Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+27
Roodkapje
Urban Naked
Jezzie
Jasmine
ekiaam87
Dora
Puggle
Cranberrie
Annie24
koNijntje
piene1983
Rouge
Jazzlyn
Ayla
_Lana_
Clapperdie
SarahKey
miss piggy
Earane
Monnie
Aimee
Happy
Tania
Papillio
Shy
CCC
Lejow
31 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Hallo,
Dankjewel allemaal! Kan het soms nog niet beseffen dat het zo snel gaat.
@ Monnie/miss piggy, het gaat goed. Wel moe. Ik was sinds 1,5 week minder misselijk. Alleen de laatste 3 dagen heb ik weer 2 keer 's ochtends overgegeven. echt vervelend. Het rare is ook dat ik eerst vooral 's middags/'s avonds misselijk was.
@ CCC, mooi kamertje!! Het gaat goed hoor, alleen nog wat misselijk/moe. Zie hierboven.
Hoe is het met je oma? oh lees het al. Wel fijn dat ze geopereerd kan worden!
@ Puggle, ja met mijn zus en de baby alles goed!
Fijne dag vandaag, al is dat oren uitspuiten niet echt leuk.
Ik ben ook vrij vandaag. Zo naar de verloskundige!
@ Happy, dankjewel! Ja klopt we hebben geen geluk gehad. Jij alweer bijna 30 weken! Wat gaat dat snel!
@ Earane, kan me voorstellen dat het vreemd is. Jeetje je bent alweer 38,5 week!
Dankjewel allemaal! Kan het soms nog niet beseffen dat het zo snel gaat.
@ Monnie/miss piggy, het gaat goed. Wel moe. Ik was sinds 1,5 week minder misselijk. Alleen de laatste 3 dagen heb ik weer 2 keer 's ochtends overgegeven. echt vervelend. Het rare is ook dat ik eerst vooral 's middags/'s avonds misselijk was.
@ CCC, mooi kamertje!! Het gaat goed hoor, alleen nog wat misselijk/moe. Zie hierboven.
Hoe is het met je oma? oh lees het al. Wel fijn dat ze geopereerd kan worden!
@ Puggle, ja met mijn zus en de baby alles goed!
Fijne dag vandaag, al is dat oren uitspuiten niet echt leuk.
Ik ben ook vrij vandaag. Zo naar de verloskundige!
@ Happy, dankjewel! Ja klopt we hebben geen geluk gehad. Jij alweer bijna 30 weken! Wat gaat dat snel!
@ Earane, kan me voorstellen dat het vreemd is. Jeetje je bent alweer 38,5 week!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Veel plezier en succes vandaag amber
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Amber: opeens gaat het hard he? Had ik na de 10 weken dat het lekker snel ging! Maar nu heb ik weer even zo'n momentje dat ik denk, kan het niet even sneller! Ben zo nieuwsgierig naar ons kleine meisje, en hoe het allemaal zal gaan enzo! Hoe was het bij de VK?
Puggle: oei, oren uitspuiten schijnt niet al te leuk te zijn. Viel het mee?
Gelukkig is het herkenbaar wbt die eetbuien. Vandaaag weer minder honger, vanmorgen een broodje en cracker gegeten en vanmiddag 2 boterhammen en een koekje. Zit nu heel erg vol... Vaag!
Tja, ik moest gisteren toch wel even bijkomen van het nieuws van mijn oma. Er word toch een heel groot deel long weggehaald en dit kan voor de nodige complicaties zorgen, ook omdat ze wat ouder is is de kans op overlijden groter. Het gaat opeens heel erg snel, en merk dat het mijn oma nu ook even te snel gaat. Ik probeer in elk geval positief te blijven, want negatief zijn hebben we nu niks aan. Als het goed is krijgen we ergens morgen of vrijdag te horen wanneer ze precies geopereerd word.
Wilde vandaag na het werk eigenlijk even naar het tuincentrum voor wat leuke bloemetjes in de tuin, maar het regent Morgen word het wel weer lekekr weer, dus ga ik morgen maar doen. Even de tuinbakjes weer wat opvrolijken! Kan niet wachten tot de lente!
Puggle: oei, oren uitspuiten schijnt niet al te leuk te zijn. Viel het mee?
Gelukkig is het herkenbaar wbt die eetbuien. Vandaaag weer minder honger, vanmorgen een broodje en cracker gegeten en vanmiddag 2 boterhammen en een koekje. Zit nu heel erg vol... Vaag!
Tja, ik moest gisteren toch wel even bijkomen van het nieuws van mijn oma. Er word toch een heel groot deel long weggehaald en dit kan voor de nodige complicaties zorgen, ook omdat ze wat ouder is is de kans op overlijden groter. Het gaat opeens heel erg snel, en merk dat het mijn oma nu ook even te snel gaat. Ik probeer in elk geval positief te blijven, want negatief zijn hebben we nu niks aan. Als het goed is krijgen we ergens morgen of vrijdag te horen wanneer ze precies geopereerd word.
Wilde vandaag na het werk eigenlijk even naar het tuincentrum voor wat leuke bloemetjes in de tuin, maar het regent Morgen word het wel weer lekekr weer, dus ga ik morgen maar doen. Even de tuinbakjes weer wat opvrolijken! Kan niet wachten tot de lente!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
@ CCC, ja inderdaad. Vind het al super snel gaan vanaf dat ik weet dat ik zwanger ben.
Alles goed bij de verloskundige.
Kregen de bloeduitslagen binnen, alles goed! Bloeddruk ook prima.
Wel ben ik rhesus negatief, moet me er nog even in verdiepen wat het precies inhoud.
En we gingen het hartje luisteren. Ze legde uit dat het op deze termijn nog wel eens moeilijk te vinden is, mocht het niet lukken zou ze een echo maken. Maar dat ding zat nog geen sec op mijn buik en een super duidelijk kloppend hartje te horen. Zo mooi
Wel ben ik rhesus negatief, moet me er nog even in verdiepen wat het precies inhoud.
En we gingen het hartje luisteren. Ze legde uit dat het op deze termijn nog wel eens moeilijk te vinden is, mocht het niet lukken zou ze een echo maken. Maar dat ding zat nog geen sec op mijn buik en een super duidelijk kloppend hartje te horen. Zo mooi
Amber-- Ratel
Ja het viel wel mee. Het doet geen pijn, maar het is gewoon een erg vervelend gevoel. Ik kan nu weer super goed horen
Fijn hoor amber alles goed!
De commode en het bedje staan in elkaar en zo gaan we even verder met de kast. Het word zo mooi
Fijn hoor amber alles goed!
De commode en het bedje staan in elkaar en zo gaan we even verder met de kast. Het word zo mooi
Puggle- Ratel
Ah, dat ben ik ook. Sinds vorig jaar hebben ze een nieuwe methode waarmee ze aan de hand van jouw bloed de bloedgroep van de ongeboren baby kunnen bepalen. Als die ook rhesus negatief is is er niets aan de hand, als hij positief is zul je nog een extra injectie krijgen zodat je geen antistoffen gaat aanmaken.amber22 schreef:Wel ben ik rhesus negatief, moet me er nog even in verdiepen wat het precies inhoud.
Mijn baby is ook rhesus negatief dus ik hoef geen extra injecties meer.
Gefeliciteerd met je goede echo!
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Happy, ik had dat ook vanaf 30 weken ongeveer. Bij mij waren het al wat indalingsweeen. Dat gaat heel gestaag. Maandag bij de verloskundige bleek dat de baby bij mij nu helemaal is ingedaald (ben nu 35 weken).
Ik vind het wel flauw: aan de ene kant is het lekker dat hij is ingedaald want ik heb wat meer lucht (kon echt benauwd zijn soms), maar damn wat een rotgevoel kan het opleveren, dat kopje dat daar beneden heen en weer schuurt! Ik loop ook een stuk waggelender sinds hij is ingedaald, alles gaat weer minder makkelijk.
Ik vind het wel flauw: aan de ene kant is het lekker dat hij is ingedaald want ik heb wat meer lucht (kon echt benauwd zijn soms), maar damn wat een rotgevoel kan het opleveren, dat kopje dat daar beneden heen en weer schuurt! Ik loop ook een stuk waggelender sinds hij is ingedaald, alles gaat weer minder makkelijk.
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
amber22 schreef:@ CCC, ja inderdaad. Vind het al super snel gaan vanaf dat ik weet dat ik zwanger ben.
Ik ben ook rhesus negatief, ons kleintje positief. Heb een prikje gehad in mijn vinger en 1 in mijn been. Dan bij of na de bevalling 1 prik in mijn been en dat is het wat ik ervan begrepen heb. Maar urban naked legt het beter uit
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Urban naked en shygirl dankjewel voor jullie reactie. Het is me nu heel wat duidelijker!
Amber-- Ratel
@ccc: het is mooi geworden! En 15 maart is al mooi snel. Hier gingen ze bij de intake ook heel erg door op de bv, dat doen ze volgens mij altijd. Als je er niet achter staat moet je het niet doen, dan gaat het niet werken. Ik ben er nu toch wel bijna zeker van dat ik deze keer fv ga geven.
Dat zou wel heel mooi zijn als je oma naar NL kan komen als je bent bevallen. Hopen dat de operatie en herstel vlot verloopt.
@puggle: mijn ha gaf aan dat ik het de hele zwangerschap kon gebruiken, dat mag jij vast ook.
@happy: dat klinkt als indalen hoor! Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat ook heel snel, zo rond de 30 weken.
@amber: hopelijk ben je snel van de misselijkheid af. Gebruik je er iets voor? Wat leuk dat je het hartje al hebt gehoord!
@all: mijn zoontje heeft gister buisjes gekregen en zijn neusamandelen zijn eruit, wat had ik met hem te doen... Hij was gelukkig weer snel goed te pas, vandaag alleen nog wat suffig. Morgen gaat hij ook gewoon weer naar het kdv. Ik slaap zelf nog steeds heel slecht, vannacht ook weer van 4 tot 6 wakker geweest, zoon was om 7u ook weer wakker dus wederom weinig slaap. Hopelijk vannacht weer een betere nacht, morgen weer een dagje werken en dan weekend!
Dat zou wel heel mooi zijn als je oma naar NL kan komen als je bent bevallen. Hopen dat de operatie en herstel vlot verloopt.
@puggle: mijn ha gaf aan dat ik het de hele zwangerschap kon gebruiken, dat mag jij vast ook.
@happy: dat klinkt als indalen hoor! Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat ook heel snel, zo rond de 30 weken.
@amber: hopelijk ben je snel van de misselijkheid af. Gebruik je er iets voor? Wat leuk dat je het hartje al hebt gehoord!
@all: mijn zoontje heeft gister buisjes gekregen en zijn neusamandelen zijn eruit, wat had ik met hem te doen... Hij was gelukkig weer snel goed te pas, vandaag alleen nog wat suffig. Morgen gaat hij ook gewoon weer naar het kdv. Ik slaap zelf nog steeds heel slecht, vannacht ook weer van 4 tot 6 wakker geweest, zoon was om 7u ook weer wakker dus wederom weinig slaap. Hopelijk vannacht weer een betere nacht, morgen weer een dagje werken en dan weekend!
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Monnie, ja idd het kan vast geen kwaad, ze zeiden ook al dat het alleen in de darmen werkt en niet in het bloed gaat oid. Dus is vast ok!
Hopelijk heb je deze nacht een betere nacht, een beetje slaap op zijn tijd is wel fijn
De meubeltjes staan in elkaar zo fijn
Hopelijk heb je deze nacht een betere nacht, een beetje slaap op zijn tijd is wel fijn
Puggle- Ratel
Puggle schreef:Monnie, ja idd het kan vast geen kwaad, ze zeiden ook al dat het alleen in de darmen werkt en niet in het bloed gaat oid. Dus is vast ok!
Mooie meubeltjes!
Ik ga binnenkort ook even foto's plaatsen van de kamer. (of had ik dat al gedaan )
Shy- Kletskop
Ik kan het me niet herinneren shy. Ben benieuwd!
Puggle- Ratel
Haha ik ook niet! Ga begin deze avond even doen denk ik eerst maar werken, daarna boodschappen en etenPuggle schreef:Ik kan het me niet herinneren shy. Ben benieuwd!
Shy- Kletskop
Goede morgen dames, mag ik ook meedoen misschien?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppet, 12 weken vandaag!!!!!!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppet, 12 weken vandaag!!!!!!
Ja, Jeeeeeeej
Muppetje- Ratel
Mooie meubeltjes Puggle!
En Muppetje, 12 weken! !
En Muppetje, 12 weken! !
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
@ ccc gelukkig dat er geen uitzaaiingen zijn bij je oma hopelijk kunnen ze het goed weghalen, spannend ik duim voor je dat het goed gaat! en is de plek op je arm al beter?
@ amber balen dat je misselijk bent hopelijk is het snel over en kan je nog meer gaan genieten! ik ben ook rhesus negatief met 27 weken nemen ze weer bloed af bij je en dan kijken ze naar de bloedgroep van de baby, bij mij is de baby positief en heb met 30 weken een prikje gekregen met antistoffen na de bevalling krijg ik er weer 1 en nemen ze bloed af uit de navelstreng voor controle. en dan moet het goed zijn iig niet iets om je zorgen over te maken.
@ puggle mooie meubeltjes! ik ben benieuwd hoe het eruit ziet met aankleding
@ welkom muppet hoe gaat het met je?
@ amber balen dat je misselijk bent hopelijk is het snel over en kan je nog meer gaan genieten! ik ben ook rhesus negatief met 27 weken nemen ze weer bloed af bij je en dan kijken ze naar de bloedgroep van de baby, bij mij is de baby positief en heb met 30 weken een prikje gekregen met antistoffen na de bevalling krijg ik er weer 1 en nemen ze bloed af uit de navelstreng voor controle. en dan moet het goed zijn iig niet iets om je zorgen over te maken.
@ puggle mooie meubeltjes! ik ben benieuwd hoe het eruit ziet met aankleding
@ welkom muppet hoe gaat het met je?
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10
Dankje Miss Piggy, met mij gaat het eigenlijk prima, ben niet misselijk meer. Nog wel erg moe, maar dat wordt ook minder inmiddels. We gaan zaterdag voor het kamertje kijken, erg leuk
Muppetje- Ratel
Muppet: wauw wat is dat hard gegaan die 12 weken! Gezellig dat je mee komt kletsen hier!
Miss piggy: gisteren even langs de HA gegaan ervoor, is inderdaad toch een allergische reactie. Heb een behoorlijke gevoelige huid blijkbaar... Nu een creme meegekregen en ziet er al stukken beter uit!
Het is echt heerlijk weer vandaag! Het zonnetje schijnt! Echt fijn dat we weer de goede kant uitgaan qua jaargetijde! Heb ook wat tuniekjes gevonden die ik nog even aankan in mijn kast... voelde me zo'n sloeber in hetzelfde continu... Moet trouwens echt weer een buikfoto maken... vergeet ik steeds :S
Miss piggy: gisteren even langs de HA gegaan ervoor, is inderdaad toch een allergische reactie. Heb een behoorlijke gevoelige huid blijkbaar... Nu een creme meegekregen en ziet er al stukken beter uit!
Het is echt heerlijk weer vandaag! Het zonnetje schijnt! Echt fijn dat we weer de goede kant uitgaan qua jaargetijde! Heb ook wat tuniekjes gevonden die ik nog even aankan in mijn kast... voelde me zo'n sloeber in hetzelfde continu... Moet trouwens echt weer een buikfoto maken... vergeet ik steeds :S
CCC- Ratel
Jeeeeej muppet!! is zeker snel gegaan!
Hier is het ook mooi weer, lekker zonnetje. Om 1 uur moet ik gaan werken en dan vanavond even het plankje boven de commode ophangen denk ik
Balen van die reactie ccc, hopen dat het snel weg trekt.
Hier is het ook mooi weer, lekker zonnetje. Om 1 uur moet ik gaan werken en dan vanavond even het plankje boven de commode ophangen denk ik
Balen van die reactie ccc, hopen dat het snel weg trekt.
Puggle- Ratel
Hallo meiden,
Hier ben ik ook weer eens...
Dinsdag naar de vk geweest en mn bloeddruk was aan de hoge kant. 122/90. De grens ligt op /95 dus was net het randje. Nu moet ik vandaag weer terug komen om weer mn bloeddruk te laten meten en mn urine te laten controleren op eiwitten. Ik heb ook 2 dagen complete rust moeten houden.. Mocht niet eens een wasje doen gewoon helemaal niets. Erg lastig maar gister inderdaad de hele dag maar op bed gelegen en vandaag ook maar even rustig aan. Mocht blijken dat mn bloeddruk nog aan de hoge kant is en dat er teveel? eiwitten in mn urine zitten moet ik even naar het ziekenhuis voor verder onderzoek maar daar gaan we maar niet van uit.
Kleding: Ik heb aardig wat tuniekjes/jurkjes die ik zelfs nu nog pas (geen positie). Wel had ik 3 spijkerbroeken en 1 zwarte pantalon aangeschaft (15 euro bij C&A en zit heerlijk!). Ook had ik 2 zwangerschapshempjes gekocht van miss etam via Wehkamp en die zitten echt super fijn! Soort extra versteviging zit er in. Als ik jullie iets mag aanraden zijn het die hempjes.
Hier ben ik ook weer eens...
Dinsdag naar de vk geweest en mn bloeddruk was aan de hoge kant. 122/90. De grens ligt op /95 dus was net het randje. Nu moet ik vandaag weer terug komen om weer mn bloeddruk te laten meten en mn urine te laten controleren op eiwitten. Ik heb ook 2 dagen complete rust moeten houden.. Mocht niet eens een wasje doen gewoon helemaal niets. Erg lastig maar gister inderdaad de hele dag maar op bed gelegen en vandaag ook maar even rustig aan. Mocht blijken dat mn bloeddruk nog aan de hoge kant is en dat er teveel? eiwitten in mn urine zitten moet ik even naar het ziekenhuis voor verder onderzoek maar daar gaan we maar niet van uit.
Kleding: Ik heb aardig wat tuniekjes/jurkjes die ik zelfs nu nog pas (geen positie). Wel had ik 3 spijkerbroeken en 1 zwarte pantalon aangeschaft (15 euro bij C&A en zit heerlijk!). Ook had ik 2 zwangerschapshempjes gekocht van miss etam via Wehkamp en die zitten echt super fijn! Soort extra versteviging zit er in. Als ik jullie iets mag aanraden zijn het die hempjes.
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Clapperdie: vervelend dat je bloeddruk iets te hoog was van de week, hoop dat hetw eer wat gezakt is voor je. Moet je toch nog een keer op en neer naar de VK he... Kan me voorstellen dat het ook lastig is rust te houden hoor, ik heb dat ook... Je wilt toch even een beetje je huis aan kant hebben ed.
Ik heb vanmorgen dus ook even door mijn kledingkast gespit en heb nog wat leuke lange shirts, en wat tuniekjes die ik nu nog pas...
Puggle: mijn arm ziet er weer wat normaler uit, en voelt ook niet meer zo vervelend aan gelukkig. Heb wel vaker van die gekke eczeemachtige/ allergische reacties... Lekker he om bezig te zijn in het kamertje Wij kwamen erachter dat we helemaal niet zoveel kleding in 56 hebben en bijna geen sokjes, dus heb weer een reden om te gaan shoppen
Ik heb vanmorgen dus ook even door mijn kledingkast gespit en heb nog wat leuke lange shirts, en wat tuniekjes die ik nu nog pas...
Puggle: mijn arm ziet er weer wat normaler uit, en voelt ook niet meer zo vervelend aan gelukkig. Heb wel vaker van die gekke eczeemachtige/ allergische reacties... Lekker he om bezig te zijn in het kamertje Wij kwamen erachter dat we helemaal niet zoveel kleding in 56 hebben en bijna geen sokjes, dus heb weer een reden om te gaan shoppen
CCC- Ratel
Wat vervelend clappedie, ik weet helaas hoe het voelt om er last van te hebben! Idd proberen rustig aan te doen!
Ccc, balen dat je er vaker last van hebt. Maar als het geen kwaad kan is het vast zo weer weg. En shoppen is altijd leuk wij hebben aardig wat setjes in maat 56 dus dat zit al wel goed. Ach het houd je bezig hè.
Ccc, balen dat je er vaker last van hebt. Maar als het geen kwaad kan is het vast zo weer weg. En shoppen is altijd leuk wij hebben aardig wat setjes in maat 56 dus dat zit al wel goed. Ach het houd je bezig hè.
Puggle- Ratel
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken