DagCafé
+21
Zininzon
May
Lotus
Jordana
Suus
ekiaam87
Qiara
Minx
Caresses
Sjaantje
Stuiterbal
Lejow
Erin
Burn
PluDan
Alex
FireButterfly
Inge
Ibbeltje
Rovine
Liz
25 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: DagCafé
Goeie reden!Ibbeltje schreef:omdat ik dat leuk vindReva schreef:Ik denk alleen maar, WAAROM.Ibbeltje schreef:Even wat tussendoor: ben een ring aan het haken
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Wat heb ik nou toch weer gemist?Reva schreef:Smikkell schreef:Voor de bruiloft van Evy en RevaIbbeltje schreef:Even wat tussendoor: ben een ring aan het haken
Ik ontken alles.
Sjaantje schreef:Wat heb ik nou toch weer gemist?Reva schreef:Smikkell schreef:Voor de bruiloft van Evy en RevaIbbeltje schreef:Even wat tussendoor: ben een ring aan het haken
Ik ontken alles.
Evy hallucineert.
Gast- Gast
Reva schreef:Ibbeltje schreef:Reva schreef:Ibbeltje schreef:Even wat tussendoor: ben een ring aan het haken
Ik denk alleen maar, WAAROM.
omdat ik dat leuk vind
Slechte reden
Waarom is dat een slechte reden?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Sjaantje schreef:Goeie reden!Ibbeltje schreef:omdat ik dat leuk vindReva schreef:Ik denk alleen maar, WAAROM.Ibbeltje schreef:Even wat tussendoor: ben een ring aan het haken
dank je
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ja, ik dacht dat Reva al met Alex zou trouwen.Sjaantje schreef:Wat heb ik nou toch weer gemist?Reva schreef:Smikkell schreef:Voor de bruiloft van Evy en RevaIbbeltje schreef:Even wat tussendoor: ben een ring aan het haken
Ik ontken alles.
Gast- Gast
Tssss bedriegster...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Reva schreef:Sjaantje schreef:Wat heb ik nou toch weer gemist?Reva schreef:Smikkell schreef:Voor de bruiloft van Evy en RevaIbbeltje schreef:Even wat tussendoor: ben een ring aan het haken
Ik ontken alles.
Evy hallucineert.
Nu heb je G en word ik zonder pardon aan de kant gezet?
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Sjaantje schreef:Euh, misschien is het raar om hier te vragen maar ik bedoel er verder niks geks of 'stokerigs' mee maar toen ik vanmiddag de deur uit liep belde Maura me op maar ik heb de oproep geweigerd en haar een wa gestuurd dat ik nu geen tijd had omdat ik weg moest maar dat ik er later nog op terug wou komen. Ik heb haar net ge-appt dat er evt via msn nog op terug wil komen vanavond maar ik heb nog geen reactie terug van haar.
Is ze hier verder nog geweest vanmiddag? Weet iemand of ze vanavond misschien nog weg ging?
Je kan toch zien wanneer ze online was op whatsapp en het dus wel of niet heeft gelezen?
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:Smikkell schreef:Voor de bruiloft van Evy en RevaIbbeltje schreef:Even wat tussendoor: ben een ring aan het haken
Ik heb wat gemist? Maar ja als ze willen zeker
PluDan> ik plaats hem in het haak en brei topic
Dan hou ik dat even in de gaten!
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Smikkell schreef:Ja, ik dacht dat Reva al met Alex zou trouwen.Sjaantje schreef:Wat heb ik nou toch weer gemist?Reva schreef:Smikkell schreef:Voor de bruiloft van Evy en RevaIbbeltje schreef:Even wat tussendoor: ben een ring aan het haken
Ik ontken alles.
Alex- Ratel
Die relatie is dus uit???Smikkell schreef:Ja, ik dacht dat Reva al met Alex zou trouwen.
Ik heb er weinig meer over gehoord sinds het vertrek van Alex.Sjaantje schreef:Die relatie is dus uit???Smikkell schreef:Ja, ik dacht dat Reva al met Alex zou trouwen.
Gast- Gast
Zover ik weet is dat niet altijd betrouwbaar omdat sommige telefoons contact maken met de whatsapp-server wanneer er een wa wordt ontvangen en dan klopt de tijd dus niet met wanneer diegene werkelijk wa opent. Is mij verteld tenminste, maar ik zal eens kijken...Reva schreef:Je kan toch zien wanneer ze online was op whatsapp en het dus wel of niet heeft gelezen?Sjaantje schreef:Euh, misschien is het raar om hier te vragen maar ik bedoel er verder niks geks of 'stokerigs' mee maar toen ik vanmiddag de deur uit liep belde Maura me op maar ik heb de oproep geweigerd en haar een wa gestuurd dat ik nu geen tijd had omdat ik weg moest maar dat ik er later nog op terug wou komen. Ik heb haar net ge-appt dat er evt via msn nog op terug wil komen vanavond maar ik heb nog geen reactie terug van haar.
Is ze hier verder nog geweest vanmiddag? Weet iemand of ze vanavond misschien nog weg ging?
Maple schreef:Sodeju, mijn kat stinkt uit z'n giechel...
Misschien vindt hij dat ook wel van jou
Alex- Ratel
Ke-wat?Smikkell schreef:Is hij in ketose?Maple schreef:Sodeju, mijn kat stinkt uit z'n giechel...
Gast- Gast
Dat klopt niet.Sjaantje schreef:Zover ik weet is dat niet altijd betrouwbaar omdat sommige telefoons contact maken met de whatsapp-server wanneer er een wa wordt ontvangen en dan klopt de tijd dus niet met wanneer diegene werkelijk wa opent. Is mij verteld tenminste, maar ik zal eens kijken...Reva schreef:Je kan toch zien wanneer ze online was op whatsapp en het dus wel of niet heeft gelezen?Sjaantje schreef:Euh, misschien is het raar om hier te vragen maar ik bedoel er verder niks geks of 'stokerigs' mee maar toen ik vanmiddag de deur uit liep belde Maura me op maar ik heb de oproep geweigerd en haar een wa gestuurd dat ik nu geen tijd had omdat ik weg moest maar dat ik er later nog op terug wou komen. Ik heb haar net ge-appt dat er evt via msn nog op terug wil komen vanavond maar ik heb nog geen reactie terug van haar.
Gast- Gast
Evy schreef:Maple schreef:Sodeju, mijn kat stinkt uit z'n giechel...
Gast- Gast
Evy schreef:Maple schreef:Sodeju, mijn kat stinkt uit z'n giechel...
PluDan- Kletskop
Smikkell schreef:Ik heb er weinig meer over gehoord sinds het vertrek van Alex.Sjaantje schreef:Die relatie is dus uit???Smikkell schreef:Ja, ik dacht dat Reva al met Alex zou trouwen.
Uit het oog uit het hart wat mij betreft.
Gast- Gast
Eens.Reva schreef:Smikkell schreef:Ik heb er weinig meer over gehoord sinds het vertrek van Alex.Sjaantje schreef:Die relatie is dus uit???Smikkell schreef:Ja, ik dacht dat Reva al met Alex zou trouwen.
Uit het oog uit het hart wat mij betreft.
Gast- Gast
Ja, wat is dat?Maple schreef:Ke-wat?Smikkell schreef:Is hij in ketose?Maple schreef:Sodeju, mijn kat stinkt uit z'n giechel...
PluDan- Kletskop
er komt helemaal geen tijd bij haar te staan??? ook niet als ik eventjes wacht???
Nou ja, ik wacht wel af, ze laat vast vanzelf van zich horen.
Nou ja, ik wacht wel af, ze laat vast vanzelf van zich horen.
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: