Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+27
Roodkapje
Urban Naked
Jezzie
Jasmine
ekiaam87
Dora
Puggle
Cranberrie
Annie24
koNijntje
piene1983
Rouge
Jazzlyn
Ayla
_Lana_
Clapperdie
SarahKey
miss piggy
Earane
Monnie
Aimee
Happy
Tania
Papillio
Shy
CCC
Lejow
31 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Ccc wat zit je haar leuk!
Erane, hier lag mijn zoontje destijds ook met 30 weken al ingedaald maar hij kwam pas met 41w3d! Pfff hahaha
Hier alles goed, gisteren controle gehad bij de verlos, hb iets te laag, ben ook veel moe..
Kleintje lag nu weer met t hoofdje beneden!
Mijn zoontje is ziek nu.. T arme ventje heeft de vijfde ziekte, dus geen sneeuw pret voor ons.. Hopelijk morgen nog..
Verder zijn dan eindelijk de meubels voor zijn kamertje binnen! Jeeejj
Volgende week misschien aan de baby kamer beginnen!
Erane, hier lag mijn zoontje destijds ook met 30 weken al ingedaald maar hij kwam pas met 41w3d! Pfff hahaha
Hier alles goed, gisteren controle gehad bij de verlos, hb iets te laag, ben ook veel moe..
Kleintje lag nu weer met t hoofdje beneden!
Mijn zoontje is ziek nu.. T arme ventje heeft de vijfde ziekte, dus geen sneeuw pret voor ons.. Hopelijk morgen nog..
Verder zijn dan eindelijk de meubels voor zijn kamertje binnen! Jeeejj
Volgende week misschien aan de baby kamer beginnen!
Gast- Gast
Mijn haar Laurientje? Is mijn vriend
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
chococupcake schreef:Mijn haar Laurientje? Is mijn vriend
Hè ja dat bedoel ik ook! Hahaha sorry
Gast- Gast
Haha ik dacht al... Zo'n vrouwelijk figuur heeft ie toch niet?
CCC- Ratel
chococupcake schreef:Haha ik dacht al... Zo'n vrouwelijk figuur heeft ie toch niet?
Eh nee! Haha
Gast- Gast
Hoi meiden,
sorry, geen puf om op iedereen te reageren. Vannacht een slechte nacht gehad. Ons zoontje was echt niet lekker en is veel wakker geweest. Ik hoop op vannacht een betere nacht. Hij heeft zo'n ontzettende kriebelhoest, zo sneu.
Van de week schreef ik nog dat ik de baby zo weinig voelde, gelukkig de laatste dagen weer veel meer. Ze ligt volgens mij nu in stuit, voel haar steeds in mijn blaas schoppen Lekker irritant, haha.
Hier is helaas weinig sneeuw gevallen, had ook wel met mijn zoontje de sneeuw in gewild, maar helaas.
sorry, geen puf om op iedereen te reageren. Vannacht een slechte nacht gehad. Ons zoontje was echt niet lekker en is veel wakker geweest. Ik hoop op vannacht een betere nacht. Hij heeft zo'n ontzettende kriebelhoest, zo sneu.
Van de week schreef ik nog dat ik de baby zo weinig voelde, gelukkig de laatste dagen weer veel meer. Ze ligt volgens mij nu in stuit, voel haar steeds in mijn blaas schoppen Lekker irritant, haha.
Hier is helaas weinig sneeuw gevallen, had ook wel met mijn zoontje de sneeuw in gewild, maar helaas.
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
Lieve meiden, willen jullie mij wat beloven?
Neem elke dag een bewust moment om stil te staan bij je zwangerschap. Sta elke dag even bewust stil van de kleine in je buik. Maak buikfoto's en betrek je partner ook bij alles.
Je zag t bij mij, het kan zo ineens voorbij zijn. En ik heb t erg moeilijk met hoe het gelopen is. Eerst 25 wkn ziek, zwak en misselijk, en toen met 29 ,5 al ineens bevallen, zonder bewust afscheid genomen te kunnen hebben.
Beloofd?
Neem elke dag een bewust moment om stil te staan bij je zwangerschap. Sta elke dag even bewust stil van de kleine in je buik. Maak buikfoto's en betrek je partner ook bij alles.
Je zag t bij mij, het kan zo ineens voorbij zijn. En ik heb t erg moeilijk met hoe het gelopen is. Eerst 25 wkn ziek, zwak en misselijk, en toen met 29 ,5 al ineens bevallen, zonder bewust afscheid genomen te kunnen hebben.
Beloofd?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ahh lieve Lejow, vind het zo rot voor je!
Heel veel stekte de komende weken!
Heel veel stekte de komende weken!
Gast- Gast
@ Lejow: Wat een lief berichtje van jou. Het moet ook erg moeilijk voor je zijn dat het zo gelopen is. Eerst die moeilijke zwangerschap en dan de veel te vroege bevalling. Mijn belofte heb je in ieder geval. Ik zou er ook wat meer bij stil moeten staan. Ik vind je erg sterk! De kleine meid boft maar met jullie. Hou je taai hè.
@ Snoepy: We zullen zien of ons voorgevoel qua datum klopt! Ik loop stage op een SBO school, waar voornamelijk kinderen zitten met leer- en gedragsproblemen. Ik ben dan voornamelijk bezig met het begeleiden van kinderen en leerkrachten, observeren etc. Erg leuk en interessant! Inderdaad leuk, de
sneeuw!
@ Arden: Wat fijn dat je al zo ver bent met je scriptie! Hopelijk hoef je niet al te veel aan te passen. Dat moet een moeilijke tijd zijn geweest, de periode na de geboorte van je dochter. Hopelijk krijg je een kraamhulp die er ervaring mee heeft. Veel plezier bij de echo vandaag!
@ Ccc: Jullie zijn druk bezig in het kamertje! Het behang ziet er in ieder geval erg leuk uit!
@ Laurientje: Vervelend dat je zoontje ziek is, beterschap! Fijn dat de meubels binnen zijn!
@ Monnie: Wat balen dat je weer een slechte nacht hebt gehad. Hopelijk voelt je zoontje zich snel wat beter.
@ Snoepy: We zullen zien of ons voorgevoel qua datum klopt! Ik loop stage op een SBO school, waar voornamelijk kinderen zitten met leer- en gedragsproblemen. Ik ben dan voornamelijk bezig met het begeleiden van kinderen en leerkrachten, observeren etc. Erg leuk en interessant! Inderdaad leuk, de
sneeuw!
@ Arden: Wat fijn dat je al zo ver bent met je scriptie! Hopelijk hoef je niet al te veel aan te passen. Dat moet een moeilijke tijd zijn geweest, de periode na de geboorte van je dochter. Hopelijk krijg je een kraamhulp die er ervaring mee heeft. Veel plezier bij de echo vandaag!
@ Ccc: Jullie zijn druk bezig in het kamertje! Het behang ziet er in ieder geval erg leuk uit!
@ Laurientje: Vervelend dat je zoontje ziek is, beterschap! Fijn dat de meubels binnen zijn!
@ Monnie: Wat balen dat je weer een slechte nacht hebt gehad. Hopelijk voelt je zoontje zich snel wat beter.
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
@ clapperdie we zijn nog niet op pad geweest voor lakentjes ik heb al wel lime groene dekentjes gezien, mocht ik ze kunnen vinden laat ik het je weten, geniet van je verlof!
@ccc fijn dat de auto gemaakt kon worden kan je toch weer even vooruit! de meubeltjes hebben we van mijn broer overgenomen en zelf geschilderd. superleuk behang succes met klussen!
@ earana lekker bijna verlof succes met je stage en dan lekker genieten! ik heb het gevoel dat hij/zij 7 mei komt en ik denk dat we een jongen krijgen en mijn man is overtuigd van een meisje haha
@ arden fijn dat verder alles goed was, ben je weer een beetje bijgekomen ondertussen?
@ snoepy veel sneeuwplezier!
@ laurientje veel beterschap voor jullie zoontje
@ monnie gelukkig dat je de beeb weer wat meer gevoeld hebt.
@ lejow wat een superlief berichtje van je jullie verhaal heeft me zeker aan het denken gezet dat we nu ook bepaalde dingen moeten gaan regelen zoals een naam en andere belangrijke dingen.
ben er ook veel bewuster mee bezig en genieten doen we zeker! jullie hebben het niet makkelijk, maar gelukkig is ze sterk en ze komt er wel! geniet van jullie kleine meisje en heel veel sterkte de komende tijd.
@ccc fijn dat de auto gemaakt kon worden kan je toch weer even vooruit! de meubeltjes hebben we van mijn broer overgenomen en zelf geschilderd. superleuk behang succes met klussen!
@ earana lekker bijna verlof succes met je stage en dan lekker genieten! ik heb het gevoel dat hij/zij 7 mei komt en ik denk dat we een jongen krijgen en mijn man is overtuigd van een meisje haha
@ arden fijn dat verder alles goed was, ben je weer een beetje bijgekomen ondertussen?
@ snoepy veel sneeuwplezier!
@ laurientje veel beterschap voor jullie zoontje
@ monnie gelukkig dat je de beeb weer wat meer gevoeld hebt.
@ lejow wat een superlief berichtje van je jullie verhaal heeft me zeker aan het denken gezet dat we nu ook bepaalde dingen moeten gaan regelen zoals een naam en andere belangrijke dingen.
ben er ook veel bewuster mee bezig en genieten doen we zeker! jullie hebben het niet makkelijk, maar gelukkig is ze sterk en ze komt er wel! geniet van jullie kleine meisje en heel veel sterkte de komende tijd.
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10
Jup, iedereen blerde bij ons 'zooo is dat niet een beetje vroeg om alles te regelen??' 'Daar heb je je verlof toch voor'.. Nou je ziet het..
Lejow- Lady Post-a-lot
Beloofd!Lejow schreef:Lieve meiden, willen jullie mij wat beloven?
Beloofd?
Sterkte meid
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Lejow schreef:Lieve meiden, willen jullie mij wat beloven?
Beloofd?
Wat ben je toch sterk! B.enthe boft maar met zulke ouders! Je hebt geen makkelijke zwangerschap gehad, en ook geen makkelijke start als mama... maar elke stap is weer een stapje dichterbij dat B.enthe met jullie mee naar huis mag. Duim voor jullie dat dit snel mag gebeuren! En ja, je hebt gelijk... ik zou ook wat meer stil kunnen staan bij de zwangerschap. In het begin vond ik het allemaal maar niets omdat ik ziek, zwak en misselijk was en nu merk ik dat het soms er ook bij inschiet. Vanaf nu ga ik ook bewuster worden van de zwangerschap en meer genieten, dus mijn belofte heb je hierbij ook!
En wbt dat mensen altijd maar een oordeel hebben met hoe snel je met sommige dingen bent, die hebben wij hier ook in onze omgeving. Maar jullie mogen trots zijn, jullie waren in elk geval goed voorbereid! En dat zorgt er nu voor dat jullie daar even niet naar om hoeven te kijken. Die tijd kun je nu lekker gebruiken, om van elke kleine minuut die je samen met je meisje doorbrengt te genieten en een mooie sterke band op te bouwen met B.enthe.
Wij denken hier veel aan jullie zoals je weet, doe rustig aan en geniet van vanmiddag. Lekker even samen met z'n drietjes zijn! Lekker knuffelen met je kleine meisje! En als je ergens hulp bij nodig hebt, of gewoon even wilt kletsen, huilen of wat dan ook... dan weet je me te vinden!
CCC- Ratel
Dank je wel meis!
En inderdaad, ik kon de mensen die zeiden dat ik moest genieten van mn zwangerschap echt wel schieten. Zeker als ik me zo ziek, zwak, moe en misselijk voelde. En je hoeft echt niet elke dag te denken, oh wat een feestje! Maar even stil staan bij het feit wat er in je buik groeit, en dat het daar voorlopig nog maar lekker veilig blijft zitten!!
En inderdaad, ik kon de mensen die zeiden dat ik moest genieten van mn zwangerschap echt wel schieten. Zeker als ik me zo ziek, zwak, moe en misselijk voelde. En je hoeft echt niet elke dag te denken, oh wat een feestje! Maar even stil staan bij het feit wat er in je buik groeit, en dat het daar voorlopig nog maar lekker veilig blijft zitten!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Wat een leuk behangetje CCC! Ben benieuwd naar hoe het eruit ziet als het kamertje klaar is Mooie ruime kamer ook!
Ik zal vandaag of morgen eens fotos maken van de babykamer.
Jeetje Lejow, Heb het echt zo te doen met jullie.. Was je eindelijk wat fitter kon je er maar zo kort van genieten. Ik hoop dat het goed met jullie gaat en zo te lezen is B.enthe een toppertje, zo als ze aan het vechten is.
Je hebt helemaal gelijk wat betreft het genieten, het kan zo maar voorbij zijn. Je woorden zijn helemaal waar! Dikke knuffel en denk om jezelf meid!
Ik zal vandaag of morgen eens fotos maken van de babykamer.
Jeetje Lejow, Heb het echt zo te doen met jullie.. Was je eindelijk wat fitter kon je er maar zo kort van genieten. Ik hoop dat het goed met jullie gaat en zo te lezen is B.enthe een toppertje, zo als ze aan het vechten is.
Je hebt helemaal gelijk wat betreft het genieten, het kan zo maar voorbij zijn. Je woorden zijn helemaal waar! Dikke knuffel en denk om jezelf meid!
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Ben benieuwd naar jullie kamer Happy!
Wij hebben vandaag het behang afgemaakt, we hebben het nog niet op de wand bevestigd, omdat ik nog even met de meubels wil schuiven voordat we alles al een vaste plek geven. Alles is nu opgeruimd boven, en ga zo nog even alles schoonmaken. De platen heb ik dus nu op de grond liggen en die doen we van het weekend denk ik even. Kan nu echt niet meer wachten totdat de kamer er is. De antracietgrijze gordijnen staan er goed bij. Dus daar ben ik erg blij mee!
Verder eigenlijk weinig nieuws hier... Nu lekker genieten van de zondag voordat we alweer aan het werk moeten. Lang weekend is zo omgevlogen!
Wij hebben vandaag het behang afgemaakt, we hebben het nog niet op de wand bevestigd, omdat ik nog even met de meubels wil schuiven voordat we alles al een vaste plek geven. Alles is nu opgeruimd boven, en ga zo nog even alles schoonmaken. De platen heb ik dus nu op de grond liggen en die doen we van het weekend denk ik even. Kan nu echt niet meer wachten totdat de kamer er is. De antracietgrijze gordijnen staan er goed bij. Dus daar ben ik erg blij mee!
Verder eigenlijk weinig nieuws hier... Nu lekker genieten van de zondag voordat we alweer aan het werk moeten. Lang weekend is zo omgevlogen!
CCC- Ratel
Ik ben benieuwd hoe het met Tiramisu gaat!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Clapperdie schreef:Ik ben benieuwd hoe het met Tiramisu gaat!
Ik ook!
Shy- Kletskop
Shygirl85 schreef:Clapperdie schreef:Ik ben benieuwd hoe het met Tiramisu gaat!
Ik ook!
+1! Misschien is ze al stiekem bevallen!
CCC- Ratel
@lejow: vanaf hier ook nog maals veel sterkte de komende tijd
@ccc: mooi dat jullie zo zijn opgeschoten met het kamertje, ben benieuwd naar het eindresultaat!
Ik ben ook benieuwd naar tiramisu!
@all: ons zoontje is weer iets beter te pas, afgelopen nacht heeft hij gelukkig weer doorgeslapen. Morgen ben ik nog lekker een dagje vrij, 's morgens komt er nog een vriendin langs, altijd gezellig.
Zal mijn buikfoto hier ook nog even plaatsen:
*weg*
@ccc: mooi dat jullie zo zijn opgeschoten met het kamertje, ben benieuwd naar het eindresultaat!
Ik ben ook benieuwd naar tiramisu!
@all: ons zoontje is weer iets beter te pas, afgelopen nacht heeft hij gelukkig weer doorgeslapen. Morgen ben ik nog lekker een dagje vrij, 's morgens komt er nog een vriendin langs, altijd gezellig.
Zal mijn buikfoto hier ook nog even plaatsen:
*weg*
Laatst aangepast door Monnie op ma 6 feb 2012 - 2:50; in totaal 1 keer bewerkt
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Dank je wel, Happy!
CCC, ik ben zo benieuwd naar hoe het wordt!
Monnie, mooi buikje!
CCC, ik ben zo benieuwd naar hoe het wordt!
Monnie, mooi buikje!
Lejow- Lady Post-a-lot
Wat leuk dat jullie allemaal zo nieuwsgierig zijn hoe het eindresultaat word! Heb vanmiddag even een deel schoongemaakt, maar ga morgen even rustig verder... Genoeg gedaan voor dit weekend vond ik zo!
Monnie: mooie buik!
Monnie: mooie buik!
CCC- Ratel
Ja daar zat ik ook aan te denkenchococupcake schreef:Shygirl85 schreef:Clapperdie schreef:Ik ben benieuwd hoe het met Tiramisu gaat!
Ik ook!
+1! Misschien is ze al stiekem bevallen!
Shy- Kletskop
Mooie buik monnie!
Ik ben ook benieuwd hoe het nu met Tiramisu is!
@ All, het weekend zit er al weer op, gaat altijd veel te snel vind ik. We zijn nog lekker naar buiten geweest, maar zoonlief vond de sneeuw voornamelijk te koud haha.. Hij is een paar keer met papa van de heuvel afgegaan maar verder vond hij er niet zoveel aan.
Vandaag doen we het lekker rustig aan, hebben gister schoongemaakt en de was gedaan dus we hoeven lekker niks meer
Fijne dag!
Ik ben ook benieuwd hoe het nu met Tiramisu is!
@ All, het weekend zit er al weer op, gaat altijd veel te snel vind ik. We zijn nog lekker naar buiten geweest, maar zoonlief vond de sneeuw voornamelijk te koud haha.. Hij is een paar keer met papa van de heuvel afgegaan maar verder vond hij er niet zoveel aan.
Vandaag doen we het lekker rustig aan, hebben gister schoongemaakt en de was gedaan dus we hoeven lekker niks meer
Fijne dag!
Gast- Gast
Nog geen nieuws van Tiramisu... Ben benieuwd zeg hoe het gaat met haar!
Snoepy: het weekend gaat inderdaad veel te snel! Hier ook, wij zijn beide met tegenzin gaan slapen gisteravond. Merkten opeens hoe weinig tijd we samen hebben, en nu die drie dagen zijn zo omgevlogen. Is even niet anders, we hebben het weekend van 25 & 26 februari weer samen vrij, dus kunnen we daar naar uit kijken.
Hihi wat grappig dat je zoontje het niets vond die sneeuw! Ik vind het ook drie x niks... veel te koud en het word al glad overal... Bah!
Zo maar eens naar het werk rijden, heb nog niet gereden in de sneeuw, maar doe het gewoon rustig aan.. desnoods ga ik via een omweg binnendoor.... Vanavond komen mijn ouders even kijken hoe de babykamer is geworden!
Snoepy: het weekend gaat inderdaad veel te snel! Hier ook, wij zijn beide met tegenzin gaan slapen gisteravond. Merkten opeens hoe weinig tijd we samen hebben, en nu die drie dagen zijn zo omgevlogen. Is even niet anders, we hebben het weekend van 25 & 26 februari weer samen vrij, dus kunnen we daar naar uit kijken.
Hihi wat grappig dat je zoontje het niets vond die sneeuw! Ik vind het ook drie x niks... veel te koud en het word al glad overal... Bah!
Zo maar eens naar het werk rijden, heb nog niet gereden in de sneeuw, maar doe het gewoon rustig aan.. desnoods ga ik via een omweg binnendoor.... Vanavond komen mijn ouders even kijken hoe de babykamer is geworden!
CCC- Ratel
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken