DagCafé
+21
Zininzon
May
Lotus
Jordana
Suus
ekiaam87
Qiara
Minx
Caresses
Sjaantje
Stuiterbal
Lejow
Erin
Burn
PluDan
Alex
FireButterfly
Inge
Ibbeltje
Rovine
Liz
25 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: DagCafé
Ow en mijn kerstboom opruimen. Waarom zei ik met mijn stomme hoofd ook dat ik dat al had gedaan vandaag
Gast- Gast
Ik moet dat ook allemaal doen (excl. gangkast). Maar misschien doe ik dat morgen i.p.v. vannacht.
Gast- Gast
Reva schreef:Ow en mijn kerstboom opruimen. Waarom zei ik met mijn stomme hoofd ook dat ik dat al had gedaan vandaag
Ja, waarom?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Zeg je gewoon dat je hem weer ner hebt gezet.. Iets met geen afscheid kunnen nemen ofzo.Reva schreef:Ow en mijn kerstboom opruimen. Waarom zei ik met mijn stomme hoofd ook dat ik dat al had gedaan vandaag
Gast- Gast
Nou, ik ga vannacht niet poetsen maar gewoon fatsoenlijk slapen. Jemig, ik ben echt zo moe!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Evy schreef:Reva schreef:Ow en mijn kerstboom opruimen. Waarom zei ik met mijn stomme hoofd ook dat ik dat al had gedaan vandaag
Ja, waarom?
Omdat ik donderdag zei dat ik dat vandaag ging doen
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zeg je gewoon dat je hem weer ner hebt gezet.. Iets met geen afscheid kunnen nemen ofzo.Reva schreef:Ow en mijn kerstboom opruimen. Waarom zei ik met mijn stomme hoofd ook dat ik dat al had gedaan vandaag
Gast- Gast
Ik ben blij dat ik hem alsnog morgen van het balkon kan gooien.
Was er ook niet iets met kerstspullen weg voor de 7e?
Was er ook niet iets met kerstspullen weg voor de 7e?
Gast- Gast
Reva schreef:Evy schreef:Reva schreef:Ow en mijn kerstboom opruimen. Waarom zei ik met mijn stomme hoofd ook dat ik dat al had gedaan vandaag
Ja, waarom?
Omdat ik donderdag zei dat ik dat vandaag ging doen
Ik zeg ook zoveel! Maar ja beter vannacht doen, want je weet het, van uitstel....
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
+1Sjaantje schreef:Nou, ik ga vannacht niet poetsen maar gewoon fatsoenlijk slapen. Jemig, ik ben echt zo moe!
Gast- Gast
Mijn boom staat ook nog en ik heb nog geen zin om hem weg te halen. Ik vind het nog wel even gezellig.
Hoi!
Hoi!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ha Stofzuiger! Hoe is het met je bollewangenhapsnoetjes? Sinds je dat zei, moet ik steeds aan dat woord denken hihi
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:Ha Stofzuiger! Hoe is het met je bollewangenhapsnoetjes? Sinds je dat zei, moet ik steeds aan dat woord denken hihi
Gast- Gast
Die moet ik onthouden!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Goed! Liggen lekker te slapen, zijn net thuis. Ik ben ook in bed gestort, mijn man warmt nog even mijn kersenpittenkussentje op, heb het zo koud. En heb ijsvoeten...
Gast- Gast
En door jouw verhaal moest ik aan dit liedje denkenSjaantje schreef:Ha Stofzuiger! Hoe is het met je bollewangenhapsnoetjes? Sinds je dat zei, moet ik steeds aan dat woord denken hihi
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:Goed! Liggen lekker te slapen, zijn net thuis. Ik ben ook in bed gestort, mijn nar warmt nog even mijn kersenpittenkussentje op, heb het zo koud. En heb ijsvoeten...
Gast- Gast
:joker:Reva schreef:Stofzuiger schreef:Goed! Liggen lekker te slapen, zijn net thuis. Ik ben ook in bed gestort, mijn nar warmt nog even mijn kersenpittenkussentje op, heb het zo koud. En heb ijsvoeten...
Gast- Gast
Ik gaap ook, bijzondere ervaring. Misschien kan ik beter nu gaan slapen en om zes uur opstaan. Mart wat als ik het dan niet haal
Gast- Gast
buurkinderen laten helpen in ruil voor snoep?Reva schreef:Ik gaap ook, bijzondere ervaring. Misschien kan ik beter nu gaan slapen en om zes uur opstaan. Mart wat als ik het dan niet haal
Gast- Gast
Heb je het nu alweer over die Mart?Stofzuiger schreef:buurkinderen laten helpen in ruil voor snoep?Reva schreef:Ik gaap ook, bijzondere ervaring. Misschien kan ik beter nu gaan slapen en om zes uur opstaan. Mart wat als ik het dan niet haal
Gast- Gast
Stofzuiger schreef:buurkinderen laten helpen in ruil voor snoep?Reva schreef:Ik gaap ook, bijzondere ervaring. Misschien kan ik beter nu gaan slapen en om zes uur opstaan. Mart wat als ik het dan niet haal
Wie is mart toch elke keer
ik heb geen buurkinderen en geen snoep.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Heb je het nu alweer over die Mart?Stofzuiger schreef:buurkinderen laten helpen in ruil voor snoep?Reva schreef:Ik gaap ook, bijzondere ervaring. Misschien kan ik beter nu gaan slapen en om zes uur opstaan. Mart wat als ik het dan niet haal
Whaha ja ik zag het ook al.
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: