Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+27
Roodkapje
Urban Naked
Jezzie
Jasmine
ekiaam87
Dora
Puggle
Cranberrie
Annie24
koNijntje
piene1983
Rouge
Jazzlyn
Ayla
_Lana_
Clapperdie
SarahKey
miss piggy
Earane
Monnie
Aimee
Happy
Tania
Papillio
Shy
CCC
Lejow
31 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Jolicious schreef:chococupcake schreef:Lejow schreef:Haha, waar Lejow al niet goed voor is
Nou idd!
Jolicious: het gaat inderdaad hard bij iedereen! Dacht er van de week nog aan, dat die eerste 12 weken zo langzaam leken te gaan en nu ben ik al aan het uitkijken naar mijn verlof!
Ja, gek he? Ik ga officieel met 5 weken al met verlof! Maar ik hoef niet meer te werken, zit vanaf vandaag officieel in de ziektewet voor mijn bekkenpijn. Is ook een gek idee, dat ik niet meer hoef te werken tot augustus.
Ben wel druk zat met mijn studie, dus denk dat het niet zo gaat voelen, maar toch.. toch een raar idee..
Ach... toch inderdaad helemaal gestopt met werken door de bekkenklachten. Wel fijn dat je nu die rust hebt zeg! Maar idd, is misschien ook wel lekker om op een andere manier druk bezig te zijn. Hoelang moet je nog studeren? En wat voor opleiding doe je nu?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Wel fijn dat je je studie nu hebt, dat scheelt wel om de dagen goed door te komen denk ik. Anders duurt het nog wel lang, al heb je natuurlijk nog wel afleiding met je kleine.
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
chococupcake schreef:Jolicious schreef:chococupcake schreef:Lejow schreef:Haha, waar Lejow al niet goed voor is
Nou idd!
Jolicious: het gaat inderdaad hard bij iedereen! Dacht er van de week nog aan, dat die eerste 12 weken zo langzaam leken te gaan en nu ben ik al aan het uitkijken naar mijn verlof!
Ja, gek he? Ik ga officieel met 5 weken al met verlof! Maar ik hoef niet meer te werken, zit vanaf vandaag officieel in de ziektewet voor mijn bekkenpijn. Is ook een gek idee, dat ik niet meer hoef te werken tot augustus.
Ben wel druk zat met mijn studie, dus denk dat het niet zo gaat voelen, maar toch.. toch een raar idee..
Ach... toch inderdaad helemaal gestopt met werken door de bekkenklachten. Wel fijn dat je nu die rust hebt zeg! Maar idd, is misschien ook wel lekker om op een andere manier druk bezig te zijn. Hoelang moet je nog studeren? En wat voor opleiding doe je nu?
Die studie duurt nog wel even , haha. Ik studeer psychologie aan de Open Universiteit, dus kan zelf bepalen wanneer ik welk vak doe. Is wel handig nu. Wil nog 1 of 2 vakken afronden voordat ik beval, dus waarschijnlijk is dat nu wel goed te doen!
Qua bekkenklachten, ja het is wel beter inderdaad. Ik ben afgelopen weekend een weekend weg geweest naar de zee. Klein stukje gelopen bij de zee en ik kon zowat niet meer lopen van de pijn . Heel raar! Heb dat nu nog steeds, even een rondje lopen met de honden gaat nog wel, maar dan wel een klein rondje. Best wel een beetje balen, maar goed. Hoort erbij. Genoeg rust nemen dus
Hoe is het met jou? Ook al bijna 26 weken zie ik! Wanneer mag je officieel met verlof? Eind april?
Gast- Gast
Jolicious schreef:chococupcake schreef:Jolicious schreef:chococupcake schreef:Lejow schreef:Haha, waar Lejow al niet goed voor is
Nou idd!
Die studie duurt nog wel even , haha. Ik studeer psychologie aan de Open Universiteit, dus kan zelf bepalen wanneer ik welk vak doe. Is wel handig nu. Wil nog 1 of 2 vakken afronden voordat ik beval, dus waarschijnlijk is dat nu wel goed te doen!
Qua bekkenklachten, ja het is wel beter inderdaad. Ik ben afgelopen weekend een weekend weg geweest naar de zee. Klein stukje gelopen bij de zee en ik kon zowat niet meer lopen van de pijn . Heel raar! Heb dat nu nog steeds, even een rondje lopen met de honden gaat nog wel, maar dan wel een klein rondje. Best wel een beetje balen, maar goed. Hoort erbij. Genoeg rust nemen dus
Hoe is het met jou? Ook al bijna 26 weken zie ik! Wanneer mag je officieel met verlof? Eind april?
Oeeeh... ja dat is echt even balen inderdaad! Ik had dat gisteren even met een lange werkdag van 10 uur. Gelukkig dan ook de laatste keer dat ik een 10 urige dienst moest draaien. Meestal als ik die paar dagen daarna rust neem, gaat het hier wel weer. Maar moet wel opletten in elk geval. Vanaf volgende week draai ik 5/ 6 uurtjes per keer en dat is dan ook genoeg en minder dagen. Ik zit dus ook na te denken om eind april met verlof te gaan, VK gaf ook aan dat het misschien fijner en beter is om mijn lichaam wat rust te gunnen als ik nu al zo'n last heb van dingen. Tijd gaat in elk geval hard opeens, kan me niet voorstellen dat ik over 2 maanden verlof heb!
Studie klinkt goed, gewoon lekker op eigen tempo doorgaan en zo kun je je doelen ook mooi bepalen voor je verlof en als de baby er is. Heb wel respect voor je hoor, dat je zo doorgaat met studeren met een kindje en een kindje op komst.
CCC- Ratel
Dankje, lief! Scheelt dat ik het heel interessant vind, maar pittig is het soms wel inderdaad. Wat voor werk doe je? De zorg?
Gast- Gast
Ja kan ik me voorstellen! Ik werk in de k.inderopvang, wel op een B.SO....
CCC- Ratel
even ego hoor, maar ik ben ziek (koorts,zweet me een ongeluk) maar al voor de 3e keer sinds januari. Ik maak me wel een beetje zorgen of het geen kwaad kan voor de baby, maar voel haar wel bewegen. Moet ik gewoon uitzieken of ziekenhuis (heb geen vk) om advies vragen. (vind ik ook weer zo overdreven)
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Rouge, je kunt het beste de koorts onderdrukken met paracetamol, want koorts zou weeën op kunnen wekken.. Veel drinken en veel slapen.
Beterschap!
Beterschap!
Gast- Gast
thnx.
paracetamol heb ik net genomen, koorts neemt wel af nu maar alsnog voel ik me oververhit
paracetamol heb ik net genomen, koorts neemt wel af nu maar alsnog voel ik me oververhit
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Balen Rouge! Ik zou toch even voor de zekerheid bellen, met oog op het weekend wat eraan komt en omdat het al de derde keer is in korte tijd... Beterschap!
Ik heb mijn angst overwonnen hoor, ik heb net bloedgeprikt in het ziekenhuis. Was wel dramatisch, slecht te vinden aderen en het bloed wat eruit kwam was minimaal ze hebben dus in mijn arm geprikt en uiteindelijk uit mijn vinger een deel gehaald. Ben blij dat het erop zit en dat het nu eindelijk gebeurd is... Nu hopen dat alles goed is, en dat ik niet weer terug hoef voorlopig!
Ik heb mijn angst overwonnen hoor, ik heb net bloedgeprikt in het ziekenhuis. Was wel dramatisch, slecht te vinden aderen en het bloed wat eruit kwam was minimaal ze hebben dus in mijn arm geprikt en uiteindelijk uit mijn vinger een deel gehaald. Ben blij dat het erop zit en dat het nu eindelijk gebeurd is... Nu hopen dat alles goed is, en dat ik niet weer terug hoef voorlopig!
CCC- Ratel
Ben je zo bang voor bloedprikken CCC? Waarvoor moest je bloedprikken?
Rouge: je zou nu nog ff kunnen bellen ivm het weekend.
De hartecho van onze baby was goed gelukkig. Hij groeit ook goed door. Wordt nu op 2300 gram geschat en hij is al helemaal ingedaald. Ze konden zelfs op de echo zien dat hij heel veel haar heeft.
Rouge: je zou nu nog ff kunnen bellen ivm het weekend.
De hartecho van onze baby was goed gelukkig. Hij groeit ook goed door. Wordt nu op 2300 gram geschat en hij is al helemaal ingedaald. Ze konden zelfs op de echo zien dat hij heel veel haar heeft.
Gast- Gast
Ik ben echt enorm bang voor naalden... Vraag me niet waarom, maar heb dus ook nooit hoeven bloedprikken in mijn leven dus was enorm angstig. Ik val ook heel snel flauw als het om naalden gaat, en dat is nu niet gebeurd. Kan niet zeggen dat het me meegevallen is, maar ben blij dat het nu gebeurd is. Ik moest nog steeds bloedprikken voor de zwangerschap wat ze normaal rond de 12 weken doen...
Wat fijn dat de echo goed was Yvonne!
CCC- Ratel
Ohh dan werd dat nu wel tijd ja haha. Toch knap dat je het nu gedaan hebt.
Gast- Gast
Ik heb er ook echt een hekel aan, het stomme is dat ik wel 2 gaatjes heb in ieder oor, en een traguspiercing heb (en nog 2 andere piercings heb gehad) toen scheet ik ook 7 kleuren maar dat is toch omdat je het voor jezelf wilt.chococupcake schreef:Ik ben echt enorm bang voor naalden... Vraag me niet waarom, maar heb dus ook nooit hoeven bloedprikken in mijn leven dus was enorm angstig. Ik val ook heel snel flauw als het om naalden gaat, en dat is nu niet gebeurd. Kan niet zeggen dat het me meegevallen is, maar ben blij dat het nu gebeurd is. Ik moest nog steeds bloedprikken voor de zwangerschap wat ze normaal rond de 12 weken doen...
Laatste keer 2 weken terug ook bloed geprikt ook in mijn vinger en 1 in mijn been, had helemaal klamme handjes, maar gelukkig was mijn man mee om mij te steunen!
Maar inderdaad knap dat je het gedaan hebt, het is niet niks!
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Blegh.. ik vind ineens dit hele topic stom..
Ik had hier ook nog bij moeten horen
*ik geloof dat ik in de dip modus zit vanavond*
Ik had hier ook nog bij moeten horen
*ik geloof dat ik in de dip modus zit vanavond*
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Aaah Lejow niet dippen! Maar kan me wel voorstellen dat je er even doorheen zit na alles...
Shygirl: haha mijn vriend moest ook mee... Vind het knap dat hij zoiets gewoon kan zien... Ben blij dat ik het gehad heb, volgende keer ga ik meteen denk ik... Hoef ik er ook niet zo'n drama van te maken voor mezelf. Kan mezelf zo dwarszitten met dit soort dingen.
Shygirl: haha mijn vriend moest ook mee... Vind het knap dat hij zoiets gewoon kan zien... Ben blij dat ik het gehad heb, volgende keer ga ik meteen denk ik... Hoef ik er ook niet zo'n drama van te maken voor mezelf. Kan mezelf zo dwarszitten met dit soort dingen.
CCC- Ratel
Ja en lieve CCC, ik vrees dat je je echt een beetje op t ergste moet voorbereiden.
Stel dat je toch naar t ZH moet voor je bevalling, is de kans op prikken erg groot
Stel dat je toch naar t ZH moet voor je bevalling, is de kans op prikken erg groot
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ja zover ben ik al wel, ik heb me altijd al goed gerealiseerd dat de kans dat ik naar het ziekenhuis moet groot is... Dus ook met een infuus enzo.. Maar op zo'n moment kan ik niet anders en moet ik het me laten overkomen.. Komt dus helemaal goed. Heb bedacht toen ik vanmiddag daar was, ook toch even te gaan kijken op zo'n info avond in het ziekenhuis.
CCC- Ratel
@shy: ah nog een paar dagen werken, aftellen!
@jol: ja het gaat echt snel hè, jij ook alweer 29w! Wel vervelend dat je last hebt van bekkenpijn.
@rouge: hoe is het nu met je?
@ccc: lekker irritant, ben je al zo nerveus voor spuiten en dan gaat het ook nog zo moeizaam... Waarvoor moest je eigenlijk prikken? Ah, ik lees het al. Ik heb ook een hekel aan naalden hoor, ga altijd met buikpijn naar zo'n afspraak. maar geloof me, tijdens de bevalling doe je het gewoon, het moet wel.
@yvonne: wat fijn dat de echo goed was!
@lejow:
@all: mijn man heeft vandaag de babykamer geschilderd, dat is dus klaar. Vanavond heeft hij nog een feestje van een collega, heb dus lekker het rijk alleen. Vandaag ook alweer 30 weken zwanger, toch weer een mijlpaal! Fijn weekend meiden!
@jol: ja het gaat echt snel hè, jij ook alweer 29w! Wel vervelend dat je last hebt van bekkenpijn.
@rouge: hoe is het nu met je?
@ccc: lekker irritant, ben je al zo nerveus voor spuiten en dan gaat het ook nog zo moeizaam... Waarvoor moest je eigenlijk prikken? Ah, ik lees het al. Ik heb ook een hekel aan naalden hoor, ga altijd met buikpijn naar zo'n afspraak. maar geloof me, tijdens de bevalling doe je het gewoon, het moet wel.
@yvonne: wat fijn dat de echo goed was!
@lejow:
@all: mijn man heeft vandaag de babykamer geschilderd, dat is dus klaar. Vanavond heeft hij nog een feestje van een collega, heb dus lekker het rijk alleen. Vandaag ook alweer 30 weken zwanger, toch weer een mijlpaal! Fijn weekend meiden!
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Monnie: leuk! Ben benieuwd hoe de babykamer word! Jaaa en je hebt ook gelijk hoor, op dat soort momenten laat je het gewoon gebeuren. Komt ook wel goed hoor, ben ergens wel opgelucht dat ik ben geweest, moest er echt even doorheen. Dacht ook dat het enorme naalden waren maar die vrouw zei ook tegen me dat kan toch niet joh, een adertje is maar heel klein. Ja duh dacht ik haha! Heb die stomme angsten trouwens echt van mijn vader meegekregen, die valt ook om het minste flauw en is ook zo'n held... We maken van ons kindje maar een superstoer kind die dat niet erg vind heb ik bedacht... hoe luchtiger we er zelf mee omgaan, hoe minder erg het is voor ons kindje mocht ze ooit dingen moeten ondergaan...
CCC- Ratel
Heb jullie een week kunnen volgen via telefoon, maar daar op kan ik het vakje om te reageren niet aanklikken dus ik het bij lezen gebleven. Maar we hebben een nieuwe computer dus kan weer mee kletsen.
Het is hier wel rustig! Zijn we allemaal de weekjes aan het aftellen? Ik vind het nu best snel gaan!
Fijne zondag iedereen
Het is hier wel rustig! Zijn we allemaal de weekjes aan het aftellen? Ik vind het nu best snel gaan!
Fijne zondag iedereen
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
en het is alweer zondag wat gaat de tijd toch snel!
@ shy wat een geweldig mooie foto's jullie stralen van geluk echt mooi om te zien, jullie hebben wel geluk gehad met het weer beetje zon erbij komt toch mooier over op de foto!
@ ccc knap dat je toch bent gegaan en fijn dat het gelukt is met bloedprikken weer een overwinning!
@ yvonne gelukkig dat het goed is met jou en de baby toch nog alles op tijd goed gekomen
@ earana en clapperdie spannend voor jullie succes met de laatste loodjes en de bevalling!
@ monnie heerlijk lang weekend! en al wat opgeschoten met de babykamer?
@ jolicious balen van je bekkenpijn! doe lekker rustig aan en succes met je studie
@ all wij hebben nu zo goed als alle spulletjes in huis, gordijntjes zijn besteld lampje is in de maak en kan aan het wassen komen dat is ook nog genoeg haha
afgelopen donderdag bij de vk geweest heb een anti-d prik gehad maar alles was verder goed gelukkig, mijn buik was 5 cm gegroeid in 2 weken tijd:shock: gaat hard inneens.
nog 3 weekjes werken en ga ik ook met verlof laat de lente maar beginnen fijne zondag allemaal!
@ shy wat een geweldig mooie foto's jullie stralen van geluk echt mooi om te zien, jullie hebben wel geluk gehad met het weer beetje zon erbij komt toch mooier over op de foto!
@ ccc knap dat je toch bent gegaan en fijn dat het gelukt is met bloedprikken weer een overwinning!
@ yvonne gelukkig dat het goed is met jou en de baby toch nog alles op tijd goed gekomen
@ earana en clapperdie spannend voor jullie succes met de laatste loodjes en de bevalling!
@ monnie heerlijk lang weekend! en al wat opgeschoten met de babykamer?
@ jolicious balen van je bekkenpijn! doe lekker rustig aan en succes met je studie
@ all wij hebben nu zo goed als alle spulletjes in huis, gordijntjes zijn besteld lampje is in de maak en kan aan het wassen komen dat is ook nog genoeg haha
afgelopen donderdag bij de vk geweest heb een anti-d prik gehad maar alles was verder goed gelukkig, mijn buik was 5 cm gegroeid in 2 weken tijd:shock: gaat hard inneens.
nog 3 weekjes werken en ga ik ook met verlof laat de lente maar beginnen fijne zondag allemaal!
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10
Miss piggy: fijn dat alle spulletjes in huis zijn! Heerlijk gevoel he als alles compleet is! Wat voor prik is dat wat je hebt gekregen bij de VK? Waar dient dat voor? Ook de laatste loodjes voor jou wat betreft je laatste weekjes werken!
Vandaag gaan wij echt de babykamer afmaken, ik was vrijdag zo moe dat ik even ben gaan slapen na het bloedprikken. Vandaag zijn we samen vrij en morgen word de babykamer omgeruild dus alles moet gewoon klaar zijn nu vind ik. Dus nu even lekker brunchen en aan de slag!
Vandaag gaan wij echt de babykamer afmaken, ik was vrijdag zo moe dat ik even ben gaan slapen na het bloedprikken. Vandaag zijn we samen vrij en morgen word de babykamer omgeruild dus alles moet gewoon klaar zijn nu vind ik. Dus nu even lekker brunchen en aan de slag!
CCC- Ratel
Miss piggy dank je wel! Volgens mij was dat ook de enige dag in de week dat de zon een beetje scheen!
Pff ik heb geen zin meer, ik ben nu op mijn werk en moet om 13.00 beginnen tot 18.00 Mijn man is lekker thuis en die gaat een wasje draaien en lekker lui zijn bankhangen enz echt zo'n typische zondag heerlijk! En ik moet werken en voel me zielig en sneu haha.
Na vandaag nog 2 weken werken (8 dagen) vindt het heerlijk en kan niet wachten tot het zover is maar toch zie ik er ook wel een beetje tegenop ofzo.
Wat doen jullie als je met verlof gaat? Heb je een idee over hoe je dagen er uit gaan zien?
Als mijn verlof begint wordt de badkamer ook nog verbouwd dat duurt 10 werkdagen dus dat is dan klaar als het goed is op 30 maart.
Pff ik heb geen zin meer, ik ben nu op mijn werk en moet om 13.00 beginnen tot 18.00 Mijn man is lekker thuis en die gaat een wasje draaien en lekker lui zijn bankhangen enz echt zo'n typische zondag heerlijk! En ik moet werken en voel me zielig en sneu haha.
Na vandaag nog 2 weken werken (8 dagen) vindt het heerlijk en kan niet wachten tot het zover is maar toch zie ik er ook wel een beetje tegenop ofzo.
Wat doen jullie als je met verlof gaat? Heb je een idee over hoe je dagen er uit gaan zien?
Als mijn verlof begint wordt de badkamer ook nog verbouwd dat duurt 10 werkdagen dus dat is dan klaar als het goed is op 30 maart.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken