DagCafé
+21
Zininzon
May
Lotus
Jordana
Suus
ekiaam87
Qiara
Minx
Caresses
Sjaantje
Stuiterbal
Lejow
Erin
Burn
PluDan
Alex
FireButterfly
Inge
Ibbeltje
Rovine
Liz
25 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Macademia mix vind ik superlekker. Daar zitten soms ook van die grote kromme tussen, die vind ik ook heel lekker.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Rovine schreef:Macademia mix vind ik superlekker. Daar zitten soms ook van die grote kromme tussen, die vind ik ook heel lekker.
Ik ga eens een lijstje maken met wat ik kan gaan proberen. Haal je die gewoon bij de AH?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Haha, net het stukje verpakking van de notenmix waar op staat welke er inzitten ontbreekt
Ik haal ze vooral bij de Turk. Dat is goedkoper. Maar soms, zoals nu, haal ik een bakje uit de supermarkt. Zitten ook pecan noten, para noten (enige woorde wat ik nog kan lezen) en hazelnoten in.
Ik haal ze vooral bij de Turk. Dat is goedkoper. Maar soms, zoals nu, haal ik een bakje uit de supermarkt. Zitten ook pecan noten, para noten (enige woorde wat ik nog kan lezen) en hazelnoten in.
Gast- Gast
Zijn dat niet gewoon hazelnoten?Rovine schreef:Macademia mix vind ik superlekker. Daar zitten soms ook van die grote kromme tussen, die vind ik ook heel lekker.
Gast- Gast
Denk dat die grote kromme pecans zijn! Die mix kun je gewoon bij de AH halen. Wel even opletten dat je de ongezouten pakt. Ik eet ze trouwens nu niet zoveel omdat ze flink aantikken qua punten, op mijn noodvoorraadje amandelen na.
Rovine- Ratel
Hier zit helaas niet zo'n winkeltje. Ik ga van de week eens kijken.
Smikkell schreef:Zijn dat niet gewoon hazelnoten?Rovine schreef:Macademia mix vind ik superlekker. Daar zitten soms ook van die grote kromme tussen, die vind ik ook heel lekker.
Die zijn rond. Cashewnoten zijn krom.
Gast- Gast
Hmmnee, volgens google lijken die pecannoten meer op walnoten. Ik bedoel die ene die nog net een slagje groter zijn dan macademia's, zonder velletje ongeveer dezelfde kleur en oppervlaktestructuur.
Rovine- Ratel
Ze hebben dat ook wel in de supermarkt. Misschien een markt in de buurt?Ibbeltje schreef:Hier zit helaas niet zo'n winkeltje. Ik ga van de week eens kijken.
Gast- Gast
Rovine schreef:Hmmnee, volgens google lijken die pecannoten meer op walnoten. Ik bedoel die ene die nog net een slagje groter zijn dan macademia's, zonder velletje ongeveer dezelfde kleur en oppervlaktestructuur.
Bedoel je para?
Gast- Gast
Rovine schreef:Hmmnee, volgens google lijken die pecannoten meer op walnoten. Ik bedoel die ene die nog net een slagje groter zijn dan macademia's, zonder velletje ongeveer dezelfde kleur en oppervlaktestructuur.
Gast- Gast
Ja, die zit nu in mijn mondReva schreef:Rovine schreef:Hmmnee, volgens google lijken die pecannoten meer op walnoten. Ik bedoel die ene die nog net een slagje groter zijn dan macademia's, zonder velletje ongeveer dezelfde kleur en oppervlaktestructuur.
Bedoel je para?
Gast- Gast
Dat zijn ze ja!
Macademia's doe ik ook nog wel eens in de koekjes, als ik die eet denk ik altijd meteen aan die koeken.
Macademia's doe ik ook nog wel eens in de koekjes, als ik die eet denk ik altijd meteen aan die koeken.
Rovine- Ratel
Salade notemix kan dat ook in de kwark/yoghurt? Of stel ik nu een domme vraag
Smikkell schreef:Ze hebben dat ook wel in de supermarkt. Misschien een markt in de buurt?Ibbeltje schreef:Hier zit helaas niet zo'n winkeltje. Ik ga van de week eens kijken.
Een markt ja waar ze ook noten verkopen. Op woensdagen is er hier altijd markt in de buurt in de ochtend geen idee of ze ook noten verkopen. Maar is wel een tip ja.
Ik vind het wel superlekker om kwark hartig te maken met bieslook, zout en peper, maar noten heb ik nog nooit geprobeerd.
Rovine- Ratel
Deze koop ik meestal.
Rovine- Ratel
Oke dank je voor de plaatjes. Ik vind ze alleen best prijzig de notenmixen. Hoe lang doen jullie met een bakje?
Een week. Maar ik eet weer zelden vlees en sinds ik eet volgens Amber/koolhydraat beperkt ben ik veel minder kwijt aan boodschappen, dus die noten doen het hem niet. Eieren en rijstwafels kosten dan weer geen drol.Ibbeltje schreef:Oke dank je voor de plaatjes. Ik vind ze alleen best prijzig de notenmixen. Hoe lang doen jullie met een bakje?
Gast- Gast
Vriend vindt het meestal niet cool als ik ze koop omdat ze inderdaad zo duur zijn.
Ik doe nu al 3 maanden met mijn amandelen, zonder dieet zou zo'n bakje met zijn tweetjes in een avond opgaan.
Ik doe nu al 3 maanden met mijn amandelen, zonder dieet zou zo'n bakje met zijn tweetjes in een avond opgaan.
Rovine- Ratel
Reva schreef:Walnoten in de kwark is zo zo zo lekker.
Met honing.
Shit... nu heb ik geen walnoten, anders was dat mijn ontbijt morgen.
Rovine- Ratel
Rovine schreef:Vriend vindt het meestal niet cool als ik ze koop omdat ze inderdaad zo duur zijn.
3 maanden met 1 zon bakje???
Smikk> ja vlees tikt ook aan in de prijs idd dus dat compenseer je dan ja.
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: