DagCafé
+21
Zininzon
May
Lotus
Jordana
Suus
ekiaam87
Qiara
Minx
Caresses
Sjaantje
Stuiterbal
Lejow
Erin
Burn
PluDan
Alex
FireButterfly
Inge
Ibbeltje
Rovine
Liz
25 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: DagCafé
Erin schreef:Holy crap: ik zit my naked secret te kijken. Die vrouw heeft echt gigantische Cup Q hadden ze het over! Dat lijkt me nou echt totaal geen pretje!
Inderdaad, doe mij maar P.
Gast- Gast
Veel plezier!!Reva schreef:Ik zit op de wc voor wie het wil weten.
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef: Whieuw! Ik ga morgen naar New Year's Eve!
Leuk!! Die werd opgenomen toen ik in NY was Het jaartal op gebouw stond ook al op 2012
Gast- Gast
haha Smikkel fijn zo'n vragen
EN Reev whahah fijn te horen ook
Sjaan
EN Reev whahah fijn te horen ook
Sjaan
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ja, dat zeggen ze ook. Gewoon waar die ouders bij zijnReva schreef:Bwahahaha. Ik kreeg ook een keer van een oppaskindje te horen dat ik veel lekkerder lag dan zijn moeder (maat 34)
Ik zit op de wc voor wie het wil weten.
Maar goed, die ouders zeggen dan weer heel tactisch dat ik veel ben aangekomen
Gast- Gast
OMG, je gaat me toch niet vertellen dat je Jon langs hebt zien lopen??Reva schreef:Leuk!! Die werd opgenomen toen ik in NY was Het jaartal op gebouw stond ook al op 2012Sjaantje schreef: Whieuw! Ik ga morgen naar New Year's Eve!
Reva schreef:Evy schreef:Reva schreef:Ibbeltje schreef:Fairytale schreef:Ring is mooi inderdaad
Dank je (als dat tegen mij was haha)
Zie je nog meer ringen dan?
Lach je me uit?
Ik zou niet durven.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Nee ik moet er echt niet aan denken! Maar ja ben wel trots op mijn meiden whahaha! Het is ook wel lekker zacht, helemaal voor kindjes. Ik krijg het ook altijd voor elkaar dat ze altijd daar aan vast houden als ik ze optil en vast hou..
En Reva bedankt voor de info!
En Reva bedankt voor de info!
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Sjaantje schreef:OMG, je gaat me toch niet vertellen dat je Jon langs hebt zien lopen??Reva schreef:Leuk!! Die werd opgenomen toen ik in NY was Het jaartal op gebouw stond ook al op 2012Sjaantje schreef: Whieuw! Ik ga morgen naar New Year's Eve!
Ik vrees dat ik hem niet herkend zou hebben sowieso..
Gast- Gast
June schreef:Erin schreef:Holy crap: ik zit my naked secret te kijken. Die vrouw heeft echt gigantische Cup Q hadden ze het over! Dat lijkt me nou echt totaal geen pretje!
Inderdaad, doe mij maar P.
Erin- Ratel
Graag gedaan. Ik deel de info voor mijn Wordfeudvriendjes. Ik scrabble graag op het toilet.
Gast- Gast
Slecht. Héél slecht.Reva schreef:Sjaantje schreef:OMG, je gaat me toch niet vertellen dat je Jon langs hebt zien lopen??Reva schreef:Leuk!! Die werd opgenomen toen ik in NY was Het jaartal op gebouw stond ook al op 2012Sjaantje schreef: Whieuw! Ik ga morgen naar New Year's Eve!
Sjaantje schreef:Slecht. Héél slecht.Reva schreef:Sjaantje schreef:OMG, je gaat me toch niet vertellen dat je Jon langs hebt zien lopen??Reva schreef:Leuk!! Die werd opgenomen toen ik in NY was Het jaartal op gebouw stond ook al op 2012Sjaantje schreef: Whieuw! Ik ga morgen naar New Year's Eve!
Ik kan het niet helpen, Ome Sjaan.
Gast- Gast
Begin jij nou ook al???Reva schreef:Sjaantje schreef:Slecht. Héél slecht.Reva schreef:Sjaantje schreef:OMG, je gaat me toch niet vertellen dat je Jon langs hebt zien lopen??Reva schreef:Leuk!! Die werd opgenomen toen ik in NY was Het jaartal op gebouw stond ook al op 2012Sjaantje schreef: Whieuw! Ik ga morgen naar New Year's Eve!
Ik kan het niet helpen, Ome Sjaan.
In het ziekenhuis kreeg ik overdrachten mee voor DHR. Sjaan
En voor Ziggo blijf ik ook DHR. Sjaan
waar heb ik dit toch aan verdiend?
Ik ga echt de hele nacht schoonmaken en afwassen. Gelukkig is het nog geen nacht.
Gast- Gast
Reva schreef:Ik ga echt de hele nacht schoonmaken en afwassen. Gelukkig is het nog geen nacht.
En waarom?
Erin- Ratel
Ik zal mn voordeur op een kiertje zettenReva schreef:Ik ga echt de hele nacht schoonmaken en afwassen. Gelukkig is het nog geen nacht.
Reva schreef:Ik ga echt de hele nacht schoonmaken en afwassen. Gelukkig is het nog geen nacht.
Je vader komt maandag toch pas?
Alex- Ratel
Dan snap ik dat ze even een nachtje door moet halen.Evy schreef:Reva schreef:Ik ga echt de hele nacht schoonmaken en afwassen. Gelukkig is het nog geen nacht.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dan snap ik dat ze even een nachtje door moet halen.Evy schreef:Reva schreef:Ik ga echt de hele nacht schoonmaken en afwassen. Gelukkig is het nog geen nacht.
Sterker nog, ik had vandaag ook nodig gehad maar ik lag zo lekker. Kut ook dat ik in alle keukenkastjes schoon moet maken aangezien hij ook vast wat gaat eten en drinken. Omg ik haal het nooit
Gast- Gast
Je doet het slecht als imitator van Hans.Reva schreef:En de hele gangkast opruimen, badkamer schoonmaken, woonkamer.. kut kut kut.
Gast- Gast
Reva schreef:Smikkell schreef:Dan snap ik dat ze even een nachtje door moet halen.Evy schreef:Reva schreef:Ik ga echt de hele nacht schoonmaken en afwassen. Gelukkig is het nog geen nacht.
Sterker nog, ik had vandaag ook nodig gehad maar ik lag zo lekker. Kut ook dat ik in alle keukenkastjes schoon moet maken aangezien hij ook vast wat gaat eten en drinken. Omg ik haal het nooit
Whahaha ik zou nu vast beginnen! Muziekje aan en gaan!
Erin- Ratel
Reva schreef:En de hele gangkast opruimen, badkamer schoonmaken, woonkamer.. kut kut kut.
Alex- Ratel
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: