Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+27
Roodkapje
Urban Naked
Jezzie
Jasmine
ekiaam87
Dora
Puggle
Cranberrie
Annie24
koNijntje
piene1983
Rouge
Jazzlyn
Ayla
_Lana_
Clapperdie
SarahKey
miss piggy
Earane
Monnie
Aimee
Happy
Tania
Papillio
Shy
CCC
Lejow
31 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 22 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Shy zo 19 feb 2012 - 22:41

Miss piggy: mijn tante is nu bezig met de foto's ik hoop dat ik ze snel kan zien! En dan plaats ik hier ook het een en ander natuurlijk Very Happy

Snoepy: dank je wel!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 22 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  miss piggy ma 20 feb 2012 - 0:09

snoepy: als het aan blijft houden zou ik toch ff langs de HA gaan of even bellen. fijn dat de geboortekaartjes bijna klaar zijn, tja namen daar zitten wij ook nog mee ook jongensnamen haha dus wij kunnen ook nog wel wat inspiratie gebruiken!

ik ben nu ruim 29 weken dus het is erg vroeg aan het indalen maar dat kon geen kwaad.

shy wachten duurt lang, spannend:D ze zullen vast heel erg mooi zijn!
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Monnie ma 20 feb 2012 - 2:56

@shy: beterschap!

@snoepy: balen dat jullie nog niet uit de jongensnaam zijn. Wij trouwens ook nog niet, voor het geval dat...

@all: ik heb net de intake gehad voor kraamzorg, ik wist het eigenlijk allemaal nog wel van de vorige keer. Nu maar hopen dat we een leuke kraamhulp krijgen. De baby is lekker druk vandaag, mijn buik gaat alle kanten op!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Shy ma 20 feb 2012 - 3:00

Monnie schreef:@shy: beterschap!

@snoepy: balen dat jullie nog niet uit de jongensnaam zijn. Wij trouwens ook nog niet, voor het geval dat...

@all: ik heb net de intake gehad voor kraamzorg, ik wist het eigenlijk allemaal nog wel van de vorige keer. Nu maar hopen dat we een leuke kraamhulp krijgen. De baby is lekker druk vandaag, mijn buik gaat alle kanten op!

Dank je wel smile
Bij mij was mijn ukkie net ook wel druk, lag op de bank en voelde veel schopjes.
Voelt fijn I love you
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Clapperdie di 21 feb 2012 - 2:23

hallo meiden!

Hoe gaat het hier?

Gister een bewogen avondje gehad. Ik had rond 19:30 ineens erge kramp in mn buik wel zo'n 2 minuten aanhoudend. Daarna trok het weg en ging ik even naar het toilet om te plassen. Toen ik klaar was bleef ik nog even zitten en toen bleef het lopen. Even een bekertje gepakt en als ik een persbeweging maakte liep er steeds wat vocht dit heb ik opgevangen en was doorzichtig met vlokjes.. Ik kon niet zien of het nou urine was of toch vruchtwater.

Verloskundige gebeld en die wilde toch even langs komen om te controleren. Zij twijfelde bij het zien of het nou idd vruchtwater was of urine. Toen heeft ze even een testje gedaan, ik moest heel hard op mijn handpalm blazen terwijl zij van onder keek of er vocht uitliep. Dit was niet het geval.

Omdat ik de kleine gister ook wat minder had gevoeld en ze twijfelde wilde ze dat ik toch even naar het ziekenhuis ging om te laten controleren of het vruchtwater is en hoe het met de baby ging.

In het ziekenhuis ctg gehad en daar zag alles er goed uit. Hartslag van de baby was mooi en er waren geen weeen te zien wel een paar harde buiken. Mijn opvang werd ook gecontroleerd en gelukkig zat er geen vruchtwater tussen.

Alles was dus gelukkig goed! Wel wilde ze weten of ik veel harde buiken had etc en dit heb ik idd wel. Dus moet het rustig aan. Ik dacht dat huishouden niet echt belastend werk was maar blijkbaar toch wel.. Moet het huishouden aan mn vriend over laten en zelf lekker gaan bankhangen haha.

Op het laatst maakte ze nog wel even een echo om naar het vruchtwater te kijken en dat was helemaal in orde. Ze ging alles nog even controleren en opeens was toch zo duidelijk zn ballen in beeld! haha ze ging er snel overheen en vroeg daarna of we wisten wat we kregen, nou als we het niet zouden weten dan was het toch wel duidelijk! Omdat mijn vriend nog op het werk was was mijn schoonmoeder mee. De gyn vond het wel een leuk idee om een foto van zn overduidelijke ballen te printen voor papa Wink dus heb een mooie echo foto smile

Was wel even spannend gister. Stel dat het nou wel geweest zou zijn! Dan hadden we waarschijnlijk vandaag of morgen al ons kindje gehad! Komt echt wel dicht bij nu hoor.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Earane di 21 feb 2012 - 3:33

@ Clapperdie: Wow, wat een spannend avondje heb je gehad! Wat fijn dat alles goed is en de kleine het goed doet. Komt wel erg dichtbij zo, hè! Wel goed dat alles even werd gecontroleerd. En hoe vond papa de echofoto? Wink. Dat wordt erg rustig aandoen de komende tijd! Hopelijk hoef je niet lang te wachten.

@ All: Wat is nesteldrang irritant, zeg! Ik ben zelfs deuren overdreven goed aan het schrobben :shock: en ze zijn niet eens vies, haha. Heb geen rust om lekker te relaxen en te lezen of andere dingen te doen. Moet maar even een dag inplannen dat ik helemaal niks in huis mag doen Wink.

Hier gaat het verder wel prima. Moet zeggen dat ik het erg spannend vind worden en soms echt het gevoel heb van 'help!'. Ik ben wel zo ontzettend nieuwsgierig naar de kleine meid en kijk er ook erg naar uit. Zie ook nog niet op tegen te bevalling gelukkig. Van mij mag ze eerder komen, volgende week ofzo, haha.

Oh ja, moet de bekleding van de maxi-cosi en kinderwagen ook gewassen worden?
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  Papillio di 21 feb 2012 - 3:54

Clapperdie, zo dat was ff schrikken dus! Gelukkig zit jullie kleine man nog lekker warm bij jou in je buik en ik hoop dat ie voorlopig nog ff blijft zitten.

Earane, bedoel je van de kinderwagen de kap en dat bovendekje? Ik ga dat niet wassen. Bij onze kinderwagen zit een dekbedje met een hoes en ook een soort kussensloopje. Dat ga ik wel wassen, maar ga het dekbedje niet gebruiken. Vind het best stom dat ze dat erbij leveren, omdat een dekbedje helemaal niet mag.

Leuk hè, Shy, dat gevoel dat de baby trappelt. Ik kan er maar geen genoeg van krijgen I love you behalve dan als uk tegen m'n ribben drukt
Papillio
Papillio
Prater
Prater

Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11

Bericht  Gast di 21 feb 2012 - 5:06

@ Clapperdie, ow dat was een spannend avondje dus! Gelukkig ben je al bijna 37 weken en mag je gewoon al bijna bevallen smile
Nu maar even rustig houden.

@ Eurane, ik heb hier nog een huis die gedaan mag worden Wink

@ All, met mijn maag gaat het gelukkig beter. Maar zoonlief is nu snip verkouden dus hier weer slapenloze nachten en drama's overal om.. Hopelijk knapt hij snel op!

Gast
Gast

Bericht  Shy di 21 feb 2012 - 5:21

Papillio: ja erg leuk! Ik geniet echt van elke beweging maar dat komt vast ook omdat ik hem pas laat voelde. Ikzelf heb er nog geen last van, (tegen ribben aan) maar kan mij voorstellen dat dat minder fijn is!

Clapperdie: spannend zeg! Goed dat hij toch nog lekker blijft zitten smile

Earane: hier nog een huis die behoorlijk stoffig is Laughing
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC di 21 feb 2012 - 9:43

Clapperdie: jeeeetje wat spannend zeg gisteren! Nu lekker rustig aandoen!

Even kort hoor, ben wat moe van de yoga van net en ben de laatste dagen niet zo fit. Veel buikpijn en last van mijn darmen... Dus lekker rustig aan... Laatste week dat ik overigens veel werk, en vanaf volgende week word dat langzaam afgebouwd... Wel lekker vind ik nu eigenlijk, begin te merken dta ik het slechter trek. Ook flink aan het nadenken 6 weken van te voren met verlof te gaan eigenlijk... Maar ben er nog niet echt over uit. Reageer van de week even uitgebreider.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Happy di 21 feb 2012 - 22:29

Spannend Clapperdie! Hoe gaat het nu?

Ccc, doe eens rustig aan meid smile Lastig he, om iets gas terug te nemen? Vind ik zelf wel tenminste. Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 22 561177

Gisteren weer bij de vk geweest. Altijd als ik daar ben heb ik wel een vraag maar ze werkt gauw het lijstje af, bloeddruk hartje e.d en sta ik weer buiten zonder mijn vraag gesteld te hebben. Neutral Op 1 of andere manier krijg ik daar niet echt de kans voor. Heb ijzer tabletjes gekregen want mijn HB was 5.5, en dat om 14.00 terwijl ik goed gegeten had tussen de middag. Maar ook geen advies verder, alleen een receptje en tot over 3 weken.

Is dat normaal? Hebben jullie ook zon gehaast gevoel bij de controle's?

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085

Bericht  Shy di 21 feb 2012 - 23:41

Happy schreef:Spannend Clapperdie! Hoe gaat het nu?

Ccc, doe eens rustig aan meid smile Lastig he, om iets gas terug te nemen? Vind ik zelf wel tenminste. Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 22 561177

Gisteren weer bij de vk geweest. Altijd als ik daar ben heb ik wel een vraag maar ze werkt gauw het lijstje af, bloeddruk hartje e.d en sta ik weer buiten zonder mijn vraag gesteld te hebben. Neutral Op 1 of andere manier krijg ik daar niet echt de kans voor. Heb ijzer tabletjes gekregen want mijn HB was 5.5, en dat om 14.00 terwijl ik goed gegeten had tussen de middag. Maar ook geen advies verder, alleen een receptje en tot over 3 weken.

Is dat normaal? Hebben jullie ook zon gehaast gevoel bij de controle's?

Van alle keren dat ik daar geweest ben had ik 1 keer het gevoel dat ik snel de deur uit werd gewerkt .
Volgende keer even zeggen als je merkt dat het ten einde loopt, ik heb nog wel een vraag! Ze zitten daar ook voor jouw vragen dus dat daar geen tijd voor wordt gemaakt vindt ik raar.

Op deze manier lijkt het mij geen fijne manier om daar heen te gaan, terwijl ik het altijd best wel als een feestje zie smile
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC di 21 feb 2012 - 23:43

Happy: ja dat vind ik echt lastig om gas terug te nemen, meer eigenlijk om het aan te geven. Heb echt het gevoel dat als ik nu wat aangeef, dat alles tegen me gebruikt kan worden. Heb het dan eigenlijk alleen puur over het werk hoor, prive ben ik nu een stuk selectiever en zorg ik dat ik rust heb in combinatie met leuke dingen. Anders word ik nl. echt gek.

Wat vervelend dat de VK zo snel handelt, misschien kun je het voor zijn door de volgende keer als je binnenkomt meteen even zelf te beginnen hierover. Dat je het gevoel hebt, dat er weinig ruimte is voor eigen dingen waar je tegen aanloopt. Bij mij vragen ze altijd als ik binnenkom hoe het gaat en of ik nog dingen heb waar ik tegenaan loop, daarna komen alle nodige dingen zoals bloeddruk en het hartje. Ze vertelde aan het begin dat elke controle een kwartiertje is, maar vaak zit ik er wel wat langer eigenlijk. Heb je trouwens elke keer dezelfde verloskundige? En als de vraag echt belangrijk is, zou ik gewoon even bellen, zodat je alsnog even alles kunt bespreken maar dan telefonisch.

Wij hebben lekker een uitslaapochtend gehad samen, mijn vriend werkt zoveel dat hij nu soms de ochtenden vrij houd zodat we lekker kunnen uitslapen en uitrusten. Dat is echt lekker wakker worden zo samen, en lekker rustig aandoen met het ontbijt. Zo weer beiden werken. Morgen is mijn moeder jarig en gaan we even naar de 9 maanden beurs. Ben benieuwd! smile

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Happy wo 22 feb 2012 - 0:02

Heerlijk samen uitslapen Very Happy Ik snap wat je bedoeld, vind het ook erg lastig om mijn grenzen nu aan te geven. Maar dat is ook meer omdat ik geen zeurpiet wil zijn. Maar ik geef jou wel het advies om het wel te doen, lekker tegenstrijdig hihi Very Happy

Ik heb altijd dezelfde vk, Toen ik 2 weken terug belde dat ik minder leven voelde zei ze dat het waarschijnlijk naar mijn rug was gedraaid, echter voelde ik een aantal dagen later bijna helemaal geen leven meer en heb ik een ctg gehad in het ziekenhuis. Dat hebben ze toen ook op mijn zwangerschapskaart geschreven, en ze las het gisteren maar zei er niks over. Ze zei alleen nogmaals dat het waarschijnlijk naar mijn rug lag. Het was net alsof ze zich een beetje gepasseerd voelde. Toen gisteren bleek dat mijn HB 5,5 was zei ze dat ik op het randje zat van bloedarmoede, ik vroeg haar toen is het daarom dat ik zo duizelig, slap en moe ben? En hoofdpijn heb? Ja misschien wel was het antwoord. Ze is er verder niet op ingegaan. Heb er een beetje een raar gevoel bij, ik wil ze nooit bellen omdat ze meer te doen hebben maar krijg het gevoel dat zelfs tijdens mijn afspraak mijn vragen amper beantwoord worden. En dan neem ik er maar genoegen mee..

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085

Bericht  Earane wo 22 feb 2012 - 1:05

Hey meiden!

Net de liggingsecho gehad en alles ziet er goed uit. De kleine meid heeft genoeg vruchtwater en is al wat ingedaald. Heb de zijkant van het gezichtje een beetje kunnen zien, een wangetje, neusje en oogkasje. En nogmaals te horen gekregen dat het echt een meisje is. Dat is al de 4e echo waarin dat bevestigd wordt, dus dat zit wel goed Wink. Wel grappig dat de echoscopiste nu met het apparaat mijn hele buik over moet omdat de baby natuurlijk al groot is.

@ Clapperdie: Hoe gaat het nu?

@ Papillio: Ja, bedoelde o.a. dat bovendekje. De matrashoes ga ik maar wel wassen en voor de rest laat ik het zo.

@ Snoepy en Shygirl: Gelukkig beperkt mijn nesteldrang zich tot mijn huis alleen :P Het stomme is dat ik helemaal geen zin heb in schoonmaken, maar toch voel ik dus die drang. Beterschap voor je zoon, Snoepy!

@ Happy: Ik vind het wel raar dat je geen ruimte krijgt bij de vk om je vraag te stellen. Hier is dat heel anders. Dan vragen ze eerst hoe het gaat en krijg ik genoeg ruimte om mijn vragen te stellen. Ik zou dat wel aangeven als ik jou was, want het lijkt me niet echt prettig dat ze zo gehaast doen.

@ Ccc: Als je al flink aan het nadenken bent over wanneer je met verlof moet gaan, zou ik zeker 6 weken van tevoren met verlof gaan als ik jou was. Als ik jou zo hoor denk ik dat je er tegen die tijd ook echt aan toe bent. Fijn dat je lekker kon uitslapen met je vriend!
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  Clapperdie wo 22 feb 2012 - 1:37

Evil or Very Mad heb echt een baal dag. Ben zo ontzettend moe.. Ben het echt zat gewoon.

Earane: nesteldrang is hier ook nog wel aanwezig. Wil dat ons huis helemaal netjes is, aan kant en geen achterstalligheid heeft. Zelfs de auto moest er aan geloven, stonden nog wat tassen met rommel achter in. Die moet ik nog uitzoeken maar de auto is kinderwagenproof+maxicosiproof

Papillo: jij gaat ook snel zeg! Lekker he dat getrappel tegen je ribben Wink. Hier zit er continu een kont tegen mn ribben aan te drukken, vooral als meneer zich uitrekt.

Snoepy: Vervelend dat je zoontje nog niet helemaal opgeknapt is. lijkt me best pittig hoogzwanger en een kleine rondlopen, ik zou niet weten waar ik de energie vandaan zou moeten halen.

Shygirl: Ben ook benieuwd naar de foto's hoor! Hoe gaat het verder met je?

CCC: Fijn dat de yoga zo goed bevalt! Bij welke VK zit jij? g.eboorte a.telier?

Happy: Jammer dat je niet zo'n fijn gevoel hebt bij de VK. Ik heb er 3, 2 hebben de voorkeur de andere is ook wel aardig maar komt een beetje onzeker over waardoor je soms het gevoel hebt van "weet je het zeker?". Hier nemen ze uitgebreid de tijd en voel me erg fijn als ik daar ben. succes met je ijzer hoop dat je snel weer wat beter voelt door de medicatie.

Iedereen: zoals in het begin al aangegeven ben ik het echt even zat. Heb vandaag even gedoucht, samen met mijn vriend naar de supermarkt geweest en een wasje opgevouwen en in de machine gedaan. Nou ben kapot. Heb totaal geen energie, mn buik is continu gespannen en de kleine zit zo hoog nog met zn kont tegen mn ribben... Wil zo graag bevallen maar ja kan zo maar 5 weken duren nog Sad
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Shy wo 22 feb 2012 - 2:15

Clapperdie: sterkte, klinkt tot om je zo moe te voelen en dan ook nog te beseffen dat het nog 5 weken kan duren. Kan mij geloof ik wel voorstellen dat je je dan niet op je best voelt.

Hier gaat het wel redelijk. Ik werk zondag een paar uurtjes en de rest van de dagen die ik vrij was ben ik nu ook gewoon lekker vrij.
Vandaag pas om 10.45 bed uit dus dat is wel weer een voordeel, heb volgens mij nog nooit zoveel geslapen haha.

Kreeg net een mailtje van mijn tante dat het fotoboek 7 werkdagen gaat duren vanaf nu, maar ze heeft ook nog wat grotere exemplaren op de post gedaan en als het goed is krijgen we die morgen! Ben zoo benieuwd..
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC wo 22 feb 2012 - 6:46

Heey meiden,

Kan nu even wat uitgebreider reageren! smile Zal dan ook even proberen te reageren op iedereen hier!

Clapperdie: wat vervelend dat je een baaldag hebt, kan me voorstellen dat het nu erg zwaar word voor je en dat je uitkijkt naar de bevalling. Vooral geen energie hebben is gewoon heel vervelend, ik kan daar ook slecht tegen. Ik heb altijd 100 ideeen wat ik graag wil doen maar als je energieniveau dan 0,0 is, raak ik nog gefrustreerder. Hoop dat dat strakke gevoel in je buik een beetje wegtrekt, is het misschien dat je iets teveel hebt gedaan? Ik zit trouwens bij het gezondheidscentrum de C.ompagnie hier.

Happy: jeetje meis, wat vervelend dat je VK zo handelt. Het komt op mij een beetje over alsof ze geen passie meer heeft voor haar vak. Ook als er ernstige zaken aan de hadn zijn zoals geen leven meer voelen, ook al kan dat soms erbij horen vind ik wel dat je juist heel erg serieus genomen moet worden. En vind het ook niet niks dat je dan een CTG in het ziekenhuis krijgt, en dat ze daarna niks zegt. Is het misschien een idee nog snel over te stappen naar een ander? Waarschijnlijk zal ze ook bij de bevalling zijn, vind je dit dan wel prettig? In tegenstelling tot jou VK heb ik er meerdere, ze wisselen elkaar hier af. Ben dan ook benieuwd wie ik morgen heb. Maar ik kan trouwens wel heel goed alles bespreken, zelfs mijn angsten worden daar uitgebreid behandeld. Soms zitten er wel lompe VK's tussen, zoals de vorige keer. Ze had mijn dossier niet of nauwelijks doorgelezen en wist dus ook niet dat ik het bloeddruk meten zo vervelend vond. Ze vond het dan maar ook raar, dat ik dit liggend wilde doen. Want het was immers een kleine handeling, maar wat voor iemand klein kan zijn, kan voor een ander weer anders worden ervaren. Ze heeft toen letterlijk daarna tegen me gezegd, goh... je trok helemaal weg toen ik je bloeddruk meette. Tja... duh, had je al gewaarschuwd dacht ik toen en het enige wat ik kon doen was janken. Ga het morgen wel even bespreken, want daarna zat ik er flink doorheen en baalde ik van mezelf. Uiteindelijk ben ik er nu achter, wat het probleem is. Een vriendin die verpleegkunde heeft gestudeerd zei tegen me, dat ze het ding minder moeten oppompen, als z ehet tot het max. doen is dat erg pijnlijk en is het logisch dat ik dat dus zo voel. Morgen dus even vragen, dat z ehetg wat minder doen.

Moet wel bekennen, iemand zei hier dat de VK bezoekjes een feestje zijn, ik hoop dat dat mij nog gaat overkomen haha! Vind het maar erbij horen, en vind het niet de leukste bezoekjes. Maar ach.. het hoort erbij.

Shygirl: wauw! Je tante maakt er wel werk van zeg! Ben heeeel benieuwd! smile

Earane: Tja wat betreft mijn verlof, ik denk dat het me veel meer rust gaat geven als ik inderdaad lekker 6 weken van te voren stop met werken. De werksfeer is opzich nu te doen, maar niet optimaal. Vanmiddag wel lekker dagje gehad met de kindjes... lekker geknutseld enw as gewoon helemaal gezellig. Aan het eind van de dag merk ik dan wel weer, dat ik net even teveel heb gedaan. Ik ging nog even de ramen lappen, omdat ik een andere raamschildering wilde... maar het was niet schoon te krijgen. Daarna nog even snel alles schoongemaakt en dan merk ik dat ik last krijg van mijn rug en buik. Morgen even bespreken met de VK in elk geval. Ik zit er dus ook aan te denken, het van de week wel te bespreken opl mijn werk. Uiteindelijk gaat hetg om mij en het kindje. Andere collega's staan nu ook flink onder druk, kreeg ook een beetje te horen dat het door mij kwam. Want ja, niemand kan nu vakantie opnemen wat CCC heeft verlof in de zomer, en ja collega X. gaat ook al weg... Maar goed, ik heb maar even kort uitgelegd dat dat niemand zijn probleem uiteindelijk is, je hebt recht op verlofuren per jaar en ik ook op mijn zwangerschapsverlof. Miss. is het sowieso lekkerder als ik sneller uit die stress ben, onbewust legt mijn leidinggevende behoorlijke druk op alles.

Zo, moet zeggen dat dat yoga me echt goed doet. Ik was eigenlijk nooit zo overtuigd van de feiten die andere mensen me vertelde. Maar ik heb vannacht echt heerlijk geslapen, en werd ook echt uitgerust wakker. Wil na de bevalling gaan kijken voor normale yoga. Denk nl. dat het me erg goed zou doen, zeker omdat ik altijd maar druk ben en veel kan aantrekken van zaken die gebeuren op werk/ prive gebied.

Heb nu lekker hutspot opstaan, dus ga het zo maar even snel in elkaar flansen en dan lekker eten! smile

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Monnie wo 22 feb 2012 - 9:29

Hoi meiden,

ik hou het even kort vandaag, ben heel moe dus ga zo mijn bed in. Morgen naar de 9 maanden beurs, moet dan wel uitgerust zijn natuurlijk! Heb er wel zin, lekker shoppen. Reageer later deze week wat uitgebreider. Ons meisje is trouwens lekker druk de laatste week, ze schuift mijn hele buik door, heerlijk!
Tot snel Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 22 561177

Monnie
Prater
Prater

Bericht  Monnie wo 22 feb 2012 - 9:38

Heb toch even snel bijgelezen,

@happy: ik zou het echt bespreekbaar maken met je vk. Heel vervelend dat je steeds met zo'n naar gevoel daar weg gaat, dat heb ik eigenlijk nog nooit gehad bij mijn verloskundigen. Zij zal uiteindelijk (ws) ook jou bevalling gaan doen, dus dan wil je je wel prettig voelen bij diegene. Lastig hoor!

@clapperdie: nog even volhouden meid Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 22 699888Straks mis je je buik, haha.

Monnie
Prater
Prater

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 20:48

Hey meiden!

Hier ook weer een teken van leven van mijn kant!
Ben momenteel lekker bezig met de babykamer!! Hij is afgelopen maandag behangen, dus nu kan ik zachtjes aan beginnen met inrichten, alhoewel we de roze details nog niet kunnen neerzetten / ophangen! Dus nu doe ik vaak savonds alles even neer zetten en bekijken en genieten :P

De kast en de commode staan er nog maar het ledikant is naar zolder want ik wil deze keer de familie wieg gebruiken, deze krijgen we half maart van mijn broer (die heeft nu een dochter van half okt.)

Ik heb gisteren veel voorweeen/indalingsweeen gehad.. Heb er nu flinke spierpijn van in mijn boven benen... Maar volgens mij is de kleine meid nog niet ingedaald maar ligt ze er nog steeds scheef voor.. Neutral

Ik kom later even reageren want zoonlief staat naast me: mama poep! Hhaha
Oh ja buikfoto volgt vandaag...

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 23:02

Hey meiden,

Vanochtend naar de VK geweest, weer goed gekeurd smile Over 2 weken weer, dan gaan we de bevalling bespreken en de week er op krijgen we nog een liggingsecho! Had ik niet meer verwacht dus vind het wel leuk Very Happy
Verder zijn we hier allemaal verkouden, dus we doen het vandaag lekker rustig aan verder.

@ Clapperdie, vervelend he die vermoeidheid, nog even volhouden!

@ CCC, wat fijn dat de yoga je zo goed doet, ik kwam ook altijd uitgerust en vol energie terug, kon ook goed slapen.

@ Monnie, Veel plezier vandaag!

@ Shy, lekker dat je zo hebt kunnen bij slapen.

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 23:10

Snoepy, welke VK heb je?

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 23:17

Hey je bent zwanger! Wat leuk! Goed zeg! Hopelijk heb je nu een fijnere zwangerschap!!
Ik zit bij Ezra. http://www.ezraverloskundigen.nl/

Gast
Gast

Bericht  Gast wo 22 feb 2012 - 23:19

Ik zat bij Doevedans, maar wil dus naar Ezra. Bevallen ze goed? Dank je!!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: