Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+27
Roodkapje
Urban Naked
Jezzie
Jasmine
ekiaam87
Dora
Puggle
Cranberrie
Annie24
koNijntje
piene1983
Rouge
Jazzlyn
Ayla
_Lana_
Clapperdie
SarahKey
miss piggy
Earane
Monnie
Aimee
Happy
Tania
Papillio
Shy
CCC
Lejow
31 plaatsers

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 17 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 21:25

@ Tiramisu, nogmaals gefeliciteerd met jullie dochter! Ben benieuwd naar de naam. Geniet van jullie kleine meid.

@ Rouge, Jij bent ook al weer bijna 30 weken! Doen ze dat standaard een groeiecho bij jullie? Spannend en leuk de 9 maandenbeurs! Ik ben benieuwd hoe je het gaat vinden!

@ Miss piggy, Oh wat balen zeg van je auto!

@ All, Nou weekend weer voorbij. We zijn gister nog spontaan uit eten geweest in het pannenkoekenrestaurant. Zoonlief vond het erg leuk en heeft volop genoten Very Happy
Vandaag moet ik een berg was gaan doen, waar ik totaal geen zin in heb maar ja moet toch gebeuren! En straks als de baby er bij komt dan word het alleen nog maar meer :S.
Vriend moest vandaag de auto mee omdat hij wat op moest halen met de mededeling dat het een geheimpje/verassing is.. als ik ergens niet tegen kan.. hahaha..
Ben bang dat ik ook nog een tijd geduld moet hebben voor ik weet wat het is.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 17 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Lejow zo 12 feb 2012 - 21:29

Snoepy... Het is morgen valentijnsdag?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 21:32

Ja maar daar doen we nooit aan dus dat zal wel niet!

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 21:39

Dan zou ik iig heel verbaast zijn haha.. Ik ben meestal diegene die dan iig nog een kaartje koopt smile

Is B al gewogen vandaag?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 21:47

Snoepy87 schreef:Dan zou ik iig heel verbaast zijn haha.. Ik ben meestal diegene die dan iig nog een kaartje koopt Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 17 561177

Is B al gewogen vandaag?

Je weet het maar nooit met die mannen..:P

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 21:55

Haha nee dat is waar!

Ben jij al weer opgeknapt?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 21:56

Nee, moet nog steeds overgeven iedere keer dat ik iets eet of drink. Vanmiddag moet ik voor controle naar de gynaecoloog. Maak me toch wel een beetje zorgen. Ben nu 8 kg kwijt in 1 week.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 21:57

Ohjee dat gaat wel heel hard! Ik ben benieuwd wat de gyn zegt.

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 12 feb 2012 - 22:21

Snoepy, onze B?
(geen idee welke anders, maar je weet het niet haha)

Ik weet het niet, ga zo naar het ziekenhuis!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 22:32

Ja die van jullie ja smile ( is hier nog een andere B? )

Ik ben benieuwd omdat ze gister bijna weer op geboorte gewicht was toch?

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 12 feb 2012 - 22:35

Ik heb geen idee eigenlijk hahaha

Ja gister zat ze er 5 gram onder!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 22:36

Ik ben benieuwd smile Maar je laat het vast wel even weten!

Hoe voel jij je nu?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 22:39

Hoi! Ik 'mag' nu ook hier posten smile.

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 12 feb 2012 - 22:41

Ja, weet ik eigenlijk niet. Als ik in bed lig, wil ik in bed blijven liggen. Als ik onder de douche sta, wil ik onder de douche blijven staan.
Was gisteravond thuis en er overviel me ineens zo'n gevoel dat ik naar het ziekenhuis wilde.
Ik vind haar mooi, ben graag bij haar, maar dat is het ook wel.
Weet nog niet zo goed wat ik nou verder moet voelen.
Het is vandaag verdorie alweer 2 weken geleden..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow zo 12 feb 2012 - 22:41

Charlie schreef:Hoi! Ik 'mag' nu ook hier posten smile.

Oh Yeah!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 22:43

Lejow schreef:Ja, weet ik eigenlijk niet. Als ik in bed lig, wil ik in bed blijven liggen. Als ik onder de douche sta, wil ik onder de douche blijven staan.
Was gisteravond thuis en er overviel me ineens zo'n gevoel dat ik naar het ziekenhuis wilde.
Ik vind haar mooi, ben graag bij haar, maar dat is het ook wel.
Weet nog niet zo goed wat ik nou verder moet voelen.
Het is vandaag verdorie alweer 2 weken geleden..

Gun jezelf alsjeblieft alle tijd....geloof me...dat groeit allemaal wel. Je lichaam en geest was hier nog helemaal niet op ingesteld, je verkeert in een soort van 'shock'. Bovendien is ze niet thuis (is er al enig zicht op wanneer ze naar huis zou kunnen) dus dat verloopt allemaal niet natuurlijk. Maak jezelf geen verwijten!

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie zo 12 feb 2012 - 22:47

Snoepie: Oehw spannend! Ben benieuwd naar de verrassing!

Yvonne: Jeetje 8 kilo in één week? Dat is wel veel ben idd ook benieuwd naar de reactie van de gyn.

Lejow: Wat fijn dat jullie meisje al weer bijna aan haar geboortegewicht zit. Mag je eigenlijk 24/7 bij haar "op bezoek" of moeten jullie je aan bepaalde tijden houden om langs te gaan? Kan me voorstellen als je echt de drang hebt om bij jullie dochtertje te zijn dat je dan ook gewoon wilt gaan en niet moet denken.. Hmm ik mag pas over een uur. Of gaat dat niet zo?

Charlie: Yeah cheers welkom! Toch fijn als je die 12 weken grens over bent of niet? Hoe voel je je verder?
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  ekiaam87 zo 12 feb 2012 - 22:49

*breekt even in*
Vraagje, vriendin van mij is zwanger (net een paar weekjes) maar is misselijk, weten jullie hoe het medicijn heet dat je tegen misselijkheid mag slikken als je zwanger bent?
*breekt uit*
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 22:49

Clapperdie schreef:

Charlie: Yeah cheers welkom! Toch fijn als je die 12 weken grens over bent of niet? Hoe voel je je verder?

Hoi! Dank voor het warme welkom Very Happy.

Ik voelde me afgelopen week slechter dan de twee weken ervoor...en ik keek nog wel zo uit naar die 12 weken grens waarin alles beter zou worden. Maar vanmorgen werd ik redelijk fit wakker en nu voel ik me best ok!Lig nog in bed. Vrijdag komt mijn baas langs om over mijn werk reintegratie te praten, ik mag weer 3 halve dag gaan proberen te werken.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 22:50

ekiaam87 schreef:*breekt even in*
Vraagje, vriendin van mij is zwanger (net een paar weekjes) maar is misselijk, weten jullie hoe het medicijn heet dat je tegen misselijkheid mag slikken als je zwanger bent?
*breekt uit*

Emesafene of Primperan

* expert * Cool

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 12 feb 2012 - 22:59

Welkom Charlie. Mooi dat je je weer wat beter voelt.

Lejow: logisch dat je je zo voelt. Het is nu nog zo onwerkelijk allemaal. Wacht maar tot je straks ook 'last' hebt van slapeloze nachten..Wink Gefeliciteerd met je neefje trouwens..

Eigenlijk zouden we vandaag met de babykamer beginnen. (mooi op tijd he) Maar denk dat we het nog maar ff uitstellen. Ben benieuwd wat ze vandaag in het ziekenhuis zeggen. Vorige week dnderdag ben ik 5 uurtjes opgenomen op de verloskamers omdat ze dachten dat ik zwangerschapsvergiftiging heb. Dat bleek mee te vallen maar ze vroegen toen of ik ook misselijk was. Toen niet maar nu des te meer. Wat een gedoe soms dat zwanger zijn..Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 0:06

@ Yvonne, maar het is toch ook rot dat je zo beroerd bent? Ik hoop dat het mee valt en dat je snel weer opknapt.

@ Charlie, welkom hier! Ook al weer de 12 weken voorbij!

@ Lejow, maar het is ook helemaal niet gek dat je soms niet weet wat je moet voelen, dat je je af toe helemaal niks wil, je bent tenslotte net moeder geworden maar 10 weken te vroeg! Geef je zelf de tijd om er aan te wennen en het komt vast goed. hug

@ Clapperdie, haha ja ik ook! smile Je hoort het wel zodra ik het weet.

Gast
Gast

Bericht  CCC ma 13 feb 2012 - 0:15

Charlie: wat zijn die 12 weken snel gegaan bij jou zeg! Leuk dat je hier mee komt schrijven! smile

Yvonne: jeetje, dat is best wel veel zeg... Hoop echt dat je snel opknapt... En inderdaad, zwanger zijn is niet altijd even makkelijk, keihard werken lijkt het wel!

Snoepy: spannend! Ben benieuwd wat je man gaat doen! smile Ik kan daar ook heel slecht tegen hoor haha! Ben veel te nieuwsgierig.

Clapperdie: lekker dat je de deur niet uithoeft vandaag he (zag het op FB smile)... Toch wel ergens goed voor dat verlof haha!

Hier is het lekker aan het dooien, ben er blij mee! Was die sneeuw toch alweer zat en de kou ook... Nu weer lekker boven nul smile Mijn weerstand is nu echt verrot, opzich voel ik me wel wat beter maar ben toch wat futloos... Ook maar weer begonnen met dat ijzerdrankje vandaag... Zal me niks verbazen als mijn ijzergehalte enorm laag is... Donderdag naar de VK dus dan meteen even laten checken.

Wbt de babykamer, heb dat voor nu even losgelaten. Ik wacht even tot ze contact opnemen. Meer kan ik nu even niet doen nl. Ben wel ontzettend blij met onze kinderwagen! Wat een stoer ding zeg haha!

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  Gast ma 13 feb 2012 - 0:16

Welke kinderwagen hadden jullie ook al weer uitgekozen?

Gast
Gast

Bericht  CCC ma 13 feb 2012 - 1:05

Forum doet stom... haha

We hebben de maxi cosi mura 4 uitgekozen, in de donkerblauwe variant... Wilde eigenlijk de rode versie, maar mijn vriend vond dit niks... Ben uiteindelijk wel blij met de kleur moet ik zeggen.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: