DagCafé
+21
Zininzon
May
Lotus
Jordana
Suus
ekiaam87
Qiara
Minx
Caresses
Sjaantje
Stuiterbal
Lejow
Erin
Burn
PluDan
Alex
FireButterfly
Inge
Ibbeltje
Rovine
Liz
25 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: DagCafé
Ja hallo! Ik zeg net nog dat ik een slechte huisvrouw ben!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik hield ook altijd vol dat S. zijn piemel mijn piemel was. Maar hij heeft hem mooi niet achtergelaten toen hij vertrokReva schreef:
Nee, ik heb een piemel.
Gast- Gast
Ook een slechte huisvrouw is een huisvrouw. Wees blij, ik kan mezelf helemaal geen huisvrouw noemen, zelfs geen slechte.Erin schreef:Ja hallo! Ik zeg net nog dat ik een slechte huisvrouw ben!
Gast- Gast
Echt???Reva schreef:Sjaantje schreef:Daar ben jij er ook één van, toch?Reva schreef:Erin schreef:Ok! Weet ik dat ook weer.. Maar wie is die -1 dan??
Ja ik ben aangekomen op de eerste verdieping maar weet de weg niet!
Vrouwen!
Nee, ik heb een piemel.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Ik hield ook altijd vol dat S. zijn piemel mijn piemel was. Maar hij heeft hem mooi niet achtergelaten toen hij vertrokReva schreef:
Nee, ik heb een piemel.
Dat geeft 'getrouwd zijn in gemeenschap van goederen' wel een hele nieuwe dimensie.
Gast- Gast
Wil je de foto zien?Sjaantje schreef:Echt???Reva schreef:
Nee, ik heb een piemel.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ook een slechte huisvrouw is een huisvrouw. Wees blij, ik kan mezelf helemaal geen huisvrouw noemen, zelfs geen slechte.Erin schreef:Ja hallo! Ik zeg net nog dat ik een slechte huisvrouw ben!
Heb je ook dat als je huis een grote zooi is je precies weet waar alles is en nadat je het hebt opgeruimd, je niks terug kunt vinden??
Erin- Ratel
Misschien kun je je rechten nog eens nalezen.Maple schreef:Smikkell schreef:Ik hield ook altijd vol dat S. zijn piemel mijn piemel was. Maar hij heeft hem mooi niet achtergelaten toen hij vertrokReva schreef:
Nee, ik heb een piemel.
Dat geeft 'getrouwd zijn in gemeenschap van goederen' wel een hele nieuwe dimensie.
Je kan ook een dildo laten maken van zijn piemel. Daar heb je setjes voor. Helaas zijn wij daar niet aan toegekomen
Gast- Gast
Maple schreef:Smikkell schreef:Ik hield ook altijd vol dat S. zijn piemel mijn piemel was. Maar hij heeft hem mooi niet achtergelaten toen hij vertrokReva schreef:
Nee, ik heb een piemel.
Erin- Ratel
Nee, in beide gevallen weet ik alles te vinden. Alles heeft een vaste plek. Daar ligt het alleen niet tijdens de rommel.Erin schreef:Smikkell schreef:Ook een slechte huisvrouw is een huisvrouw. Wees blij, ik kan mezelf helemaal geen huisvrouw noemen, zelfs geen slechte.Erin schreef:Ja hallo! Ik zeg net nog dat ik een slechte huisvrouw ben!
Heb je ook dat als je huis een grote zooi is je precies weet waar alles is en nadat je het hebt opgeruimd, je niks terug kunt vinden??
Gast- Gast
Smikkell schreef:Misschien kun je je rechten nog eens nalezen.Maple schreef:Smikkell schreef:Ik hield ook altijd vol dat S. zijn piemel mijn piemel was. Maar hij heeft hem mooi niet achtergelaten toen hij vertrokReva schreef:
Nee, ik heb een piemel.
Je kan ook een dildo laten maken van zijn piemel. Daar heb je setjes voor. Helaas zijn wij daar niet aan toegekomen
Mwah. Die piemel heeft inmiddels al in een ander geroerd, daar hoef ik geen dildo meer van... Ik koop wel een plastic surrogaatpiemel.
Gast- Gast
No thanx.Smikkell schreef:Wil je de foto zien?Sjaantje schreef:Echt???Reva schreef:
Nee, ik heb een piemel.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Misschien kun je je rechten nog eens nalezen.Maple schreef:Smikkell schreef:Ik hield ook altijd vol dat S. zijn piemel mijn piemel was. Maar hij heeft hem mooi niet achtergelaten toen hij vertrokReva schreef:
Nee, ik heb een piemel.
Nee niks d'rvan! Hij exit zijn piemel. Op zoek naar een verbeterd recept!
Erin- Ratel
Smikkell schreef:Nee, in beide gevallen weet ik alles te vinden. Alles heeft een vaste plek. Daar ligt het alleen niet tijdens de rommel.Erin schreef:Smikkell schreef:Ook een slechte huisvrouw is een huisvrouw. Wees blij, ik kan mezelf helemaal geen huisvrouw noemen, zelfs geen slechte.Erin schreef:Ja hallo! Ik zeg net nog dat ik een slechte huisvrouw ben!
Dus dat ligt echt aan mij!
Erin- Ratel
Ben bang dat er niet heel veel betere zijn. Maar wel jammer als hij er niet meer aan vast zit.Erin schreef:Smikkell schreef:Misschien kun je je rechten nog eens nalezen.Maple schreef:Smikkell schreef:Ik hield ook altijd vol dat S. zijn piemel mijn piemel was. Maar hij heeft hem mooi niet achtergelaten toen hij vertrokReva schreef:
Nee, ik heb een piemel.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ben bang dat er niet heel veel betere zijn. Maar wel jammer als hij er niet meer aan vast zit.Erin schreef:Smikkell schreef:Misschien kun je je rechten nog eens nalezen.Maple schreef:Smikkell schreef:Ik hield ook altijd vol dat S. zijn piemel mijn piemel was. Maar hij heeft hem mooi niet achtergelaten toen hij vertrokReva schreef:
Nee, ik heb een piemel.
Hoe weet jij dat
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=20136
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: