DagCafé
+21
Zininzon
May
Lotus
Jordana
Suus
ekiaam87
Qiara
Minx
Caresses
Sjaantje
Stuiterbal
Lejow
Erin
Burn
PluDan
Alex
FireButterfly
Inge
Ibbeltje
Rovine
Liz
25 plaatsers
Pagina 31 van 40
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Re: DagCafé
Ja. Mijn kerstboom is weg. Er staan vier vuilniszakken in de hal en ik heb ruim 5u doorgebracht met de afwas
Gast- Gast
5 uur? Hoeveel servies heb je dan???Reva schreef:Ja. Mijn kerstboom is weg. Er staan vier vuilniszakken in de hal en ik heb ruim 5u doorgebracht met de afwas
Gast- Gast
Reva schreef:Ja. Mijn kerstboom is weg. Er staan vier vuilniszakken in de hal en ik heb ruim 5u doorgebracht met de afwas
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Stofzuiger schreef:5 uur? Hoeveel servies heb je dan???Reva schreef:Ja. Mijn kerstboom is weg. Er staan vier vuilniszakken in de hal en ik heb ruim 5u doorgebracht met de afwas
Al mijn pannen, servies, glazen, bestek, bakjes, wijnglazen, ovenschalen, beslagkommen, keukengerei
Gast- Gast
Wel ondertussen ook drie wassen gedraaid en opgehangen en de koelkast schoongemaakt.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Door de posts van Reva voel ik mij een grote lozer
En de gangkast is toonbaar
Gast- Gast
Reva schreef:Stofzuiger schreef:5 uur? Hoeveel servies heb je dan???Reva schreef:Ja. Mijn kerstboom is weg. Er staan vier vuilniszakken in de hal en ik heb ruim 5u doorgebracht met de afwas
Al mijn pannen, servies, glazen, bestek, bakjes, wijnglazen, ovenschalen, beslagkommen, keukengerei
Ok. Respect!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Maar ik heb de was van het wasrek gehaald.
Gekookt (lees: nog meer rommel gemaakt dus)
En de helft van de afwas van gister nogmaals gedaan. Had het niet afgedroogd.
Gekookt (lees: nog meer rommel gemaakt dus)
En de helft van de afwas van gister nogmaals gedaan. Had het niet afgedroogd.
Gast- Gast
Die heb ik gelukkig niet.Reva schreef:Smikkell schreef:Door de posts van Reva voel ik mij een grote lozer
En de gangkast is toonbaar
Gast- Gast
Smikkell schreef:Die heb ik gelukkig niet.Reva schreef:Smikkell schreef:Door de posts van Reva voel ik mij een grote lozer
En de gangkast is toonbaarNou, gelukkig, gelukkig.. Zou er een moord voor doen.
+1
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
+2Erin schreef:Smikkell schreef:Die heb ik gelukkig niet.Reva schreef:Smikkell schreef:Door de posts van Reva voel ik mij een grote lozer
+1
Al is er hier geen optie tot gangkast helaas.
Gast- Gast
Hier ook niet, anders had ik hem al gebouwd.Stofzuiger schreef:+2Erin schreef:Smikkell schreef:Die heb ik gelukkig niet.Reva schreef:Smikkell schreef:Door de posts van Reva voel ik mij een grote lozer
+1
Al is er hier geen optie tot gangkast helaas.
Gast- Gast
Ik heb ook de tweede was van het rek gehaald. Nu moet het nog wel allemaal opgevouwen worden, maar dat doe ik zo
Doordat ik voor Reva een theepot zocht, liggen nu twee keukenkastjes overhoop, dus dat is er ook nog even bij gekomen. Laat ik beginnen met de kerstspullen en nog een was aanzetten.
Doordat ik voor Reva een theepot zocht, liggen nu twee keukenkastjes overhoop, dus dat is er ook nog even bij gekomen. Laat ik beginnen met de kerstspullen en nog een was aanzetten.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb ook de tweede was van het rek gehaald. Nu moet het nog wel allemaal opgevouwen worden, maar dat doe ik zo
Voor Reva ook echt. Alsof ik het vroeg.
Gast- Gast
Komen in de zin van: Naar jou toe hoop ik. Anders doet hij toch iets fout als jij tussendoor nog zit te forummenReva schreef:Jeej, G. komt zo : D
Gast- Gast
Nee, maar ik zoch hem wel voor jou..Reva schreef:Smikkell schreef:Ik heb ook de tweede was van het rek gehaald. Nu moet het nog wel allemaal opgevouwen worden, maar dat doe ik zo
Voor Reva ook echt. Alsof ik het vroeg.
Supervet jonguh, we hebben de zelfde theepot vriend. Een tweeling theepot
Gast- Gast
Haha, was een dag hard werken he, maar dan heb je ook wat!Stofzuiger schreef:Komen in de zin van: Naar jou toe hoop ik. Anders doet hij toch iets fout als jij tussendoor nog zit te forummenReva schreef:Jeej, G. komt zo : D
Gast- Gast
Reva schreef:Jeej, G. komt zo
Alex- Ratel
Hij komt, hij komt..
Die lieve, goede G.
Mijn hartje klopt,
mijn hartje klopt zo blij.
Mijn lieve, goede wrakje komt,
Of vond hij dat nou van mij?
Wie chique is krijgt lekkers.
Wie beledigende opmerkingen maakt de roe
Die lieve, goede G.
Mijn hartje klopt,
mijn hartje klopt zo blij.
Mijn lieve, goede wrakje komt,
Of vond hij dat nou van mij?
Wie chique is krijgt lekkers.
Wie beledigende opmerkingen maakt de roe
Gast- Gast
Mn zusje is hier met dr vriend. Aardige jongen hoor, maar echt een klef en bef stelletje, word er helemaal gek van. Heel de tijd elkaar een kus geven(met geluid). Het is niet zo dat ik jaloers ben ofzo, ben juist blij dat ik geen relatie heb op het moment maar kan me hier zo erg aan irriteren..
Gast- Gast
Whahaha, Smikkie
Alex- Ratel
Pagina 31 van 40 • 1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40
Pagina 31 van 40
Permissies van dit forum: