DagCafé
+21
Zininzon
May
Lotus
Jordana
Suus
ekiaam87
Qiara
Minx
Caresses
Sjaantje
Stuiterbal
Lejow
Erin
Burn
PluDan
Alex
FireButterfly
Inge
Ibbeltje
Rovine
Liz
25 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Wat is ketose?PluDan schreef:Ja, wat is dat?Maple schreef:Ke-wat?Smikkell schreef:Is hij in ketose?Maple schreef:Sodeju, mijn kat stinkt uit z'n giechel...
Ketose is het teken dat je lichaam vet verbrand!!
Ketose is de term die gebruikt wordt wanneer je lichaam vet niet geheel kan opnemen door een gebrek aan koolhydraten. De niet gebruikte deeltjes van vet heten ketonen en worden afgevoerd in de urine.
Hoe weet ik dat ik in ketose ben?
Kenmerken: geen honger, evt. slechte adem, vreemde "metaal-achtige" smaak in de mond. Ketosis kun je meten in je urine met Ketostix
Het is nogal een dingetje in de afvaltopics begreep ik. Vandaar..
Laatst aangepast door Smikkell op za 7 jan 2012 - 9:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Sjaantje schreef: er komt helemaal geen tijd bij haar te staan??? ook niet als ik eventjes wacht???
Nou ja, ik wacht wel af, ze laat vast vanzelf van zich horen.
Dan ben je verwijderd
Of geblokkeerd.
Laatst aangepast door Reva op za 7 jan 2012 - 9:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Sjaantje schreef: er komt helemaal geen tijd bij haar te staan??? ook niet als ik eventjes wacht???
Bij de anderen wel dan?
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Smikkell schreef:Evy is een boefje..
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Een jongen wees me op de VPRO-serie 'Het gordijnpaleis van Ollie Hartmoed' (we hadden het over leuke kinderseries van de VPRO ). Nu wil ik het allemaal zien, maar elke aflevering duurt ruim drie kwartier en ik moet studeren
Gast- Gast
Even gecheckt, maar bij Burn en Maple ook niet. Raar! Ik heb gewoon goed bereik want zit op mn eigen wifi!PluDan schreef:Sjaantje schreef: er komt helemaal geen tijd bij haar te staan??? ook niet als ik eventjes wacht???
Bij de anderen wel dan?
Edit: Bij Reva nu iig wel en bij nogmaals check staat bij Maura dat ze vanmiddag voor t laatst online was
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb het vandaag gezien en vond het zó leuk. Komt er nog meer dan? Zo leek het wel een beetje..June schreef:Een jongen wees me op de VPRO-serie 'Het gordijnpaleis van Ollie Hartmoed' (we hadden het over leuke kinderseries van de VPRO ). Nu wil ik het allemaal zien, maar elke aflevering duurt ruim drie kwartier en ik moet studeren
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Even gecheckt, maar bij Burn en Maple ook niet. Raar! Ik heb gewoon goed bereik want zit op mn eigen wifi!PluDan schreef:Sjaantje schreef: er komt helemaal geen tijd bij haar te staan??? ook niet als ik eventjes wacht???
Bij de anderen wel dan?
Edit: Bij Reva nu iig wel en bij nogmaals check staat bij Maura dat ze vanmiddag voor t laatst online was
Als het bij meedere mensen is dan ligt het aan WA gelukkig. Tenzij iedereen massaal boos op je is
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik heb het vandaag gezien en vond het zó leuk. Komt er nog meer dan? Zo leek het wel een beetje..June schreef:Een jongen wees me op de VPRO-serie 'Het gordijnpaleis van Ollie Hartmoed' (we hadden het over leuke kinderseries van de VPRO ). Nu wil ik het allemaal zien, maar elke aflevering duurt ruim drie kwartier en ik moet studeren
Het is een serie. Ik ben nu bij aflevering 2. Staat op uitzendinggemist..
Het is ook heel leuk .
Gast- Gast
Ow, dan heb ik wat te doen als ik mij verveel. Vind het ook wel een beetje zielig. Beetje boel!June schreef:Smikkell schreef:Ik heb het vandaag gezien en vond het zó leuk. Komt er nog meer dan? Zo leek het wel een beetje..June schreef:Een jongen wees me op de VPRO-serie 'Het gordijnpaleis van Ollie Hartmoed' (we hadden het over leuke kinderseries van de VPRO ). Nu wil ik het allemaal zien, maar elke aflevering duurt ruim drie kwartier en ik moet studeren
Het is een serie. Ik ben nu bij aflevering 2. Staat op uitzendinggemist..
Het is ook heel leuk .
Gast- Gast
De eerste aflevering is nog niet zo heel zielig, niets verraden hoor. Ik vind de hele situatie weer zo typisch. Telkens over die gordijnen en zo'n gestoorde familie
Gast- Gast
Jij iig nietReva schreef:Als het bij meedere mensen is dan ligt het aan WA gelukkig. Tenzij iedereen massaal boos op je is
Toch?
Smikkell schreef:Heb jij Sjaan ook op WA?June schreef:Ik ook niet hoor, Sjaan!
Nee, ik ben niet boos .
Gast- Gast
June schreef:Ik ook niet hoor, Sjaan!
+1
Erin- Ratel
- Aantal berichten : 5130
Punten : 5172
Registratiedatum : 22-07-11
Dacht ik ook meteen aanSmikkell schreef:Heb jij Sjaan ook op WA?June schreef:Ik ook niet hoor, Sjaan!
Maar June, toch fijn om te weten!
Haha ga me massaal vertellen dat jullie niet boos op me zijn. Doe maar, goed voor mijn ego
Kom eens uit die slachtofferrol.Reva schreef:Ik ben op niemand boos, ik ben een wrakje.
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: