Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+27
Roodkapje
Urban Naked
Jezzie
Jasmine
ekiaam87
Dora
Puggle
Cranberrie
Annie24
koNijntje
piene1983
Rouge
Jazzlyn
Ayla
_Lana_
Clapperdie
SarahKey
miss piggy
Earane
Monnie
Aimee
Happy
Tania
Papillio
Shy
CCC
Lejow
31 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 21 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast do 16 feb 2012 - 23:50

Zo daar ben ik ook weer smile Heb niet altijd puf/zin om te reageren.
Hier verder ook weinig bijzonders.

@ Monnie, wat sneu voor je mannetje maar hopelijk helpt het en gaat het daarna een stuk beter!

@ Eurane, fijn dat jullie een geboortjekaartje hebben ( wij zijn nog druk bezig met die van ons) Ik ben ook nog streeploos. Veel plezier vanavond!

@ CCC, fijn dat de yoga mee viel smile Succes met de cupcakes!

@ Jezzie, welkom hier!!

@ Shy, ben benieuwd naar de foto's!! Very Happy

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 21 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Shy vr 17 feb 2012 - 1:56

Snoepy: ik ook! Very Happy
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Shy vr 17 feb 2012 - 1:59

Ik ben aan het werk, liep toen straks beneden en kreeg toch steken in mijn buik links onder het bleef ook maar komen. Toen ik weer boven kwam had ik er nog last van. Weet niet wat het is ofzo dus vondt het een beetje raar.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jazzlyn vr 17 feb 2012 - 2:45

Hoi Meiden!

Sorry ben hier weer een tijd niet geweest. 1 van onze papegaaien had het snoer van mijn laptop op verschillende plaatsen doorgebeten,, Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 21 394967 die moest dus even gemaakt worden door mijn vader! Op mijn telefoon reageren is zo vervelend.

Shy, fijn dat je een mooie dag heb gehad. Balen van die verbeterpuntjes maar niet te veel aan storen hoor!

@ monnie, succes met je zoontje. De mijne heeft die operatie ook gehad en hij was er super snel weer bovenop!

@ ereane, heerlijk verlof. Geniet er maar lekker van!!

Even ego. Het ging nu met veel rusten vrij redelijk met de harde buiken. Kon en kan bijna niks doen, maar oke ik genoot van mijn kleine vent en de rust zorgde voor veel minder pijn. Gister naar het ziekenhuis voor een groeiecho. Zag gelijk al met de metingen dat ze niet blij waren. Het buikje loopt nu al 2 weken achter in groei (1 meting 2 weken en 3 of 4 dagen en andere 1 week en 6 dagen en die was wel erg voordelig gemeten ).. Dus naar de gynaecoloog, gelijk de woorden: ik ben hier niet blij mee (voorgeschiedenis eerste zwangerschap). Dus hup naar boven voor CTG en vervolgens kreeg ik een apparaat mee zodat ik vanaf nu elke dag thuis een ctg kan gaan maken. Ze gaan de kleine zo dagelijks monitoren of hij het wel goed blijft doen. Ook over 1,5 week weer groeiecho. Leuk extratje op je verjaardag Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 21 394967

Bij mijn zoontje moest ik dit ook, vanaf een week of 31 a 32. Nu dus weer veel spanning. Owja, hij is in stuit gedraaid, dat is zeer negatief, want hij kan eigenlijk niet meer terugdraaien Sad Zo dat was mijn slechte ego bericht Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 21 561177
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Jazzlyn vr 17 feb 2012 - 2:45

Shygirl85 schreef:Ik ben aan het werk, liep toen straks beneden en kreeg toch steken in mijn buik links onder het bleef ook maar komen. Toen ik weer boven kwam had ik er nog last van. Weet niet wat het is ofzo dus vondt het een beetje raar.
kunnen je banden zijn, dat kan vreselijk veel pijn doen!
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 2:54

Shygirl85 schreef:Ik ben aan het werk, liep toen straks beneden en kreeg toch steken in mijn buik links onder het bleef ook maar komen. Toen ik weer boven kwam had ik er nog last van. Weet niet wat het is ofzo dus vondt het een beetje raar.

Oh dat zijn vast je banden! Dat doet vreselijk pijn, echt van die stekende pijn bij je liezen!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 2:56

Hier is mijn kraampakket binnen gekomen vandaag, leuk verrassingspakket vol verband laughcry
( heb straks een overschot aan verband want had van de eerste ook nog over)
Zaten ook nog leuke dingen in zoals Socks ons, handzeep, babyshampoo, babylotion, babyolie, babybadschuim en babyhaarlotion, heb voor de komende jaren genoeg want had zelf ook al wat gehaald wat op was. ( nu hopen dat ik straks met kraambezoek dat niet meer krijg)

@ Jazz, vervelend dat het nu allemaal weer de slechte kant op gaat! Hopelijk draait de kleine gauw terug.

Gast
Gast

Bericht  Shy vr 17 feb 2012 - 4:56

Snoepy87 schreef:

Oh dat zijn vast je banden! Dat doet vreselijk pijn, echt van die stekende pijn bij je liezen!
Fijn dat het herkenbaar is! Weet ik in ieder geval dat ik niet de enige ben.
Maar echt zo'n zeurende pijn.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Rouge vr 17 feb 2012 - 10:16

@ jazzlyn: dat is inderdaad minder leuk nieuws, wel goed dat je extra in de gaten wordt gehouden. Weten ze ook hoe het komt? Of wat een oorzaak kan zijn?

Wij hebben vandaag ook een groeiecho gehad, ze wordt nu op ongeveer 1600 gram geschat, dus iets meer dan gemiddeld. Ik heb nog steeds een gevoel dat ze eerder gaat komen (van mijn zoontje ook 2 weken eerder bevallen). Verder zag alles er goed uit.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Lejow vr 17 feb 2012 - 10:18

Snoepy, dat klinkt veel belovend dat kraampakket.. Bij mij was het echt alleen maar verband en zeiltjes. En iets van een boek van Pauline Oud, heb het nog niet eens bekeken bedenk ik me nu..

Rouge, net formaat toch! Ons meisje werd net voor ze geboren werd met de echo ook 1600 gram geschat, dat was uiteindelijk 1525!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 10:29

In mijn kraampakket zat een of ander dobbelspel met allemaal vragen over de bevalling.. En voor de rest allemaal 'enge'dingen. De postbode noemde het nog een goednieuwspakket maar daar was ik het niet helemaal mee eens.:P

Gast
Gast

Bericht  Shy vr 17 feb 2012 - 18:23

Lejow schreef:Snoepy, dat klinkt veel belovend dat kraampakket.. Bij mij was het echt alleen maar verband en zeiltjes. En iets van een boek van Pauline Oud, heb het nog niet eens bekeken bedenk ik me nu..

Rouge, net formaat toch! Ons meisje werd net voor ze geboren werd met de echo ook 1600 gram geschat, dat was uiteindelijk 1525!

Boeken van Pauline Oud zijn leuk! Wij hebben laatst een boek gekocht over het eerste jaar smile

Wij hebben dinsdag een echo gehad en ze zei dat hij wat boven het gemiddelde zat, ben benieuwd.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast vr 17 feb 2012 - 19:06

@ Lejow, bij mijn vorige zwangerschap zat ik bij FBTO en toen kreeg ik 9 maandendagboek, kraambezoekboek en baby's eerste jaar boek van pauline oud. Dat was ook wel leuk alleen had ik al een 9 maandenboek en kraambezoekboek.. haha. Die gebruik ik nu dus.

@ Rouge, nou ik ben benieuwd of de baby in die lijn blijft groeien.

@ Yvonne, haha nou daar zit je ook niet op te wachten nee..

@ All, zoonlief was om 6 uur wakker en om half 7 ben ik met hem naar beneden gegaan. Ik voel me de laatste tijd niet helemaal lekker, heb vaak last van me maag, misselijk en maagkrampen en leef ongeveer op cola want dat helpt tenminste wat. Nu ben ik ook weer heel misselijk, net wel ontbeten en hopelijk zakt het wat af en anders duik ik straks het bed weer in. Ik weet nu ook niet of het nou door de zwangerschap komt of dat ik gewoon half grieperig ben.

Verder vandaag weer boodschappen doen enzo.. de saaie zaterdag dingen. haha..
Morgen hebben we verjaardag van mijn broertje.

Fijn weekend!

Gast
Gast

Bericht  CCC vr 17 feb 2012 - 20:57

Zo, wat een nacht en ochtend zeg... Pfff... kon vannacht niet slapen, had echt teveel gedaan op het werk en conclusie was dat mijn rug dit alles behalve leuk vond. Daarna uit eten geweest met oud collega's, erg gezellig! En daarna nog even snel doorgegaan naar een vriend van ons, omdat hij jarig was. Was uiteindelijk om 1 uur thuis, en kapot... Maar goed, had dus zo'n last van mijn rug, dat ik niet kon slapen... Echt in mijn onderrug, dus hoop echt niet dat dat toch stiekem mijn bekken is, want daar begon die vrouw van zw. yoga van dew eek over dat dat ook bekkenklachten zijn... Heb het de laatste tijd wat vaker en sneller ook als ik wat doe. Rustig aandoen dus. Uiteindelijk sliep ik rond 4.30 uur en om 7.30 uur ging de telefoon van mijn vriend, één van de managers had een acute blaasontsteking en meldde zich hierbij af... Dus moest hij binnen een half uur op de zaak staan, uiteindelijk stond die muts er dus wel... Twisted Evil Ipv dat ze even liet weten dat ze dus wel opende, en dat wij even de tijd hadden... maar goed... Dit soort dingen horen er helaas bij, ik ben eruit gegaan heb een ontbijtje gefixt en zijn lunch en daarna hem snel weggebracht... Twijfel of ik nu dan weer ga slapen, heb weinig geslapen vannacht maar vind het zo zonde van mijn dag om nu weer te gaan slapen.

Snoepy: vervelend dat je zo misselijk bent. Er heerst inderdaad weer zoveel, zou dus zomaar een griepje kunnen zijn. Hoop dat je snel weer opknapt!

Kraampakket: brrrr.... wat een verhalen! Wil dat ding echt nog niet zien haha! Heb trouwens ook via FBTO het boek van Pauline Oud gekregen, de zwangerschapsversie... Echt heel erg leuk!

Rest moet ik nog even bijlezen hoor, ben niet zo snel Wink

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Monnie zo 19 feb 2012 - 3:23

@shy: heb je nog weer last gehad van bandenpijn?

@jazz: wat vervelend dat het niet zo goed gaat met de zwangerschap. Wel fijn dat ze je goed in de gaten gaan houden. Hopen dat de baby nog terug draait.

@rouge: fijn dat de groeiecho goed was! Alvast veel plezier voor aankomende week.

@snoepy: hoe is het nu met jou? Weer wat beter te pas?

@ccc: denk je een beetje aan jezelf meid? Volgens mij moet je echt even wat gas terug nemen, je moet nog even en anders kun je straks tegen je verlof bijna niets meer. En gewoon lekker bijslapen overdag als het nodig is!

@all: wat is het rustig hier! Wij zijn gisteravond weer eens een avondje uit geweest met de vriendengroep. Ik dacht dat ik dat nog wel vol kon houden... Helaas niet dus, zijn na een paar uurtjes weggegaan, had vreselijke rugpijn en harde buiken. Beetje jammer, maar wel een leuke avond gehad. Vanmorgen lekker uit kunnen slapen, ons zoontje sliep bij opa en oma. Verder een lekkere rustige zondag! En jullie?

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Shy zo 19 feb 2012 - 4:30

Monnie: ja gistermiddag weer op mijn werk, wist niet dat je dubbel kon liggen van de pijn :shock:

Pff vandaag ziek, hele nacht lopen spoken. Kon mijn draai niet vinden, dan weer eruit om boven de wc te hangen..
Heb maar vast werk gebeld dat ik er morgen niet ben, voel mij echt heel slecht.
Mijn leiding gevende zei dat ik morgen wel even de dokter moet bellen, weet nu alleen even niet met welk nut nerd
Zit mij nu wel druk te maken om uk alles wat ik eet of drink is er met zo hard weer uit.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Happy zo 19 feb 2012 - 5:20

Jammer Monnie dat je het niet kon volhouden, maar toch fijn dat het wel gezellig was! Merk zelf ook dat steeds zwaarder word..Hoort er bij. Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 21 561177

Ccc, denk inderdaad om jezelf meid! Ik dacht ook dat ik kon rennen en vliegen alsof ik niet zwanger was daar kwam ik later wel achter Wink uitkijken hoor smile

Shy, Vervelend zeg, griep? Denk niet dat je je heel druk hoeft te maken om je kleintje, die pakt wel wat ie nodig is. Wel goed blijven drinken! Het moet natuurlijk niet te lang duren Beterschap!

Hier begint de cursus vanaf 14 Maart, de cursus zeker bevallen, ben benieuwd. Lijkt me ook leuk om andere zwangeren te spreken smile. Heb het gevoel dat de weken vliegen nu!

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Shy zo 19 feb 2012 - 6:21

Happy schreef:Jammer Monnie dat je het niet kon volhouden, maar toch fijn dat het wel gezellig was! Merk zelf ook dat steeds zwaarder word..Hoort er bij. Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 21 561177

Ccc, denk inderdaad om jezelf meid! Ik dacht ook dat ik kon rennen en vliegen alsof ik niet zwanger was daar kwam ik later wel achter Wink uitkijken hoor smile

Shy, Vervelend zeg, griep? Denk niet dat je je heel druk hoeft te maken om je kleintje, die pakt wel wat ie nodig is. Wel goed blijven drinken! Het moet natuurlijk niet te lang duren Beterschap!

Hier begint de cursus vanaf 14 Maart, de cursus zeker bevallen, ben benieuwd. Lijkt me ook leuk om andere zwangeren te spreken smile. Heb het gevoel dat de weken vliegen nu!

Ja dat doe ik wel, lang leve de aardbeien siroop! nerd
Nee het moet zeker niet te lang duren, voel mij weer is als een vaatdoekje Mad
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 7:27

Lejow schreef:Snoepy, dat klinkt veel belovend dat kraampakket.. Bij mij was het echt alleen maar verband en zeiltjes. En iets van een boek van Pauline Oud, heb het nog niet eens bekeken bedenk ik me nu..

Ik vind t idd ook een mooi gewicht hoor Rouge, en Benthe ook trouwens!
Hier werd ons meisje met 29+3 maar op 1250 gram geschat!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 7:30

Shygirl85 schreef:
Happy schreef:!

Ja dat doe ik wel, lang leve de aardbeien siroop! Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 21 827601

Aardbeien siroop heb ik ook anderhalve week opgeleeft.:P Beterschap!

Gast
Gast

Bericht  Shy zo 19 feb 2012 - 7:55

yvonne schreef:
Shygirl85 schreef:
Happy schreef:!

Ja dat doe ik wel, lang leve de aardbeien siroop! Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 21 827601

Aardbeien siroop heb ik ook anderhalve week opgeleeft.:P Beterschap!
Lekker hè? Very Happy
Ik hoop alleen dat het bij mij wat korter duurt Laughing
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  miss piggy zo 19 feb 2012 - 22:10

hoi ben ik weer er is weer een hoop bijgeschreven zeg!

@ shy klinkt als een geweldige dag, jammer van die puntjes, snel weer vergeten, ben benieuwd naar de foto's en heel veel beterschap hoop dat het snel weer over is!

@ jazzlyn wat vervelend allemaal hopelijk draait de kleine nog en denk aan jezelf en de beebZwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 21 699888

@ snoepy ben je weer wat opgeknapt? beterschap!

@ ccc wel op tijd je rust nemen hoor erg belangrijk!

@ monnie gezellig avondje weg met de vrienden, verstandig dat je toch op tijd naar huis bent gegaan.

wij hebben een heel druk weekend gehad zaterdag gewerkt daarna naar de schouwburg en daarna nog naar een verjaardag, zondagochtend weer naar een verjaardag en daarna carnaval gaan vieren en rond half acht zijn we richting huis gegaan toen was ik wel gaar haha

lag om half tien al te slapen tot vanmorgen negen uur, vanmiddag nog even naar de optocht kijken bij mijn ouders in het dorp en dan hebben we het weer gehad.

afgelopen donderdag ben ik bij de vk geweest en alles was goed, heel mooi buikje baby ligt goed en is zelfs al aan het indalen. over 2 weken krijg ik de uitslag van de resus-D prik

verder lekker rustig aan doen vandaag en morgen woensdag weer werken.
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 22:23

Goedemorgen,

Hier gaat het met ups en downs, het ene moment heb ik nergens last van en het volgende moment beginnen de maagkrampen en word ik misselijk :S Misschien toch maar is langs de HA als het aan blijft houden, maar ja denk dat die ook niet veel kan doen.
Vandaag doen we niet zoveel, gister een drukke dag gehad met verjaardag enzo.

We zijn al een heel eind op weg met het geboortekaartje, gelukkig smile Meisjenaam hebben we al vanaf het begin maar de jongensnaam twijfel ik nog over.. vind hem wel leuk maar heb nog niet het idee van "ja dat is hem!" En andere namen die ik leuker vind, vind mijn vriend niks :S
Jullie nog ideeen? ( korte jongensnamen? )

@ Lejow, hoe gaat het nu met kleine B? Al weer wat gegroeid? En drinkt ze al wat meer bij jou?

@ Shy, ziek dus, beterschap! Genoeg drinken en dan komt het wel goed.

@ Miss piggy, spannend de uitslag. Al wat ingedaald, hoever ben jij nu?

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 19 feb 2012 - 22:27

Snoepy, ik heb in mijn topic (de wereld draait door) even een update gegeven!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast zo 19 feb 2012 - 22:28

Lejow schreef:Snoepy, ik heb in mijn topic (de wereld draait door) even een update gegeven!
`

Okidoki smile Ga ik die lezen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: