Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

+27
Roodkapje
Urban Naked
Jezzie
Jasmine
ekiaam87
Dora
Puggle
Cranberrie
Annie24
koNijntje
piene1983
Rouge
Jazzlyn
Ayla
_Lana_
Clapperdie
SarahKey
miss piggy
Earane
Monnie
Aimee
Happy
Tania
Papillio
Shy
CCC
Lejow
31 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 24 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 21:48

Snoepy87 schreef:Wij komen er ook niet uit, die jongensnaam, vind het zo lastig!
Hahah ach mooi optijd toch om nu met t kamertje te beginnen :P

Het scheelt dat ik wel al alles heb.. Het moet alleen nog maar op de goede plaats..:P Weten jullie of jullie een zoon of dochter krijgen?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 24 Empty Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken

Bericht  Gast za 25 feb 2012 - 21:50

Nee dat weten we niet, meisjesnaam hebben we al, jongensnaam zijn er 2 waar we over twijfelen, ik vind de 1 mooier en vriend de ander.. haha..

Gast
Gast

Bericht  miss piggy za 25 feb 2012 - 22:07

@ monnie we zijn de belangrijskste spullen nog wezen halen, wij weten het geslacht niet het is toch behoorlijk moeilijk om dan leuke kleertjes te kopen, maar we hebben wel wat gevonden en als we hij/zij geboren is hebben we zo nog wat bij gehaald.

en gordijnstof gevonden, volgende week even terug we hadden het raam niet goed opgemeten, neem mijn moeder wel mee die heeft er verstand van haha

fijn dat je goed geslaagd bent op de beurs en veel plezier als je gaat zwemmen en anders lekker rustig aan.

@ earana voor jou begint het echt spannend te worden, fijn dat je alles in orde hebt en dat ze kan komen idd lekker genieten nog voor zover dat kan. ik zie niet op tegen de bevalling gewoon op je af laten komen iedereen ervaart het anders en als ik vriendinnen moet geloven weet je echt wel wanneer het is begonnen. succes met de laatste loodjes!

@ yvonne fijn dat het weer beter gaat succes met de babykamer, ach als je even bezig bent is het zo klaar niet teveel stressen hoor.

jongensnaam hebben we ook nog niet en meisjesnaam hebben we 2 hier zijn ook nog geen knopen doorgehakt.

@ all eigenlijk niks nieuws vandaag nog wat opruimen en wassen strijken en een proefdruk van het geboortekaartje bestellen ben benieuwd:D

fijne zondag!
miss piggy
miss piggy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Lejow za 25 feb 2012 - 22:10

Nou, ik wist echt niet dat het begonnen was hoor bij mij haha
Het is dat die arts, die eerst zijn hand bij me naar binnen gestoken had, zei dat ik 4 cm ontsluiting had en die buikpijn die ik voelde weeen waren..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Shy zo 26 feb 2012 - 0:44

Snoepy87 schreef:Nee dat weten we niet, meisjesnaam hebben we al, jongensnaam zijn er 2 waar we over twijfelen, ik vind de 1 mooier en vriend de ander.. haha..

Dat zelfde probleem hadden wij dus ook, tot ik een andere naam tegen kwam daar een aantal weken overnagedacht (over na laten denken ook voor man) en dat is uiteindelijk onze keus geworden.

Kan je mij ook uitleggen waarom thuis bevallen zo fijn is? Ik zit alleen maar te denken en denken in het ziekenhuis is alles bij de hand mocht het de verkeerde kant opgaan. En thuis lijkt mij toch zoveel relaxter omdat je gewoon lekker in je eigen huis zit alles vertrouwd enz
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Monnie zo 26 feb 2012 - 2:09

@earane: toch thuisbevallen dus. Ik hoop dat het me dit keer ook lukt. Maar als het toch tegenvalt, kun je altijd nog besluiten om naar het zh te gaan. Maar dan is die 37w grens wel heel fijn om gehaald te hebben! En je zal het al wel honderduizend keer gehoord hebben, maar als je weeën eennmaal begonnen zijn, herken je ze wel Wink

@snoepy: bleh jij ook al verkouden. Ik ben het nu al zo'n 3 weken, kom er niet vanaf.

@yvonne: kan me toch wel voorstellen dat je wat stress hebt... Maar als jullie het even goed aanpakken is het ook zo klaar toch. Alleen die naam is wel lastig, wij hebben ook nog steeds geen jongensnaam achter de hand.

@lejow: maar bij jou was het natuurlijk ook nog niet de verwachting dat je zou gaan bevallen, dus dan denk je daar ook niet zo snel aan. Als je die buikkrampen na week 37 had gehad, had je het vast wel geweten Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 24 561177

@shy: lastig om te kiezen waar te bevallen hè. Ik wil dit keer heel graag thuisbevallen, vorige keer niet gelukt helaas. Lijkt mij gewoon fijn om in je eigen vertrouwde omgeving te kunnen bevallen. Naderhand ook fijn in je eigen bed, eigen spullen, enz. Als het toch tegenvalt kun je altijd nog kiezen om naar het zh te gaan. En ja, er kunnen zich complicaties voor doen tijdens de bevalling waardoor je hals over kop toch naar het zh moet, maar daar ga ik maar eerst niet van uit, haha.

@all: wij zijn vanmorgen nog lekker even wezen zwemmen. Mijn zoontje heeft vannacht voor het eerst in zijn nieuwe, grote bed geslapen en dat ging hartstikke goed! Helemaal trots op hem dus. Ik zal binnenkort nog even foto's plaatsen van zijn nieuwe kamer. Dan kunnen we nu dus met de babykamer van start gaan. Vanmiddag gaan we nog naar mijn schoonouders, voor de trouwdag. Morgen weer werken, nog 5 weken nu. Begin nu wel af te tellen hoor, het is zo druk en hectisch op het moment bij ons, kan er niet zo goed tegen nu...

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 3:08

@ Miss piggy, zo, alles weer schoon? smile

@ Lejow, ja maar jou situatie is natuurlijk niet te vergelijken, jij dacht nog helemaal niet na over bevallen.

@ Monnie, Fijn dat het zo goed ging, hopelijk blijft hij zo goed slapen in het grote bed!
Ja erg vervelen dat verkouden zijn bah..

@ Shy, ik vond het erg prettig om gewoon mijn eigen spullen om me heen te hebben, niet naar het ziekenhuis hoefde tijdens de bevalling, ik heb heerlijk onder de douche kunnen zitten ( terwijl dat in het ziekenhuis niet altijd kan vanwege de draadjes waar je aan kan zitten) Je eigen bed, wat het toch wel een beetje speciaal maakt als je kindje daar in geboren is. Geen verschillende/onbekende mensen om me heen. Nou ja ik zie alleen maar voordelen behalve dan dat als er iets mocht zijn dat je dan idd een stuk moet rijden voor je in het ziekenhuis bent.

Tja een andere naam word het al helemaal niet denk ik, want kan echt verder helemaal niks vinden.

Gast
Gast

Bericht  Earane zo 26 feb 2012 - 4:41

@ Shygirl: Ik heb lang getwijfeld of ik thuis of in het ziekenhuis wilde bevallen. Het ziekenhuis leek mij veiliger en daarom ook fijner omdat alles bij de hand is als er iets gebeurt. Daarbij hebben wij geen auto en dan zouden wij bij een aantal cm ontsluiting gewoon met taxi naar het ziekenhuis kunnen gaan. De verloskundige heeft echter aangegeven dat als er iets gebeurt, het in het ziekenhuis ook wachten is op de gynaecoloog etc. omdat zij ook opgepiept moeten worden. Dus als ik thuis onverhoopt toch nog naar het ziekenhuis moet, wordt er een ambulance gebeld en word ik eigenlijk net zo snel geholpen als wanneer ik al in het ziekenhuis was. We wonen ook dichtbij het ziekenhuis, dat scheelt weer. Verder lijkt het mij ook gewoon fijn om in een vertrouwde omgeving te bevallen. Het begin van de bevalling zal sowieso thuis beginnen, aangezien (in ons geval dan) we pas bij ongeveer 7 cm ontsluiting naar het ziekenhuis kunnen gaan als ik zou kiezen voor een ziekenhuisbevalling. Dan kan ik die laatste centimeters net zo goed ook thuis doen Wink. Hopelijk gaat het lukken! Het schijnt dat 50% van de thuisbevallingen toch eindigen in het ziekenhuis. Je kan trouwens altijd nog kiezen om naar het ziekenhuis te gaan.

@ Snoepy: Ja, ik vertrouw er maar op dat ik het weet wanneer het begonnen is! Oh, jij zit nu in de fase die ik nu gelukkig voorbij ben. Het is ook best irritant om gewoon geen rust te hebben en steeds te denken aan alles wat af moet. Hopelijk ben jij die fase ook snel voorbij! Vervelend dat je zo verkouden bent, beterschap!

@ Yvonne: Het gaat inderdaad snel! Fijn dat het wat beter met je gaat en de pijn grotendeels weg is. Ik kan me je stress om de babykamer goed voorstellen! Maar gelukkig heb je nog een aantal weken. Succes met het vinden van de naam!

@ Miss piggy: Leuk, de proefdruk van het kaartje! Hopelijk bevalt het!

@ Monnie: Wat goed van je zoontje! Ben benieuwd naar de foto's.
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  CCC zo 26 feb 2012 - 5:09

Earane: spannend hoor! Ik hoop dat het gewoon goed gaat en dat je lekker thuis kunt bevallen. Ik wil het sowieso eerst thuis proberen, en als het echt moet ga ik naar het ziekenhuis... Ik kan er dan toch niet meer omheen. Heb trouwens besloten de waterbevalling te laten voor wat het is, ik vind het een te groot risico dat ik misschien niet in bad kan bevallen en me daarop heb ingesteld. Op zo'n moment moet je flexibel zijn, en de VK vertelde me ook dat ik lekker in ons eigen bad tijdens de ontsluitingsweeen mag gaan liggen. Ik denk dat ik daar dus voor ga.

En idd er word toch wel wat druk op me gelegd binnen het team, maar heb ook besloten dat het niet mijn probleem is. Ik heb er gewoon recht op, en daar hoef ik me niet schuldig over te voelen. Deze week werk ik alleen de dinsdag en donderdag, rest van de week dus vrij. smile Wat fijn dat je je weer wat fitter voelt! En wbt de bevalling, ik zie er niet echt tegenop... leuk vind ik het niet... maar het hoort erbij, als we het konden overslaan had ik dat zo gedaan haha! Weeen moeten te herkennen zijn, maar vrees dat ik nog weleens te laat zou kunnen bellen naar de VK omdat ik denk dat het harde buiken zijn ofzo :P We moeten ons dus maar goed laten voorlichten en informeren hoe we het precies aan moeten pakken.

Yvonne: succes met het kamertje, wel rustig aandoen he!

Monnie: ik heb opzich wel wat dingen gekocht op de 9maanden beurs. Ik heb een leuke mobile voor in het ledikantje gekocht, vond 'm zo schattig (had er al 1 van een vriendin gekregen voor de box, maar ach he :P ) een inbakerdoek, spuugdoekjes/ hydrofieldoeken voor in de wieg met een printje, een kersenpitkussen tegen darmkrampjes en een buikband van Anita voor mijn rug/ buik als ik werk... Dus opzich goed geslaagd! smile Wbt ziektenkostenverzekering ga ik inderdaad even checken, maakt me niet zoveel uit als ik moet betalen, maar wil even weten hoe het zit gewoon. Nog gezwommen dit weekend?

Shy: het went vast vanzelf! smile Lijkt me wel leuk om opeens je vriend je man te kunnen noemen, al doe ik dat steeds vaker hier haha! Stille hint voor hem Wink

Puggle: hoe gaat het met jou?

Snoepy: balen dat je ook flink verkouden bent geworden, je kunt daar echt niet lekker van zijn. Lekker rustig aandoen dus! Wbt dat hoesten dat herken ik wel, ik hoest me altijd suf met zo'n verkoudheid, en heb dan op de gekste plekken spierpijn. Yogadocent gaf trouwens aan bij niezen en hoesten je buik goed te moeetn vasthouden omdat je buikspieren verplaatst zijn en er van alles gebeurd op dat moment in je lichaam. Probeer dat dan ook netjes te doen sinds deze week haha! Maar of het helpt? Ik moest onder de uitleg zo nodig plassen, dus heb een klein deel gemist, best jammer... Ben wel benieuwd wat er allemaal kan gebeuren...

Jongensnamen: vinden wij ook ontzettend lastig! We hebben 10 maart de 3D echo en doe dna nog even navraag over het geslacht maar wil toch eigenlijk voor de zekerheid wel een jongensnaam achter de hand hebben, mocht het toch opeens zo zijn... wel lullig als dat gebeurd, ligt ie in een roze kamer :p

Miss piggy: leuk! Proefdruk bestellen! Moet ik vd week ook maar eens gaan doen! Waar gaan jullie bestellen? Heb je zelf een deel aangepast/ ontworpen?

Clapperdie: hoe voel je je nu? Het zal wel flinnk zwaar worden nu voor je denk ik...

Hier even een tegenvaller, de CV ketel deed van de week wat vaag, wat geluid dus mijn vriend 'm bijgevuld... Maar het is alleen maar erger geworden en nu hebben we zelfs amper warm water. Morgen dus een monteur bellen. Stom van mezelf ook, heb me nooit verdiept in CV ketels en onderhoud... Had ik miss. toch eens moeten doen. Maar goed, misschien laten we de cv maar meteen vervangen, even aankijken wat het nu precies is en dan even afwegen wat het beste is natuurlijk.

Vandaag even de keuken wat onder handen genomen, wat laden uitgezocht en veel weggegooid. Moet echt minder in huis halen, want sommige dingen zoijn gewoon over datum. Morgen doe ik weer een klein stukje verder, ben er voor nu klaar mee! smile

Gisteren dus even naar Amsterdam geweest, we hadden een pot van B.lond-A.msterdam laten maken voor onze overleden kat, daar hebben we nu het as in inzitten. Het is een mooi potje geworden, lekker vrolijk. We zijn er dus erg blij mee. Ondanks dat we haar heel erg missen natuurlijk. Daarna zijn we lekker even over de albert cuyp markt gegaan en hebben we lekker geluncht in een soort marrokaans restaurant. Was er weleens eerder geweest voor het avondeten maar nog niet voor de lunch, was erg lekker! Daarna lekker naar huis gereden en onder het mom van een plaspauze bij de Ikea toch nog even wat leuke dingetjes voor de babykamer geshopt. 'S avonds nog een verjaardag van de overburen, was erg gezellig maar toch weer wat later geworden dan k had bedacht. Ben niet zo goed in mate houden geloof ik Wink Maar uiteindelijk was het een relaxte dag. Vandaag dus lekker tot 13.00 uur in bed blijven liggen en daarna rustig aan wat gedaan. Ik ga nu even samen met mijn vriend de platen aan de muur bevestigen in de babykamer, klusje van niks waarschijnlijk, hoef ze er alleen tegenaan te houden. Als het klaar is zal ik even foto's maken (al is dit de babykamer die dus nog weg moet, maar dat maakt niets uit lijkt me).

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Puggle zo 26 feb 2012 - 5:24

Ccc, Wat leuk dat je naar me vraagt Very Happy met mij gaat het goed hoor. Vandaag even wat minder omdat ik geen oog dicht heb gedaan door keelpijn en verkoudheid Cry
Verder gaan we woensdag aan de kamer beginnen, tenminste mijn man gaat schilderen.

Wat een mooi idee zeg dat je die pot hebt laten maken! En een leuke dag gehad lees ik wel. Ben wel benieuwd naar foto's van de kamer hoor.

Met 34 weken heb ik verlof. Zouden jullie dan bijv nog naar centerparcs oid gaan? Of vinden jullie dat dat wat laat is in de zwangerschap? Ik denk vraag het even hier, om nou een heel topic te openen.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 5:33

Ik voel sinds een paar dagen heel duidelijk beweging...kan zelf onderscheiden welke van de twee beweegt I love you .

Gast
Gast

Bericht  Puggle zo 26 feb 2012 - 6:05

Charlie schreef:Ik voel sinds een paar dagen heel duidelijk beweging...kan zelf onderscheiden welke van de twee beweegt I love you .

Bijzonder gevoel hè smile
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow zo 26 feb 2012 - 6:34

Ohhh Charlie wat leuk!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 26 feb 2012 - 6:45

Puggle schreef:
Charlie schreef:Ik voel sinds een paar dagen heel duidelijk beweging...kan zelf onderscheiden welke van de twee beweegt I love you .

Bijzonder gevoel hè smile

Ja enorm! Mijn man kan het nog niet voelen als hij zijn hand op mijn buik legt, zo jammer!

Gast
Gast

Bericht  Lejow zo 26 feb 2012 - 6:54

Nee, dat duurt inderdaad nog best wel eventjes!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Puggle zo 26 feb 2012 - 6:57

Mijn man heeft het gisteravond voor het eerst gevoeld! Hij vond het erg bijzonder I love you ik voelde zelf de baby met 17 weken dus het is al lekker snel bij jou charlie. Komt misschien ook wel omdat er 2 bewegen smile
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Rouge zo 26 feb 2012 - 7:46

hallo ladies. Heb niet alles gelezen, ben kapot van de 9maandenbeurs. Elke dag naar Amsterdam en in totaal zo'n beetje 24 shows meegelopen en 3000 x verkleden. Ik heb overal pijn, maar het was het waard. Was erg gezellig met de andere meiden en heb best veel gekocht op de beurs (vaak met nog extra korting bovenop de korting, en we mochten zelfs de kleding die we hebben geshowd met 75% korting kopen) Verder nog een hele tas met allerlei spulletjes gekregen als bedankje,die ik zo maar eens ga bekijken. Zijn hier nog meiden naar de beurs geweest? Ik zou zelf niet zo snel gegaan zijn als ik niet mee hoefde te lopen.

@charly: grappig dat je kan voelen welke van de twee beweegt. Ben benieuwd wat voor geslachten je bij je draagt smile
Rouge
Rouge
Prater
Prater

Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10

Bericht  Happy zo 26 feb 2012 - 23:34

Hey meiden!

Heb even niet gereageerd onze computer is kapot. Ben nu even op visite bij mijn ouders dus maak gelijk even van de gelegenheid gebruik Wink.

@ Charlie, Wauw, het lijkt me zo bijzonder om 2 kindjes in mn buik te hebben, en dat je ze al los van elkaar kunt herkennen geniet er van!

@ Rouge, Kan me voorstellen dat je nu kapot bent! Dan heb je flinke dagen gemaakt daar, maar fijn dat je het naar je zin hebt gehad smile Ik ben ook geweest Vrijdag. Heb alleen geen shows gezien. Ik vond het op een gegeven moment té druk. Maar al met al een leuke dag gehad en nog wel wat leuke dingen kunnen kopen. smile

@ Puggle, Goed om te lezen dat het goed met je gaat smile Dan heeft jou man jullie kleintje al snel gevoeld zeg van de buitenkant, Kun je daar samen van genieten he? Echt fijn I love you .

@ Lejow, Hoe is het met jullie kleine meisje?

Thuis of ziekenhuis, Wij hebben kiezen toch voor het ziekenhuis. Thuis leek mij fijner omdat je dan in je eigen omgeving bent. Maar ik ben nu al 2 x in het weekend in het ziekenhuis geweest op de verloskamers en ben daar tot nu toe zo fijn behandeld dat dat al mijn zorgen heeft weggenomen.

Grappig om te lezen dat meer moeite hebben met een jongensnaam, wij zijn er nu sinds kort uit maar we werden het echt niet eens! Meisjesnamen vind ik zelf veel makkelijker.

Fijne dag allemaal!

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast ma 27 feb 2012 - 0:18

Wij vonden meisjesnaam weer veel moeilijker!

Gast
Gast

Bericht  Puggle ma 27 feb 2012 - 8:48

Fijn dat het zo goed voelde bij de verloskamers happy! Ja ons kleintje is superdruk en trapt al goed hard ook. Vanmiddag op de echo gezien hoe ze alle kanten opging Laughing

Ik vind meisjesnamen ook wel wat makkelijker. Al hadden we op zich wel snel een jongensnaam, maar vonden verder ook niet zo veel leuk.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Bericht  Urban Naked wo 29 feb 2012 - 9:23

Kan jullie partner de hartslag van de baby al horen met een w.c.rol of gewoon zonder? Hier lukt dat nog niet (34 weken), we proberen het wel af en toe.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Bericht  Lejow wo 29 feb 2012 - 9:40

Hier is het niet gelukt, rond de 29 weken kon mijn vriend nog niets horen, en daarna ben ik bevallen.
Het schijnt dat je het het beste kunt horen een flink stuk onder de navel.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 29 feb 2012 - 9:41

Urban Naked schreef:Kan jullie partner de hartslag van de baby al horen met een w.c.rol of gewoon zonder? Hier lukt dat nog niet (34 weken), we proberen het wel af en toe.

mijn man kon rond de 35 weken de hartslag soms horen als hij met zijn oor op mijn buik lag!

Gast
Gast

Bericht  Monnie wo 29 feb 2012 - 10:08

Hoi meiden!

Wat is het rustig hier, niemand iets te vertellen? Ik zelf eigenlijk ook weinig hoor, vanmiddag controle gehad bij de vk, was allemaal goed. Ijzer is ook geprikt, was ook goed. Ons meisje lag nu mooi met het hoofdje naar beneden, maar dat zegt nog niet zoveel nu.
Mijn man gaat morgen bezig met de babykamer, we hebben nu nog 1 wand oranje, deze wil ik weer wit of heel lichtroze hebben. Ik moet morgen werken, kan hij dan mooi mee aan de slag! Verder hebben we bijna alle spullen binnen voor de baby, dus dan kan ik daarna inrichten.
Mijn zoontje slaapt nog steeds heel goed in zijn nieuwe kamer, 100% meegevallen dus tot nu toe!

Zo, jullie zijn weer helemaal op de hoogte van mij, dan wil ik nu graag weten hoe het met met jullie gaat Zwangerschapstopic vanaf 12 weken - Pagina 24 561177

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416

Bericht  Shy wo 29 feb 2012 - 10:27

Het is inderdaad rustig hier!
Hier gaat het goed, was vorige week ziek maar ben nu weer beter. Ben alleen nog een beetje verkouden maar als dat alles is, is het niet erg!

Sinds gister hebben we het fotoboek binnen van onze dag en vandaag een paar grote foto's binnen gekregen, ook voor familie.
Morgen lekker vrij en dan even op pad voor mooie fotolijsten. Iemand nog tips waar je echt mooie lijsten kan vinden? Niet te duur aub nerd

Er is ook een website waar heel veel foto's opstaan, behoefte om die te zien? Www.fotolilian.nl angel
Ohja ik ben er best trots op, te merken? Embarassed
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: