Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+27
Roodkapje
Urban Naked
Jezzie
Jasmine
ekiaam87
Dora
Puggle
Cranberrie
Annie24
koNijntje
piene1983
Rouge
Jazzlyn
Ayla
_Lana_
Clapperdie
SarahKey
miss piggy
Earane
Monnie
Aimee
Happy
Tania
Papillio
Shy
CCC
Lejow
31 plaatsers

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 14 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Monnie ma 6 feb 2012 - 2:50

Ik denk dat Tiramisu al bezig is met bevallen, het is wel verdacht rustig iig. Ze zou deze week ook ingeleid worden als de baby er nog niet was.

@snoepy: je had leuke sneeuwfoto's op fb staan Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 14 561177 Daar keek je zoontje wel vrolijk haha.

@all: weer een brakke nacht achter de rug, bleh. Ik hoorde mijn zoontje steeds jammeren, hoefde er niet voor uit maar werd er wel steeds wakker van. Ben wel behoorlijk gesloopt na een dikke week slecht slapen. Ik hoop echt dat het vannacht beter gaat, morgen ook weer werken namelijk.
Als N. zo wakker is loop ik nog even naar mijn moeder, ze zou vanmiddag oppassen, maar mijn afspraak met een vriendin ging niet door. Ziet ze hem toch nog even.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 14 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 4:18

Haha ja die heuvel vond hij nog wel leuk een paar keer, maar dat was 4 keer en toen wou hij niet mee haha..
Vervelend dat je zoontje zo slecht heeft geslapen, ik ken dat wel, erg slopend!

@ CCC, de meeste wegen zijn wel goed rijbaar gelukkig. Oh jullie moeten nog even wachten voor jullie weer een weekend samen hebben!

TIRAMISU waar ben je??? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Rouge ma 6 feb 2012 - 8:07

Spannend hoor, zou Tiramisu inderdaad aan het bevallen zijn?
CCC: al een fotootje van het kamertje gemaakt? Leuk he om die vol trots te laten zien aan familie!
Ik zal zelf een fotootje maken zodra het nieuwe ledikantje staat (Nu staat het oude afgeknaagte bed van zoon er nog eventjes). De andere meubeltjes hadden we al, maar heb ik een beetje opgepimpt met andere deurknopjes etc.

Oh even een trots momentje hier: mijn zoontje heeft vanmorgen zijn speen weggegooid (na proces van maanden afbouwen etc). Maar zijn tandjes zijn erdoor naar voren gaan staan en slapen met speen blijkt dus nog schadelijker dan overdag de speen dragen. Hij slaapt nu gewoon de 1e nacht zonder zijn speen en heeft net maar 1 keertje er om gevraagd. We hadden ons ingesteld op een 'helse' week als deze periode zou aanbreken maar tot nu toe gaat het voorspoedig.

Met de zwangerschap gaat hier alles goed. Over 1,5 week de groeiecho..ben benieuwd of ons meisje groter/kleiner is dan gemiddeld of gewoon goed smile
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 0:09

Wat goed van je zoontje! Hopelijk blijft het zo goed gaan.

Hier verder weinig nieuws. Ik ben heel benieuwd hoe het bij Tiramisu gaat.. ze zal vast al wel bevallen zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 20:20

Hoi allemaal,

Even een kort berichtje vanaf mijn telefoon: er is hier nog niets spannends aan de gang, behalve dat we al een aantal dagen zonder internet zitten Laughing oké, goed, en ik ben dé slijmprop verloren, misschien is dat nu dan eindelijk echt een begin. Kindje lijkt gewoon op mij denk ik: vindt het nu veel te koud om naar buiten te komen! Morgen hebben we een afspraak in het zks, gewoon controle en vliezen breken of als dat nog niet kan een datum prikken voor inleiden op hele korte termijn.

Liefs

Gast
Gast

Bericht  Shy di 7 feb 2012 - 20:24

Tiramisu schreef:Hoi allemaal,

Even een kort berichtje vanaf mijn telefoon: er is hier nog niets spannends aan de gang, behalve dat we al een aantal dagen zonder internet zitten Laughing oké, goed, en ik ben dé slijmprop verloren, misschien is dat nu dan eindelijk echt een begin. Kindje lijkt gewoon op mij denk ik: vindt het nu veel te koud om naar buiten te komen! Morgen hebben we een afspraak in het zks, gewoon controle en vliezen breken of als dat nog niet kan een datum prikken voor inleiden op hele korte termijn.

Liefs
Ooh spannend zeg! En iedereen hier maar denken dat het al begonnen was haha.
Maar je hebt gelijk, het is veel te koud buiten!
Houd ons wel op de hoogte hè, want je ziet het iedereen is nieuwsgierig Very Happy
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 20:39

Whaha tiramisu, zonder internet, dat kan niet hoor!
Succes, ik hoop dat het gauw door gaat zetten!
Je laat ons wel even weten he als je bent bevallen?

Gast
Gast

Bericht  SarahKey di 7 feb 2012 - 20:43

Tiramisu:
succes met de bevalling! Ik hoop dat het snel gaat doorzetten.
Best gek zeg, ben ik eerder dan jou bevallen terwijl jij weken terug al bijna je kindje vast kon houden.
Hier duurde het nog 1,5 week tussen het verliezen van de slijmprop en de geboorte.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast di 7 feb 2012 - 21:57

Haha, ja schande hé, ik zonder internet :P Het modem was zomaar uit het niets kapot. We krijgen nu een nieuwe toegestuurd, maar dat duurt dan weer vijf werkdagen.
Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte!

@Sarahkey, raar is dat he. Ik had het er gisteren nog over met mijn man, dat het zo'n vreemde gedachte is dat als er toen geen weeënremmers waren geweest en alles zich had doorgezet, we nu gewoon al zo'n 9 weken ouders zouden zijn geweest.

Gast
Gast

Bericht  Clapperdie wo 8 feb 2012 - 0:06

Ohh jij Tiramisu! En wij maar denken dat het begonnen was haha. Ik hoop dat het snel doorzet meid! Kan me voorstellen dat het nu wel heel lang duurt. Sterkte met de allerlaatste loodjes!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Happy wo 8 feb 2012 - 0:50

Je houd het spannend Tiramisu! Very Happy Wink .

Ik heb net even de vk gebeld, voel het kindje sinds gisteren minder en anders. Minder krachtig, beetje borrelend. Maar met de angelsound wel het hartje duidelijk te horen. Maar wist niet of het normaal was dus voor zekerheid maar even tijdens het telefonisch spreekuur gebeld. Voel me dan zon zeikerd. Kindje is namelijk super actief, mijn buik bobbelt en golft normaal meteen als ik zit en het is nu behoorlijk rustig. Maar ze wist via de telefoon te vertellen dat het waarschijnlijk meer richting mijn rug ligt. Moet wel zeggen dat alle keren dat ik gebeld heb ze alleen advies oid geven en je nooit langs laten komen. Neutral Maargoed, hun zijn de pro´s niet ik, dus dan zet ik het nu maar weer van me af..

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Clapperdie wo 8 feb 2012 - 1:18

Happy: vervelend dat je de kleine wat minder voelt. Maar als je buik lekker aan het "borrelen" is dan is de kleine nog wel in beweging, en als je ook nog het hartje hebt gehoord met de angelsound zou ik proberen verder niet druk te maken joh!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Shy wo 8 feb 2012 - 21:24

Nog 1 dag dan ga ik trouwen! Willen jullie morgen aan mij denken? nerd
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Clapperdie wo 8 feb 2012 - 22:19

Shygirl85 schreef:Nog 1 dag dan ga ik trouwen! Willen jullie morgen aan mij denken? Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 14 827601

cheers Maar natuurlijk! Een hele fijne mooie dag morgen! Zenuwachtig? Hoe ziet jullie planning er uit voor morgen?
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Bericht  CCC wo 8 feb 2012 - 23:04

Laatste dagen weinig gepost hier, maar moest even wat dingen op een rijtje zetten en verder redelijk druk... Reageer van de week weer wat uitgebreider...

Shygirl:ik wens jullie morgen een hele fijn dag toe! Wel foto's plaatsen he! Ben zooo ontzettend nieuwsgierig hoe je er uiteindelijk uitzag! Heel veel plezier en vooral heeeeeeel veel genieten! I love you

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast wo 8 feb 2012 - 23:10

Shy, alvast een hele mooie, leuke,fijne dag gewenst voor morgen!!
Heel veel plezier en geniet er van!!

Gast
Gast

Bericht  Shy wo 8 feb 2012 - 23:55

Clapperdie schreef:
Shygirl85 schreef:Nog 1 dag dan ga ik trouwen! Willen jullie morgen aan mij denken? Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 14 827601

cheers Maar natuurlijk! Een hele fijne mooie dag morgen! Zenuwachtig? Hoe ziet jullie planning er uit voor morgen?
Dank je!

Ja 8.00 kapper. 9.30 visagist
11.00 trouwen, daarna high tea met de familie's
Om 15.00 receptie tot 18.00 en tussen de high tea en receptie moeten we ook nog foto's maken haha.

Heel veel zin in nog geen zenuwen maar hoe verder ik vooruit kijk komen die wel snel.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Papillio wo 8 feb 2012 - 23:59

Een hele fijne dag morgen, Shy!
En ga ervan genieten, want voor je het weet is het voorbij!
Papillio
Papillio
Prater
Prater

Aantal berichten : 543
Punten : 595
Registratiedatum : 16-01-11

Bericht  Monnie do 9 feb 2012 - 0:14

Hele fijne dag morgen shy, geniet van alles!

Monnie
Prater
Prater

Bericht  Shy do 9 feb 2012 - 0:14

Papillio schreef:Een hele fijne dag morgen, Shy!
En ga ervan genieten, want voor je het weet is het voorbij!
Dank je wel!
Ja ga ik doen Very Happy
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  miss piggy do 9 feb 2012 - 4:03

even een kort berichtje van mij

shy een hele fijne dag toegewenst morgen laat alles op je afkomen en vooral genieten! want het is zo weer voorbij helaas.

veel geluk:D
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Shy do 9 feb 2012 - 4:35

miss piggy schreef:even een kort berichtje van mij

shy een hele fijne dag toegewenst morgen laat alles op je afkomen en vooral genieten! want het is zo weer voorbij helaas.

veel geluk:D
Dank je wel! Very Happy
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Bericht  Earane do 9 feb 2012 - 7:06

Ook een kort berichtje van mij, ben zo moe!

@ Tiramisu: Was ook benieuwd hoe het bij jou gaat en de kleine zit dus nog lekker binnen! Wie had dat gedacht. Nog even en je bent echt mama, succes met de bevalling alvast!!

@ Shygirl: Heel veel plezier morgen!!

@ All: Vandaag mijn laatste stagedag gehad! Vond het wel een rare dag, maar voelt wel goed dat ik nu lekker rustig aan kan doen. Al komt het allemaal wel erg dichtbij zo!

Wilde trouwens eerst thuis bevallen, maar denk dat ik toch liever in het ziekenhuis ga bevallen. Voelt toch wat veiliger dat daar alles bij de hand is.

Reageer volgende keer weer op iedereen, heb er nu echt geen puf voor. De laatste dagen lig ik 9 uur al in bed en dat is voor mijn doen echt vroeg, haha.

Fijne avond!
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  Monnie do 9 feb 2012 - 9:26

@earane: nu lekker genieten van je verlof! Het scheelt dat je tot op het laatst nog kunt besluiten of je naar het zh wil.

@all: ben benieuwd of er bij tiramisu al wat op gang is.
Ik heb zelf niet zo'n beste dag gehad, erg veel buikkrampen, begon vanmorgen al. Toch maar gaan werken vanmiddag, maar dat was niet zo'n goed idee. Ben thuisgekomen met buik- en rugpijn. Ik denk dat ik toch met de adl-zorg maar helemaal moet stoppen, dit voelt ook niet fijn zo! Sta het weekend ook nog ingepland, hopelijk kan ik dat nog wel werken, maar anders meld ik me toch maar ziek.
En hoe gaat het met jullie Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 14 561177

Monnie
Prater
Prater

Bericht  Lejow do 9 feb 2012 - 9:28

Doe je rustig aan Monnie?

Shy, heel veel plezier morgen!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: