordeeld worden, dus nu maar foto's maken.

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow za 11 feb 2012 - 3:40

Even een hug voor jou CCC
Ontzettend klote van die kamer zeg, heb je je er zo op verheugd, gebeurd er dit..
Ik hoop dat ze snel met een goede oplossing komen!

En verder ga ik je even 'streng' toespreken, want je moet echt aan jezelf gaan denken meis!
Je bent ruim 20 weken zwanger en wat niet gaat, dat gaat niet.
Je zeurt echt niet als je aangeeft dat je moe bent en het niet trekt, je geeft gewoon je eigen grenzen aan en dat is nu zeer belangrijk!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  CCC za 11 feb 2012 - 4:44

Ja, ik moet ook wel een stapje terug doen vrees ik... Net even het centrum ingeweest, moest even wat cadeautjes hebben, maar weer last van mijn buik onderin... Nu rechtsonderin... Echt irritant gewoon... Dus nu even op bed liggen en uitrusten, vnv rustig uit eten en maak het niet te laat.

Wbt het kamertje is wel kut... Net even mijn vriend gebeld en die neemt het vanaf nu opzich de hele afhandeling ervan ed. Hoef ik me even niet druk te maken. Ja had me er echt op verheugd alles een beetje te gaan aankleden nu... hebben we dit weer... Mijn moeder begon alweer meteen over goedkoop is duurkoop... Evil or Very Mad Ik moest volgens haar maar wat in het Gooi kopen, daar heb je dit soort dingen niet. Onzin natuurlijk... Het word vast goed opgelost, maar het heeft even tijd nodig en het is gewoon jammer.

Heb je lekker geknuffeld met B.enthe? smile

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow za 11 feb 2012 - 4:54

Nou das inderdaad onzin hoor Very Happy Ook dure spullen kunnen kapot , en zo goedkoop is de babydump nou ook weer niet..
Fijn dat hij het oplost!

Ja het was weer fijn, ze lag de hele tijd te slapen bij me, leg ik haar in de couveuse, wordt ze wakker!
Vind het nu wel weer ff klote, wil eigenlijk weer naar haar toe, maar dat gaat nu gewoon even niet, moet ook aan mezelf denken en ben flink moe!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  CCC za 11 feb 2012 - 12:35

Grrr... 2e keer deze week dat ik een heel verhaal typ en dat het zo weg is... Twisted Evil

Even snel overnieuw! smile Maar idd Lejow je hebt gelijk, irriteerde me ook een beetje dat mijn moeder dat zei, ze bedoelde het vast goed... maar was even niet handig. Irriteert me dan ook erg dat sommige mensen het altijd beter weten zoals een vriend van ons, hun verwachten de kinderkamer ook van de b.abydump ergens in de aankomende weken. Zijn reactie was, je moet het ook in elkaar laten zetten, nalopen en controleren en dan pas betaal je. Tja, zo werkt het dus niet. Denk dat ie z'n oren was vergeten bij de bestelling plaatsen in de winkel. Want je betaald altijd vooraf, en trouwens zo werkt de wereld toch ook niet? Ik ga toch ook niet naar een andere winkel om wat te halen, het te gebruiken en achteraf te betalen om te kijken of het goed was ja of nee. Naja goed... einde discussie. Er word vast een goede oplossing gevonden en er komt een mooie kamer. Weer even terug naar het positieve, want van dat negatieve gel*l van mezelf word ik ook niet vrolijker smile

Wat een typetje is B. ook he! smile Lekker liggen slapen bij mama en daarna klaarwakker zijn! haha! Snap dat je je toch even klote voelt als je weer thuis bent, je wilt er toch voor haar zijn. Maar goed uitrusten is ook belangrijk, want als ze straks thuis is en je bent niet goed hersteld heeft B. er al helemaal niks aan... Over een paar weekjes voel je je waarschijnlijk al wat fitter en gaat alles wat beter en wat meer vanzelf... Neem rustig de tijd... en je doet het hartstikke goed hoor! Heb echt veel respect hoe je alles zo oppakt en zo sterk blijft! Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 15 699888

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Dora za 11 feb 2012 - 18:22

*breekt in*

@ CCC: ik zou nu wel als service/tegemoetkoming 'eisen' dat ze het kamertje dan voor jullie in elkaar zetten. Kun je eventuele fouten meteen zien.

*breekt uit*
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  Lejow za 11 feb 2012 - 23:03

Voor Charlie:

Hier dus!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Clapperdie za 11 feb 2012 - 23:08

Goedemorgen dames,

Monnie: Ik ga niet naar de 9-maandenbeurs. Had wel even willen gaan maar aangezien ik dan echt hoog zwanger ben zie ik het niet zitten om zo veel te slenteren etc. Het had net een maandje eerder moeten zijn Wink. Ben je van plan veel te kopen?

CCC: Echt balen van jullie kamertje zeg! En ik vind de service van BD echt niet netjes. Als er nou één ding niet goed is maar bij jullie is het hele kamertje gewoon niet goed. Ik hoop dat ze dit een beetje goed gaan aanpakken! Hoe gaat het verder met je?

Lejow: Fijn dat jullie meisje wat dichterbij ligt. Ik zag laatst een stukje op tv van ouders die met hun kindje gingen buidelen. Ziet er zo mooi uit! Veel sterkte voor jullie kleine meid.

Happy: Hoe gaat het met je? Voel je de kleine alweer wat meer?

Tiramisu: bounce bounce bounce

Shy: Hoe was jullie dag?! Ben benieuwd!

Earane: Jeej jij ook lekker verlof! Heb je veel op de planning staan om te doen?

Iedereen: Zo hier mijn 1e week verlof er op zitten.. Na 3 dagen kwamen de muren al op me af! Het is zo wennen als je eerst fulltime werkt en een volledige dagbesteding hebt dat je nu ineens niets meer hoeft. Heb alle baby-wasjes al gedaan en ook mn eigen huis is helemaal bij. Deze week heb ik gelukkig de auto dus dan ben ik ook wat mobieler.

Verder heb ik veel last van harde buiken in de nacht. Als ik me omdraai dan is het meteen raak en duurt het een paar minuten voordat mn buik weer rustig is. Dit is met meerdere bewegingen en soms echt irritant. Ook zit er fijn een kont tegen mn ribben aan de drukken en soms probeert meneer zich ook via de bovenkant naar buiten te drukken ofzo? Wordt tijd dat hij in gaat dalen en naar buiten komt Wink

Fijne dag meiden!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: