DagCafé
+21
Zininzon
May
Lotus
Jordana
Suus
ekiaam87
Qiara
Minx
Caresses
Sjaantje
Stuiterbal
Lejow
Erin
Burn
PluDan
Alex
FireButterfly
Inge
Ibbeltje
Rovine
Liz
25 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
Dan begrijp je het niet of heb je het verhaal niet meegekregen.Lejow schreef:Even hoor... Bij CBL de moraalridder uithangen, maar als ik me niet vergis hier wel Maura te kakken zetten..
Ik begrijp het niet?
Gast- Gast
Smikkell schreef:June schreef:Yes, heel terecht!
Ik heb gisteren koffie gedronken met mijn ex en ik kan oprecht zeggen dat ik 'm niet meer hoef. Fijn hoor . Ik haat 'm ook niet hoor, hij is best aardig en gezellig, maar ik wil 'm niet meer. Jeuujjjj!
Dat moet best fijn voelen en verhelderend zijn!
Jaaa! Heel .
Gast- Gast
Dat mag ik hopen dan
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ik keur ook niet het gedoe van Maura goed, maar om haar uitspraken zo te gebruiken vind ik gewoon flauw.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Maple schreef:Ik heb weer wat gemist, geloof ik
Ik ook, want volg het ook niet helemaal .
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
In de taart zit onder andere pesto, veel olijven, crème fraiche, kastanjechamp, kaas, euhm en meer.
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:Ik keur ook niet het gedoe van Maura goed, maar om haar uitspraken zo te gebruiken vind ik gewoon flauw.
Hier moet ik me wel bij aansluiten, om de reden die ik hier boven al aangaf.
Maar kennelijk heb ik dus wat gemist.
Lejow- Lady Post-a-lot
Dat ze Sjaan een oor aan heeft genaaid kan je niet ontkennen. Dat vind ik echt laag. Vooral als je dan jezelf als slachtoffer neer gaat zetten. En ik heb zo'n vermoeden dat het Shy verhaal ook niet zuiver is. Of Shy is een bitch of Maura zet haar bewust zo neer om zelf buiten schot te blijven.Lejow schreef:Dat mag ik hopen dan
Gast- Gast
Lekker. Ik ben recept voor carrotcake aan het zoeken.Reva schreef:In de taart zit onder andere pesto, veel olijven, crème fraiche, kastanjechamp, kaas, euhm en meer.
Gast- Gast
Is dat in een dag cafe gebeurd dan?
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Is ook flauw, maar ik sta er wel achter.Lejow schreef:Ibbeltje schreef:Ik keur ook niet het gedoe van Maura goed, maar om haar uitspraken zo te gebruiken vind ik gewoon flauw.
Hier moet ik me wel bij aansluiten, om de reden die ik hier boven al aangaf.
Maar kennelijk heb ik dus wat gemist.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Lekker. Ik ben recept voor carrotcake aan het zoeken.Reva schreef:In de taart zit onder andere pesto, veel olijven, crème fraiche, kastanjechamp, kaas, euhm en meer.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Dat ze Sjaan een oor aan heeft genaaid kan je niet ontkennen. Dat vind ik echt laag. Vooral als je dan jezelf als slachtoffer neer gaat zetten. En ik heb zo'n vermoeden dat het Shy verhaal ook niet zuiver is. Of Shy is een bitch of Maura zet haar bewust zo neer om zelf buiten schot te blijven.Lejow schreef:Dat mag ik hopen dan
Ik heb werkelijk GEEN idee waar je over lult..
en van Shy hebben we er nogal wat...
Dus ja, ik heb wat gemist dus..
Lejow- Lady Post-a-lot
Smikkell schreef:Dat ze Sjaan een oor aan heeft genaaid kan je niet ontkennen. Dat vind ik echt laag. Vooral als je dan jezelf als slachtoffer neer gaat zetten. En ik heb zo'n vermoeden dat het Shy verhaal ook niet zuiver is. Of Shy is een bitch of Maura zet haar bewust zo neer om zelf buiten schot te blijven.Lejow schreef:Dat mag ik hopen dan
Voor zover ik Shy als persoontje op de meeting heb meegekregen is ze dat absoluut niet. Maar ik volg het veraal niet zo, ik heb wel gevolgd dat het iets met Sjaan, Maura en oud en nieuw was, maar waar kan ik het teruglezen?
Gast- Gast
Feit is dat Maura onwaarheden in de rondte gooit en daar hoeft niet voor te worden geklapt.
Gast- Gast
Welk verhaal, wat is der met Sjaans oren en WAAR moet ik voor klappen
AAAHHHH Ik snap t nie meer
AAAHHHH Ik snap t nie meer
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik lees hier toevallig weer en zie dat smikkel weer aan het zeiken is over Maura, het zal weer is niet.
Laat ze het mooi zelf oplossen.
Gast- Gast
(even tussendoor, mijn pa zei dat hij een doosje milka chocola voor me had, met diam ofzo, had hij het over.. Nou ja lekker, kom maar op... Krijg ik vanmiddag dat 'doosje' van hem. Is het zo'n benzinepomp verpakking met 24 (VIERENTWINTING...) van die milka candy bar repen met daim er in )
Lejow- Lady Post-a-lot
als je even op sjaan haar posts zoekt ben je er zo. Paar pagina's. Het zal ook vast niet aan shy liggen, maar zo zet Maura haar wel neer. net zoals ze Sjaan haar aandeel iets anders en in haar voordeel neerzet.Maple schreef:Smikkell schreef:Dat ze Sjaan een oor aan heeft genaaid kan je niet ontkennen. Dat vind ik echt laag. Vooral als je dan jezelf als slachtoffer neer gaat zetten. En ik heb zo'n vermoeden dat het Shy verhaal ook niet zuiver is. Of Shy is een bitch of Maura zet haar bewust zo neer om zelf buiten schot te blijven.Lejow schreef:Dat mag ik hopen dan
Voor zover ik Shy als persoontje op de meeting heb meegekregen is ze dat absoluut niet. Maar ik volg het veraal niet zo, ik heb wel gevolgd dat het iets met Sjaan, Maura en oud en nieuw was, maar waar kan ik het teruglezen?
Gast- Gast
Aimy schreef:Ik lees hier toevallig weer en zie dat smikkel weer aan het zeiken is over Maura, het zal weer is niet.
Gast- Gast
Oeh, ik ga zoeken
Lejow- Lady Post-a-lot
Je mag best vragen waarom ik Maura haar post quote en me aanspreken op misschien niet zo tof gedrag, maar dan wel omdat je het meent en niet om zelf te rellen en uit nieuwsgierigheid.
Gast- Gast
Wat gesprekken tijdens oudjaar hier in het dagcafe. Wat gesprekken vanmiddag in het dagcafe en wat WA-berichten.PluDan schreef:Is dat in een dag cafe gebeurd dan?
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: