DagCafé
+21
Zininzon
May
Lotus
Jordana
Suus
ekiaam87
Qiara
Minx
Caresses
Sjaantje
Stuiterbal
Lejow
Erin
Burn
PluDan
Alex
FireButterfly
Inge
Ibbeltje
Rovine
Liz
25 plaatsers
Pagina 35 van 40
Pagina 35 van 40 • 1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40
Re: DagCafé
Ah mijn cheerleading was voor niets. Gelukkig heb ik wel mijn armen weer even gestrekt.
Ik snap dat het frustreert, Smik. Ik heb het niet helemaal meegekregen, alleen wat Sjaan geschreven heeft en ik vind het ook heel rot voor haar. Vooral omdat zij zich er wel echt rot om voelt en dan weer met een beëindigde vriendschap zit en dan weer niet, terwijl ze alleen maar lief is en haar best doet.
Ik snap dat het frustreert, Smik. Ik heb het niet helemaal meegekregen, alleen wat Sjaan geschreven heeft en ik vind het ook heel rot voor haar. Vooral omdat zij zich er wel echt rot om voelt en dan weer met een beëindigde vriendschap zit en dan weer niet, terwijl ze alleen maar lief is en haar best doet.
Gast- Gast
Smikkell schreef:En schoon ook?Youandi schreef:Ik heb net trouwens wel een record-aantal handdoeken in de wasmachine gedaan. Ze zijn er levend weer uitgekomen Het waren er een stuk of 12
Sommige mensen hebben zoveel wensen..
Gast- Gast
Ik moet de was ook nog ophangen en de afwas doen. Zo geen zin in!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Hey Lavendel!
Erin- Ratel
June, ik ga nu echt afwassen. Ik ga me door dat mens niet meer uit mijn tent laten lokken. Helemaal nu ze het expres blijkt te doen.
Ik hoef Sjaan ook niet te beschermen, want die kan dat heel goed zelf.
Ik hoef Sjaan ook niet te beschermen, want die kan dat heel goed zelf.
Gast- Gast
Ik hoef niks huishoudelijks meer te doen, doe altijd alles gelijk. Ik ben echt te netjes in huis euh kamer (dat scheelt waarschijnlijk ook)
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Lavendel schreef:Ik hoef niks huishoudelijks meer te doen, doe altijd alles gelijk.Ik ben echt te netjes in huis euh kamer (dat scheelt waarschijnlijk ook)
De mijne is anders een grote troep. Bij verveling kan ik wel even PM'en waar ik woon, het is vlakbij je werk
Gast- Gast
Reva schreef:Ik kan ook weer van mijn borden eten nu, te gek dit
Is het zo lang geleden ???
Erin- Ratel
Erin schreef:Reva schreef:Ik kan ook weer van mijn borden eten nu, te gek dit
Maanden.
Gast- Gast
June schreef:Smikkell schreef:En schoon ook?Youandi schreef:Ik heb net trouwens wel een record-aantal handdoeken in de wasmachine gedaan. Ze zijn er levend weer uitgekomen Het waren er een stuk of 12
Sommige mensen hebben zoveel wensen..
Levend, schoon én frisruikend
Gast- Gast
Reva schreef:Erin schreef:Reva schreef:Ik kan ook weer van mijn borden eten nu, te gek dit
Maanden.
Erin- Ratel
Als mijn handdoeken er levend uitkomen, schrik ik toch behoorlijk. Hoef je ze dan ook niet zelf op te hangen?
Gast- Gast
June schreef:Lavendel schreef:Ik hoef niks huishoudelijks meer te doen, doe altijd alles gelijk.Ik ben echt te netjes in huis euh kamer (dat scheelt waarschijnlijk ook)
De mijne is anders een grote troep. Bij verveling kan ik wel even PM'en waar ik woon, het is vlakbij je werk
Baha ik heb ook altijd de neiging om bij anderen op te ruimen als het een rotzooi is dus wie weet ooit
Lavendel- Ratel
Reva schreef:Erin schreef:Reva schreef:Ik kan ook weer van mijn borden eten nu, te gek dit
Maanden.
Arme meid, je moest maandenlang uit het knuistje eten?
Gast- Gast
Lavendel schreef:June schreef:Lavendel schreef:Ik hoef niks huishoudelijks meer te doen, doe altijd alles gelijk.Ik ben echt te netjes in huis euh kamer (dat scheelt waarschijnlijk ook)
Baha ik heb ook altijd de neiging om bij anderen op te ruimen als het een rotzooi is dus wie weet ooit
Goed om te weten .
Gast- Gast
Erin schreef:Reva schreef:Erin schreef:Reva schreef:Ik kan ook weer van mijn borden eten nu, te gek dit
Maanden.
At je gewoon uit je pannen net als Zusje?
Lavendel- Ratel
June schreef:Als mijn handdoeken er levend uitkomen, schrik ik toch behoorlijk. Hoef je ze dan ook niet zelf op te hangen?
Ik deel slechts een bevel uit en dan hangen ze allemaal keurig aan het rek. Goed gedresseerd, die handdoeken van mij hoor.
Vooral de blauwe. Die zijn vaker gewassen dan de witte. Zij kennen het klappen van de zweep.
Gast- Gast
At Zusje uit de pannen? CoolLavendel schreef:Erin schreef:Reva schreef:Erin schreef:Reva schreef:Ik kan ook weer van mijn borden eten nu, te gek dit
Maanden.
At je gewoon uit je pannen net als Zusje?
Gast- Gast
Youandi schreef:June schreef:Als mijn handdoeken er levend uitkomen, schrik ik toch behoorlijk. Hoef je ze dan ook niet zelf op te hangen?
Ik deel slechts een bevel uit en dan hangen ze allemaal keurig aan het rek. Goed gedresseerd, die handdoeken van mij hoor.
Vooral de blauwe. Die zijn vaker gewassen dan de witte. Zij kennen het klappen van de zweep.
Jemig, wat ben jij hard zeg!! Heb gewoon medelijden met ze!
Erin- Ratel
Youandi schreef:June schreef:Als mijn handdoeken er levend uitkomen, schrik ik toch behoorlijk. Hoef je ze dan ook niet zelf op te hangen?
Ik zie ze al lopen
Gast- Gast
Hey allemaal!
Gebruikersnaam- Fluisteraar
- Aantal berichten : 216
Punten : 236
Registratiedatum : 30-11-10
Hey GN
Erin- Ratel