Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+27
Roodkapje
Urban Naked
Jezzie
Jasmine
ekiaam87
Dora
Puggle
Cranberrie
Annie24
koNijntje
piene1983
Rouge
Jazzlyn
Ayla
_Lana_
Clapperdie
SarahKey
miss piggy
Earane
Monnie
Aimee
Happy
Tania
Papillio
Shy
CCC
Lejow
31 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 20 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Happy di 14 feb 2012 - 4:35

Hehe, ik kan eindelijk reageren op al het nieuws! Internet op de laptop deed het niet, en op mijn telefoon kon ik niet reageren.

Tiramisu van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Mooie naam heeft ze gekregen. Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 20 561177

Yvonne hoe gaat het vandaag? Hoop dat je je iets beter voelt en dat je niet opgenomen hoeft te worden. Als dat wel zo is kun je er helaas niets aan doen en zou dat het beste voor je zijn..Sterkte!

Shy, Wat fijn dat jullie trouwdag geslaagd is smile En Maastricht natuurlijk ook.

Charlie, Fijn dat de echo weer goed was! Ben ook benieuwd naar het geslacht! Very Happy Tegen mij hebben ze ook verteld dat als je het al zo vroeg kan zien in de zwangerschap het 9 vd 10 een jongentje is, dat was bij ons ook het geval met 10 weken.

Lana, Super dat het zo goed gaat met jullie kleintjes. Ik heb er waarschijnlijk overheen gelezen maar met hoeveel weken zijn ze geboren?

Ccc, Ik hoop dat jullie gauw een kamertje hebben die helemaal oke is smile Kun je lekker beginnen met inrichten en aankleden.

Nou, ik hoop dat iedereen heb gehad :P

Ik ben zelf afgelopen weekend nog even in het ziekenhuis geweest voor een ctg aangezien meneertje al een paar dagen verstoppertje aan het spelen was. Ze wouden graag even dat ik langs kwam maar alles was oke. smile . Wel werd aangegeven dat mijn buik iets onrustig was maar dat kan zoveel oorzaken hebben, geen reden voor paniek in ieder geval. Heb de verloskamers dus nu van binnen gezien.. Gezellige bedoeling daar :P

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 20 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 7:46

Happy: vond je het zo gezellig op de verloskamers? Ik kreeg het er nogal benauwd haha. Allemaal gillende vrouwen daar.. Gelukkig was alles goed met je mannetje.

Ik ben vandaag weer voor controle geweest. Er zaten nog ketonen in mijn urine maar de uitslagen waren beter dan gister dus ik mocht weer naar huis. Wel wou de gyn nog even controleren of er misschien eiwitten in mijn urine zaten ivm de misselijkheid en omdat er in januari 2x was gezien dat er eiwit in zat. Dit werd toen afgedaan als: dat komt door je afscheiding. Daar zitten eiwitten in en daarom is die test positief. Niks om je druk te maken. Ze vond het ook niet nodig om het weer te controleren maar omdat het volgens protocol moet ging ze het toch nog een keer controleren.Nu had ze het gedaan met een catether en zaten er toch eiwitten in. Ze kon het gewoon niet geloven en vond het heel vreemd omdat mijn bloeddruk nog redelijk laag is. 120-80. (normaal 110-60.) Ik kreeg verder niet echt uitleg maar moet nu 24 uur urine op gaan vangen. Vind het wel een beetje vreemd allemaal en maak me best zorgen. Volgende week moet ik terug komen. Hoop dat het dan een beetje positiever is allemaal.:P

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 14 feb 2012 - 7:50

Lana, hoe slecht was de start? Wat waren de apgars?
En met hoeveel weken zijn ze nou uiteindelijk geboren?
Ze zijn volgens mij 1 dag ouder dan ons meisje!
Ja, het is flink heftig allemaal, vanmiddag gesprek gehad met de maatschappelijk werker en weer flink zitten huilen, pffff.

Shy, eigenlijk ben ik wel benieuwd wat je graag anders had gezien hahaha

Charlie, oeh ik ben benieuwd!

Yvonne, sterkte!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rouge di 14 feb 2012 - 8:13

@ shygirl: nog gefeliciteerd met je huwelijk! Inderdaad vreemd om opeens met een andere naam aangesproken te worden

@lana: fijn dat je kleintjes het nu zo goed doen! Had je al een foto geplaatst trouwens?

@ charly: welkom in dit topic; geslacht had ze bij ons ook met 12 weken al goed ingeschat. En dat wil zeker niet zeggen dat het dan per definitie een jongen is, aan de stand van de nub kun je inderdaad al zien wat het gaat worden

@ lejow: wel goed dat je gesprek hebt gehad met maatschappelijk werker, is dit op regelmatige basis of niet?

@ yvonne: fijn dat je niet in het ziekenhuis hoefde te blijven, maar je moet je maar goed in de gaten laten houden!
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Lejow di 14 feb 2012 - 8:22

Als je dat wilt, wel ja!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Monnie di 14 feb 2012 - 9:31

@snoepy: ai kwart voor vijf is wel héél erg vroeg! Slaapt je zoontje nu in zijn "grote" bed? En hoe gaat dat?

@charlie: wat fijn dat de echo goed was! Toch wel fijn om bevestiging te krijgen als het weer even geleden is.

@ccc: lekker toch lang uitslapen, nu kan het nog haha. Ik verlang er nog wel eens naar terug Wink

@shy: dat klinkt als een heerlijke dag!

@lana: wat leuk om even wat te horen en fijn dat het met je zoontjes goed gaat. Hopelijk mogen ze snel mee naar huis. Ben nog wel benieuwd naar de namen, ga je die nog met ons delen?

@happy: wat kun je daar ook onzeker van worden hè als de baby weinig beweegt. Fijn dat je een extra check hebt gehad.

@yvonne: kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, bah. Gelukkig mocht je wel naar huis, niet meer overgegeven dus? Als het echt ernstig is laten ze je vast wel eerder komen.

@all: ik heb vandaag aangegeven op mijn werk dat de zorg echt te zwaar wordt, deden ze ook helemaal niet moeilijk over, ga nu voor een deel in de zw. Voelt toch wel als een opluchting. Ik heb het kraampakket trouwens ook al gekregen vorige week, dus die is ook binnen.
Morgen met ons zoontje naar de kno-arts, hij heeft al 5 keer een oorontsteking gehad dus zijn nu doorgestuurd. Ben benieuwd. 's Middags nog een afspraak bij het cb en 's avonds 10 min. gesprek op het kdv, vol dagje dus!

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Shy di 14 feb 2012 - 11:06

Lejow schreef:Lana, hoe slecht was de start? Wat waren de apgars?
En met hoeveel weken zijn ze nou uiteindelijk geboren?
Ze zijn volgens mij 1 dag ouder dan ons meisje!
Ja, het is flink heftig allemaal, vanmiddag gesprek gehad met de maatschappelijk werker en weer flink zitten huilen, pffff.

Shy, eigenlijk ben ik wel benieuwd wat je graag anders had gezien hahaha

Charlie, oeh ik ben benieuwd!

Yvonne, sterkte!
Oke, komt ie dan.
Mijn opa zou getuige zijn, de dinsdag voor we gingen trouwen heeft mijn oma namens hem afgezegd.
Bij de high tea kwam niet alles tegelijk op tafel, waardoor er al mensen zaten te eten terwijl de rest nog niks had. Dit had beter gekund. Ook werd er gevraagd wat ik op mijn sandwich wilde aangezien ik zwanger ben, toen dat op tafel kwam was niet duidelijk of dat nou voor mij was of voor de rest.

Zomaar wat dingetjes die anders hadden gekund dan was het namelijk perfect geweest
nerd zeikerd voel ik mij nu.. Haha
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Lejow di 14 feb 2012 - 11:19

Huh, je oma voor je opa afgezegd? Ik mag hopen met een hele goede reden?!?!

Oh dat is zonde inderdaad, volgens mij zijn er altijd van die kleine dingetjes die toch wel mis gaan..
Vind je geen zeikerd, zo'n dag moet gewoon perfect zijn!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Shy di 14 feb 2012 - 11:56

Lejow schreef:Huh, je oma voor je opa afgezegd? Ik mag hopen met een hele goede reden?!?!

Oh dat is zonde inderdaad, volgens mij zijn er altijd van die kleine dingetjes die toch wel mis gaan..
Vind je geen zeikerd, zo'n dag moet gewoon perfect zijn!
Ja dat gedoe met mijn opa is nog een heel verhaal ik pm je morgen wel even anders!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lejow di 14 feb 2012 - 11:59

Alleen als je het kwijt wilt / wilt typen hoor!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 14 feb 2012 - 21:03

@ Monnie, Ja hij slaapt in het grote bed en dat gaat heel goed, maar slapen in het ledikant was sowieso drama bij hem smile Goed dat je het op je werk hebt aangegeven, hopelijk gaat het nu een stuk beter.

@ Shy, ik weet het gedoe van je opa natuurlijk niet maar lijkt me wel vervelend!

@ All, gelukkig was het hier bijna half 7 toen meneer wakker werd, een hele verbetering smile
Ik was gister helemaal niet fit dus was gister tegelijk met zoon gaan slapen, dat heeft me goed gedaan want ben vandaag een stuk fitter.
We gaan zo lekker naar de kinderboerderij, kan zoonlief zich even lekker uitleven na al dat binnen zitten! En daarna even bij schoonvader langs op de koffie.

Fijne dag!

Gast
Gast

Bericht  Shy di 14 feb 2012 - 21:39

Snoepy toch lief van je! Ik heb lejow een pm gestuurd en nu ben ik het een beetje meer kwijt, dat lucht al op smile
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Earane wo 15 feb 2012 - 0:11

Hey meiden. Ik kan pas reageren vanaf pagina 30. Bij 29 krijg ik een foutmelding?

@ Charlie: Welkom! Super dat je een goede echo hebt gehad met 2 bewegende kindjes! Erg bijzonder, een tweeling.

@ Ccc: Wat fijn dat de babykamer wordt omgeruild en gemonteerd! Dat scheelt weer een hoop werk en gestress. Hopelijk is de nieuwe babykamer onbeschadigd. Hoe was de zwangerschapsyoga?

@ Lejow: Wat fijn dat het goed gaat met de kleine meid. Kan me voorstellen dat je je gewoon niet kan voorstellen dat je echt zwanger bent geweest en nu een kindje hebt. Je maakt ook een heftige periode door natuurlijk.

@ Snoepy: Dat was een vroege dag inderdaad! Gelukkig was het vanochtend iets minder vroeg. Veel plezier bij de kinderboerderij!

@ Shygirl: Zo te lezen heb je een mooie dag gehad vrijdag!

@ Lana: Wat fijn dat het nu erg goed gaat met de kleintjes!

@ Monnie: Wat goed dat je het hebt aangegeven op je werk! Wat vervelend dat je zoontje zo vaak oorontsteking heeft. Hoe was het bij de KNO-arts?

@ All: De eerste week van mijn verlof is begonnen! Moet wel een beetje wennen, hoor! Ben even de stad ingeweest, boodschappen gedaan en straks even een paar kasten goed opruimen. Niet dat het een zooitje is, maar ga even kijken wat weg kan.

Gisteravond was partneravond van de zwangerschapscursus. Was best gezellig en veel gelachen! De mannen hebben geoefend met masseren, altijd handig Wink. Volgende week nog 1 bijeenkomst en dan is de cursus alweer voorbij. Er is ook een foto gemaakt van de vrouwen op een rijtje, op volgorde van uitgerekende datum. Ik ben als tweede uitgerekend, maar ik heb wel de kleinste buik volgens mijn man.
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  Happy wo 15 feb 2012 - 0:20

Heerlijk verlof Earane! Wat voor zwangerschaps cursus heb je gevolgd? Ik kan ook ieder moment een berichtje krijgen wanneer ik kan beginnen, ik ga de cursus zeker bevallen doen smile

Ik mag per 21 April met verlof, kreeg net post van het uwv over mijn zez-uitkering. Omdat ik genoeg uren heb gewerkt in mijn onderneming krijg ik het maximale bedrag. Weer iets afgehandeld en zo komen we steeds dichterbij! smile

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Earane wo 15 feb 2012 - 0:33

@ Happy: Ik heb de cursus gevolgd bij Icare, geloof dat het 'Fit en zwanger' heet. Leuk dat je ook een cursus gaat doen! Fijn dat je al een datum hebt wanneer je met verlof gaat. Lijkt misschien nog ver weg, maar de tijd gaat zo snel!
Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  CCC wo 15 feb 2012 - 10:38

Heey meiden...

Ben ik ook weer even! Moet ondertussen even bijlezen hoor! Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 20 827601

Shy: volgens mij heb je een mooie dag gehad! En ja, er blijven altijd wel dingen die iets beter hadden gekund wbt catering/ eten ed. Maar goed, daar zou ik niet te zwaar aantrekken. Wbt je opa, vervelend zeg... Weet niet wat er is gebeurd maar dit is natuurlijk niet leuk zo vlak voor je bruiloft.

Earane: wat heerlijk zeg dat je nu verlof hebt! Lekker door de stad gegaan dus, nog wat leuks gekocht? Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 20 561177

Snoepy: je hebt lekker kunnen uitslapen haha! Hopen dat het een beetje dit ritme aanhoud, van de week was wel erg vroeg voor je hoor!

Happy: wat fijn dat alles met het UWV nu geregeld is!

Ik heb gisteren de eerste les zwangerschapsyoga gehad, viel me best mee eigenlijk. Ik was een beetje bang dat het niets voor mij zou zijn, maar voor een eerste les vond ik het best leuk en ontspannend. Volgende week krijgen we dus ook meer informatie over de bekkenbodem ed. opzich wel interessant dus wat er allemaal word gedaan en besproken. Ik heb alleen wel spierpijn van de yoga van gisteren, wist dat ik niet zo lenig was, maar zulke gekke dingen heb ik niet echt gedaan gisteren haha!

Ik ga morgen even bellen voor de babykamer, er is nl. nog niet gebeld over een andere datum en wil het gewoon vast hebben staan vanaf nu. Morgen zou ik naar de VK moeten, maar mijn vriend kan niet mee, dus we hebben het even verplaatst. Vorige keer kon hij ook al niet mee, en hij stond er nu op om mee te gaan. Vond ik zelf ook wat fijner, dus volgende week moet ik nu...

Trappen word steeds harder trouwens in mijn buik, soms trapt ze lekker tegen mijn heupen aan... Ze blijft laag liggen op de een of andere manier.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Shy wo 15 feb 2012 - 18:01

Ccc: nee dat doe ik ook niet hoor, dan wordt er gezegd ach daar merkt verder niemand iets van (om mij te sussen) later hoor ik van man dat andere mensen dat ook wel door hebben gehad. Dat is wel gewoon jammer!

Voor de rest was het gewoon een hele mooie dag, al stiekem wat foto's gezien Very Happy
En het zonnetje hadden we denk ik aan mijn moeder te danken angel
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jezzie do 16 feb 2012 - 0:10

Ik bedacht me net dat ik hier nu ook gezellig mag meepraten!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  CCC do 16 feb 2012 - 0:16

Shygirl: beetje balen dat soort onderlinge acties van mensen... Maar ach, zo is het gegaan en het ging uiteindelijk om jullie en niet om anderen die dag Wink Je trouwt maar een keer als het goed is natuurlijk, dus overdoen zit er niet in... Gewoon lekker genieten van de dingen die wel goed zijn gegaan, want dat is denk ik wel het meest grote deel geweest van de dag. Leuk dat je al wat foto's gezien hebt!

Jezzie: gezellig! Welkom!

Pfff.. elke keer op mijn vrije dag heb ik afkickverschijnselen geloof ik... De dag start lang niet zo goed als de andere dagen, ben nu weer wat misselijk. Lang niet zo erg als in het begin, maar door die beginperiode ervaar ik het echt erger heb ik het idee. Voor de zwangerschap was ik vaker misselijk in de ochtenden, vraag me niet waarom, maar dat heb ik altijd gehad. En daar had ik weinig last van, maar nu moet ik echt wat langer blijven liggen enzo.

Moet voor zaterdagavond nog wat koekiemonstercupcakes afleveren, waar ben ik aan begonnen?! Heb er helemaal geen zin in, zeker sinds de zwangerschap niet meer... maar goed zal wel moeten. Ga morgenavond uit eten en ze moeten zaterdagochtend worden afgeleverd. Zo dus maar even naar de supermarkt voor alle spullen en een start maken met de botercreme ed.

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Shy do 16 feb 2012 - 0:25

Ja uiteindelijk was het gewoon een hele mooie dag!

Heel leuk de foto's! mijn tante had ze gemaakt die is nu terug aan het rijden met mijn oom naar zweden. Als ze thuis is gaat ze fotoboek maken en die laten versturen in totaal zijn er 500 foto's gemaakt die krijgen we ook op een cd'tje. Maar wat we nu gezien hebben was al erg leuk dus ben benieuwd naar de rest Very Happy

Welkom jezzie!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Shy do 16 feb 2012 - 0:33

Oh en ccc succes met de cupcake's klinkt als haasten en nog meer haasten. Na deze lekker niet meer doen voorlopig nerd
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Earane do 16 feb 2012 - 3:53

@ Ccc: Ik moest even goed nadenken wat ik ook alweer in de stad gekocht heb gisteren, haha. Maar niet veel bijzonders, een aerosleep hoeslaken en een kussenhoes (voor een kussen op de stoel van de babykamer Wink). Fijn dat de yoga was meegevallen! Heb je al gebeld voor de babykamer? Bij mij heeft de kleine ook altijd laag gelegen. Heb nooit last gehad van getrap tegen mijn ribben o.i.d. Balen dat je weer wat misselijker bent. Succes met de cupcakes!

@ Jezzie: Welkom!

@ All: Weer druk bezig geweest vandaag! Merk wel dat ik vaak even moet gaan zitten omdat ik anders erg veel harde buiken krijg. Maar heb nu toch tijd zat natuurlijk Wink.

Krijgen jullie trouwens een liggingsecho bij de verloskundige? Ik was daar maandag en toen zei ze dat er nog een afspraak gemaakt moest worden voor een liggingsecho. Ik wist helemaal niet dat het standaard is bij die praktijk. Maar wel leuk natuurlijk! Woensdag is de echo.

Hebben jullie al striae gekregen op de buik? Ik nog helemaal niks. Ben benieuwd of ik streepvrij ga blijven. Helemaal streepvrij is mijn buik niet, de groeistrepen op mijn heupen van de puberteit groeien lekker mee met mijn buik.

We zijn er nu eindelijk uit wat voor geboortekaartje we nemen. Kregen gister een proefkaart thuisgestuurd en vind 'm wel erg leuk!

Morgen gaan mijn man en ik uit eten. Even nog lekker met zijn tweetjes voordat de kleine komt! Dan ben ik ook precies 8 maanden zwanger. Wat gaat de tijd snel!
Earane
Earane
Prater
Prater

Bericht  CCC do 16 feb 2012 - 5:41

Goed dat je zo nu en dan wat rust neem Earane! Is echt belangrijk hoor! En inderdaad, nu heb je toch de tijd om even tussendoor te gaan zitten... Lijkt me echt heerlijk als je verlof hebt... Uitkijken naar de baby, de laatste loodjes, beetje aanrommelen.

Leuk! Waar hebben jullie het geboortekaartje besteld? Wij zijn er inmiddels ook overuit. Wij hebben wat aangepast op h.ipdesign en dat word 'm denk ik! smile

Veel plezier morgen, lekker uit eten en nog even samen zijn!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Monnie do 16 feb 2012 - 9:36

@shy: wat rot dat je opa zo kort van tevoren nog heeft afgezegd. Maar zo te horen heb je ondanks dat wel lekker kunnen genieten. Ga je trouwens nog een foto showen van jullie Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 20 561177

@earane: heerlijk of niet verlof, kun je mooi alles uitzoeken, haha. Nesteldrang! Niet alle vk praktijken doen een liggingsecho, bij ons doen ze het ook niet standaard. Ik had helaas al striae van mijn zoontje, hoop dat er niet meer bijkomt. Veel plezier morgen.

@jezzie: leuk dat je mee komt kletsen!

@ccc: succes met je cupcakes, mijn zoontje zou ze geweldig vinden, hij vindt koekiemonster zó leuk.

@all: ik heb weer weekend! Vanaf volgende week werk ik nog 2 dagen, vindt het ook helemaal prima zo. Ik wilde morgen even langs de drukker gaan om boeken te halen voor geboortekaartjes, maar nou is de drukker waar we altijd naar toe gaan failliet. Maar eens naar een andere kijken dan.
Gisteren zijn we nog met ons zoontje bij de kno arts geweest, hij krijgt buisjes en zijn neusamandelen worden verwijderd. Vindt het zo sneu voor hem, maar het is wel beter. 6 maart wordt hij al geholpen.
Ik hoop dat mijn zoontje morgen een beetje "uit" slaapt, kan wel wat extra slaap gebruiken.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Shy do 16 feb 2012 - 20:45

Monnie: ja voor de rest was het geweldig, foto's komen nog!
Mijn tante heeft ze gemaakt en die is nu opweg naar huis (Zweden) ik hoop ze volgende week te krijgen smile
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: