DagCafé
+21
Zininzon
May
Lotus
Jordana
Suus
ekiaam87
Qiara
Minx
Caresses
Sjaantje
Stuiterbal
Lejow
Erin
Burn
PluDan
Alex
FireButterfly
Inge
Ibbeltje
Rovine
Liz
25 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: DagCafé
Lejow schreef:(even tussendoor, mijn pa zei dat hij een doosje milka chocola voor me had, met diam ofzo, had hij het over.. Nou ja lekker, kom maar op... Krijg ik vanmiddag dat 'doosje' van hem. Is het zo'n benzinepomp verpakking met 24 (VIERENTWINTING...) van die milka candy bar repen met daim er in )
Oehhh lekker Lejow!
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Reva schreef:In de taart zit onder andere pesto, veel olijven, crème fraiche, kastanjechamp, kaas, euhm en meer.
smakelijk
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Aimy schreef:Ik lees hier toevallig weer en zie dat smikkel weer aan het zeiken is over Maura, het zal weer is niet.
Laat ze het mooi zelf oplossen.
eej kap jij eens even. Jij die telkens van naam wisselt en alleen maar loopt te zeiken.
Ibbeltje schreef:Aimy schreef:Ik lees hier toevallig weer en zie dat smikkel weer aan het zeiken is over Maura, het zal weer is niet.
eej kap jij eens even. Jij die telkens van naam wisselt en alleen maar loopt te zeiken.
Nou inderdaad. Ik kom even binnen en jij loopt weer op Smikkell te zeiken. Het zal weer EENS niet.
Gast- Gast
June schreef:Ibbeltje schreef:Aimy schreef:Ik lees hier toevallig weer en zie dat smikkel weer aan het zeiken is over Maura, het zal weer is niet.
Nou inderdaad. Ik kom even binnen en jij loopt weer op Smikkell te zeiken. Het zal weer EENS niet.
Inderdaad. Ik heb volgens mij nog geen leuke bijdrage op het forum van haar gezien...erg jammer.
Smikkell schreef:iemand een recept voor carrotcake toevallig?
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=179268
Gast- Gast
Laat maar Ibbel. Met serieuze mensen wil ik echt het gesprek wel aangaan. Maar met iemand zoals Aimy en zeker met iemand die vaak van naam wisselt en dan anoniem gaat roepen dat ze vaker problemen met me heeft en nog wat opmerkingen over uiterlijk maakt, heb ik weinig te maken.Ibbeltje schreef:Aimy schreef:Ik lees hier toevallig weer en zie dat smikkel weer aan het zeiken is over Maura, het zal weer is niet.
Ja, ik heb een probleem met Maura. Haar onwaarheden en kontgedraai. Maar ik vind het prima om het hier bij te laten. Ze weet nu wel hoe ik over haar denk en veranderen zal ze toch niet. Ze kan er vast weinig aan doen dat ze zoveel onzin verteld en niet haar eigen aandeel ziet. Prima. Einde verhaal.
Gast- Gast
Wie was jij hiervoor dan Aimy?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
HALLO !!!!!!
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Zo, bijgelezen...
Inderdaad niet echt tof wat er allemaal gebeurd is.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Smikkell schreef:Laat maar Ibbel. Met serieuze mensen wil ik echt het gesprek wel aangaan. Maar met iemand zoals Aimy en zeker met iemand die vaak van naam wisselt en dan anoniem gaat roepen dat ze vaker problemen met me heeft en nog wat opmerkingen over uiterlijk maakt, heb ik weinig te maken.Ibbeltje schreef:Aimy schreef:Ik lees hier toevallig weer en zie dat smikkel weer aan het zeiken is over Maura, het zal weer is niet.
Ja, ik heb een probleem met Maura. Haar onwaarheden en kontgedraai. Maar ik vind het prima om het hier bij te laten. Ze weet nu wel hoe ik over haar denk en veranderen zal ze toch niet. Ze kan er vast weinig aan doen dat ze zoveel onzin verteld en niet haar eigen aandeel ziet. Prima. Einde verhaal.
Nou ja ik vind het gewoon niet tof dat ze dit en vind zulk gedrag minstens een waarschuwing waard omdat naar mijn idee de sfeer een beetje verziekt of ja expres probeert wat uit te lokken.
Kijk als ze normaal forumt en normaal kan zeggen als haar iets dwars ligt in dit geval tegen jou dan is dat prima maar niet gelijk zo. Vind dat zo jammer van zo'n persoon.
Amen.
Burn schreef:Wie was jij hiervoor dan Aimy?
Op dat antwoord wacht ik ook al maar verwacht niet dat dat zal komen....
En dan heb je de WA berichten nog niet gelezen, maar dat zijn niet voor niets WA berichten en dus buiten het forum. Ik ben het er mee eens dat ik Maura beter kan laten. Daar hebben jullie gelijk in. Maar er is wel een reden, dat wilde ik even duidelijk hebben.Lejow schreef:Zo, bijgelezen...
Laatst aangepast door Smikkell op za 7 jan 2012 - 8:57; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Zoals ze zelf zegt: niet iemand bijzonders, iemand die veel van naam wisselt en vaker conflicten met mij heeftIbbeltje schreef:Burn schreef:Wie was jij hiervoor dan Aimy?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Zoals ze zelf zegt: niet iemand bijzonders, iemand die veel van naam wisselt en vaker conflicten met mij heeftIbbeltje schreef:Burn schreef:Wie was jij hiervoor dan Aimy?
Haha zoveel conflicten heb jij hier toch niet?
Dus dan moet het makkelijk te raden voor je zijn .
PluDan- Kletskop
Smikk ik snap jou ook hoor 3echt waar. Maar vind het gewoon verlagen naar een bepaald niveau en ja vind dat niet nodig. We weten nu hoe het is gegaan, hoe jij en anderen er over denken en dan zou ik het zo laten en geen qoutes ophalen.
Hallo ???
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Smikkell schreef:Zoals ze zelf zegt: niet iemand bijzonders, iemand die veel van naam wisselt en vaker conflicten met mij heeftIbbeltje schreef:Burn schreef:Wie was jij hiervoor dan Aimy?
haha o ja dat was ik ff vergeten...zij dus...
Hoi Stella!!!
PluDan- Kletskop
Nou, valt inderdaad best mee. En dat zijn mensen die ik gewoon kan benoemen en bekend zijn onder hun account. Als ik al zie hoe Aimy Bazinga aanvalt neem ik haar niet echt serieus meer wat conflicten betreft.PluDan schreef:Smikkell schreef:Zoals ze zelf zegt: niet iemand bijzonders, iemand die veel van naam wisselt en vaker conflicten met mij heeftIbbeltje schreef:Burn schreef:Wie was jij hiervoor dan Aimy?
Haha zoveel conflicten heb jij hier toch niet?
Dus dan moet het makkelijk te raden voor je zijn .
Gast- Gast
Eens.Ibbeltje schreef:Smikk ik snap jou ook hoor 3echt waar. Maar vind het gewoon verlagen naar een bepaald niveau en ja vind dat niet nodig. We weten nu hoe het is gegaan, hoe jij en anderen er over denken en dan zou ik het zo laten en geen qoutes ophalen.
Gast- Gast
Hoi Stella!
June, wat staat er op je avater?
June, wat staat er op je avater?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: