Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+27
Roodkapje
Urban Naked
Jezzie
Jasmine
ekiaam87
Dora
Puggle
Cranberrie
Annie24
koNijntje
piene1983
Rouge
Jazzlyn
Ayla
_Lana_
Clapperdie
SarahKey
miss piggy
Earane
Monnie
Aimee
Happy
Tania
Papillio
Shy
CCC
Lejow
31 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Snoepy: vind het inderdaad erg lastig, geboortekaartjes... Ik ben zelf niet zo heel handig dat ik een heel kaartje zelf kan ontwerpen... Dus aanpassen is beter dan zeg maar... Weet gewoon niet zo goed hoe dat werkt. Ik hou ook niet zo van dat hysterische en hoef ook geen figuurtjes zoals diertjes op de kaart... Vind met foto wel mooi, maar ben toch bang dat het resultaat uiteindelijk niet mooi is.... Je weet toch nooit hoe scherp zoiets word afgedrukt en of je de juiste resolutie hebt enzo. Goed, miss. weten anderen dat wel, maar ik ben dus echt een nerd wat dat betreft haha!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Hahaha als je een hoge resolutie neemt dan kan er niet veel mis gaan Maar dan moet je naar de geboorte nog bezig met het kaartje.
Gast- Gast
Nu er al weer een aantal meiden zijn bevallen ben ik eigenlijk wel erg benieuwd naar ons lijstje. Is zeker niet meer terug te halen omdat het begin van het topic foetsie is?
Ohh lijstjes maken is nu super handig!
Naam | Leeftijd m/v | Uitgerekende datum | Geslacht | Bijzonderheden |
Clapperdie | 24/24 | 16 maart 2012 | Jongen | |
Ohh lijstjes maken is nu super handig!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Oh ik snap daar geen drol van dus als iemand dan mij wil toevoegen?
Snoepy87, 24/27, 8 april, verassing, 2de kindje, hopelijk thuis bevalling.
Snoepy87, 24/27, 8 april, verassing, 2de kindje, hopelijk thuis bevalling.
Gast- Gast
Snoepy87 | 24/27 | 8 april 2012 | Verrassing | 2e kindje, hopelijk thuis bevalling |
Clapperdie- Kletskop
Het is nu trouwens wel makkelijk. Als je het lijstje quote dan krijg je nu gewoon in het intypveld de tabel te zien.
Clapperdie- Kletskop
Oh echt? Vreemd.. Ik heb trouwens wel andere instellingen de laatste tijd. Als ik foto's plaats dan zie ik de foto ook al in mijn typveld.
Clapperdie- Kletskop
Ik heb ook ooit een tabel gepost, ik kan wel even terug kijken in mijn berichtjes en dan even kopieeren.
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
He jammer, kan hem wel lezen maar niet editten om hem te kopieeren omdat dat stuk van het topic gesloten is. Helaas... Zag dit nog wel staan.
Earane: Meisje, Uitgerekende datum 17 Maart.
Monnie: Meisje
Laurientje: Meisje, Uitgerekende datum 9 April.
Lejow: Meisje , Uitgerekende datum 11 April.
Rouge: Meisje, uitgerekende datum 27 April
Chococupcake: Meisje, Uitgerekende datum 10 Juni.
Clapperdie: Jongen, Uitgerekende datum 16 Maart.
Yvonne: Jongen
Shygirl: Jongen, Uitgerekende datum 29 April.
Arden: Jongen, Uitgerekende datum 26 April.
Happy: Jongen, Uitgerekende datum 18 Mei.
Snoepy: Verrassing , Uitgerekende datum 8 April.
Earane: Meisje, Uitgerekende datum 17 Maart.
Monnie: Meisje
Laurientje: Meisje, Uitgerekende datum 9 April.
Lejow: Meisje , Uitgerekende datum 11 April.
Rouge: Meisje, uitgerekende datum 27 April
Chococupcake: Meisje, Uitgerekende datum 10 Juni.
Clapperdie: Jongen, Uitgerekende datum 16 Maart.
Yvonne: Jongen
Shygirl: Jongen, Uitgerekende datum 29 April.
Arden: Jongen, Uitgerekende datum 26 April.
Happy: Jongen, Uitgerekende datum 18 Mei.
Snoepy: Verrassing , Uitgerekende datum 8 April.
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Hey meiden, ik reageer even op de reacties van vandaag! Trouwens, wat betreft Lana, ze had geloof ik niet hier verteld welke geslachten haar kinderen hadden.
@ Miss piggy: Leuk kamertje!
@ Snoepy: Fijn dat de controle weer goed was!
@ Tiramisu: Wat fijn dat alles goed was bij de controle. Gezien je lichamelijke klachten is het vast goed dat je ingeleid wordt, al wilde je dat eerst liever niet. Het is al hartstikke goed van je dat je het hebt gered tot ruim 39 weken!
@ Clapperdie: Oh, fijn zeg, bijna verlof! Vervelend he, die harde buiken? Ik heb het ook gelijk als ik even buk. Ze voelen ook niet meer zo fijn aan. Gelukkig kan je na morgen rustig aan doen!
@ Ccc: Wat fijn dat het beter gaat met je tante! En dat je autootje gemaakt kan worden. Fijn dat je weer even wat langer samen kunt zijn met je vriend! Ben benieuwd hoe het kamertje wordt.
@ All: Hier gaat alles prima. Vanmiddag weer controle gehad bij de verloskundige en de kleine is al een beetje ingedaald! Dat is wel vroeg zei ze, maar geeft geen garantie op een eerdere bevalling . Verder was alles goed en mijn bloeddruk is nog mooi laag.
Ben sinds vorige week wel weer erg snel moe, net als in de eerste maanden. En ik heb er ook veel moeite mee om vroeg op te staan om naar stage te gaan, haha. Voel me dan nog zo moe.
Ik ga trouwens een weekje eerder met verlof, met 35 weken! Alleen volgende week nog stage lopen. Kijk er ook erg naar uit en heb veel behoefte aan rust. Vind het aan de andere kant wel jammer, want heb het wel erg naar mijn zin op stage.
Hebben jullie trouwens een voorgevoel wat betreft de datum van bevallen? Ik heb ineens 22 februari in mijn hoofd sinds gisteren. Heb al wel een tijd het gevoel dat ik de uitgerekende datum niet ga halen, maar we zullen zien Ik ben echt zo nieuwsgierig naar de kleine!
Fijne avond!
@ Miss piggy: Leuk kamertje!
@ Snoepy: Fijn dat de controle weer goed was!
@ Tiramisu: Wat fijn dat alles goed was bij de controle. Gezien je lichamelijke klachten is het vast goed dat je ingeleid wordt, al wilde je dat eerst liever niet. Het is al hartstikke goed van je dat je het hebt gered tot ruim 39 weken!
@ Clapperdie: Oh, fijn zeg, bijna verlof! Vervelend he, die harde buiken? Ik heb het ook gelijk als ik even buk. Ze voelen ook niet meer zo fijn aan. Gelukkig kan je na morgen rustig aan doen!
@ Ccc: Wat fijn dat het beter gaat met je tante! En dat je autootje gemaakt kan worden. Fijn dat je weer even wat langer samen kunt zijn met je vriend! Ben benieuwd hoe het kamertje wordt.
@ All: Hier gaat alles prima. Vanmiddag weer controle gehad bij de verloskundige en de kleine is al een beetje ingedaald! Dat is wel vroeg zei ze, maar geeft geen garantie op een eerdere bevalling . Verder was alles goed en mijn bloeddruk is nog mooi laag.
Ben sinds vorige week wel weer erg snel moe, net als in de eerste maanden. En ik heb er ook veel moeite mee om vroeg op te staan om naar stage te gaan, haha. Voel me dan nog zo moe.
Ik ga trouwens een weekje eerder met verlof, met 35 weken! Alleen volgende week nog stage lopen. Kijk er ook erg naar uit en heb veel behoefte aan rust. Vind het aan de andere kant wel jammer, want heb het wel erg naar mijn zin op stage.
Hebben jullie trouwens een voorgevoel wat betreft de datum van bevallen? Ik heb ineens 22 februari in mijn hoofd sinds gisteren. Heb al wel een tijd het gevoel dat ik de uitgerekende datum niet ga halen, maar we zullen zien Ik ben echt zo nieuwsgierig naar de kleine!
Fijne avond!
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10
Hoop dat het zo lukt. De volgende kan nu als het goed is de gegevens gewoon bijvoegen. Dacht dat er zeker 1 iemand na mij en voor snoepy komt, dus even een witte regel gelaten. Heb de gegevens die Happy net had gepost even bijgevoegd. Leeftijden etc. moeten er nog bijgezet worden en natuurlijk de gegevens van de meiden die er niet meer bij staan.
Earane | 28/28 | 17 maart 2012 | Meisje | 1e kindje |
Snoepy87 | 24/27 | 8 april 2012 | Verrassing | 2e kindje, hopelijk thuis bevalling |
Laurientje | 9 april 2012 | Meisje | ||
Arden | 26 april 2012 | Jongen | ||
Rouge | 27 april 2012 | Meisje | ||
Shygirl | 29 april 2012 | Jongen | ||
Happy | 18 mei 2012 | Jongen | ||
Chococupcake | 10 juni 2012 | Meisje | ||
Laatst aangepast door Earane op do 2 feb 2012 - 8:41; in totaal 1 keer bewerkt
Earane- Prater
Goedenavond meiden!
Hier helemaal gesloopt vandaag zeg… pff… ik ging pas om 12u naar bed, dochter is wel twintig keer wakker geweest en om 6u waren de kinderen weer paraat. Ik sliep pas rond 1 uur want de baby was erg druk om en ging de hele tijd met een voetje langs dezelfde plek, die voelt best beurs nu. Kort nachtje dus!
Bij de verloskundige was alles goed verder. Formulier meegekregen om met 30 weken een glucose dagcurve te laten prikken. Had ik eigenlijk al moeten doen maar de vorige keer hebben ze me het verkeerde formulier meegegeven dus toen heb ik het 1x geprikt. Moet ook weer voor HB want die was 6.6 vorige keer. Maar verder alles goed!
Snoepy, dat is wel een leuk idee, dat beschuit! Ik heb bij de bieb twee boekjes gehaald nu en die vinden ze ook leuk, Bobbi wordt grote broer en Beschuit met muisjes. Knap zeg van je zoontje dat hij zo dapper was met bloedprikken! Fijn dat het goed was bij de VK. Hoeveel ben je nu totaal aangekomen?
Monnie, ben benieuwd naar je buikfoto! Nee ik heb nog geen baan op het oog verder. Is ook erg lastig in deze tijd. Het gaat best goed met de kinderen verzorgen! Het scheelt zooo veel tov de vorige keer dat ik ze nu echt kan uitleggen dat ik pijn heb en ze niet zomaar kan optillen. Als het nodig is doe ik het wel (de jongste in elk geval) en als ze willen knuffelen ga ik eerst gewoon zelf zitten en dan komen ze bij me zitten. Dat scheelt echt. Heb je de baby alweer goed gevoeld?
Tiramisu, dat jij er nog steeds bent joh fijn dat het einde in zicht is voor je! Ja die schoenen haha, prettig is het niet he. Ik heb bij mijn zoontje de laatste maanden alleen Crocs gedragen, vreselijk zoveel vocht als ik toen vasthield. Deze zwangerschap is het ook best erg af en toe maar ik krijg mijn laarzen nog wel aan. Bij mijn dochter was ik hoogzwanger in de zomer en had ik het amper!
Miss Piggy, mooi kamertje.
Clapperdie, lekker zeg, verlof! Geniet ervan!
CCC, geboortekaartjes zijn inderdaad lastig. Ik zou nu ook het kaartje van mijn dochter never nooit meer kiezen!
Earane, fijn dat het goed was bij de VK. Mijn kinderen waren ook allebei erg vroeg ingedaald en allebei geboren in 39 weken, ik hoopte dat ze ietsjes eerder zou komen maar toch niet haha. Fijn dat je ook al bijna verlof hebt! Ik had bij de eerste de 21e in mijn hoofd, en het werd de 12e. En die tabel klopt niet helemaal haha, ik sta er wel in maar ik ben 26 april uitgerekend en niet 18 mei
Ik heb gisteren in Vraag&Aanbod nog meisjeskleren neergezet in kleine maatjes, en wat andere spullen. Misschien zit er iets voor jullie bij!
Hier helemaal gesloopt vandaag zeg… pff… ik ging pas om 12u naar bed, dochter is wel twintig keer wakker geweest en om 6u waren de kinderen weer paraat. Ik sliep pas rond 1 uur want de baby was erg druk om en ging de hele tijd met een voetje langs dezelfde plek, die voelt best beurs nu. Kort nachtje dus!
Bij de verloskundige was alles goed verder. Formulier meegekregen om met 30 weken een glucose dagcurve te laten prikken. Had ik eigenlijk al moeten doen maar de vorige keer hebben ze me het verkeerde formulier meegegeven dus toen heb ik het 1x geprikt. Moet ook weer voor HB want die was 6.6 vorige keer. Maar verder alles goed!
Snoepy, dat is wel een leuk idee, dat beschuit! Ik heb bij de bieb twee boekjes gehaald nu en die vinden ze ook leuk, Bobbi wordt grote broer en Beschuit met muisjes. Knap zeg van je zoontje dat hij zo dapper was met bloedprikken! Fijn dat het goed was bij de VK. Hoeveel ben je nu totaal aangekomen?
Monnie, ben benieuwd naar je buikfoto! Nee ik heb nog geen baan op het oog verder. Is ook erg lastig in deze tijd. Het gaat best goed met de kinderen verzorgen! Het scheelt zooo veel tov de vorige keer dat ik ze nu echt kan uitleggen dat ik pijn heb en ze niet zomaar kan optillen. Als het nodig is doe ik het wel (de jongste in elk geval) en als ze willen knuffelen ga ik eerst gewoon zelf zitten en dan komen ze bij me zitten. Dat scheelt echt. Heb je de baby alweer goed gevoeld?
Tiramisu, dat jij er nog steeds bent joh fijn dat het einde in zicht is voor je! Ja die schoenen haha, prettig is het niet he. Ik heb bij mijn zoontje de laatste maanden alleen Crocs gedragen, vreselijk zoveel vocht als ik toen vasthield. Deze zwangerschap is het ook best erg af en toe maar ik krijg mijn laarzen nog wel aan. Bij mijn dochter was ik hoogzwanger in de zomer en had ik het amper!
Miss Piggy, mooi kamertje.
Clapperdie, lekker zeg, verlof! Geniet ervan!
CCC, geboortekaartjes zijn inderdaad lastig. Ik zou nu ook het kaartje van mijn dochter never nooit meer kiezen!
Earane, fijn dat het goed was bij de VK. Mijn kinderen waren ook allebei erg vroeg ingedaald en allebei geboren in 39 weken, ik hoopte dat ze ietsjes eerder zou komen maar toch niet haha. Fijn dat je ook al bijna verlof hebt! Ik had bij de eerste de 21e in mijn hoofd, en het werd de 12e. En die tabel klopt niet helemaal haha, ik sta er wel in maar ik ben 26 april uitgerekend en niet 18 mei
Ik heb gisteren in Vraag&Aanbod nog meisjeskleren neergezet in kleine maatjes, en wat andere spullen. Misschien zit er iets voor jullie bij!
Gast- Gast
@ Arden: Heb het aangepast. Had niet goed gekeken! Kan me voorstellen dat je helemaal gesloopt bent na zo'n kort nachtje! Fijn dat alles goed was bij de verloskundige. Ah, bij jou had het vroege indalen van je kinderen niet veel invloed op een vroegere bevalling dus. Al ben je niet over tijd gegaan natuurlijk, dus wie weet wat voor invloed het toch nog heeft . Heb de kleertjes gezien in het topic en er zitten leuke dingen tussen! Ik heb mijzelf een babykleding-shopverbod opgelegd, dus helaas...
Earane- Prater
@ Eurane, Lekker dat je al met 35 weken met verlof gaat, nog een weekje dus! Waar loop je eigenlijk stage? ( misschien heb je dat al een keer verteld maar dan ben ik dat vergeten of niet meegekregen )
Ik heb al vanaf het begin van de zwangerschap, 29 maart in mijn hoofd, ik ben heel benieuwd of deze uk idd op 29 maart gaat geboren worden.
Ik ben benieuwd of het bij jou ook uitkomt!
@ Arden, ik kan me goed voorstellen dat je gesloopt bent na zo'n nacht! Als ik kijk vanaf de eerste keer dat ik gewogen ben bij de VK dan ben ik nu 7 kilo aangekomen, dus dat is nog netjes.
@ All, wat een sneeuw he! Onze poes zit voor het raam sneeuwvlokjes te vangen haha..
Ik vind het toch wel leuk dat er nog wat sneeuw valt, ondanks dat we nu wel op moeten passen met onze dikke buiken!
Ik ben ook heel benieuwd hoe zoonlief het vind, hij is nu bij oma dus zijn eerste ervaringen met sneeuw maak ik niet mee. Kijken of we het weekend sleetje kunnen rijden
Ik heb al vanaf het begin van de zwangerschap, 29 maart in mijn hoofd, ik ben heel benieuwd of deze uk idd op 29 maart gaat geboren worden.
Ik ben benieuwd of het bij jou ook uitkomt!
@ Arden, ik kan me goed voorstellen dat je gesloopt bent na zo'n nacht! Als ik kijk vanaf de eerste keer dat ik gewogen ben bij de VK dan ben ik nu 7 kilo aangekomen, dus dat is nog netjes.
@ All, wat een sneeuw he! Onze poes zit voor het raam sneeuwvlokjes te vangen haha..
Ik vind het toch wel leuk dat er nog wat sneeuw valt, ondanks dat we nu wel op moeten passen met onze dikke buiken!
Ik ben ook heel benieuwd hoe zoonlief het vind, hij is nu bij oma dus zijn eerste ervaringen met sneeuw maak ik niet mee. Kijken of we het weekend sleetje kunnen rijden
Gast- Gast
Earane, bedankt voor het aanpassen. jammer van die kleertjes haha Ik heb zelf ook even een shopverbod tot ik een goed overzicht heb van wat ik nou precies heb in welke maat.
Snoepy, dat is netjes idd! ik zit nu vanaf mijn startgewicht op 6.5 kilo, ben ik erg blij mee! Bij de jongste was ik 10kg aangekomen met 29w en woog ik sowieso al meer, dus ik voel me nu veel dunner haha. Ik vind die sneeuw maar niks... hier sneeuwt het nu net, dus er ligt nog maar weinig. Was ook weinig voorspeld hier maar glad wordt het dan toch wel.
Ik ben nu bezig met de laatste hand leggen aan de conceptversie van mijn scriptie, vandaag opsturen en dan heb ik eventjes vrij tot ik de feedback krijg. Wel lekker, ik heb echt zin om even wat dingen in huis te doen ook, klusjes die normaal blijven liggen. En voor de baby het een en ander in orde krijgen, want ik heb nog niks klaar dus. Vanmorgen de intake van de kraamzorg gehad. Niks nieuws eigenlijk, alleen krijg ik nu een ervaren kraamhulp en het liefst eentje die ervaring heeft met postnatale depressie. Vorige keer werd ik meteen na de bevalling depressief en ondanks dat ik een lieve kraamhulp had heeft ze daar veel laten liggen, want ik was er heel duidelijk over. Dus dat hebben ze nu genoteerd. En morgen 3d echo! Ik zat van de week nog te kijken naar die van de andere twee, mijn zoontje lijkt echt nog op zijn echo, en mijn dochter juist helemaal niet, ook bij de geboorte al niet. Dus ben benieuwd dit keer haha.
Snoepy, dat is netjes idd! ik zit nu vanaf mijn startgewicht op 6.5 kilo, ben ik erg blij mee! Bij de jongste was ik 10kg aangekomen met 29w en woog ik sowieso al meer, dus ik voel me nu veel dunner haha. Ik vind die sneeuw maar niks... hier sneeuwt het nu net, dus er ligt nog maar weinig. Was ook weinig voorspeld hier maar glad wordt het dan toch wel.
Ik ben nu bezig met de laatste hand leggen aan de conceptversie van mijn scriptie, vandaag opsturen en dan heb ik eventjes vrij tot ik de feedback krijg. Wel lekker, ik heb echt zin om even wat dingen in huis te doen ook, klusjes die normaal blijven liggen. En voor de baby het een en ander in orde krijgen, want ik heb nog niks klaar dus. Vanmorgen de intake van de kraamzorg gehad. Niks nieuws eigenlijk, alleen krijg ik nu een ervaren kraamhulp en het liefst eentje die ervaring heeft met postnatale depressie. Vorige keer werd ik meteen na de bevalling depressief en ondanks dat ik een lieve kraamhulp had heeft ze daar veel laten liggen, want ik was er heel duidelijk over. Dus dat hebben ze nu genoteerd. En morgen 3d echo! Ik zat van de week nog te kijken naar die van de andere twee, mijn zoontje lijkt echt nog op zijn echo, en mijn dochter juist helemaal niet, ook bij de geboorte al niet. Dus ben benieuwd dit keer haha.
Gast- Gast
Earane schreef:Hoop dat het zo lukt. De volgende kan nu als het goed is de gegevens gewoon bijvoegen. Dacht dat er zeker 1 iemand na mij en voor snoepy komt, dus even een witte regel gelaten. Heb de gegevens die Happy net had gepost even bijgevoegd. Leeftijden etc. moeten er nog bijgezet worden en natuurlijk de gegevens van de meiden die er niet meer bij staan.
Naam Leeftijd m/v Uitgerekende datum Geslacht Bijzonderheden Clapperdie 24/24 16 maart 2012 Jongen Earane 28/28 17 maart 2012 Meisje 1e kindje Snoepy87 24/27 8 april 2012 Verrassing 2e kindje, hopelijk thuis bevalling Laurientje 9 april 2012 Meisje Arden 26 april 2012 Jongen Rouge 27 april 2012 Meisje Shygirl 41/26 29 april 2012 Jongen 1e kindje, wil in ziekenhuis bevallen Happy 18 mei 2012 Jongen Chococupcake 10 juni 2012 Meisje
Heb even de leeftijden van ons aangevuld en bijzonderheden.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
@ Arden, hier ligt al heel veel dan vind ik het wel leuk. Wel minder als je de weg op moet.
Oh 6,5 kilo is ook nog netjes!
Goed dat je het hebt aangegeven, ik hoop dat je nu een hele fijne kraamtijd mag hebben!
Leuk de 3d echo!
@ All, ik ben zoo benieuwd hoe zoonlief de sneeuw vind, had al we een smsje gehad van schoonmoeder dat ze even naar buiten zijn geweest, maar nichtje is er ook ( 7 maanden) dus echt veel naar buiten zullen wel niet gaan.
Het weekend maar lekker veel sleetje rijden
Oh de bloeduitslagen waren in principe goed, zijn ijzer was goed en ze zagen wel dat hij een flinke infectie had gehad maar dat liep nu weer terug. We moeten nu gewoon afwachten en als het weer erger word moeten we terug.
( hij bleef maar hoesten, en met name snachts)
Oh 6,5 kilo is ook nog netjes!
Goed dat je het hebt aangegeven, ik hoop dat je nu een hele fijne kraamtijd mag hebben!
Leuk de 3d echo!
@ All, ik ben zoo benieuwd hoe zoonlief de sneeuw vind, had al we een smsje gehad van schoonmoeder dat ze even naar buiten zijn geweest, maar nichtje is er ook ( 7 maanden) dus echt veel naar buiten zullen wel niet gaan.
Het weekend maar lekker veel sleetje rijden
Oh de bloeduitslagen waren in principe goed, zijn ijzer was goed en ze zagen wel dat hij een flinke infectie had gehad maar dat liep nu weer terug. We moeten nu gewoon afwachten en als het weer erger word moeten we terug.
( hij bleef maar hoesten, en met name snachts)
Gast- Gast
Ik vindt die sneeuw maar eng nu! Ben vandaag ook nog niet de deur uitgeweest maar heb ook niks nodig haha. Vanavond maar ff naar het stadje met mijn vriend, naar de markt en lekker visje eten.
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Heey meiden!
Wat een sneeuw he! Hier ligt echt een dik pak al! Wel leuk om te zien, maar er gaat dus nu ook elke keer door mijn hoofd als ik nu val, dan val ik met een kindje in me.. en dat vind ik niet zo'n prettig idee. Hopen dat het dus niet zo glad word! De kat vind het ook hartstikke leuk, ze is net een rondje gaan rennen door de sneeuw en heeft in de tuin ook lekker achter de sneeuwvlokjes aangezeten.
Wij zijn nu druk bezig met het schilderen, ik had zondag de grootste wand zelf al 2x gedaan. Het was eerst een soort van grijzige tint maar merk toch wel (ook al heb ik superdure verf) dat het een vervelende kleur is om weer wit te maken. Dekt zo slecht, en word niet zo snel strak. Mijn vriend heeft er nu een derde laag overheen gedaan en nu ziet het er een stuk strakker uit. Hij gaat zo beginnen met het plafond, en dan kan ik daarna beginnen met het wandje roze maken.
Nu maar even snel door, want wil het verfgedeelte vandaag echt af hebben!
Wat een sneeuw he! Hier ligt echt een dik pak al! Wel leuk om te zien, maar er gaat dus nu ook elke keer door mijn hoofd als ik nu val, dan val ik met een kindje in me.. en dat vind ik niet zo'n prettig idee. Hopen dat het dus niet zo glad word! De kat vind het ook hartstikke leuk, ze is net een rondje gaan rennen door de sneeuw en heeft in de tuin ook lekker achter de sneeuwvlokjes aangezeten.
Wij zijn nu druk bezig met het schilderen, ik had zondag de grootste wand zelf al 2x gedaan. Het was eerst een soort van grijzige tint maar merk toch wel (ook al heb ik superdure verf) dat het een vervelende kleur is om weer wit te maken. Dekt zo slecht, en word niet zo snel strak. Mijn vriend heeft er nu een derde laag overheen gedaan en nu ziet het er een stuk strakker uit. Hij gaat zo beginnen met het plafond, en dan kan ik daarna beginnen met het wandje roze maken.
Nu maar even snel door, want wil het verfgedeelte vandaag echt af hebben!
CCC- Ratel
@ CCC, schoenen met een grof profiel en door de verse sneeuw lopen en dan valt het wel mee. Waar geveegd is word het meestal het gladst.
Vervelend dat je de muur 2 keer moet doen wil je het er niet meer door heen zien. Hadden jullie wel een goed dekkende verf gebuikt?
Vervelend dat je de muur 2 keer moet doen wil je het er niet meer door heen zien. Hadden jullie wel een goed dekkende verf gebuikt?
Gast- Gast
Kijk we zijn flink opgeschoten!
Roze moet vrees ik nog even een keer, maar het is hier nog behoorlijk nat... Hopelijk droogt het een beetje egaal op... En dat behang komt dus op het witte gedeelte... 3 banen... en daarvoor de commode... Ik ben zooo goed met paint Mijn vriend even onherkenbaar gemaakt, maar met veel groter hoofd haha! Morgen dus het behang doen! Ohja, niet quoten ajb!
Roze moet vrees ik nog even een keer, maar het is hier nog behoorlijk nat... Hopelijk droogt het een beetje egaal op... En dat behang komt dus op het witte gedeelte... 3 banen... en daarvoor de commode... Ik ben zooo goed met paint Mijn vriend even onherkenbaar gemaakt, maar met veel groter hoofd haha! Morgen dus het behang doen! Ohja, niet quoten ajb!
Laatst aangepast door chococupcake op wo 8 feb 2012 - 10:07; in totaal 1 keer bewerkt
CCC- Ratel
Snoepy87 schreef:@ CCC, schoenen met een grof profiel en door de verse sneeuw lopen en dan valt het wel mee. Waar geveegd is word het meestal het gladst.
Ja ik ga zo even mijn schoenenkast plunderen haha! Even mijn lompe schoenen uit de kast trekken!
Ja we hadden van die goed dekkende dure verf... Dus snap er niks van... naja ach... het is nu gebeurd. Alles is nu aan het drogen, en ben zo blij dat we eindelijk een keer wat hebben gedaan!
CCC- Ratel
CCC: wat super leuk zeg! Ben echt benieuwd als jullie kamertje af is! Succes met de laatste klusuurtjes
Clapperdie- Kletskop
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken