DagCafé
+21
Zininzon
May
Lotus
Jordana
Suus
ekiaam87
Qiara
Minx
Caresses
Sjaantje
Stuiterbal
Lejow
Erin
Burn
PluDan
Alex
FireButterfly
Inge
Ibbeltje
Rovine
Liz
25 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Ibbeltje schreef:Stofzuiger tegen strijkijzer is gewoon een pittig gevecht wel kut van die brandplek
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Reva schreef:Aloha
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Ibbeltje schreef:Stofzuiger tegen strijkijzer is gewoon een pittig gevecht
Alex, je bent 'terug'!
Gast- Gast
Leuk he, leedvermaak...Jaya schreef:Ibbeltje schreef:Stofzuiger tegen strijkijzer is gewoon een pittig gevecht
Alex, je bent 'terug'!
Gast- Gast
Jaya schreef:Alex, je bent 'terug'!
Ja
Alex- Ratel
Stofzuiger schreef:Leuk he, leedvermaak...Jaya schreef:Ibbeltje schreef:Stofzuiger tegen strijkijzer is gewoon een pittig gevecht
Alex, je bent 'terug'!
Ze heeft me laten lachen op deze zondag, dus ja
Hoop wel dat het meevalt met je brandplek
Gast- Gast
Is je kerstboom weg?
Erin- Ratel
Reva
Erin- Ratel
Beiden niet gezien. Pauze van het opruimen, al heb ik die nog niet helemaal verdiend. Pauze is meestal tussen de activiteiten en niet voor de activiteitenStofzuiger schreef:Van Bent of Mart?Smikkell schreef:Pauze
Gast- Gast
Hoe is het met je? Zolang niet gesproken.Alex schreef:Jaya schreef:Alex, je bent 'terug'!
Ja
Heeft die forumpauze je goed gedaan?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Hoe is het met je? Zolang niet gesproken.Alex schreef:Jaya schreef:Alex, je bent 'terug'!
Ja
Ja, lief dat je het vraagt! Ik kan er weer vol tegenaan. Ik vond het wel moeilijk om zolang niet te forummen, hoor.
Alex- Ratel
O echt? Die had echt niemand door vlg mijJaya schreef:Grappig Smikkell. Alex was Evy, vandaar de terug tussen haakjes.
Gast- Gast
Alex schreef:Smikkell schreef:Hoe is het met je? Zolang niet gesproken.Alex schreef:Jaya schreef:Alex, je bent 'terug'!
Ja
Ja, lief dat je het vraagt! Ik kan er weer vol tegenaan. Ik vond het wel moeilijk om zolang niet te forummen, hoor.
ik zou wel andere avater nemen...is nu wel verwarrend met Evy
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Stofzuiger schreef:O echt? Die had echt niemand door vlg mijJaya schreef:Grappig Smikkell. Alex was Evy, vandaar de terug tussen haakjes.
Knap he?
Alex- Ratel
Serieus? Denk je dat alleen omdat ze de zelfde avatar hadden?Jaya schreef:Grappig Smikkell. Alex was Evy, vandaar de terug tussen haakjes.
Waarom zou ze eerst Alex zijn en dat Evy? Alex zei toch dat ze gewoon even een forumpauze wilde. Lijkt me niet dat ze dan ook in de tussentijd Evy was.
Daarnaast heb ik weken lang met Evy in het dagcafe gezeten, als het Alex was, dan had ik dat wel geweten hoor. Ik haal mensen eigenlijk altijd snel er uit.
Gast- Gast
Nee, Jaya, meen je dat?
Potver, heb ik toch al die tijd verdriet gehad om het gemis van Alex.. helemaal voor niets!!
Potver, heb ik toch al die tijd verdriet gehad om het gemis van Alex.. helemaal voor niets!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Daar gaat je mensenkennis Smik...Smikkell schreef:Serieus? Denk je dat alleen omdat ze de zelfde avatar hadden?Jaya schreef:Grappig Smikkell. Alex was Evy, vandaar de terug tussen haakjes.
Waarom zou ze eerst Alex zijn en dat Evy? Alex zei toch dat ze gewoon even een forumpauze wilde. Lijkt me niet dat ze dan ook in de tussentijd Evy was.
Daarnaast heb ik weken lang met Evy in het dagcafe gezeten, als het Alex was, dan had ik dat wel geweten hoor. Ik haal mensen eigenlijk altijd snel er uit.
Gast- Gast
Makamba heeft ook de avatar van Rush. Moet ik nu mijn bedenkingen krijgen bij een van hen?
Gast- Gast
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: