DagCafé
+21
Zininzon
May
Lotus
Jordana
Suus
ekiaam87
Qiara
Minx
Caresses
Sjaantje
Stuiterbal
Lejow
Erin
Burn
PluDan
Alex
FireButterfly
Inge
Ibbeltje
Rovine
Liz
25 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Re: DagCafé
Ibbeltje schreef:Liz schreef:Ibbeltje schreef:Dus dan betaal je eten en de shakes...
En als je deels gaat shaken? Ik eet koolhydraatarm en vervang mijn ontbijt door shakes (nu 1+1 gratis bij de Etos, scheelt veel!) en mijn lunch en avondeten zijn normaal (geen brood/aardappels/pasta etc). Tussendoor eet ik soms een reep.
En ben je al veel afgevallen?
Deze week begonnen dus nee
Liz- Prater
- Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11
Merk/winkel.Zusje schreef:Ok op die manier... Tja, het is een redelijk streng dieet maar het voordeel is wel dat je dit ook aan kunt geven in je omgeving en mensen dan minder snel de neiging hebben je iets aan te bieden omdat je niets eet. En je bouwt het uiteindelijk ook langzaam af natuurlijk.
Smikkel, ik vind het ook nog steeds bizar maar dit heb ik dus bij al mijn spijkerbroeken... Hoe bedoel je van waar die is? Ik heb deze volgens mij ergens vorig jaar begin september gekocht.
Gast- Gast
hoi!
Zusje, het ziet er net uit of die broek veel te laag hangt, zo ruim zit hij bij je benen. Goed gedaan.
Zusje, het ziet er net uit of die broek veel te laag hangt, zo ruim zit hij bij je benen. Goed gedaan.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
rovine jij bent ook super bezig!
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Rovine schreef:hoi!
Moet je me in mijn werkbroek zien die hangt de hele dag alsof ik fan ben van MC Hammer haha
Smikkel, ik heb hem van Esprit, dat staat er ook in maar het merk kan ik niet goed lezen. DC by Esprit ofzo...
Gast- Gast
Ik moet eigenlijk ook nodig een broek, maar ik hoop toch nog wel wat af te vallen en in een maat kleiner heb ik nog twee nieuwe broeken liggen. Zo lastig.
Gast- Gast
Reva schreef:Ibbeltje schreef:ZUsje ook goed afgevallen dus.
Reva oke jij doet via kookboek van Amber dus
Vooral het leesboek. alle recepten van inge, dat bestand, zijn over het algemeen ook Amber proof.
oke ja die recepten heb ik ook. Misschien toch maar echt eens mee beginnen.
Ik vind het echt zonde om kleding te kopen in de maat die ik nu draag eigenlijk. Maar ja, alleen maar kleding dragen die lubbert is gewoon niet leuk. Het zit niet.
Gast- Gast
Hoewel ik WW trouw blijf heb ik een aantal weken geleden wel een boek van Amber gereserveerd bij de bibliotheek. Ben wel benieuwd hoe het allemaal in elkaar zit en misschien steek ik er nog wat van op.
Rovine- Ratel
Ibbeltje schreef:Reva schreef:Ibbeltje schreef:ZUsje ook goed afgevallen dus.
Vooral het leesboek. alle recepten van inge, dat bestand, zijn over het algemeen ook Amber proof.
En wat is je doel? Eind januari 5 kilo eraf? Dan doe ik mee? Smikk ook?
Gast- Gast
Nee, net als kleding die te strak zit. De broek die ik nu draag is echt aan het slijten. Maar ik vind het zo zonde om nu nog iets te kopen. Ik hou nog even vol en spaar al mijn geld op als het lukt, zodat ik straks in een keer allemaal nieuwe kleren kan kopen. Ik heb ook nog genoeg goede kleding in een of twee maten kleiner.Reva schreef:Ik vind het echt zonde om kleding te kopen in de maat die ik nu draag eigenlijk. Maar ja, alleen maar kleding dragen die lubbert is gewoon niet leuk. Het zit niet.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik moet eigenlijk ook nodig een broek, maar ik hoop toch nog wel wat af te vallen en in een maat kleiner heb ik nog twee nieuwe broeken liggen. Zo lastig.
Als je denkt dat je hem past mag je hem zo van me hebben hoor. Kijk vrijdag maar even.
Gast- Gast
Rovine dan kan jij mij dat allemaal vertellen/ uitleggen als ik je zie
Ja hoor!Reva schreef:Ibbeltje schreef:Reva schreef:Ibbeltje schreef:ZUsje ook goed afgevallen dus.
Gast- Gast
Zusje schreef:Smikkell schreef:Ik moet eigenlijk ook nodig een broek, maar ik hoop toch nog wel wat af te vallen en in een maat kleiner heb ik nog twee nieuwe broeken liggen. Zo lastig.
Als je denkt dat je hem past mag je hem zo van me hebben hoor. Kijk vrijdag maar even.
Jij bent lief!
Ibbeltje schreef:Rovine dan kan jij mij dat allemaal vertellen/ uitleggen als ik je zie
Als ik hem volgend weekend binnen heb neem ik hem wel mee.
Rovine- Ratel
Ik heb inmiddels ook al 3 versleten broeken waar ik bijna uit gekrompen ben. Hoop dat de 4 die ik nu nog heb het nog lang genoeg uithouden.
Rovine- Ratel
Smikkell schreef:Ja hoor!Reva schreef:Ibbeltje schreef:Reva schreef:Ibbeltje schreef:ZUsje ook goed afgevallen dus.
Oh ehm ja ik doe wel mee Moet morgen maar ff nog eens verdiepen in de recepten
oow en ben ik weer met mijn vraag hoor, maar wat eet je bij ontbijt/lunch als je geen brood eet en crackers? Want alleen een gebakken ei lijkt mij niks? Yoghurt ? (heb van alles al eens gevraagd maar niet alles is blijven hangen )
Zusje schreef:Hoezo? Denk je dat ik die broek zelf nog draag?
haha geen idee maar vind het gewoon lief dat je hem dan zo weg geeft Je kan hem ook verkopen
Rovine : goed plan!
Ibbel, ik eet eigenlijk helemaal geen brood meer, alleen als ik bij anderen ben. Ik eet kwark als ontbijt. Magere kwark waar ik fruit bij doe (fruit zijn inderdaad koolhydraten) en noten + lijnzaad. In de middag eet ik bijvoorbeeld rijstwafels met gekookt ei of hummus of speltcrackers met hummus, ei, avocado, kipfilet met komkommer of salade en rauwkost
Gast- Gast
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: