Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
+27
Roodkapje
Urban Naked
Jezzie
Jasmine
ekiaam87
Dora
Puggle
Cranberrie
Annie24
koNijntje
piene1983
Rouge
Jazzlyn
Ayla
_Lana_
Clapperdie
SarahKey
miss piggy
Earane
Monnie
Aimee
Happy
Tania
Papillio
Shy
CCC
Lejow
31 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Zwangerschapstopic vanaf 12 weken
Zoo lange tijd afwezig. Maar druk gehad, vakantie geweest en ook veel buikpijn. Maar ik ga minder werken, dus kan ik hier wat meer tijd voor gaan vrijmaken.
Is het nu bij iedereen bekend wat ze gaan krijgen? Jongen/meisje?
Voor degene bij wie het de 2 de of 3de zwangerschap is.. Dit keer lijkt het veel sneller te gaan. Herkenbaar?
Zal uit mijn hoofd reageren.. Op mijn telefoon. Dus vergeef. Me de fouten haha.
@@laurientje: hoe is het met jou? Veel klachten dit keer toch. Wat vind s. Ervan dat hij grote broer gaat worden? En een meid wat leuk!
@ arden: hoe gaat het bij jou? Zwaar nu met 2 rondrennende kids?
@ lejow: beterschap!
Verder.. Ik vergeet :$
Voor degene bij wie het de 2 de of 3de zwangerschap is.. Dit keer lijkt het veel sneller te gaan. Herkenbaar?
@@laurientje: hoe is het met jou? Veel klachten dit keer toch. Wat vind s. Ervan dat hij grote broer gaat worden? En een meid wat leuk!
@ lejow: beterschap!
Verder.. Ik vergeet :$
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Jeetje wat een zieken hier, beterschap allemaal!
@earane: ik zal je topic zo ook eens lezen. Herkenbaar hoor, dat je je nu veel meer dingen aantrekt en over piekert. Ik heb dat nu ook veel erger. Hormonen hè, haha.
@jazzlyn: tot 20w ging het heel snel, nu mag het van mij wel weer wat sneller gaan met de zwangerschap. Weten jullie het geslacht eigenlijk?
@earane: ik zal je topic zo ook eens lezen. Herkenbaar hoor, dat je je nu veel meer dingen aantrekt en over piekert. Ik heb dat nu ook veel erger. Hormonen hè, haha.
@jazzlyn: tot 20w ging het heel snel, nu mag het van mij wel weer wat sneller gaan met de zwangerschap. Weten jullie het geslacht eigenlijk?
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb de hele zolder opgeruimd vandaag
Was echt een puinzooi en lopen was praktisch onmogelijk.
@ Jazzlyn, ik vind het niet echt sneller gaan eigenlijk. Hoe gaat het met L?
@ Laurientje, al veel verkocht? Ik wacht nog even tot de beeb geboren is en dan weet ik wat het is en kan ik dingen verkopen
Was echt een puinzooi en lopen was praktisch onmogelijk.
@ Jazzlyn, ik vind het niet echt sneller gaan eigenlijk. Hoe gaat het met L?
@ Laurientje, al veel verkocht? Ik wacht nog even tot de beeb geboren is en dan weet ik wat het is en kan ik dingen verkopen
Gast- Gast
@ monnie: wij weten het ja. Jullie ook?
@ snoepy: ow haha voor mij gevoel gaat het wel sneller. Maar ik ben ook nog aan het werk. Vorige zwangerschap al bedrust natuurlijk. Scheelt wel. Ja, met L.is alles goed. Een grote boef, maar dat hoort erbij. Hoe is het met S?
@ snoepy: ow haha voor mij gevoel gaat het wel sneller. Maar ik ben ook nog aan het werk. Vorige zwangerschap al bedrust natuurlijk. Scheelt wel. Ja, met L.is alles goed. Een grote boef, maar dat hoort erbij. Hoe is het met S?
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Jazzlyn schreef:Zoo lange tijd afwezig. Maar druk gehad, vakantie geweest en ook veel buikpijn. Maar ik ga minder werken, dus kan ik hier wat meer tijd voor gaan vrijmaken.
Vervelend dat je last hebt van buikpijn! Het schiet bij jou ook echt op al zeg! En ik vind het inderdaad supersnel gaan, nog sneller dan bij de 2e eigenlijk. Het valt mij nu eigenlijk niet zo zwaar! De kinderen snappen heel goed dat ik pijn heb en ze niet kan tillen, doe ik wel als het echt nodig is maar niet zomaar. Dus dat is wel heel fijn. Ik moet alleen goed opletten dat ik me niet overbelast, vandaag een paar kisten getild die niet eens zo zwaar waren en nu kan ik wel janken van de pijn. Maar goed, eigen schuld nu dus Weten jullie wat het wordt?
Gast- Gast
Over de kleertjes: wij hebben 10 dozen met jongenskleertjes bij mijn oma gestald. Ik wil nog liever niks verkopen of wegdoen, misschien dat mijn zus ooit een zoon krijgt of een vriendin. Maar pff wat verzamel je al veel in 2,5 jaar tijd. Ik heb wel alle neutrale dingen eruit gehaald en heb nu wel een heleboel rompertjes en witte broekjes etc. Alleen vind ik het juist leuk voor een meisje veel roze etc te shoppen. Maargoed dat worden de bovenkleertjes dan maar
Ik zit hem ook af en toe te stressen of ze echt wel goed hebben gezien dat het een meisje is. Als het een jongen is dan moet de hele roze kamer weer terug naar blauw...oeiiii dat lijkt me niet zo fijn.
Ik zit hem ook af en toe te stressen of ze echt wel goed hebben gezien dat het een meisje is. Als het een jongen is dan moet de hele roze kamer weer terug naar blauw...oeiiii dat lijkt me niet zo fijn.
Rouge- Prater
- Aantal berichten : 902
Punten : 1033
Registratiedatum : 12-12-10
Dat heb ik ook Rouge! Haha vandaar dat wij donderdag a.s toch nog maar een pretecho laten maken! Haha
Nou de kamer van ons zoontje komt nu pas 2 februari... Ben echt pissig.. Eerst zou hij in week twee komen, toen werd t week drie of vier maar nu is het weer een week later! Grrr.. Daarna moeten we nog aan de babykamer beginnen.. Nu hebben we nog wel even de tijd maar toch, ik wil niet moeten haasten en met 37 weken wil ik alles af hebben..
Nou de kamer van ons zoontje komt nu pas 2 februari... Ben echt pissig.. Eerst zou hij in week twee komen, toen werd t week drie of vier maar nu is het weer een week later! Grrr.. Daarna moeten we nog aan de babykamer beginnen.. Nu hebben we nog wel even de tijd maar toch, ik wil niet moeten haasten en met 37 weken wil ik alles af hebben..
Gast- Gast
Zo, ben ik ook weer even... Beetje druk vandaag... Gisteren ging opzich wel op het werk, heb toen ik binnenkwam mijn coordinator even gevraagd of ze even tijd had voor een gesprekje. Luchtte meteen aardig op, heb echt alles eruit gegooid en ook grofweg verteld dat als dit zo doorgaat dat het echt een no-go is voor mij. Ook de houding en inzet van collega's is gewoon ruk op het moment en ze gaf ook aan dat de laatste vergadering was omdat ze zelf zo geirriteerd en gefrustreerd was. Goed, nu heb ik zelf een team van 15 man op poten moeten zetten en dat ging ook niet altijd even lekker, maar heb er nooit voor gekozen mensen zo aan te spreken. Heb haar dus ook duidelijk gemaakt dat ik dit echt niet meer wil, bij een volgende keer zal ik dan niet meer deelnemen aan de zogenaamde vergadering. Uiteindelijk kwam eruit dat ze het dus ook lastig vind dat ik leidinggevende ervaring heb. Ik denk dat dit een probleem is voor haar omdat ze zelf ongediplomeerd is en weinig ervaring heeft.... Want uiteindelijk blijft dit wel het grootste probleem binnen het team. Ik hoop nu dat ze er iets mee gaat doen.
Vandaag dus druk, mijn vriend viert vnv zijn verjaardag en hij moet uiteraard vandaag ook werken. Morgen heeft hij op zijn verjaardag dan ook een keer een echte vrije dag en gaan de telefoons lekker uit. Even geen gebel van het restaurant, morgen moeten de andere managers maar zien hoe ze het rondbreien. Net even gevulde eitjes gemaakt, ben er wel trots op... Voor kerst was ik zo gefrustreerd en had ik zo'n last van de hormonen dat ik de eieren door de kamer heb gegooid Vandaag dus in alle rust gemaakt en ze zijn goed gelukt! Nu hopen dat ze ook lekker smaken... Nu even snel het huis schoonmaken en dan nog een cadeautje scoren voor mijn vriend.
Laurientje: vervelend van die kamer... hier het tegenover gestelde. Ik was do. avond gebeld en moest terug bellen voor de leverdatum. En dit is ruim 3 weken van te voren... Vind het allemaal erg leuk, maa rhet zijn best wat spullen en de kamer is net echt helemaal leeg. Het plafond en de muren moeten nog geschilderd worden. Dus nu flink aan de slag! Kijk er wel naar uit, word het weer wat echter allemaal!
Babygebaren: weet niet meer wie het vroeg, maar ik ben niet zo bang dat ik het weer vergeet hoor. Ik heb al eerder een korte cursus gekregen op het werk, en daarvan is me er ook veel van bijgebleven. Ik kan die vrouw ook altijd bellen voor wat dingen die ik ben vergeten of nog wil weten. Staat trouwens ook wel leuk op mijn cv. Miss. dat ik na de bevalling even ga kijken of ik weer de dagopvang in kan en dan is dit wel een leuke toevoeging op mijn cv.
Verder weet k het even niet meer... Moet ook even snel verder!
Vandaag dus druk, mijn vriend viert vnv zijn verjaardag en hij moet uiteraard vandaag ook werken. Morgen heeft hij op zijn verjaardag dan ook een keer een echte vrije dag en gaan de telefoons lekker uit. Even geen gebel van het restaurant, morgen moeten de andere managers maar zien hoe ze het rondbreien. Net even gevulde eitjes gemaakt, ben er wel trots op... Voor kerst was ik zo gefrustreerd en had ik zo'n last van de hormonen dat ik de eieren door de kamer heb gegooid Vandaag dus in alle rust gemaakt en ze zijn goed gelukt! Nu hopen dat ze ook lekker smaken... Nu even snel het huis schoonmaken en dan nog een cadeautje scoren voor mijn vriend.
Laurientje: vervelend van die kamer... hier het tegenover gestelde. Ik was do. avond gebeld en moest terug bellen voor de leverdatum. En dit is ruim 3 weken van te voren... Vind het allemaal erg leuk, maa rhet zijn best wat spullen en de kamer is net echt helemaal leeg. Het plafond en de muren moeten nog geschilderd worden. Dus nu flink aan de slag! Kijk er wel naar uit, word het weer wat echter allemaal!
Babygebaren: weet niet meer wie het vroeg, maar ik ben niet zo bang dat ik het weer vergeet hoor. Ik heb al eerder een korte cursus gekregen op het werk, en daarvan is me er ook veel van bijgebleven. Ik kan die vrouw ook altijd bellen voor wat dingen die ik ben vergeten of nog wil weten. Staat trouwens ook wel leuk op mijn cv. Miss. dat ik na de bevalling even ga kijken of ik weer de dagopvang in kan en dan is dit wel een leuke toevoeging op mijn cv.
Verder weet k het even niet meer... Moet ook even snel verder!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
@ ccc wat vervelend dat het zo moet lopen op je werk is toch geen prettige situatie, wel super dat je het zo gezegd hebt en ik duim voor je dat ze er iets mee gaan doen.
@ laurientje vervelend van de kamer, wel leuk een extra echo geniet ervan!
@ jazzlyn balen van je buikpijn hopelijk gaat het wat beter nu je rustiger aan kan doen, wij weten niet wat het wordt blijft een verrassing:D
@ alle zieken hopelijk zijn jullie alweer wat opgeknapt en anders heel veel beterschap!
@ laurientje vervelend van de kamer, wel leuk een extra echo geniet ervan!
@ jazzlyn balen van je buikpijn hopelijk gaat het wat beter nu je rustiger aan kan doen, wij weten niet wat het wordt blijft een verrassing:D
@ alle zieken hopelijk zijn jullie alweer wat opgeknapt en anders heel veel beterschap!
miss piggy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 371
Punten : 415
Registratiedatum : 05-12-10
Goed dat je het gesprek bent aangegaan CCC!
Jazzlyn, gezellig dat je er weer even bent!
All, ik ben net even naar alexandrium geweest.. Uurtje rondgewaggeld en ben kapot hahaha
Ben even bij de primark geweest: 5 onderbroeken voor mij, 5 paar sokken voor mij, 5 paar sokken voor vriend, een vest voor mij en een paar nep uggs (ook voor mij natuurlijk)................................ 23 euro
En een vrouw bij de Hans Anders dacht dat ik al op het einde liep, die vroeg hoe lang ik nog moest en vond mijn buik groot whaha. Volgens mij blijf je dat altijd wel houden. Zal zo weer eens even een foto maken, is alweer even geleden.
Jazzlyn, gezellig dat je er weer even bent!
All, ik ben net even naar alexandrium geweest.. Uurtje rondgewaggeld en ben kapot hahaha
Ben even bij de primark geweest: 5 onderbroeken voor mij, 5 paar sokken voor mij, 5 paar sokken voor vriend, een vest voor mij en een paar nep uggs (ook voor mij natuurlijk)................................ 23 euro
En een vrouw bij de Hans Anders dacht dat ik al op het einde liep, die vroeg hoe lang ik nog moest en vond mijn buik groot whaha. Volgens mij blijf je dat altijd wel houden. Zal zo weer eens even een foto maken, is alweer even geleden.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik heb zo de 20weken echo!
Tiramisu: moest vanmorgen aan je denken! Hoe is het met je?
Tiramisu: moest vanmorgen aan je denken! Hoe is het met je?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Veel succes en plezier bij de echo, Ccc!
Ben ook wel benieuwd hoe het bij jou is, Tiramisu!
Ben ook wel benieuwd hoe het bij jou is, Tiramisu!
Earane- Prater
- Aantal berichten : 780
Punten : 813
CCC, Succes met de echo, en geniet er ook van he!
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
@ CCC, veel succes en plezier!!
@ De zieke, hoe gaat het nu? Al weer opgeknapt?
@ Tiramisu, ik en ook wel benieuwd hoe het gaat bij jou!
@ All, wij hebben een heerlijk weekend gehad. Zaterdag de stad in geweest, nog wat dingentjes voor de baby gekocht en vriend had wat bonnen liggen die we hebben opgemaakt.
Zondag eerst rustig aan gedaan en smiddags wezen zwemmen, dat was heel leuk!
Vandaag een rustige dag, de was doen en heb net de keuken opgeruimd maar verder lekker lui doen
@ De zieke, hoe gaat het nu? Al weer opgeknapt?
@ Tiramisu, ik en ook wel benieuwd hoe het gaat bij jou!
@ All, wij hebben een heerlijk weekend gehad. Zaterdag de stad in geweest, nog wat dingentjes voor de baby gekocht en vriend had wat bonnen liggen die we hebben opgemaakt.
Zondag eerst rustig aan gedaan en smiddags wezen zwemmen, dat was heel leuk!
Vandaag een rustige dag, de was doen en heb net de keuken opgeruimd maar verder lekker lui doen
Gast- Gast
Veel plezier CCC!
En ja hoe gaat het met Tiramisu!
En ja hoe gaat het met Tiramisu!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Veel plezier ccc!
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Voor ons vanmiddag ook de 20 weken echo! Ben nog niet heel nerveus, meer heel erg rustig. Wellicht/waarschijnlijk komt het vanmiddag nog wel goed met de zenuwen....
piene1983- Prater
- Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11
@Piene & CCC: succes met de 20 weken echo vandaag, spannend!
@All; wat lief dat jullie naar me vragen Ik ben hier (of waar dan ook op internet) niet zo heel actief op het moment, ik ben zo moe! Los daarvan gaat het wel. Vandaag ben ik 38 weken, telkens wanneer ik weer een week verder ben, zit ik er een beetje verbaasd en beduusd bij, dit had ik echt niet verwacht een paar weken geleden. In het begin van vorige week heb ik echt bijna zitten wachten 'tot het op gang kwam', later in de week ben ik weer wat meer mijn ding gaan doen. Ik ben flink kramperig, slaap beroerd, maar doe dan overdag maar gewoon lekker rustig. Ik ben ontzettend benieuwd hoe lang ons kindje nu nog op zich gaat laten wachten en word met de dag (of nee, bijna met het moment) nieuwsgieriger naar hoe hij of zij eruit ziet enz.
We wachten rustig af
@All; wat lief dat jullie naar me vragen Ik ben hier (of waar dan ook op internet) niet zo heel actief op het moment, ik ben zo moe! Los daarvan gaat het wel. Vandaag ben ik 38 weken, telkens wanneer ik weer een week verder ben, zit ik er een beetje verbaasd en beduusd bij, dit had ik echt niet verwacht een paar weken geleden. In het begin van vorige week heb ik echt bijna zitten wachten 'tot het op gang kwam', later in de week ben ik weer wat meer mijn ding gaan doen. Ik ben flink kramperig, slaap beroerd, maar doe dan overdag maar gewoon lekker rustig. Ik ben ontzettend benieuwd hoe lang ons kindje nu nog op zich gaat laten wachten en word met de dag (of nee, bijna met het moment) nieuwsgieriger naar hoe hij of zij eruit ziet enz.
We wachten rustig af
Gast- Gast
Tiramisu: Heb je nu ook het gevoel dat je 'over tijd' loopt? Dat gevoel had ik echt rond de 35 weken omdat ik, de gyn en iedereen om me heen er vanuit was gegaan dat ik die termijn nooit zou halen.
Wanneer moet je voor controle? Misschien dat ze kunnen toucheren? Met al die klachten zou je zeggen dat je toch al een beginnetje hebt?
Wanneer moet je voor controle? Misschien dat ze kunnen toucheren? Met al die klachten zou je zeggen dat je toch al een beginnetje hebt?
Gast- Gast
Piene: Ook heel veel plezier bij de 20-weken echo!
Tiramisu: Ik snap je helemaal qua moe zijn.. En ik ben "pas" 32 weken. 's nachts slaap ik ruk en overdag ben ik niet vooruit te branden. Gelukkig nog maar 2 weken werken.
Ik ben benieuwd hoe lang jullie kleintje nog blijft zitten. Zijn er afspraken dat ze je eventueel niet tot 42 weken laten doorlopen of is dat niet van toepassing? Sterkte met de laatste loodjes!
Tiramisu: Ik snap je helemaal qua moe zijn.. En ik ben "pas" 32 weken. 's nachts slaap ik ruk en overdag ben ik niet vooruit te branden. Gelukkig nog maar 2 weken werken.
Ik ben benieuwd hoe lang jullie kleintje nog blijft zitten. Zijn er afspraken dat ze je eventueel niet tot 42 weken laten doorlopen of is dat niet van toepassing? Sterkte met de laatste loodjes!
Clapperdie- Kletskop
Stofzuiger, dat idee heb ik heel sterk inderdaad En niet alleen ikzelf geloof ik, vanaf week 36 word ik al platgebeld door mensen die vragen of er al een kindje is (mijn telefoon staat dan ook vanaf afgelopen week op 'stil'). Donderdag heb ik weer controle, en ja eigenlijk ga ik er ook wel vanuit dat er al een beginnetje is. De laatste keer dat ze getoucheerd hebben is met 34 weken geweest en toen was de baarmoedermond al verweekt en een heel stuk verstreken, iets wat ook bij elke keer ziekenhuisbezoek ook weer een stuk verder gevorderd was dan de keer daarvoor.
Gast- Gast
Clapperdie schreef:Ik ben benieuwd hoe lang jullie kleintje nog blijft zitten. Zijn er afspraken dat ze je eventueel niet tot 42 weken laten doorlopen of is dat niet van toepassing? Sterkte met de laatste loodjes!
Daar zijn geen afspraken over gemaakt nee, maar eigenlijk ga ik er ook niet vanuit dat het nog zo'n tijd gaat duren vanwege het 'voorwerk' dat er al geweest is. Daarnaast zijn mijn gevoelens bij bijv. inleiden ook heel erg dubbel; het liefste wil ik de natuur daarin gewoon zijn gang laten gaan. En die laatste gedachte vind ik dan óók weer heel dubbel, want als we de natuur zijn gang hadden laten gaan, dan was ons kindje er waarschijnlijk al geweest met 32 weken.
Succes met je laatste weekjes werken! Bij jou schiet het ook al lekker op.
Gast- Gast
Vervelend he, dan mag het eindelijk en dan komt hier nietTiramisu schreef:Stofzuiger, dat idee heb ik heel sterk inderdaad En niet alleen ikzelf geloof ik, vanaf week 36 word ik al platgebeld door mensen die vragen of er al een kindje is (mijn telefoon staat dan ook vanaf afgelopen week op 'stil'). Donderdag heb ik weer controle, en ja eigenlijk ga ik er ook wel vanuit dat er al een beginnetje is. De laatste keer dat ze getoucheerd hebben is met 34 weken geweest en toen was de baarmoedermond al verweekt en een heel stuk verstreken, iets wat ook bij elke keer ziekenhuisbezoek ook weer een stuk verder gevorderd was dan de keer daarvoor.
Ik had met 33 weken 1 cm ontsluiting, bij 34 weken 2 cm, bij 35 weken 3 cm, maar doorzetten... echt niet!
Het scheelde voor mij dat ik hoe dan ook wist dat ze me voor de 37 weken zouden inleiden als het niet spontaan zou komen, dus hield vanaf het begin rekening met inleiden.
Gast- Gast
Sterkte met de laatste loodjes Tiramisu, Ik hoop echt dat je je kleintje snel in je armen hebt. Het zullen slopende weken voor je geweest zijn!
Hebben jullie met de naam ook rekening gehouden met de achternaam? Onze eerste keus is namelijk een naam, die in Nederland bijna niet voor komt. Het is een afkorting van een Engelse naam maar wij hebben zelf een oerhollandse achternaam. En ik vind de naam zelf mooi, maar de combinatie kan ik nog niet echt aan wennen. We hebben wel meer namen die we leuk vinden maar deze blijft voorbij komen.. Ook vind het spannend hoe de omgeving op de naam zal reageren want hij komt nagenoeg echt niet voor..
Hebben jullie met de naam ook rekening gehouden met de achternaam? Onze eerste keus is namelijk een naam, die in Nederland bijna niet voor komt. Het is een afkorting van een Engelse naam maar wij hebben zelf een oerhollandse achternaam. En ik vind de naam zelf mooi, maar de combinatie kan ik nog niet echt aan wennen. We hebben wel meer namen die we leuk vinden maar deze blijft voorbij komen.. Ook vind het spannend hoe de omgeving op de naam zal reageren want hij komt nagenoeg echt niet voor..
Laatst aangepast door Happy op zo 29 jan 2012 - 22:15; in totaal 1 keer bewerkt
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Happy schreef:Sterkte met de laatste loodjes Tiramisu, Ik hoop echt dat je je kleintje snel in je armen hebt. Het zullen slopende weken voor je geweest zijn!
Hebben jullie met de naam ook rekening gehouden met de achternaam? Onze eerste keus is namelijk een naam, die in Nederland bijna niet voor komt. Het is een afkorting van een Engelse naam maar wij hebben zelf een oerhollandse achternaam, D.e L.ange. En ik vind de naam zelf mooi, maar de combinatie kan ik nog niet echt aan wennen. We hebben wel meer namen die we leuk vinden maar deze blijft voorbij komen.. Ook vind het spannend hoe de omgeving op de naam zal reageren want hij komt nagenoeg echt niet voor..
Wij hebben hier wel rekening mee gehouden. Ons kindje krijgt D.e B.oer als achternaam. Dus wij hebben gekozen voor een hollandse naam die wij nog nooit gehoord hadden maar die we nu steeds vaker tegen komen. Ben ook benieuwd naar de reacties omdat mijn 1e reactie bij onze naam was: uhh nee hoor zo gaan we ons kind echt niet noemen! Maar nu helemaal aan gewend.
Clapperdie- Kletskop
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken