Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+27
Roodkapje
Urban Naked
Jezzie
Jasmine
ekiaam87
Dora
Puggle
Cranberrie
Annie24
koNijntje
piene1983
Rouge
Jazzlyn
Ayla
_Lana_
Clapperdie
SarahKey
miss piggy
Earane
Monnie
Aimee
Happy
Tania
Papillio
Shy
CCC
Lejow
31 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Ik ben ook benieuwd hoe je dag is geweest, Shy!
Clapperdie, balen van die harde buiken!
CCC, nogmaals, ik hoop echt dat ze een goed oplossing vinden.
En de opmerkingen zijn misschien cliche, maar wel waar. Je moet naar je eigen lichaam luisteren, want er zit nu ook een kleintje in, die voorlopig toch echt nog binnen moet blijven!!!
All, B zat vanmorgen op 1520 gram, zou ze dan morgen precies met 2 weken weer op haar geboortegewicht zitten????
Clapperdie, balen van die harde buiken!
CCC, nogmaals, ik hoop echt dat ze een goed oplossing vinden.
En de opmerkingen zijn misschien cliche, maar wel waar. Je moet naar je eigen lichaam luisteren, want er zit nu ook een kleintje in, die voorlopig toch echt nog binnen moet blijven!!!
All, B zat vanmorgen op 1520 gram, zou ze dan morgen precies met 2 weken weer op haar geboortegewicht zitten????
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Clapperdie: vervelend die harde buiken, vooral 's nachts lijkt me dat geen pretje! Haha en er is nu zo weinig ruimte voor het kindje, lijkt me echt heel gek om dat te voelen hoe het tegen je ribben aanzit enzo. Probeer nog even lekker te genieten van je verlof, snap dat het echt omschakelen is, maar maak anders een lijstje van de dingen die je nog echt graag wilt doen en haalbaar zijn nu met de zwangerschap. Sowieso als je de auto hebt kun je al lekker wat meer kanten op, maakt het wat makkelijker
Teigertje: ja daar gaan we ook voor... Mijn vriend gaat zo nog een keer foto's maken, kijken of het er wat duidelijker opkomt (vond het zelf niet zo duidelijk) en dan zal hij de mail in elkaar zetten. Hij is wat zakelijker ingesteld, en vooral nu reageer ik uit emotie.
Lejow: Dat zou geweldig zijn zeg! Wat goed dat ze zo goed aankomt! Twee weken geleden alweer, wat gaat de tijd snel he... Zal voor jullie ook wel heel gek zijn elke week dat ze weer wat ouder word, maar wel weer sterker en dichterbij huis!
Teigertje: ja daar gaan we ook voor... Mijn vriend gaat zo nog een keer foto's maken, kijken of het er wat duidelijker opkomt (vond het zelf niet zo duidelijk) en dan zal hij de mail in elkaar zetten. Hij is wat zakelijker ingesteld, en vooral nu reageer ik uit emotie.
Lejow: Dat zou geweldig zijn zeg! Wat goed dat ze zo goed aankomt! Twee weken geleden alweer, wat gaat de tijd snel he... Zal voor jullie ook wel heel gek zijn elke week dat ze weer wat ouder word, maar wel weer sterker en dichterbij huis!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
@ Lejow, dat zou knap van haar zijn!
@ Clapperdie, wat vervelend van je harde buiken, maar je bent natuurlijk ook al een eind op weg. Haha alles al gedaan in huis, fijn he verlof Ik heb hier nog wel een huis voor je die gedaan mag worden
@ Shy, hoe was je dag?
@ CCC, jeetje wat balen van het kamertje zeg, ik hoop dat ze snel met een goede oplossing komen. En idd aan jezelf denken hoor!
@ All, hier gaat alles zijn gangetje, vandaag al weer 32 weken. Heb wel flink last van de banden ( of nou ja links) waardoor ik niet zoveel meer kan en daar baal ik soms wel van maar goed nog max 8 weken hoop ik
@ Clapperdie, wat vervelend van je harde buiken, maar je bent natuurlijk ook al een eind op weg. Haha alles al gedaan in huis, fijn he verlof Ik heb hier nog wel een huis voor je die gedaan mag worden
@ Shy, hoe was je dag?
@ CCC, jeetje wat balen van het kamertje zeg, ik hoop dat ze snel met een goede oplossing komen. En idd aan jezelf denken hoor!
@ All, hier gaat alles zijn gangetje, vandaag al weer 32 weken. Heb wel flink last van de banden ( of nou ja links) waardoor ik niet zoveel meer kan en daar baal ik soms wel van maar goed nog max 8 weken hoop ik
Gast- Gast
Hallo allemaal
@ Lejow: wat goed dat je meisje al bijna weer op haar geboortegewicht is. En morgen is het alweer twee weken geleden, wat gaat de tijd snel!
@ CCC: wat balen van het kamertje, ik zou er ook echt de pest in hebben. Wij hebben gewoon meubeltjes van Ikea, maar als ik het zo hoor is die kwaliteit zelfs nog beter dan de babydump (wel vaker slechte dingen gehoord over babydump maargoed) Ze zijn niet goedkoop dus je zou denken dat het beter materiaal is.
@Clapperdie: raar is dat he, opeens je verlof en niks meer te doen hebben. Ik kijk er echt naar uit al. Maar helemaal niks doen kan ik dan toch niet omdat ik mijn zoontje nog heb.
@ snoepy: ook alweer 32 weken...iedereen lijkt hier opeens zo snel te gaan! Wel minder van de pijn die je hebt. Wordt nog spannend want binnen nu en 10 weken zijn er echt al veel bevallen denk ik.
Hier weinig nieuwtjes, baby is lekker actief in de buik. A.s vrijdag groeiecho.
Volgende week de hele week naar de 9maandenbeurs..ben benieuwd of ik het trek, maar heb er wel zin in.
Houden jullie trouwens ook al veel vocht vast? Mijn ring kun je in mijn vinger zien staan als ik hem af doe, normaal was die eerder iets te groot. Ik kan echt wel jaloers kijken naar foto's van voor mijn zwangerschap...en denken 'wat was ik toen slank' haha. Maargoed komt wel weer...
@ Lejow: wat goed dat je meisje al bijna weer op haar geboortegewicht is. En morgen is het alweer twee weken geleden, wat gaat de tijd snel!
@ CCC: wat balen van het kamertje, ik zou er ook echt de pest in hebben. Wij hebben gewoon meubeltjes van Ikea, maar als ik het zo hoor is die kwaliteit zelfs nog beter dan de babydump (wel vaker slechte dingen gehoord over babydump maargoed) Ze zijn niet goedkoop dus je zou denken dat het beter materiaal is.
@Clapperdie: raar is dat he, opeens je verlof en niks meer te doen hebben. Ik kijk er echt naar uit al. Maar helemaal niks doen kan ik dan toch niet omdat ik mijn zoontje nog heb.
@ snoepy: ook alweer 32 weken...iedereen lijkt hier opeens zo snel te gaan! Wel minder van de pijn die je hebt. Wordt nog spannend want binnen nu en 10 weken zijn er echt al veel bevallen denk ik.
Hier weinig nieuwtjes, baby is lekker actief in de buik. A.s vrijdag groeiecho.
Volgende week de hele week naar de 9maandenbeurs..ben benieuwd of ik het trek, maar heb er wel zin in.
Houden jullie trouwens ook al veel vocht vast? Mijn ring kun je in mijn vinger zien staan als ik hem af doe, normaal was die eerder iets te groot. Ik kan echt wel jaloers kijken naar foto's van voor mijn zwangerschap...en denken 'wat was ik toen slank' haha. Maargoed komt wel weer...
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Lieve allemaal,
Even een kort berichtje. Vanochtend zijn mijn man en ik de trotse ouders geworden van een prachtige gezonde dochter. Ze weegt 3495 gram en is 53 cm lang. Mevrouw had in het vruchtwater gepoept dus we moeten nog heel even hier blijven ter observatie, maar als het zo goed blijft gaan als nu dan mogen we eind van de middag naar huis
Veel liefs van een trotse mama en ik schrijft snel uitgebreider.
Even een kort berichtje. Vanochtend zijn mijn man en ik de trotse ouders geworden van een prachtige gezonde dochter. Ze weegt 3495 gram en is 53 cm lang. Mevrouw had in het vruchtwater gepoept dus we moeten nog heel even hier blijven ter observatie, maar als het zo goed blijft gaan als nu dan mogen we eind van de middag naar huis
Veel liefs van een trotse mama en ik schrijft snel uitgebreider.
Gast- Gast
Joeeepiee!! Gefeliciteerd!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Gefeliciteerd Tiramisu! Lekker genieten nu met z'n drietjes en hopen dat jullie snel naar huis mogen!!!
CCC- Ratel
Gefeliciteerd Tiramisu!!
Hoop dat jullie snel naar huis toe mogen!
Hoop dat jullie snel naar huis toe mogen!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Nu ben jij de eerst volgende toch Clapperdie? Of zit er nog iemand tussen? Weet het even niet meer zo goed uit mijn hoofd!
CCC- Ratel
chococupcake schreef:Nu ben jij de eerst volgende toch Clapperdie? Of zit er nog iemand tussen? Weet het even niet meer zo goed uit mijn hoofd!
uhhh... nee toch?!
Clapperdie- Kletskop
@ Monnie: Wat vervelend dat je zo’n last hebt gehad van buikkrampen.Gaat het nu weer beter? En inderdaad, wel aan jezelf denken he! Ik ga niet naar de 9 maandenbeurs omdat ik dan toch wel erg ver in de zwangerschap zit. Als het wat eerder was geweest, had ik wel willen gaan denk ik! Alvast
veel plezier met je moeder!
@ Lejow: Wat fijn dat jullie meisje het zo goed doet. En wat lief dat ze een lachstuipje had!
@ Shygirl: Hebben jullie een mooie dag gehad?
@ Jazzlyn: Ik ben nu 12,5 kilo aangekomen bij 35 weken. Hier zeggen mensen om mij heen ook dat het eigenlijk alleen bij mijn buik te zien is. Al geloof ik het niet, haha.
@ Ccc: Jeetje, dat is wel heel balen zeg, van het kamertje! Erg slecht ook… Hopelijk komen jullie een ander mooi kamertje tegen, zonder beschadigingen… ik zou ook gaan eisen dat de bezorgers het dan zelf in elkaar gaan zetten. Vervelend dat je je ziek voelt. Hopelijk voel je je snel wat beter!
@ Clapperdie: Ja, ook verlof! Ben benieuwd of de muren ook op mij af gaan komen, haha. Kan me wel voorstellen dat het snel gebeurt als je alles in huis verder wel gedaan hebt. Ik heb dan het geluk dat ik nog genoeg kan doen voor mijn studie tijdens mijn verlof. Verder voornamelijk de babywasjes, ramen wassen, kasten goed opruimen etc. Gewoon even de extra dingen. Verder niet veel op de planning eigenlijk. Fijn dat je de auto hebt deze week, kan je toch wat meer ondernemen. Vervelend dat je zo’n last hebt van harde buiken! Ik herken het wel, heb het ook als ik me omdraai in bed. Doen bewegingen van de kleine je wel eens pijn? Zelf heb ik daar nog geen last van gehad.
@ Snoepy: Vervelend dat je zo’n last hebt van je banden!
@ Rouge: Ik hou geloof ik weinig vocht vast. Mijn trouwring zit nog hetzelfde als 3 maanden geleden in ieder geval. Ik zag gister ook een foto van toen ik net zwanger was, moest ook wel even slikken, haha. Maar het komt wel goed na de bevalling denk ik dan.
@ Tiramisu: Hier ook even: gefeliciteerd!! Hopelijk mogen jullie snel naar huis. Ben benieuwd naar de naam!
veel plezier met je moeder!
@ Lejow: Wat fijn dat jullie meisje het zo goed doet. En wat lief dat ze een lachstuipje had!
@ Shygirl: Hebben jullie een mooie dag gehad?
@ Jazzlyn: Ik ben nu 12,5 kilo aangekomen bij 35 weken. Hier zeggen mensen om mij heen ook dat het eigenlijk alleen bij mijn buik te zien is. Al geloof ik het niet, haha.
@ Ccc: Jeetje, dat is wel heel balen zeg, van het kamertje! Erg slecht ook… Hopelijk komen jullie een ander mooi kamertje tegen, zonder beschadigingen… ik zou ook gaan eisen dat de bezorgers het dan zelf in elkaar gaan zetten. Vervelend dat je je ziek voelt. Hopelijk voel je je snel wat beter!
@ Clapperdie: Ja, ook verlof! Ben benieuwd of de muren ook op mij af gaan komen, haha. Kan me wel voorstellen dat het snel gebeurt als je alles in huis verder wel gedaan hebt. Ik heb dan het geluk dat ik nog genoeg kan doen voor mijn studie tijdens mijn verlof. Verder voornamelijk de babywasjes, ramen wassen, kasten goed opruimen etc. Gewoon even de extra dingen. Verder niet veel op de planning eigenlijk. Fijn dat je de auto hebt deze week, kan je toch wat meer ondernemen. Vervelend dat je zo’n last hebt van harde buiken! Ik herken het wel, heb het ook als ik me omdraai in bed. Doen bewegingen van de kleine je wel eens pijn? Zelf heb ik daar nog geen last van gehad.
@ Snoepy: Vervelend dat je zo’n last hebt van je banden!
@ Rouge: Ik hou geloof ik weinig vocht vast. Mijn trouwring zit nog hetzelfde als 3 maanden geleden in ieder geval. Ik zag gister ook een foto van toen ik net zwanger was, moest ook wel even slikken, haha. Maar het komt wel goed na de bevalling denk ik dan.
@ Tiramisu: Hier ook even: gefeliciteerd!! Hopelijk mogen jullie snel naar huis. Ben benieuwd naar de naam!
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Clapperdie schreef:chococupcake schreef:Nu ben jij de eerst volgende toch Clapperdie? Of zit er nog iemand tussen? Weet het even niet meer zo goed uit mijn hoofd!
uhhh... nee toch?!
Volgens mij ook!! Dat betekent dat ik op 2 sta Gaat toch wel snel zo!
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
Shygirl85 schreef:Earane schreef:Hoop dat het zo lukt. De volgende kan nu als het goed is de gegevens gewoon bijvoegen. Dacht dat er zeker 1 iemand na mij en voor snoepy komt, dus even een witte regel gelaten. Heb de gegevens die Happy net had gepost even bijgevoegd. Leeftijden etc. moeten er nog bijgezet worden en natuurlijk de gegevens van de meiden die er niet meer bij staan.
Naam Leeftijd m/v Uitgerekende datum Geslacht Bijzonderheden Clapperdie 24/24 16 maart 2012 Jongen Earane 28/28 17 maart 2012 Meisje 1e kindje Snoepy87 24/27 8 april 2012 Verrassing 2e kindje, hopelijk thuis bevalling Laurientje 9 april 2012 Meisje Arden 26 april 2012 Jongen Rouge 27 april 2012 Meisje Shygirl 41/26 29 april 2012 Jongen 1e kindje, wil in ziekenhuis bevallen Happy 18 mei 2012 Jongen Chococupcake 25/ 27 10 juni 2012 Meisje 1e kindje, wil thuisbevallen.
Heb even de leeftijden van ons aangevuld en bijzonderheden.
Ja ja Clapperdie, je bent toch echt de eerstvolgende! :-)
CCC- Ratel
CCC, wij hebben bij het eerste babykamertje van de babydump ook wat problemen gehad en dat is allemaal prima opgelost. Laatst was er ook een probleem met de laatste bestelling, in de winkel vind ik ze erg onaardig en heb ik ook ruzie staan maken . Maar met een mailtje naar de klantenservice was het zo opgelost, daar heb ik wel vaker mee gemaild en die vind ik echt heel vriendelijk en proberen ook goed te helpen.
Hopelijk komt het bij jullie ook snel goed!
Hopelijk komt het bij jullie ook snel goed!
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
@Tiramisu: gefeliciteerd!
Ik hou het wederom even kort vandaag, ik heb nog steeds last van buikkrampen. Niet zo pijnlijk meer, maar de hele dag een opgeblazen en naar gevoel. Bleh. Herkenbaar voor iemand? Nog belangrijker: wat helpt?! Als het morgen nog zo is bel ik denk ik even de vk of ha. Gaat al sinds donderdag zo.
Ik hou het wederom even kort vandaag, ik heb nog steeds last van buikkrampen. Niet zo pijnlijk meer, maar de hele dag een opgeblazen en naar gevoel. Bleh. Herkenbaar voor iemand? Nog belangrijker: wat helpt?! Als het morgen nog zo is bel ik denk ik even de vk of ha. Gaat al sinds donderdag zo.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Nee Tania is nog voor me!
chococupcake schreef:Shygirl85 schreef:Earane schreef:Hoop dat het zo lukt. De volgende kan nu als het goed is de gegevens gewoon bijvoegen. Dacht dat er zeker 1 iemand na mij en voor snoepy komt, dus even een witte regel gelaten. Heb de gegevens die Happy net had gepost even bijgevoegd. Leeftijden etc. moeten er nog bijgezet worden en natuurlijk de gegevens van de meiden die er niet meer bij staan.
Naam Leeftijd m/v Uitgerekende datum Geslacht Bijzonderheden Clapperdie 24/24 16 maart 2012 Jongen Earane 28/28 17 maart 2012 Meisje 1e kindje Snoepy87 24/27 8 april 2012 Verrassing 2e kindje, hopelijk thuis bevalling Laurientje 9 april 2012 Meisje Arden 26 april 2012 Jongen Rouge 27 april 2012 Meisje Shygirl 41/26 29 april 2012 Jongen 1e kindje, wil in ziekenhuis bevallen Happy 18 mei 2012 Jongen Chococupcake 25/ 27 10 juni 2012 Meisje 1e kindje, wil thuisbevallen.
Heb even de leeftijden van ons aangevuld en bijzonderheden.
Ja ja Clapperdie, je bent toch echt de eerstvolgende! :-)
Clapperdie- Kletskop
Oh serieus Clapperdie, dat stond niet in ons tabelletje! Naja je bent in elk geval goed op weg hihi!
Tania: hier zijn ze in de winkel juist wel vriendelijk, ga er vanuit dat het idd netjes en snel word opgelost hoor. De mail is vandaag de deur uitgegaan met ong. 17 foto's van de schade... Ben erg benieuwd hoe snel ze ermee aan de slag gaan. Ondertussen maar een beetje rondkijken wat we willen. Hoor trouwens nu wel veel slechte verhalen over de b.abydump... Weet niet of ik daar de kamer had besteld als ik dit had geweten van te voren, maar goed overal kan iets fout gaan natuurlijk.
Monnie: wat vervelend zeg, ik heb er zelf geen last van gehad nog... Hoop dat het snel wegtrekt!
Tania: hier zijn ze in de winkel juist wel vriendelijk, ga er vanuit dat het idd netjes en snel word opgelost hoor. De mail is vandaag de deur uitgegaan met ong. 17 foto's van de schade... Ben erg benieuwd hoe snel ze ermee aan de slag gaan. Ondertussen maar een beetje rondkijken wat we willen. Hoor trouwens nu wel veel slechte verhalen over de b.abydump... Weet niet of ik daar de kamer had besteld als ik dit had geweten van te voren, maar goed overal kan iets fout gaan natuurlijk.
Monnie: wat vervelend zeg, ik heb er zelf geen last van gehad nog... Hoop dat het snel wegtrekt!
CCC- Ratel
Das altijd CCC, als je een slechte ervaring hebt, komt iedereen ineens met dat soort verhalen op de proppen.
Wij hebbem de kamer bij Baby en Tiener gekocht, jammer dat die niet echt bij jullie in de buurt zit..
Wij hebbem de kamer bij Baby en Tiener gekocht, jammer dat die niet echt bij jullie in de buurt zit..
Lejow- Lady Post-a-lot
Heb vandaag op die site gekeken, en heb eventueel wel iets gevonden daar wat naar onze zin is! Eerst maar even kijken of het goed opgelost word,en zo niet dan wil ik het geld terug en rijd ik wel een stukje voor een andere kamer. Geen probleem hoor... Maar idd je hebt wel gelijk, negatieve verhalen komen sneller boven dan positieve verhalen...
CCC- Ratel
Wij hebben onze kamer gekocht in Tilburg. Ook beschadiging en dat was netjes opgelost. Al baalde ze wel omdat het een eind rijden is natuurlijk. Maar dit kan overal gebeuren. Nouja.. bij jullie is het wel heel veel/ Ben benieuwd naar de reactie van BD!
Clapperdie- Kletskop
Haha ja idd, het zijn behoorlijk wat punten en foto's dus ben erg benieuwd naar de reactie. Mijn vader kwam vanmiddag nog even langs en zei, ach dat valt best mee, totdat ie de kamer echt even goed ging bekijken... Als je er snel langs loopt zie je natuurlijk lang niet alles. Maar goed, het is gewoon storend als je daar elke dag tegenaan moet kijken. Er zitten trouwens ook gele verkleuringen in het wit, soort zonlicht verkleuring... Heel apart.
Clapperdie wel heel netjes dat ze het zo komen oplossen ook al is het een eind weg!
Clapperdie wel heel netjes dat ze het zo komen oplossen ook al is het een eind weg!
CCC- Ratel
Gewoon onacceptabel! Je koopt een nieuw kamertje en dan wil je dat het gewoon helemaal is zoals het hoort. Anders had je wel via marktplaats iets gekocht toch?
Nou, toen ze vrijdag kwamen om het blad te vervangen was het nieuwe blad ook beschadigd.. Maar gelukkig was de man zo slim dat het 2 bladen had meegenomen en 2e blad was goed. Maar ik vraag me dan af wie doet in hemelsnaam de controle daar? En ze hadden de commode nu af gemonteerd terwijl we zonder montage hadden gekocht. Dat vond ik ook wel netjes.
Nou, toen ze vrijdag kwamen om het blad te vervangen was het nieuwe blad ook beschadigd.. Maar gelukkig was de man zo slim dat het 2 bladen had meegenomen en 2e blad was goed. Maar ik vraag me dan af wie doet in hemelsnaam de controle daar? En ze hadden de commode nu af gemonteerd terwijl we zonder montage hadden gekocht. Dat vond ik ook wel netjes.
Clapperdie- Kletskop
Ja, tuurlijk is dat storend, zeker omdat je WEET dat het er zit, en je er toch wel wat jaartjes mee wilt doen (en het misschien nog voor een tweede kindje wil gebruiken of wat dan ook).
Het hoort gewoon zonder beschadigingen te zijn!
Het hoort gewoon zonder beschadigingen te zijn!
Lejow- Lady Post-a-lot
@ ccc wat ontzettend balen van het kamertje hopelijk gaan ze het netjes oplossen!
@ tiramisu gefeliciteerd! geniet van jullie kleine meisje
@ lejow wat ontzettend knap van jullie kleine meisje dat ze het zo goed doet!
@ snoepy vervelend van de bandenpijn, toch een stapje terug doen dan.
@ monnie ook al zoveel last van je buik hopelijk gaat het snel over, anders even bellen idd
@ all het weekend zit er weer op helaas, merk ook wel dat het allemaal niet zo makkelijk meer gaat en dat ik een stapje terug moet gaan doen, maar goed heb verder weinig klachten dus houden zo.
gister op kraamvisite geweest van een tweeling een jongen en een meisje wat waren ze klein en ontzettend mooi:D toch kan ik me nog niet zo goed voorstellen dat wij dat over een paar weken ook hebben best raar eigenlijk.
zo nu naar de garage heb met mijn auto tegen een paaltje aangezeten 1500 euro schade, gelukkig ben ik goed verzekerd, maar toch balen!
@ tiramisu gefeliciteerd! geniet van jullie kleine meisje
@ lejow wat ontzettend knap van jullie kleine meisje dat ze het zo goed doet!
@ snoepy vervelend van de bandenpijn, toch een stapje terug doen dan.
@ monnie ook al zoveel last van je buik hopelijk gaat het snel over, anders even bellen idd
@ all het weekend zit er weer op helaas, merk ook wel dat het allemaal niet zo makkelijk meer gaat en dat ik een stapje terug moet gaan doen, maar goed heb verder weinig klachten dus houden zo.
gister op kraamvisite geweest van een tweeling een jongen en een meisje wat waren ze klein en ontzettend mooi:D toch kan ik me nog niet zo goed voorstellen dat wij dat over een paar weken ook hebben best raar eigenlijk.
zo nu naar de garage heb met mijn auto tegen een paaltje aangezeten 1500 euro schade, gelukkig ben ik goed verzekerd, maar toch balen!
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10
Ons kamertje was ook beschadigd, de dozen zagen eruit alsof ze waterschade hadden... Maar wij gingen t ophalen en hadden t in de winkel gezien, waar ze het ter plekke omwisselden.
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken