Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+27
Roodkapje
Urban Naked
Jezzie
Jasmine
ekiaam87
Dora
Puggle
Cranberrie
Annie24
koNijntje
piene1983
Rouge
Jazzlyn
Ayla
_Lana_
Clapperdie
SarahKey
miss piggy
Earane
Monnie
Aimee
Happy
Tania
Papillio
Shy
CCC
Lejow
31 plaatsers

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 9 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  _Lana_ do 26 jan 2012 - 3:07

@ Yvonne: Jeetje wat een tegenvaller zeg! Ik hoop echt dat je snel van je blaasontsteking af bent en dat het nog uit te houden is met je hernia. Sterkte!!

@ Lejow: Wat een nare pijn is dat hè! Hier heb ik ook zo'n last van. Ook zelfs als ik stil lig. De tip(s) die Clapperdie geeft, ben ik het wel mee eens. Proberen om het niet te krampachtig te doen en te onspannen. En ik heb nu ook een kussentje onder mijn benen, zodat het in een 90 gradenstand ligt ( of het zal iets minder zijn, kussentje is niet zo groot Wink ). Ik heb zo'n rond kussentje in mijn bed liggen.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 9 Images?q=tbn:ANd9GcT--QOB8xUhZ_2mM4ZXV7wkzjVVpfU2MgbFjc8W0VR9bLnv6GKE

@ Snoepy87: Wat een leuke taart. En mmmm, wat zou ik daar nu een trek in hebben, eigenlijk sinds ik jouw foto gezien heb, haha.

@ Tiramisu: Oh jij hebt er ook al last van, pff, die drang om schoon te maken... Gelukkig mag je nu weer iets meer doen, maar doe je rustig aan?
Ik kan eigenlijk ook niet teveel doen ivm met mijn bekken, want als ik teveel doe, kan ik helemaal geen kant meer op. Maar ik doe alles in etappes en mijn moeder helpt af en toe I love you .
Hoe is het nu met je man? En hoe voel jij je? Ik hoop dat je beebje snel komt, succes met de laatste loodjes!

@ Rouge: Wat heerlijk dat jou nesteldrang niet meer is weggegaan na de bevalling. Ik hoop dat hier ook een beetje blijft hangen Laughing , al ben ik altijd al wel een pietje precies, maar hoop dat ik het straks een beetje los kan laten, want dat werkt niet met een tweeling denk ik Wink .
Voel je je al wat beter? Ik hoop het. En dat is niet gek, een jas voor 20 euro en het is toch wel handig hoor. Ik heb er ook één en heb er al heel veel plezier van gehad.

@ CCC: Ik zag dat je op 01 maart de echo hebt? Leuk! Very Happy Volgens mij is dat echt geweldig om te zien! Doe je verder een beetje rustig aan? Gaat het wel beter nu met je tante?

@ Laurientje: Ik lees bij bijna iedereen hier dat ze rond de 10 kilo zijn aangekomen voor de 30 weken, dus dat zal wel gemiddeld zijn? Niet druk om maken. Hou je veel vocht vast? En vanavond de pretecho, wat leuk. Veel plezier.

@ All: Ik ben weer bij de gyn geweest. Het zag er allemaal weer prima uit! Hij zei meteen dat ik binnenkwam, van wat straal je trouwens een rust uit. Nou, ik zeg, dat ben ik ook, ik voel me de rust zelve, haha.
De kindjes liggen allebei met het hoofdje naar beneden. Eén kindje lag al 'klaar' zeg maar, al een aantal weken en het andere kindje lag tot voor kort met de voetjes naar beneden. Die is dus de afgelopen weken gedraaid Very Happy , op naar een natuurlijke bevalling dus!
Daar ben ik heeeel blij mee.
Het ene kindje werd rond de 1800 gram geschat en de andere rond de 1900 / 2000 gram. En ze hebben nog veel vruchtwater.
Ik merk trouwens wel dat de kindjes echt gegroeid zijn en dat het krapper wordt daarbinnen. Ik heb echt het idee dat mijn ribben beurs zijn.
De gyn meet trouwens iedere keer de baarmoeder op en die is nu even groot als bij een eenling met 42 weken :shock: .

Ennnn vandaag gaan we alle spullen ophalen!! Very Happy Kan ik de kamer ook helemaal gaan inrichten. Alleen de kinderwagen is er nog niet, maar die heb ik voorlopig toch nog even niet nodig.

Fijne dag nog allemaal!
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 9 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Earane do 26 jan 2012 - 7:37

@ Draaien: Ik heb ook moeite met het draaien ’s nachts. Als ik van mijn ene zij naar de andere wil draaien, ga ik eerst naar mijn rug en dan andere zij. Zoals iemand anders hier zei zet ik al het gewicht op mijn voet/hiel geloof ik. Al lees ik nu dat het niet goed is om via rug te draaien. Kan het ook eens via mijn buik proberen.

@ Yvonne: Wat vervelend dat je nu naast je blaasontsteking ook een hernia hebt! Lijkt me erg zwaar. Sterkte!

@ Lana: Fijn dat de kindjes met de hoofden naar beneden liggen! Grote baarmoeder inderdaad. Oh leuk, de spulletjes ophalen!

De rest ben ik even vergeten…

@ All: Begin deze week had ik ons kind via internet aangemeld bij het kdv en vandaag al het contract thuisgestuurd gekregen. Gelukkig was er nog plaats voor 2 ochtenden in de week na mijn verlof. Alleen een beetje slordig dat ze de achternaam van mijn man en dus van ons kind verkeerd opgeschreven hebben… de laatste letter mist. Ook bij ons adres een foutje: …straat i.p.v. …laan. Ik weet zeker dat ik deze gegevens allemaal goed heb doorgegeven Wink. Heb gebeld en krijg een nieuw contract thuisgestuurd. Wel fijn dat het nu geregeld is!

Ook het kraampakket gekregen gisteren! Wat ik mij afvraag, wat doen jullie ter bescherming om het matras heen? Er zit een folie in het pakket, maar ik had gehoord dat het niet fijn is om dat om het matras te leggen i.v.m. kraken en zweten in bed. Hoorde tijdens zwangerschapsgym dat een waterdichte molton hoeslaken ook goed is. Doen jullie dat ook?

Binnenkort ook de klossen halen, al lijkt het me echt eng… Heb niet het idee dat ons bed dan nog zo stabiel is.

Gisteren had ik een langere dag op stage en had daarna steeds harde buiken. Ze hielden ook lang aan… moet er echt beter op letten dat ik op tijd naar huis ga. Nog een paar weken en dan verlof! Kijk er wel erg naar uit.

Fijne avond!
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 26 jan 2012 - 21:54

En, Snoepy, was de taart lekker? Very Happy

@Yvonne: Wat ontzettend naar zeg, dat er weer sprake is van een hernia. En je blaasontsteking, worden daar nu verdere stappen in ondernomen? Want zoveel harde buiken, dat put je ook uit. Zorg maar goed voor jezelf Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 9 699888

@Lana: ja, erg hoor, die drang om schoon te maken. Inderdaad zoiets van het MOET nu gebeuren. Doe nu elke dag maar een beetje. Fijn dat de kindjes allebei al met het hoofdje naar beneden liggen en dat het er allemaal goed uit zag. En een baarmoeder die net zo groot is als een baarmoeder van 42 weken bij een eenling :shock: dat lijkt me zwaar! Haha, mijn maag en longen vinden het nú al niet fijn omdat ze vinden dat er te weinig ruimte is.

@Earane; wat slordig zeg, van dat kdv. Hopelijk komen de papieren nu wél met de goede gegevens. Hier zat ook een soort folie in het kraampakket, en dat heb ik ook gewoon gebruikt. Eerst dat folie, dan een gewone molton en dan een hoeslaken. Op die manier kraakt het hier niet en ook wat zweten in bed betreft merk ik geen verandering.

@All: mn man is gelukkig weer beter. Gisteren is hij wel nog thuis geweest, maar vandaag weer aan het werk. Gisteren ook controle gehad in het ziekenhuis trouwens, waar ook even is getoucheerd. De verloskundige vroeg zich af of ik niet stiekem al een paar centimeter ontsluiting zou hebben, omdat het zo blijft rommelen en vaak ook regelmatig en pijnlijk. Maar mijn baarmoeder doet blijkbaar gewoon lekker waar hij zin in heeft; het is er inmiddels wel helemaal verstreken en héél erg week, maar nog geen ontsluiting. Was er wel ontsluiting geweest dan had ze (in overleg met mij natuurlijk) de vliezen wel willen breken omdat het zo ook slopend is. Strippen zou weinig zin hebben omdat dat vooral zorgt voor het rijpen van de baarmoedermond, maarja, die is dus al helemaal klaar om te gaan ontsluiten. Inleiden wil ik (nu nog) niet. Dus we wachten maar gewoon weer even af. Na zoveel weken van moe zijn en een tegensputterend lichaam, kunnen die laatste (maximaal 3) weekjes ook nog wel Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 9 561177

Vandaag ga ik rustig wat rommelen hier in huis en ik denk ook even naar buiten voor een korte wandeling in het bos. Het zonnetje schijnt weer heerlijk hier. Daarna ga ik me op de bank nestelen met een uren durende dvd van pride en prejudice (de bbc versie), dus ik kom mijn dag wel weer door Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 9 827601

Liefs.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 6:19

@ Tiramisu, fijn dat je man weer beter is! Ja de taart was heel lekker Very Happy
Hopelijk laat de baby niet lang meer op zich wachten smile

@ Eurane, ik heb bij de Ikea een matrasbeschermer toen gekocht, dat zit een plasic onderkant op zodat je matras beschermd blijft. Wij hebben deze nu altijd erop liggen, wel handig ook als je een keertje knoeit met drinken of toen zoonlief ziek was een tijd geleden en ons bed onder spuugde smile

@ All, morgen al weer 30 weken! Vind dat toch weer een mijlpaal smile
Verder niet zoveel te melden.

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 28 jan 2012 - 6:42

Snoepy, ja ik ben ook vlakbij de mijlpaal, woensdag! Hebben we er toch 3 kwart op zitten Very Happy
En bijna verlof haha!

Earane, dat is niet echt netjes van ze! Ik heb een keer gehad toen ik bij Disney geboekt had, dat ze me eerst van Wijk genoemd hadden, en daarna (nadat ik toch echt DEEE - LANGE EEIIII - KAAAAAAAA had gezegd), hadden ze er weer wat anders van gemaakt.. en dan heet ik nog zo simpel haha!
Hier moeten de klossen ook gehaald worden, geen idee wat we om het bed moeten doen eigenlijk, moet het kraampakket nog maar eens goed bekijken!

All, hier vanmiddag gordijnen gekocht met mijn tante, nou ja de stof. Zij gaat er iets prachtigs mooi van maken. Gordijnen, een kussentje voor in een schommelstoel, een lakentje en een hemeltje voor het ledikantje. Super leuk en het past ook allemaal super bij elkaar! Ben benieuwd als het straks af is!
Morgen ga ik beginnen met het decoreren vna het kamertje, heb er zin in Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 6:50

Schiet eens op Lejow! Ben nieuwsgierig naar de foto's..:P

30 weken alweer. Zo gaat het toch wel aardig snel.cheers

Gast
Gast

Bericht  CCC za 28 jan 2012 - 7:00

Zo, ben ik ook weer eens.. had gisteren of eergisteren een heel verhaal getypt... Was het in 1x weg... Evil or Very Mad

Lejow: leuhhheeeuk! Ik ben zoooo benieuwd naar alles!

Snoepy: wat ga je hard opeens! 30 weken alweer! Ik morgen alweer 21 weken, de tijd vliegt he! smile

Earane: slordig zeg! Nu hopen dat ze wel alles goed neerzetten!

Yvonne: hoe is het met je nu? Wat zei de HA? Heb het denk ik even gemist... Embarassed

Gisteren waren we opweg naar familie van mijn vriend, deed de auto opeens vet gek... Moest wel doorrijden, want was zeer onveilig te stoppen in een bocht dus naar een tankstation gegaan. Daar gekeken, zat er een gat in de radiateur (??) en de olie was er een deel uitgespoten... Pfff... Auto weggesleept en word nu naar de garage maandag gebracht hier in A.lmere... Ben benieuwd wat eruit komt, maar ga er vanuit dat ie afgeschreven is. Wel mooi k*t nu eigenlijk. Mijn vriend was er helemaal kapot van, hij is zo gevoelig met dit soort dingen. Hij vind het zonde enz. maar goed, ik probeer het maar positief te zien... Het is kut... en met de bus naar het werk aankomende week is wel een uur heen en een uur terug, maar vast te overleven. Nu via de verzekering een vervangende auto tot di. avond gekregen. Hoop in elk geval dat ons autootje nog te maken valt voor niet teveel geld... Dan kunnen we lekke rverder sparen voor een andere. Zoals we nu al deden.

Vandaag ook op stofjesjacht geweest, maar niet goed geslaagd. We hebben een stofje met roze ruitjes gekocht maar het witte katoen was op. Van de week maar eens langsgaan dus. Mijn moede rgaat hiermee de wieg bekleden. Ben benieuwd hoe het word. Ze heeft een paar extra metertjes meegenomen zodat er kussentjes ed. gemaakt kunnen worden. Word vast mooi en leuk! smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 28 jan 2012 - 7:08

CCC: Afgelopen week was de radiateur van mijn vriend's auto ook stuk. Hij heeft hem gewoon kunnen maken dus er is nog hoop voor jullie auto. ALtijd vervelend zulke dingen.

Het gaat nu wel redelijk. Mijn rug doet een stuk minder pijn en de blaasontsteking merk ik nu niks meer van. Heb sinds gister 2 ontstoken ogen en vandaag zat er een recept bij de post voor ijzertabletjes. Dat verklaard ook wel een aantal dingen.Zat er afgelopen week echt ff door heen maar nu gaat het wel weer.

Gast
Gast

Bericht  Rouge za 28 jan 2012 - 7:10

@ ccc en lejow: ben benieuwd naar jullie creaties! Ik ben zelf ook met het e.e.a creatief aan de slag gegaan in het kamertje (canvasdoekjes met stof, moeten nog letters op van de naam)

Ik kwam vandaag een oproepje tegen van de negenmaandenbeurs, ze zoeken zwangere vrouwen/meiden die het leuk vinden om tijdens de beurs modeshow te lopen. Lijkt mij echt superleuk, dus heb me gelijk opgegeven. Selectie vindt eind januari plaats dus hopelijk maak ik nog een kansje Wink Voor de zwangerschap weleens wat modeshows gelopen, maar lijkt me nu zo speciaal met een dikke buik smile Andere geinteresseerden hier? Want dan moet je snel zijn..
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  CCC za 28 jan 2012 - 7:16

Yvonne: jeetje, ook al... Hmmm... naja dat zou fijn zijn. Is gewoon meer dat het mijn kleine lieve autootje ook is haha! Wil pas net voor de bevalling gaan kijken voor een grotere, en deze ernaast houden misschien. Er is dus hoop! smile Doet me goed! Wat fijn dat je je al iets beter voelt zeg! Nu lekker rustig aan aansterken!

Rouge: wat leuk en gedurft! Ik ben daar niet zo goed in, ben wel benieuwd wanneer je dan mag lopen! smile Misschien zie ik je dan nog wel haha! Ook al lekker crea bea bezig! Leuk zeg, het word nu echt leuk om alles te maken en in te richten!

Mijn vriend heeft trouwens gisteren helaas niks kunnen verven, er waren nog 1000 andere dingen die hij moest doen. Ik ga morgen dus een stukje schilderen... Hopelijk kan ik wat mensen optrommelen die me even willen helpen en anders doet hij 's avonds het plafond nog even.

Vandaag heb ik de Lief Lifestyle winkel samen met mijn mams hier geplunderd smile De winkel gaat dicht en er is 50% korting op alles. Ik had al 3 setjes, en nu dus weer 2 setjes erbij smile Mooie kwaliteit spullen, en de prijs was nu ook goed te doen. Ook van die lekkere joggingpakachtige setjes. Kan niet wachten tot de kamer er is, en ik alles een beetje kan inrichten! smile

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow za 28 jan 2012 - 7:25

Rouge schreef:@ ccc en lejow: ben benieuwd naar jullie creaties! Ik ben zelf ook met het e.e.a creatief aan de slag gegaan in het kamertje (canvasdoekjes met stof, moeten nog letters op van de naam)

Ik kwam vandaag een oproepje tegen van de negenmaandenbeurs, ze zoeken zwangere vrouwen/meiden die het leuk vinden om tijdens de beurs modeshow te lopen. Lijkt mij echt superleuk, dus heb me gelijk opgegeven. Selectie vindt eind januari plaats dus hopelijk maak ik nog een kansje Wink Voor de zwangerschap weleens wat modeshows gelopen, maar lijkt me nu zo speciaal met een dikke buik smile Andere geinteresseerden hier? Want dan moet je snel zijn..

Oeh dat had me ook leuk geleken.. Heb alleen twee verjaardagen die zaterdag, dus kan sowieso niet.. grrr

Fijn dat het beter gaat Yvonne!

CCC, ik hoop dat de auto nog te maken is!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rouge za 28 jan 2012 - 7:28

@ lejow het gaat om (bijna) een hele week om die shows te lopen. Daar tegenover staat een dagvergoeding (geen idee hoeveel) en per dag 2 gratis kaartjes voor de beurs zelf.
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Bericht  Lejow za 28 jan 2012 - 7:28

Rouge schreef:@ lejow het gaat om (bijna) een hele week om die shows te lopen. Daar tegenover staat een dagvergoeding (geen idee hoeveel) en per dag 2 gratis kaartjes voor de beurs zelf.

Ohw, dan kan het sowieso niet..
Geloof niet dat mijn directrice me daar vrij voor geeft laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rouge za 28 jan 2012 - 7:30

Is belangrijker dan lesgeven hoor :P
haha.

Ik heb gelukkig vrij flexibel werk en kan makkelijk met dagen schuiven en/of vrij nemen. Maargoed eerst maar eens geselecteerd worden natuurlijk, want misschien was ik al te laat..of ben ik te dik :P
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Bericht  Lejow za 28 jan 2012 - 7:43

Rouge schreef:Is belangrijker dan lesgeven hoor :P
haha.

Ik heb gelukkig vrij flexibel werk en kan makkelijk met dagen schuiven en/of vrij nemen. Maargoed eerst maar eens geselecteerd worden natuurlijk, want misschien was ik al te laat..of ben ik te dik :P

Lieve kleuters, de juf is even een paar dagen weg.. Vermaken jullie jezelf even? laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  CCC za 28 jan 2012 - 7:44

Rouge: lol! te dik! hihi!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  miss piggy za 28 jan 2012 - 22:33

hey Yvonne fijn dat het weer wat beter gaat!

ccc hopelijk valt het mee met de auto, is toch balen als het weer een hoop geld kost

lejow ik ben ook wel heel erg benieuwd naar het eindresultaat veel plezier met klussen!

@ all gister hebben we de kinderwagen gekocht het is toch de mutsy 4-rider geworden die paste net in mijn auto, en was toch echt het hoogst van allemaal, en als grote verrassing hebben we hem van mijn ouders gekregen:D

vandaag komen mijn ouders en de ouders van mijn man gezellig gourmetten hier, dus ik ga wat klaar zetten en opruimen en boven poetsen en strijken bah heb ik allemaal laten liggen:cry:

fijne zondag allemaal
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Lejow za 28 jan 2012 - 23:05

Dat is lief Miss piggy!!
En oehhhh gourmetten, daar heb ik ook weeres trek in! Vind ik altijd zo leuk, gezellig en lekker!!!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  CCC zo 29 jan 2012 - 1:59

Miss Piggy: Wat leuk! En wat lief dat jullie de wagen cadeau hebben gekregen! smile

Jammie gourmetten! Ik weet nog niet wat ik ga koken vanavond, we hebben wel een verjaardag vanavond... Dus zal iets makkelijks worden zoals wraps met gehakt ofzo!

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Monnie ma 30 jan 2012 - 3:01

Hoi meiden,

ben al even weer niet geweest hier, had niet zoveel energie over om te komen reageren. Probeer het vanaf hier weer op te pakken Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 9 561177 Hoe is het met jullie allemaal? Lekker weekend gehad? Ben wel geschrokken van het bericht van Lejow, bah zeg. Hopelijk komt het allemaal goed met haar en de baby.
Met mezelf gaat het goed, vanmorgen weer naar de vk geweest, alles was goed. Vanaf deze week worden mijn Adl-diensten gehalveerd, ben ik wel blij mee, het wordt nu echt wel wat zwaarder. Mijn man belde net dat hij de rest van de week vrij is ivm de vorst, kan hij mooi thuis aan het werk, haha.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Clapperdie ma 30 jan 2012 - 4:26

Hier ook weer een teken van leven van mij. Reageer ook niet meer zo veel merk ik.

Monnie: fijn dat het beter gaat en je diensten gehalveerd worden.

Lejow: Jeetje meid wat heb je ons allemaal laten schrikken. Toch gefeliciteerd met jullie dochtertje en ik hoop dat alles goed gaat met jullie beide. Veel sterkte de komende periode!

Iedereen: Hier gaat alles goed. Nog 3 dagen werken en dan gaat mn verlof in. 6 weken van te voren stop ik met werken en merk dat ik er ook wel aan toe ben hoor. Mn buik zit nu zo hoog dat ik eigenlijk niet goed rechtop kan zitten en dus niet lekker achter mn bureau zit. Ben blij als ik thuis ben zodat ik onderuit kan zitten. Hoop dat de kleine snel indaald want het past gewoon niet meer richting boven. Hij komt er anders via de andere kant uit Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 9 394967

Heb nu af en toe wat krampjes en harde buiken dus denk dat mn lichaam af en toe al een beetje aan het oefenen is maar is verder niet heel pijnlijk of zorgelijk.

Ben langzaam begonnen met het wassen van de babyspullen. Heb nu de dekentjes gehad en deze fijn opgeboren in afsluitbarekratten zodat het ook schoon blijft. Vanaf volgende week lekker aan de gang met de kleertjes.

Wel een gek idee dat het gewoon nog maximaal 8 weken kan duren voordat de kleine er is. Gaat wel heel snel zo ineens. Woensdag weer naar de VK dan gaan we de bevalling voorbespreken. Wanneer moet je bellen, wat zijn de mogelijkheden, wat willen wij etc.

Hoe gaat het met de rest?! Ik vind het wel weer tijd voor wat buikfoto's! Ben benieuwd naar jullie buik(jes)
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Shy ma 30 jan 2012 - 4:39

Clapperdie schreef:Hier ook weer een teken van leven van mij. Reageer ook niet meer zo veel merk ik.

Monnie: fijn dat het beter gaat en je diensten gehalveerd worden.

Lejow: Jeetje meid wat heb je ons allemaal laten schrikken. Toch gefeliciteerd met jullie dochtertje en ik hoop dat alles goed gaat met jullie beide. Veel sterkte de komende periode!

Iedereen: Hier gaat alles goed. Nog 3 dagen werken en dan gaat mn verlof in. 6 weken van te voren stop ik met werken en merk dat ik er ook wel aan toe ben hoor. Mn buik zit nu zo hoog dat ik eigenlijk niet goed rechtop kan zitten en dus niet lekker achter mn bureau zit. Ben blij als ik thuis ben zodat ik onderuit kan zitten. Hoop dat de kleine snel indaald want het past gewoon niet meer richting boven. Hij komt er anders via de andere kant uit Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 9 394967

Heb nu af en toe wat krampjes en harde buiken dus denk dat mn lichaam af en toe al een beetje aan het oefenen is maar is verder niet heel pijnlijk of zorgelijk.

Ben langzaam begonnen met het wassen van de babyspullen. Heb nu de dekentjes gehad en deze fijn opgeboren in afsluitbarekratten zodat het ook schoon blijft. Vanaf volgende week lekker aan de gang met de kleertjes.

Wel een gek idee dat het gewoon nog maximaal 8 weken kan duren voordat de kleine er is. Gaat wel heel snel zo ineens. Woensdag weer naar de VK dan gaan we de bevalling voorbespreken. Wanneer moet je bellen, wat zijn de mogelijkheden, wat willen wij etc.

Hoe gaat het met de rest?! Ik vind het wel weer tijd voor wat buikfoto's! Ben benieuwd naar jullie buik(jes)

Fijn dat het goed gaat, en wat een vooruitzicht nog 3 dagen werken heerlijk zeg!

Goede van jouw die afsluitbare kratten voor de kleertjes, moet ik ook maar gaan doen! Ik ben zo'n muts die de kleertjes nu al gewassen heeft haha.

Ik moet deze week nog werken en volgende week 2 dagen, dan ben ik vrij van 8 tot 15 feb dan trouwen we de 10e, daarna moet ik nog werken tot 19 maart dan ga ik met verlof.

Heb je ook nog een foto van jouw buik?

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 9 Foto-EQYZDJOR
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Clapperdie ma 30 jan 2012 - 4:49

Oh dat schiet ook al lekker op! Wie weet een witte bruiloft Wink Ben je er klaar voor? Hoeveel weken ben je nu zwanger?

Hier een hele charmante foto van mij. Gister gemaakt.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 9 Foto-YX6DN3L6
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Clapperdie ma 30 jan 2012 - 4:50

Ik zie nu je ticker! Die zag ik net niet. Gaat ook al snel zeg 27 weken!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Happy ma 30 jan 2012 - 4:54

Hey meiden!

Poeh, Ben helemaal uit mn doen door Lejow..Apart, iemand die alleen kent van de dingen die ze schrijft en dan zo meeleven. Wel mooi :-) . Ik hoop ook dat het goed met haar gaat en met kleine B.

Heerlijk Clapperdie nog maar 3 daagjes! Geniet van je verlof Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 9 561177

Shygirl, ook goede vooruitzichten Very Happy Ik vind jou buik helemaal niet zo heel erg groot, of ligt dat aan mij? Mooi hoor!

Dit is de mijne van afgelopen vrijdag, precies 24 weken.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 9 24wekenn

Deze week alweer 25 weekjes, voor mijn gevoel kan ik dan voorzichtig beginnen met aftellen. Ik ben zo nieuwschierig naar ons kleintje! Ik begin wel iets minder fit te worden maar als ik luister naar mijn lichaam vind ik het goed te doen. Wat ik wel echt een rot kwaal vind is verstopping vd darmen. Heb nu Lactulosi gekregen maar reageer er nog niet echt op, komt vanzelf smile

Verder lees ik iedere dag mee maar heb niet veel te melden, het gaat gewoon zijn gangentje.

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: