Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+27
Roodkapje
Urban Naked
Jezzie
Jasmine
ekiaam87
Dora
Puggle
Cranberrie
Annie24
koNijntje
piene1983
Rouge
Jazzlyn
Ayla
_Lana_
Clapperdie
SarahKey
miss piggy
Earane
Monnie
Aimee
Happy
Tania
Papillio
Shy
CCC
Lejow
31 plaatsers

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 28 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Happy zo 4 maa 2012 - 23:36

Hoe gaat het met jullie kleintje Tiramisu, en met jou natuurlijk? smile

Ccc, heerlijk toch een dagje onverwachts vrij? snap dat je er van baal dat je het graag eerder had geweten maar je hebt nu nog de hele dag om aan te rommelen Very Happy

Ik heb ook wel gehad dat mijn buik gevoelig was, beurs gevoel blauwe plek achtig. Hier is het wel weer over gegaan..

Heerlijk toch Shy verlof in het vooruitzicht Very Happy zal niet weten wat ik met al dievrije tijd moet doen maar het lijkt me heerlijk haha Very Happy

Ik heb even een baal dag geloof ik. De ene dag voel ik me fit en de andere dag komt er niets uit. Ik loop de trap een keer op en ben bekaf. Mijn buik zeurt en alles doet pijn. Belt mijn vriend ook nog dat hij moet overwerken en geen idee heeft hoe laat hij thuis is. Bah :P Nouja genoeg geklaagd.. Wink

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 28 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Puggle zo 4 maa 2012 - 23:48

Ik ben ook wel benieuwd hoe het met jullie gaat tiramisu smile

Ccc, toch lekker een dagje vrij! En succes met de nieuwe kamer vandaag.

Happy, wat balen dat je een baaldag hebt hug lekker rustig aan doen!

Ik heb af en toe last van harde buiken, althans ik denk dat dat het is. Hadden jullie dat ook soms al zo vroeg?
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 0:03

Hier gaat het eigenlijk heel erg goed. Soms kan ik me al niet meer voorstellen hoe zwaar de zwangerschap en dan vooral die laatste maanden zijn geweest. Het mama zijn vind ik zo heerlijk, en ik geniet zo van ons kleine meisje.

Over het algemeen is T. heel tevreden. Vanochtend heeft ze gebadderd (vindt ze héérlijk!) en nu liggen we nog even samen op bed, zij lekker op mijn buik. Ze groeit goed (donderdag woog ze alweer 4 kg) en maat 50 (en met haar geboorte waren sommige kleertjes maat 50 haar écht nog te groot) wordt nu toch echt te krap. Ook heel leuk is dat ze al steeds wat meer wakker is. Natuurlijk slaapt ze nog steeds het grootste gedeelte van de dag, maar haar wakkere momenten zijn zó gezellig! Kijkt ze me met grote blije ogen aan om luide hoge ah en oh klanken uit te roepen. Vraag me soms dan af wat er in haar hoofdje omgaat, maar het zal nog wel even duren voor ze me dat kan vertellen Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 28 394967

En..nouja. De tijd vliegt gewoon. Ze is alweer drie weken oud, terwijl de bevalling voor mijn gevoel nog maar heel kort geleden is.

Naar dat je zo'n baaldag hebt, Happy. Hopelijk voel je je snel wat beter Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 28 561177

Gast
Gast

Bericht  CCC ma 5 maa 2012 - 1:53

Wat leuk om te lezen hoe het gaat Tiramisu! Hoe heet de kleine meid nu voluit? Mag ook per PM hoor! Heb het even gemist denk ik! En jeetje, alweer 3 weken oud... Tijd gaat veel te snel! Slaapt ze ook goed enzo? Je klinkt echt helemaal happy!

All: ja heb nu een vrij dagje, maar voelde me vanmorgen best een beetje nutteloos. Mijn vriend staat de haasten om de deur uit te gaan om een lange werkdag tegemoet te gaan en niet te weten hoelaat het vandaag voor hem word en ik zit thuis. Naja goed, ik heb nu lekker alle was bijna weggewerkt, badkamer schoongemaakt en nu dus even wachten op de kamer. Hoop dat ze snel komen!

Happy: vervelend van je baaldag! Maar zo herkenbaar! Heb ik zo nu en dan ook weleens, vind het soms lastig te accepteren dat ik niet meer alles kan doen zoals voorheen. Maar goed, nog even doorzetten. Tijd gaat ook steeds harder voor jou nu zie ik! Lekker rustig aandoen!

Puggle: zou het even aan de VK vragen, is wel een teken dat je iets rustiger aan moet doen als het zo is. Vind dat soort dingen ook lastig, soms vraag ik me af wat je moet voelen bij een harde buik. Ik heb weleens een soort van buikpijn onderin, en heb vandaag eindelijk eens gelezen op een site wat dat is... gewoon de baby die beweegt en kan soms zo aanvoelen. Elke keer vergat ik het te vragen bij de VK... Hoop dat het snel weer over is in elk geval!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Puggle ma 5 maa 2012 - 1:57

Het word echt heel hard dan ineens als een vlaag die langs komt en dan is het daarna weer zacht. De gyn zei ook al dat ik rustiger moet doen dan, maar ja ik doe al niet zo heel veel.
Ik vroeg me af of een ander dat ook al zo snel had.

Tiramisu, wat heerlijk dat het zo goed gaat en je zo geniet!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  CCC ma 5 maa 2012 - 2:00

Puggle: vrees dat het inderdaad harde buiken zijn, zoals je het omschrijft.... Rustig aan doen girl! Weet wel dat andere mensen het eerder in de zwangerschap hebben, dus het is niet schrikbarend vroeg (naar wat ik hoor van vriendinnen dan)... Maar goed, rustig aandoen is ook weer zoiets he, zoals je weet/ hebt gelezen ben ik daar ook erg goed in haha!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Happy ma 5 maa 2012 - 2:17

Fijn dat het zo goed gaat Tiramisu, Ben jij er zelf lichamelijk ook weer bovenop?

Puggle, het kan heel goed dat je dan te druk bent geweest, zolang de harde buiken niet te vaak en regelmatig komen is er niets aan de hand. Maar vaak wel een teken om een stapje terug te nemen smile.

Happy
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 2:36

Of ik er zelf weer bovenop ben? De eerste week was ik bijna euforisch (hormonen!) en lichamelijk heb ik van de bevalling weinig last gehad. Geen knip/scheur/hechting, alleen een kneuzing maar die is nu zo goed als weggetrokken. Ook heb ik nauwelijks gevloeid. 3 dagen na de bevalling wandelde ik alweer buiten rond met wandelwagen. Daarna kwamen er dagen van onverklaarbare koorts. Kraamzorg en verpleegkundige konden daar geen verklaring voor vinden, waarschijnlijk is het de uitputting van 9 maanden kotsen en 2 maanden premature weeën en nauwelijks slapen geweest die er op die manier uitkwam. En nu..ik zit onder het gewicht dat ik had vóór ik zwanger werd en kan héle dagen eten. Mijn lichaam is echt bezig met een inhaalslag wat dat betreft. Ook ben ik nog erg moe, en slaap ik elke middag een paar uurtjes om bij te tanken. Dat mijn lijf van het zwanger zijn een klap heeft gehad, dat is heel erg te merken, dus nee; er bovenop ben ik nog niet. Zal wel tijd nodig hebben, maar langzaam maar zeker trekt het wel weer bij:)

Laatst aangepast door Tiramisu op di 6 maa 2012 - 22:10; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Happy ma 5 maa 2012 - 2:37

Nee zo snel kan dat natuurlijk ook niet. Bedoelde ook meer kwa schade :P en dat valt gelukkig wel mee. Je verlof is nog lang niet voorbij dus neem lekker de tijd om weer fit te worden smile

Happy
Prater
Prater

Bericht  Gast ma 5 maa 2012 - 2:39

Haha, nou, qua schade valt het dus reuze mee! En ik luister nu gewoon maar even lekker naar mijn lijf en doe maar waar het om vraagt. T. slaapt nog genoeg om mij ook mij rust te kunnen laten pakken smile

Gast
Gast

Bericht  CCC ma 5 maa 2012 - 2:42

Wat een mooie naam! I love you

Jeetje, klinkt wel heftig hoor! Maar lekker genieten en idd tot rust komen!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Monnie ma 5 maa 2012 - 2:47

@ccc: en, is de babykamer omgeruild? Ga duimen dat het goed is nu! Toch lekker een dagje onverwachts vrij.

@tiramisu: jullie meisje is gewoon alweer 3 weken oud, fijn om te horen dat het goed gaat! Mooie naam hebben jullie haar gegeven.

@puggle: het kan goed zijn dat je al harde buiken hebt, ik had ze deze zwangerschap vanaf week 18 al af en toe. Als je ze af en toe hebt is het niet erg.

@all: hier gaat alles zijn gangetje, zoon ligt nu in bed dus even relaxen Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 28 561177

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  CCC ma 5 maa 2012 - 2:54

Yeah! Ze zijn er! Ze probeerde nog het volgende: weet je wat we doen mevrouw, we vervangen de onderdelen gewoon even die niet goed zijn. Dus ik zo, je bedoeld de hele kamer?! Dacht gooi 'm zo uit het raam hoor... Maar uiteindelijk zei hij, ja we hebben er eigenlijk weinig zin in om uit elkaar te halen en in elkaar te zetten... Twisted Evil Nee, ik had zin om 4 weken te wachten natuurlijk, maar hij begreep me uiteindelijk... dus ze zijn nu bezig. Vind het wel apart, maar snap het ergens wel... Wie weet hoe vaak die gasten dit per dag moeten doen...

Monnie: lekker even relaxen! Ik zit hier ook maar even achter de laptop, kan weinig doen, loop ze anders alleen voor de voeten...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Happy ma 5 maa 2012 - 2:56

Go ccc Twisted Evil snap heel goed dat hun daar geen zin in hebben maar jullie hebben betaald voor een complete kamer zonder schade dus moeten ze dat ook nakomen. Kun je straks lekker inrichten!

Happy
Prater
Prater

Bericht  CCC ma 5 maa 2012 - 3:13

Ja vind het ergens wel vervelend voor ze hoor, bedoel het hoofdkantoor schuift het probleem makkelijk door en dan kunnen anderen het oplossen. Maar daarbij, dat wisten ze ook toen ze het contract tekende. Dus ach... dacht wel even shit... ik ben hier te zwak voor... maar dacht nee volhouden hier krijg je spijt van. Op dat soort momenten moet mijn vriend eigenlijk thuis zijn, die is veel zakelijker en directer hierin... Maar goed, work in progress hier! Ben zooo benieuwd straks! smile

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Shy ma 5 maa 2012 - 5:06

Happy: ik kom er even op terug na een dag werken, ik ben het helemaal zat! Pijn in mijn rug en niet zo zuinig ook.
Dus om heel erg veel lui op de bank liggen klinkt nu erg lekker Very Happy
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Happy ma 5 maa 2012 - 5:14

Haha Wink Kan ik me goed voorstellen, nog heel even door bikkelen!

Happy
Prater
Prater

Bericht  CCC ma 5 maa 2012 - 6:06

Nou, helaas... Er zijn weer kastdeuren beschadigd... Ik moet zo de hele kamer schoonmaken om te kijken of de vlekken (zoals de vorige keer) eraf gaan... Hopelijk dit keer wel... Ben een beetje teleurgesteld en ben het eigenlijk een beetje zat. Die mannen die het in elkaar hebben gezet hebben keihard gewerkt en waren binnen 2 uur klaar... En vond het ook niet eerlijk om los te gaan tegenover hun, zij doen ook maar hun werk. Meneer heeft nu een bon gemaakt voor het hoofdkantoor voor deze gebreken... en dan word het weer zsm omgeruild...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Clapperdie ma 5 maa 2012 - 6:43

Wat balen CCC! enig idee hoe lang je moet wachten voor de deuren er zijn?
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Happy ma 5 maa 2012 - 6:56

Ah balen ccc, hoe kan dat nou... Neutral zit het niet goed verpakt ofzo?

Happy
Prater
Prater

Bericht  miss piggy ma 5 maa 2012 - 7:15

@ ccc wat betreft die prik dat hoeft helemaal niet zo te zijn als jij een positieve bloedgroep hebt is het helemaal niet nodig en anders is het ook nog niet zeker dus zo groot is die kans niet.

balen zeg van de deurtjes jullie hebben ook echt pech ermee hopelijk lossen ze het netjes op voor jullie.

@ earana je mag best even zeuren hoor:D hopelijk komt jullie kleintje snel succes iig

@ monnie fijn dat het ook grotendeels klaar is, dat is idd een fijn gevoel en elke keer even kijken ik kan me nog geen voorstelling geven dat er over een paar weken gewoon een babytje in dat bedje ligt haha ik ga met 34 weken met verlof,

@ charlie goed op jezelf letten hoor en rustig aan doen wanneer je lichaam dat aangeeft, hopelijk helpt het voedingskussen een beetje.

@ tiramisu wat leuk om weer eens wat te lezen van je, fijn dat het goed gaat met jullie kleine meid, hele mooie naam ook geniet ervan!

@ puggle vervelend van die harde buiken ik kan er niet over meepraten heb ze volgens mij nog niet gehad, doe rustig aan!

@ happy baaldag is bijna voorbij hopelijk heb je morgen een betere dag!

@ all morgen krijg ik controle van de zorg ben benieuwd of alles zo goed is fijne avond!
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415

Bericht  CCC ma 5 maa 2012 - 7:22

Tja, ik snap er de ballen van. Die mannen hebben onder alles piepschuim neergelegd dus kan niet van de grond zijn ofzo. Blijkbaar gebeurd het in de fabriek al, en het is hetzelfde als de vorige keer zeg maar qua krassen dus dat kan hier dan ook niet zijn gebeurd. Waar ik het meest teleurgesteld over ben, is het mailcontact en de vragen die ik heb gesteld en juist de vraag: wat als dit weer het geval is. Nee mevrouw, we zorgen dat het in de fabriek word nagekeken zodta dit niet meer gebeurd. Er is dus helemaal geen controle geweest denk ik zo... de dozen zijn goed verpakt en de planken zijn in piepschuim en dat folie geleverd... De deurtjes worden idd verwisseld, dat zie je wel heel erg maar heb geen idee hoelang dit duurt. Naja ik heb nog 14 weken ongeveer Wink Dus komt vast goed. Heb net wel even schoongemaakt en bepaalde planken in de kasten zijn ook beschadigd en hele lichte puntjes zo nu en dan (lijkt alsof er een mini hapje uit is zeg maar). Ik denk dat ik er maar genoegen mee neem, maar wel een flink bedrag teruggestort wil hebben. Ik ga zo even overleggen met mijn vriend en samen de schade bekijken en dan besluiten we even wat we doen. Ik ben zoals eerder al gezegd een perfectionist, dus ik zit er ook met mijn neus bovenop, misschien is dat hetg probleem. Al zegt een vriendin net tegen me, beschadigd is beschadigd CCC en daar hoef je geen perfectionist voor te zijn... Dus ja.. Maar goed, voor nu ga ik me niet drukmaken om die kamer heb ik me bedacht... Voor alles is een oplossing en het komt goed! smile

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Happy ma 5 maa 2012 - 7:24

Hmm als het echt heel erg op valt zal ik zelf nog een poging doen tot nieuw krijgen. Als het in het eerste oogopslag niet opvalt zal ik inderdaad een deel van mijn geld terug vragen want op den duur zal er toch een krasje oid opkomen. Maar nogmaals, als het echt heel duidelijk is zal ik er geen genoegen meenemen.

Je hebt geen geluk met je kamertje zeg!

Happy
Prater
Prater

Bericht  Puggle ma 5 maa 2012 - 7:31

Happy schreef:Hmm als het echt heel erg op valt zal ik zelf nog een poging doen tot nieuw krijgen. Als het in het eerste oogopslag niet opvalt zal ik inderdaad een deel van mijn geld terug vragen want op den duur zal er toch een krasje oid opkomen. Maar nogmaals, als het echt heel duidelijk is zal ik er geen genoegen meenemen.

Je hebt geen geluk met je kamertje zeg!

Eens met happy!

Super rot allemaal zo.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Earane ma 5 maa 2012 - 7:51

@ Clapperdie: Hoe gaat het bij jou? Je staat nu op nummer 1 op de bevallingslijst Very Happy. Als je nou even snel bevalt, dan kom ik er gelijk achteraan Wink

@ Monnie: Fijn dat je zoontje zo lang had geslapen! Oh jee, sterkte voor je zoontje morgen! Hopelijk is het snel achter de rug.

@ Ccc: Dat is balen zeg, dat je na al je gehaast te horen krijgt dat je niet hoeft te komen. Al is het natuurlijk ook wel lekker om vrij te zijn. Wat heb je een pech met het kamertje! Hopelijk komen de nieuwe deurtjes snel en kan je wat geld terugkrijgen voor de beschadigingen aan de binnenkant.

@ Tiramisu: Wat leuk dat je nog meeleest! De kleine meid is al 3 weken oud, wat gaat dat snel! Fijn dat het zo goed gaat met haar. Hopelijk voel je je lichamelijk ook snel beter. Je hebt ook veel te verduren gehad tijdens je zwangerschap.

@ Happy: Irritant, een baaldag! Het is ook vervelend om je niet fit te voelen.

@ Puggle: Ik had ook af en toe een harde buik bij jouw termijn. Was bij mij een teken dat ik wat rustiger aan moest doen.

@ All: Vanochtend weer controle gehad bij de vk en alles was goed. Ze heeft mijn buik gevoeld en ze denkt dat er geen grote baby inzit! Scheelt weer als ik moet bevallen Wink.

Weten jullie al hoe het bij jullie verloskundigenpraktijk zit qua over tijd lopen? Ik heb het vanochtend even gevraagd en als ik met 41 weken nog niet ben bevallen dan wordt er in het ziekenhuis bij de gynaecoloog een echo gemaakt en een CTG om te kijken of alles goed is. Als het mogelijk is proberen ze voor de 41 weken te strippen en bij 42 weken volgt sowieso inleiden.

Fijne avond!
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: