DagCafé
+21
Zininzon
May
Lotus
Jordana
Suus
ekiaam87
Qiara
Minx
Caresses
Sjaantje
Stuiterbal
Lejow
Erin
Burn
PluDan
Alex
FireButterfly
Inge
Ibbeltje
Rovine
Liz
25 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Smikk, ik ken het liedje niet en qua muzieksoort is het niet mijn smaak maar van de tekst kreeg ik wel een brok in mijn keel
Stofzuiger, geniet lekker van je warme bedje! Ik slaap meestal met een kruik bij mijn voetjes en als die op temperatuur zijn, leg ik m bij mijn buik. Lekker warm!
Stofzuiger, geniet lekker van je warme bedje! Ik slaap meestal met een kruik bij mijn voetjes en als die op temperatuur zijn, leg ik m bij mijn buik. Lekker warm!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Stofzuiger schreef:buurkinderen laten helpen in ruil voor snoep?Reva schreef:Ik gaap ook, bijzondere ervaring. Misschien kan ik beter nu gaan slapen en om zes uur opstaan. Mart wat als ik het dan niet haal
Wie is mart toch elke keer
ik heb geen buurkinderen en geen snoep.
Ik wou net gaan vragen wie dat is, maar ja als je het zelf ook niet weet!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Ik hou er normaal ook niet van, maar Gers en zijn liedjes hebben wel wat. Zijn mama is 13 jaar geleden doodgegaan. Vind het zo zielig als hij het heeft over dat hij nu dingen pas snapt en inziet.Sjaantje schreef:Smikk, ik ken het liedje niet en qua muzieksoort is het niet mijn smaak maar van de tekst kreeg ik wel een brok in mijn keel
Hij heeft trouwens ook een tweelingbroer.. Ha, normaal zijn dit niet echt mijn types.
Edit: en hij is geboren in Nijmegen. 12 mei 1981.
Laatst aangepast door Smikkell op za 7 jan 2012 - 11:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Stofzuiger!!
Die man van jou is echt een lieverd of niet??
Erin- Ratel
Of ik ben gewoon een bitch, dat kan ook...Erin schreef:Stofzuiger!!
Gast- Gast
Is dat dan die knakker die ik gister op tv zag? Dat ging ook over een 'muzikant' en zijn tweelingbroer. Weet alleen niet meer hoe het nou zat in dat item of waar ik m gezien heb.Smikkell schreef:Ik hou er normaal ook niet van, maar Gers en zijn liedjes hebben wel wat. Zijn mama is 13 jaar geleden doodgegaan. Vind het zo zielig als hij het heeft over dat hij nu dingen pas snapt en inziet.Sjaantje schreef:Smikk, ik ken het liedje niet en qua muzieksoort is het niet mijn smaak maar van de tekst kreeg ik wel een brok in mijn keel
Hij heeft trouwens ook een tweelingbroer.. Ha, normaal zijn dit niet echt mijn types.
Ow, zou bent kunnen.Sjaantje schreef:Is dat dan die knakker die ik gister op tv zag? Dat ging ook over een 'muzikant' en zijn tweelingbroer. Weet alleen niet meer hoe het nou zat in dat item of waar ik m gezien heb.Smikkell schreef:Ik hou er normaal ook niet van, maar Gers en zijn liedjes hebben wel wat. Zijn mama is 13 jaar geleden doodgegaan. Vind het zo zielig als hij het heeft over dat hij nu dingen pas snapt en inziet.Sjaantje schreef:Smikk, ik ken het liedje niet en qua muzieksoort is het niet mijn smaak maar van de tekst kreeg ik wel een brok in mijn keel
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Of ik ben gewoon een bitch, dat kan ook...Erin schreef:Stofzuiger!!
Geloof er niks van!
Erin- Ratel
Smikkell schreef:Ow, zou bent kunnen.Sjaantje schreef:Is dat dan die knakker die ik gister op tv zag? Dat ging ook over een 'muzikant' en zijn tweelingbroer. Weet alleen niet meer hoe het nou zat in dat item of waar ik m gezien heb.Smikkell schreef:Ik hou er normaal ook niet van, maar Gers en zijn liedjes hebben wel wat. Zijn mama is 13 jaar geleden doodgegaan. Vind het zo zielig als hij het heeft over dat hij nu dingen pas snapt en inziet.Sjaantje schreef:Smikk, ik ken het liedje niet en qua muzieksoort is het niet mijn smaak maar van de tekst kreeg ik wel een brok in mijn keel
Wie is Bent?
Gast- Gast
De tweelingbroer van Mart. Hoop dat hij zo in mijn bed ligt...Reva schreef:
Wie is Bent?
Gast- Gast
Erin schreef:Stofzuiger schreef:Of ik ben gewoon een bitch, dat kan ook...Erin schreef:Stofzuiger!!
Geloof er niks van!
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Ow, zou bent kunnen.Sjaantje schreef:Is dat dan die knakker die ik gister op tv zag? Dat ging ook over een 'muzikant' en zijn tweelingbroer. Weet alleen niet meer hoe het nou zat in dat item of waar ik m gezien heb.Smikkell schreef:Ik hou er normaal ook niet van, maar Gers en zijn liedjes hebben wel wat. Zijn mama is 13 jaar geleden doodgegaan. Vind het zo zielig als hij het heeft over dat hij nu dingen pas snapt en inziet.Sjaantje schreef:Smikk, ik ken het liedje niet en qua muzieksoort is het niet mijn smaak maar van de tekst kreeg ik wel een brok in mijn keel
Wie is Bent?
En waarom smst ie tot over zijn oren???
Erin- Ratel
I Mart en Bent. Die heten Verassen van hun achternaam toch?Smikkell schreef:De tweelingbroer van Mart. Hoop dat hij zo in mijn bed ligt...Reva schreef:
Wie is Bent?
Gast- Gast
Ja, ik zou een muts voor hem haken, eentje die over zijn oren zou komen.Erin schreef:Reva schreef:
Wie is Bent?
Gast- Gast
Ja, met van die ingevallen bekkies.Stofzuiger schreef:I Mart en Bent. Die heten Verassen van hun achternaam toch?Smikkell schreef:De tweelingbroer van Mart. Hoop dat hij zo in mijn bed ligt...Reva schreef:
Wie is Bent?
Gast- Gast
Smikkell schreef:De tweelingbroer van Mart. Hoop dat hij zo in mijn bed ligt...Reva schreef:
Wie is Bent?
Smik wel hahahaha!Smikkell schreef:Erin schreef:Stofzuiger schreef:Of ik ben gewoon een bitch, dat kan ook...Erin schreef:Stofzuiger!!
Geloof er niks van!
Mijn man is meestal echt een schatje. Maar soms ook wel mijn vechtgenoot hoor.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, met van die ingevallen bekkies.Stofzuiger schreef:I Mart en Bent. Die heten Verassen van hun achternaam toch?Smikkell schreef:De tweelingbroer van Mart. Hoop dat hij zo in mijn bed ligt...Reva schreef:
Wie is Bent?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, ik zou een muts voor hem haken, eentje die over zijn oren zou komen.Erin schreef:Reva schreef:
Wie is Bent?
We moeten echt zo'n emo popje hebben die over de vloer ligt te rollen van het lachen!
Erin- Ratel
Ja dat was Gers en zijn tweelingbroer...en weet ook even niet meer waarbij het was....
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Stofzuiger schreef:Smikkell schreef:Ja, met van die ingevallen bekkies.Stofzuiger schreef:I Mart en Bent. Die heten Verassen van hun achternaam toch?Smikkell schreef:De tweelingbroer van Mart. Hoop dat hij zo in mijn bed ligt...Reva schreef:
Wie is Bent?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Smikkell schreef:Ja, ik zou een muts voor hem haken, eentje die over zijn oren zou komen.Erin schreef:Reva schreef:
Wie is Bent?
Ik ga kapot, waar is dat ook alweer van
Gast- Gast
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: