Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+27
Roodkapje
Urban Naked
Jezzie
Jasmine
ekiaam87
Dora
Puggle
Cranberrie
Annie24
koNijntje
piene1983
Rouge
Jazzlyn
Ayla
_Lana_
Clapperdie
SarahKey
miss piggy
Earane
Monnie
Aimee
Happy
Tania
Papillio
Shy
CCC
Lejow
31 plaatsers

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 10 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Happy ma 30 jan 2012 - 4:56

Mooie buik Clapperdie! Blijft je tattoo mooi? Niet uitgerekt/gescheurd oid?

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 10 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 4:57

Clapperdie, wat een SUPERmooie buik!!!

Ik zal vanavond ook even reageren maar dit viel me zo op, moest het even zeggen Wink

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie ma 30 jan 2012 - 5:00

Haha jeetje wat een leuke reactie Arden! Ben ook best trots op mn buik (al begint ie echt in de weg te zitten Sad)

Happy: Mn tattoo rekt inderdaad mee zegt mn vriend (kan hem zelf niet goed meer zien Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 10 394967). Ben benieuwd hoe het er uit ziet na de bevallig. Zoiezo moet ie nog een keer bijgewerkt worden dus kan ik mooi daarna doen.

Mooie buik heb je trouwens ook Happy! Ik denk dat het bij Shygirl ook wat minder opvalt omdat ze geen strakke trui ofzo aanheeft.

Blijft toch een bijzonder iets zo'n zwangere buik!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Shy ma 30 jan 2012 - 5:18

Happy: nee klopt ik heb gewoon nog steeds best een bescheiden buik, al merk ik wel dat sommige dingen al lastiger gaan zoals schoenen aantrekken ed Laughing

Clapperdie: ja wie weet een witte bruiloft, wel leuk voor de foto's haha.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Clapperdie ma 30 jan 2012 - 5:20

Schoenen aan doen is Evil or Very Mad... Ik kan er gewoon heel chaga van worden om mn schoenen aan te doen. Vooral als het niet lukt en ik weer een trappetje moet pakken zodat ik er wat beter bij kan Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 10 394967 Helaas geen slipper weer!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 5:21

Mooie buikjes dames! Als ik het niet vergeet maak ik morgenochtend een buikfoto.

Ik vind het ook schrikken van Lejow, ze was maar een paar dagen later uitgerekend dan mij, en verder ook geen waarschuwing gewoon zo plotseling. Dat doet je maar weer beseffen dat je jezelf gelukkig mag prijzen als je de 37 weken haalt en je kindje gezond is.
Hopelijk gaat het allemaal goed met de kleine meid van haar.

Hier verder weinig nieuws smile

Gast
Gast

Bericht  Shy ma 30 jan 2012 - 5:37

Clapperdie schreef:Schoenen aan doen is Evil or Very Mad... Ik kan er gewoon heel chaga van worden om mn schoenen aan te doen. Vooral als het niet lukt en ik weer een trappetje moet pakken zodat ik er wat beter bij kan Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 10 394967 Helaas geen slipper weer!
Ja ik zette laatst mijn voet neer op de salontafel maar dat mocht niet van vriend haha. Inderdaad jammer dat het geen slipper weer is!

Ik begin nu wel te hopen op een witte bruiloft, als het voor de rest maar verdwijnt voor nu, of eis ik dan teveel?
Ben nog niet zenuwachtig ik denk dat dat volgende week komt haha.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Clapperdie ma 30 jan 2012 - 5:53

I love you ohh wat leuk dit!

Net voelde ik ineens een hard iets in mn buik en ik doe even mn trui omhoog zodat mn buik bloot kwam zie ik echt duidelijk een bobbel uitsteken en deze zo van links naar rechts bewegen en weer terug. Hoe leuk om dat zo te zien en voelen zeg!

Mn buik bewoon wel eens vaker maar niet echt zo op deze manier. I love you
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC ma 30 jan 2012 - 7:03

Heey meiden,

Zo ik was ook even flink geschrokken toen ik vanmorgen de whatsapp van Lejow las... Ben er de hele dag van ondersteboven geweest. Hoop dat alles goed blijft verlopen van hun, en ben benieuwd hoe Lejow zich nu voelt en hoe de bevalling is verlopen. Nu maar duimen dat hun meisje sterk is en snel mee naar huis mag!

Mooie buikfoto's! smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Cranberrie ma 30 jan 2012 - 7:24

Hier ook weer een reactie van mij.

Idd erg schrikken van Lejow zeg! Heb de hele dag even gekeken of er al meer nieuws was. Ze is maar een weekje verder dan dat ik ben! Hard duimen voor hun!!

@ Clapperdie mooie buikje, en wat gaaf om te zien dat je je buik zag bewegen!!

@ Happy: mooi buikje!! En heb een tijdje ook veel verstoppingen gehad, tot aanmbeien aan toe... vreselijk! Maar na de lactulose kwam het na een dag weer normaal op gang. (wat voel je je dan opgelucht haha) Eet nu iedere dag volkoren beschuit (ben een slechte ontbijter), probeer een kiwi te eten en een glas roosvicee laxo te nemen. Neem alleen nog maar bij hoge uitzondering lactulose. En sinds ik weer wat meer ben gaan bewegen gaat het ook veel beter.

@Shygirl: een witte bruiloft zal wel heel gaaf zijn!!

@ All: ik moet nog maar 5 weekjes werken en dan start mijn verlof! Merk dat ik mijn werk eerst heel belangrijk vond en me heel verantwoordelijk voelde voor de klas, maar dat ik dat nu steeds meer loslaat en het liefst gewoon thuis wil zijn. Ben echt in mezelf aan het keren op de een of andere manier, hebben jullie dat ook?
Cranberrie
Cranberrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 52
Punten : 63
Registratiedatum : 19-12-10

Bericht  Shy ma 30 jan 2012 - 7:28

Clapperdie schreef:I love you ohh wat leuk dit!

Net voelde ik ineens een hard iets in mn buik en ik doe even mn trui omhoog zodat mn buik bloot kwam zie ik echt duidelijk een bobbel uitsteken en deze zo van links naar rechts bewegen en weer terug. Hoe leuk om dat zo te zien en voelen zeg!

Mn buik bewoon wel eens vaker maar niet echt zo op deze manier. I love you
Ooh dat is inderdaad wel erg leuk!
Lijkt me ook leuk om mee te maken Very Happy
Moet ook wel apart zijn om te zien!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Shy ma 30 jan 2012 - 7:32

Cranberrie: wat je zegt over je werk herken ik wel. Ik kan dingen makkelijker los laten en denken er is maar 1 ding wat belangrijk is dat is dat kleine ukkie in mijn buik. Ook qua dingen tillen enzo, laat mijn collega's lekker voor mij lopen. Wordt ook wel goed in de gaten gehouden hoor!

En ja die witte bruiloft! I love you
Lekker blijven dromen, als dat zo is is dat wel heel toevallig!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 7:47

Ik reageer even alleen op vandaag hoor anders kan ik wel weken terug gaan reageren Wink

Monnie, fijn dat het goed gaat. Wat voor werk doe je? Fijn dat je diensten gehalveerd worden!

Clapperdie, het gaat echt snel bij je! Voor je het weet is de baby er. Ja ik vond je buik zo mooi, moest er even iets van zeggen haha. Leuk he dat wassen, ik kan niet wachten tot ik ook mag!!

Shygirl, mooie buik ook! Jij hoeft ook niet veel meer te werken zeg! Zou wel leuk zijn een witte bruiloft, bijzonder.

Happy, ook al een mooie buik haha, en flink ook voor 24 weken bij de eerste! Ik had rond die tijd ook last van verstopping trouwens, nu gaat het ineens uit zichzelf weer goed. Hopelijk bij jou ook snel!

Snoepy, vermaak je je nog?

Cranberrie, hoe ver ben je nu? Ik merk de laatste weken ook wat jij zegt inderdaad, ik merk ook dat ik wil beginnen met dingen schoonmaken en me richten op de baby (we hebben nog niks gedaan behalve de box omhoog gezet, de box stond nog in de woonkamer haha). Ik herken dat ook van bij de andere twee.

Hier gaat het verder goed! Ben bezig met mijn scriptie nog en verder ben ik klaar, mijn vakken allemaal afgerond :-) dus dat is heel fijn. Van mijn scriptie moet ik donderdag de eerste hele versie inleveren, dus daar ben ik nog mee bezig. Dan is het wachten op feedback, aanpassen en de definitieve versie inleveren. Hoop eind feb daar wel mee klaar te zijn.
Qua zwangerschap gaat het wel goed. Ik blijf misselijk maar het is te doen. Mijn bekken spelen helaas weer flink op, maar ook dat is nog wel te doen. Moet echt opletten dat ik niet overbelast. En met de baby gaat het goed! Moet woensdag weer naar de VK. Zo leuk ook met de kinderen, ze zijn helemaal bezig met de baby. Mijn zoontje vraagt vaak hoeveel nachtjes nog en dan noem ik dat en dan zegt hij “Is dat kort of lang?” en hij bedenkt vaak namen voor de baby (nu heet ie Theo haha). En net toen ik met mijn dochter in bed lag had ze haar flesje op mijn navel gezet en de baby ging er hard tegenaan schoppen, dat zag ze en vond ze heel grappig. Daarna legde ze haar handje erop en schopte hij ook. Zo lief, ze zit dan heel geduldig te wachten tot hij beweegt en dan straalt ze helemaal. Niet gedacht dat ze daar geduld voor zou hebben!!
En dan mijn buikfoto, van afgelopen zaterdag met 27 weken en 2 dagen, bij mijn ouders thuis (in mijn oude kamer, dikke zooi nu haha).
Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 10 Buik27w

Gast
Gast

Bericht  Shy ma 30 jan 2012 - 8:13

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 10 Foto-OSOSTGJH

Zo is mijn buik trouwens zonder trui erover heen haha. Ietsje beter te zien zo Laughing
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Shy ma 30 jan 2012 - 8:16

Arden schreef:Ik reageer even alleen op vandaag hoor anders kan ik wel weken terug gaan reageren Wink

Monnie, fijn dat het goed gaat. Wat voor werk doe je? Fijn dat je diensten gehalveerd worden!

Clapperdie, het gaat echt snel bij je! Voor je het weet is de baby er. Ja ik vond je buik zo mooi, moest er even iets van zeggen haha. Leuk he dat wassen, ik kan niet wachten tot ik ook mag!!

Shygirl, mooie buik ook! Jij hoeft ook niet veel meer te werken zeg! Zou wel leuk zijn een witte bruiloft, bijzonder.

Happy, ook al een mooie buik haha, en flink ook voor 24 weken bij de eerste! Ik had

rond die tijd ook last van verstopping trouwens, nu gaat het ineens uit zichzelf weer goed. Hopelijk bij jou ook snel!

Snoepy, vermaak je je nog?

Cranberrie, hoe ver ben je nu? Ik merk de laatste weken ook wat jij zegt inderdaad, ik merk ook dat ik wil beginnen met dingen schoonmaken en me richten op de baby (we hebben nog niks gedaan behalve de box omhoog gezet, de box stond nog in de woonkamer haha). Ik herken dat ook van bij de andere twee.

Hier gaat het verder goed! Ben bezig met mijn scriptie nog en verder ben ik klaar, mijn vakken allemaal afgerond :-) dus dat is heel fijn. Van mijn scriptie moet ik donderdag de eerste hele versie inleveren, dus daar ben ik nog mee bezig. Dan is het wachten op feedback, aanpassen en de definitieve versie inleveren. Hoop eind feb daar wel mee klaar
te zijn.
Qua zwangerschap gaat het wel goed. Ik blijf misselijk maar het is te doen. Mijn bekken spelen helaas weer flink op, maar ook dat is nog wel te doen. Moet echt opletten dat ik niet overbelast. En met de baby gaat het goed! Moet woensdag weer naar de VK. Zo leuk ook met de kinderen, ze zijn helemaal bezig met de baby. Mijn zoontje vraagt vaak hoeveel nachtjes nog en dan noem ik dat en dan zegt hij “Is dat kort of lang?” en hij bedenkt vaak namen voor de baby (nu heet ie Theo haha). En net toen ik met mijn dochter in bed lag had ze haar flesje op mijn navel gezet en de baby ging er hard tegenaan schoppen, dat zag ze en vond ze heel grappig. Daarna legde ze haar handje erop en schopte hij ook. Zo lief, ze zit dan heel geduldig te wachten tot hij beweegt en dan straalt ze helemaal. Niet gedacht dat ze daar geduld voor zou hebben!!
En dan mijn buikfoto, van afgelopen zaterdag met 27 weken en 2 dagen, bij mijn ouders thuis (in mijn oude kamer, dikke zooi nu haha).

Het is ook een lekker vooruitzicht dat ik vanaf de 8e een week vrij heb en daarna nog maar 5 weekjes ja! Inderdaad heerlijk en heb er erg veel zin in!

Voor de rest vindt ik het nog steeds doodeng haha, herkenbaar? please iemand? haha. Als ik ook zo'n klein ukje zie dan kan ik het mij nog steeds niet voorstellen.. Embarassed
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 20:56

Mijn buik met 30 weken: ( in het buikjes fototopic staat ook een blote buik)
Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 10 405351_295521947172597_100001443825693_865089_703277940_n

@ Shy, spannend nog eventjes en dan je bruiloft! Heb je er zin in? Alles al klaar?

@ Arden, ja ik vermaak me nog prima haha Very Happy Vind het heerlijk zo en geniet van de rust, doe leuke dingen met S, dingen waar ik eerder geen tijd voor had dus dat is wel leuk.
Jij bent bijna klaar, ook fijn!
Misschien leuk om voor je zoontje een kalender te maken, waar hij elke dag een dag kan afstrepen tot de baby mag komen?
Ik had dat toen voor mijn gastkindjes gedaan en die vonden dat erg leuk en zo hebben ze een idee over hoe lang het nog duurt.

@ Clapperdie, leuk is dat he als je heel buik beweegt!

@ Cranberrie, ja dat hoort er echt bij he, je gaat je klaar maken op de bevalling. 5 weekjes werken is echt aftellen!

Gast
Gast

Bericht  Shy ma 30 jan 2012 - 21:50

Mooie buik snoepy!

Ja heb er erg veel zin in! Schiet al behoorlijk op. Bijna alles klaar, morgen even bedankjes halen en daar de kaartjes nog aan vast maken. En nog de muziek (gister lijst gewist in iTunes) Evil or Very Mad
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 21:53

snoepy, ja ik heb het toevallig van de week met mijn vriend over zo'n kalender gehad. We wachten er alleen nog heel even mee een paar weken, nu zouden het nog zoveel hokjes zijn! Fijn dat je je nog vermaakt! Ik ben nu ook wat meer thuis doordat mijn vakken zijn afgelopen, vind het echt fijn om meer bij de kinderen te zijn. En ik merk dat zij het ook fijn vinden!
En mooie buik! Is je buik nu groter dan bij de 1e?

Gast
Gast

Bericht  CCC ma 30 jan 2012 - 23:10

Shygirl: spannend! Nog maar een weekje, en dan ga je al trouwen! Tijd gaat opeens snel he! Een witte bruiloft zou wel heel mooi zijn! Hier begint de sneeuw alweer aardig weg te raken. Geloof dat het donderdag weer gaat sneeuwen. Al hoeft het voor mij niet zo eigenlijk, maar goed...

Snoepy: mooie buik hoor voor 30 weken!

Clapperdie: hihi! Lijkt me echt heel vaag om te zien! smile

Jullie schieten al trouwens op qua verlof! smile Lekker vooruitzicht!

Ik heb gisteravond mijn laatste b.abyg.ebarentaalcursus gehad. Was weer erg leuk en gezellig, ook wel weer jammer dat het alweer klaar is. Krijg een mooie certificaat voor mijn CV vandaag, die komt ze even speciaal langs brengen. Ik ben zondag begonnen met het schilderen van de babykamer, mijn vriend is elke keer zo druk dat ik hem ook niet wil dwingen alles alleen te doen. Heb de grijze wand twee keer in de witte verf moeten zetten, nu met het daglicht van vandaag zie ik wel wat kleine strepen dus die ga ik zo maar even snel bijwerken.

Nog geen nieuws over de auto helaas, zullen we vandaag wel horen. Moet vanmiddag ook de vervangende auto inleveren, dus zo nog even snel wat dingen doen die ik met de auto moet doen. We zouden aankomend weekend ook een weekend weggaan, maar omdat de auto ook stuk is, is dit niet erg handig en ik heb er eigenlijk ook weinig zin in. Mijn tante gaat weer niet zo lekker, ligt aan de bloedtransfusies dus hoop dat het nu eindelijk wat beter gaat met haar zodat ze een keer naar huis kan gaan. Voorlopig zit dat er niet in, haar baarmoeder moet eruit gehaald worden en ze is nu te zwak voor een operatie. Dus nu afwachten totdat deze cirkel doorbroken word. Opzich ook wel fijn, we gaan dit weekend lekker met de babykamer aan de slag, samen alles afmaken en lekker uit eten of wat anders leuks doen. Komt helemaal goed dus! smile

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 30 jan 2012 - 23:11

@ Shy, ow wat balen zeg! Weet je de nummers nog uit je hoofd of moet je echt weer opnieuw beginnen?

@ Arden, Ik heb niet het idee dat hij groter is, meer gelijk smile Ik had toen een groot beschuit gemaakt en mochten ze de muisjes erop plakken smile

Gast
Gast

Bericht  CCC ma 30 jan 2012 - 23:11

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 10 21w2d

Ohja, dit was mijn buik vanmorgen... Blijft een subtiel buikje naar mijn idee smile Heb maar weer even hetzelfde rokje aangedaan, dan zie ik het verschil met alle foto's.... niet quoten ajb. Krijg elke keer die opmaak niet goed... grrrr...

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Shy ma 30 jan 2012 - 23:57

Snoepy87 schreef:@ Shy, ow wat balen zeg! Weet je de nummers nog uit je hoofd of moet je echt weer opnieuw beginnen?

@ Arden, Ik heb niet het idee dat hij groter is, meer gelijk smile Ik had toen een groot beschuit gemaakt en mochten ze de muisjes erop plakken smile

Ik dacht gister dat ik alle nummers had maar toen zat ik op 2uur dit klopt niet, moet 3 uur zijn! Maar was gister een film aan het kijken mijn favo en daar zitten al 3 nummers in die mijn vriend ook mooi vindt, dus op die manier kom ik er ook wel!

Ccc: ja gaat zeker hard, ben nu ook de dagen echt aan het aftellen haha. Normaal gesproken hoeft sneeuw ook niet voor mij hoor. Vooral nu ik zwanger ben, normaal gesproken ga ik al zo makkelijk onderuit kan je nagaan als er sneeuw ligt. Vindt het nu alleen maar eng. Maar voor de foto's mag het wel een dagje liggen angel
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  miss piggy di 31 jan 2012 - 5:43

lejow hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje fijn dat het naar omstandigheden goed gaat, je hebt ons wel laten schrikken zeg! geniet van jullie kleine meid en hopelijk mag ze snel naar rotterdam heel veel sterkte de komende tijd!

@ shy spannend zeg ik duim mee voor een witte bruiloft dat zou helemaal super zijn! succes met de laatste voorbereidingen.

@ clapperdie heerlijk bijna verlof lekker van genieten!

mooie buikjes allemaal:D ik krijg mijn foto niet geupload internet is traag ik zal het later nog eens proberen
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415

Bericht  miss piggy di 31 jan 2012 - 7:20

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 10 Carnaval2011026f

bij deze ook een fotootje van 26 weken zwanger:D
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415

Bericht  Shy di 31 jan 2012 - 8:13

miss piggy schreef:lejow hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje fijn dat het naar omstandigheden goed gaat, je hebt ons wel laten schrikken zeg! geniet van jullie kleine meid en hopelijk mag ze snel naar rotterdam heel veel sterkte de komende tijd!

@ shy spannend zeg ik duim mee voor een witte bruiloft dat zou helemaal super zijn! succes met de laatste voorbereidingen.

@ clapperdie heerlijk bijna verlof lekker van genieten!

mooie buikjes allemaal:D ik krijg mijn foto niet geupload internet is traag ik zal het later nog eens proberen

Goed zo, duim maar heel veel wie weet helpt het! Ik vindt het ook spannend Embarassed

Dank je wel!
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: