DagCafé
+21
Zininzon
May
Lotus
Jordana
Suus
ekiaam87
Qiara
Minx
Caresses
Sjaantje
Stuiterbal
Lejow
Erin
Burn
PluDan
Alex
FireButterfly
Inge
Ibbeltje
Rovine
Liz
25 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: DagCafé
Sjaantje schreef:Dacht ik ook meteen aanSmikkell schreef:Heb jij Sjaan ook op WA?June schreef:Ik ook niet hoor, Sjaan!
Maar June, toch fijn om te weten!
Ik wist ook wel dat jullie dat zouden denken hoor (ga jij nu weer 'blabla' zeggen, Smik?) .
Gast- Gast
Smikkell schreef:Kom eens uit die slachtofferrol.Reva schreef:Ik ben op niemand boos, ik ben een wrakje.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
TV (ja, ik heb de tv aan vandaag). Vanaf zaterdag is het een programma op tv. Best grappig. Misschien kunt je het terug zoeken?June schreef:Smikkell schreef:June, heb je de reclames gezien van 'Wat als?"
Nee! Waar?
RTL4 gaat een ‘bijzondere en komische’ sketchshow maken. De zender gebruikt hiervoor het Belgische format Wat Als.
Wat Als is een rollercoaster aan sketches, die je het leven met een vette knipoog laat zien, zegt de woordvoerder. Elke aflevering bestaat uit ongeveer twaalf unieke sketches. Elke sketch begint met de vraag “wat als”, zoals: wat als Barbie een echte vrouw was, wat als de Titanic nooit gezonken was en wat als Facebook niet bestond?
programma wordt vanaf 14 januari uitgezonden op de zaterdagavond.
Laatst aangepast door Smikkell op za 7 jan 2012 - 10:15; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Kijk, dat doet een mens goed...Smikkell schreef:Ik vind Sjaan een schatje Ow, en ik ben niet boos op Sjaan
Smikkell schreef:Kom eens uit die slachtofferrol.Reva schreef:Ik ben op niemand boos, ik ben een wrakje.
Gast- Gast
Hmm ben benieuwd, Smik. RTL weet dingen ook vaak net niet grappig na te doen. Bedankt voor de tip in ieder geval!
Gast- Gast
Wat als lijkt me echt geniaal!!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik vind de reclames wel leuk eigenlijk. Niet zoals de belgen, maar toch!June schreef:Hmm ben benieuwd, Smik. RTL weet dingen ook vaak net niet grappig na te doen. Bedankt voor de tip in ieder geval!
Gast- Gast
Heb ik weer. Ontvang ik een brief voor de vorige bewoner dat ze moet langskomen omdat haar implanteren kunnen ontploffen. Oké, dat start et niet zo letterlijk.
Gast- Gast
Kan jij haar weer gaan opsporen, die tikkende tijdbom!Reva schreef:Heb ik weer. Ontvang ik een brief voor de vorige bewoner dat ze moet langskomen omdat haar implanteren kunnen ontploffen. Oké, dat start et niet zo letterlijk.
Gast- Gast
Reva schreef:Heb ik weer. Ontvang ik een brief voor de vorige bewoner dat ze moet langskomen omdat haar implanteren kunnen ontploffen. Oké, dat start et niet zo letterlijk.
Oh my!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Reva schreef:Heb ik weer. Ontvang ik een brief voor de vorige bewoner dat ze moet langskomen omdat haar implanteren kunnen ontploffen. Oké, dat start et niet zo letterlijk.
Haar implanteren nog wel.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Of zelf gaan.Smikkell schreef:Kan jij haar weer gaan opsporen, die tikkende tijdbom!Reva schreef:Heb ik weer. Ontvang ik een brief voor de vorige bewoner dat ze moet langskomen omdat haar implanteren kunnen ontploffen. Oké, dat start et niet zo letterlijk.
Ja, spellen is ook niet meer wat het geweest is bij die instanties.Evy schreef:Reva schreef:Heb ik weer. Ontvang ik een brief voor de vorige bewoner dat ze moet langskomen omdat haar implanteren kunnen ontploffen. Oké, dat start et niet zo letterlijk.
Gast- Gast
Krijgt Reva nieuwe tieten. En als ze daar vragen waar de oude zijn, zeg je dat je al iets hoorde ploffenSjaantje schreef:Of zelf gaan.Smikkell schreef:Kan jij haar weer gaan opsporen, die tikkende tijdbom!Reva schreef:Heb ik weer. Ontvang ik een brief voor de vorige bewoner dat ze moet langskomen omdat haar implanteren kunnen ontploffen. Oké, dat start et niet zo letterlijk.
Laatst aangepast door Smikkell op za 7 jan 2012 - 10:23; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, spellen is ook niet meer wat het geweest is bij die instanties.Evy schreef:Reva schreef:Heb ik weer. Ontvang ik een brief voor de vorige bewoner dat ze moet langskomen omdat haar implanteren kunnen ontploffen. Oké, dat start et niet zo letterlijk.
Is Reva ook een instantie?
Alex- Ratel
Smikkell schreef:Krijgt Reva nieuwe tieten. En als ze daar vragen waar de oude zijn, zeg je dat je al iets hoorde ploffenSjaantje schreef:Of zelf gaan.Smikkell schreef:Kan jij haar weer gaan opsporen, die tikkende tijdbom!Reva schreef:Heb ik weer. Ontvang ik een brief voor de vorige bewoner dat ze moet langskomen omdat haar implanteren kunnen ontploffen. Oké, dat start et niet zo letterlijk.
Alex- Ratel
Nee, Reva typt alleen wat er in die brief staat. Uiteraard.Evy schreef:Smikkell schreef:Ja, spellen is ook niet meer wat het geweest is bij die instanties.Evy schreef:Reva schreef:Heb ik weer. Ontvang ik een brief voor de vorige bewoner dat ze moet langskomen omdat haar implanteren kunnen ontploffen. Oké, dat start et niet zo letterlijk.
Gast- Gast
In eerste instantie niet, nee.Evy schreef:Smikkell schreef:Ja, spellen is ook niet meer wat het geweest is bij die instanties.Evy schreef:Reva schreef:Heb ik weer. Ontvang ik een brief voor de vorige bewoner dat ze moet langskomen omdat haar implanteren kunnen ontploffen. Oké, dat start et niet zo letterlijk.
Sjaantje schreef:In eerste instantie niet, nee.Evy schreef:
Gast- Gast
Sjaantje schreef:In eerste instantie niet, nee.Evy schreef:Smikkell schreef:Ja, spellen is ook niet meer wat het geweest is bij die instanties.Evy schreef:Reva schreef:Heb ik weer. Ontvang ik een brief voor de vorige bewoner dat ze moet langskomen omdat haar implanteren kunnen ontploffen. Oké, dat start et niet zo letterlijk.
Die zag ik aankomen
Alex- Ratel
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: