DagCafé
+21
Zininzon
May
Lotus
Jordana
Suus
ekiaam87
Qiara
Minx
Caresses
Sjaantje
Stuiterbal
Lejow
Erin
Burn
PluDan
Alex
FireButterfly
Inge
Ibbeltje
Rovine
Liz
25 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: DagCafé
Koolhydraatarmbrood, zuurdesem, (spelt) crackers, kwark met noten, avocado, salade met kip of ei etc.
Gast- Gast
Oow ja rijstwafels Daar had ik even niet aan gedacht.
Kwark oke ook een optie idd.
Kwark oke ook een optie idd.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik heb weleens south beach gedaan, dat was volgens mij nog ietsje strenger (1e weken), is wel vergelijkbaar denk ik?
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Nooit gedaan, wel eens geweest. Viel erg tegen, dus zegt voor mij genoeg over het dieetRovine schreef:Ik heb weleens south beach gedaan, dat was volgens mij nog ietsje strenger (1e weken), is wel vergelijkbaar denk ik?
Gast- Gast
Ik wil gewoon eens een week met Smikk meedraaien
Eiwitten zeker, de gebakken eieren kwamen mijn neus uit.
Rovine- Ratel
Hoe zie je dat voor je?Ibbeltje schreef:Ik wil gewoon eens een week met Smikk meedraaien
Gast- Gast
o en wat voor noten doe je dan?
Smikkell schreef:Hoe zie je dat voor je?Ibbeltje schreef:Ik wil gewoon eens een week met Smikk meedraaien
haha gewoon even het ritme krijgen van dat eten zeg maar Ik vind het lastig om ook ECHT te beginnen daar mee of zo.
Dat ze een week bij je intrekt.
Of..jij plaatst s avonds wat je hebt gegeten en dan eet Ibbel dat de dag daarna.
Of..jij plaatst s avonds wat je hebt gegeten en dan eet Ibbel dat de dag daarna.
Gast- Gast
Wauw zusje! Super
Ibbel ik ontbeet met magere Fransekwark en zat voller dan wanneer ikke 2 gebakken eieren met groente (als ik ivm uitslapen laat ontbeet) heerlijk! En vullend
Ibbel ik ontbeet met magere Fransekwark en zat voller dan wanneer ikke 2 gebakken eieren met groente (als ik ivm uitslapen laat ontbeet) heerlijk! En vullend
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Ik eet nooit gebakken ei. wel gekookt ei en salades met kipfilet. Kwark zitten ook veel eiwitten in en in zalm, tonijn, noten..Rovine schreef:Eiwitten zeker, de gebakken eieren kwamen mijn neus uit.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik eet nooit gebakken ei. wel gekookt ei en salades met kipfilet. Kwark zitten ook veel eiwitten in en in zalm, tonijn, noten..Rovine schreef:Eiwitten zeker, de gebakken eieren kwamen mijn neus uit.
Tartaar!
Gast- Gast
Ik ben gewoon niet zo creatief op de vroege ochtend, wanneer ik moet verzinnen wat ik de rest van de dag ga eten, dus werd het vaak gebakken ei.
Omdat ik nu regelmatig sport probeer ik wel uit meer dingen eiwitten te halen, net nog 2 bakken franse kwark gehaald.
Omdat ik nu regelmatig sport probeer ik wel uit meer dingen eiwitten te halen, net nog 2 bakken franse kwark gehaald.
Rovine- Ratel
Ik haal een notenmix met ongezoute noten. Geen pinda's en cashewnoten. Vooral amandelen en walnoten.Ibbeltje schreef:o en wat voor noten doe je dan?
Gast- Gast
Reev: haha was meer gewoon een uitspraak zodat ik het ritme krijg van wat ik kan eten dus nee ze hoeft niks te plaatsen hoor :d
Gezellig. Kunnen we ook samen wandelen.Reva schreef:Dat ze een week bij je intrekt.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik haal een notenmix met ongezoute noten. Geen pinda's en cashewnoten. Vooral amandelen en walnoten.Ibbeltje schreef:o en wat voor noten doe je dan?
Dacht al zoiets, ik vind dat alleen niet zo lekker helaas.
Smikkell schreef:Gezellig. Kunnen we ook samen wandelen.Reva schreef:Dat ze een week bij je intrekt.
jaaa dat is wel zo
Ik heb altijd een bakje ongezouten amandelen bij me voor het geval ik van mijn graat val en mijn eten voor de dag al op heb.
Rovine- Ratel
Niet? Welke noten lust je wel dan?Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Ik haal een notenmix met ongezoute noten. Geen pinda's en cashewnoten. Vooral amandelen en walnoten.Ibbeltje schreef:o en wat voor noten doe je dan?
Dacht al zoiets, ik vind dat alleen niet zo lekker helaas.
Ik doe ook lijnzaad en zonnebloempitten door de salade. Ik vind amandelen echt heerlijk.
Gast- Gast
Reva schreef:Of blikje tonijn
Die heb ik net ook al gehaald. Voor mijn telvrije dag maandag.
Rovine- Ratel
Ik ben meer van de pinda's maar eet bijna nooit noten. Misschien gewoon eens proberen weer.
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: