DagCafé
+21
Zininzon
May
Lotus
Jordana
Suus
ekiaam87
Qiara
Minx
Caresses
Sjaantje
Stuiterbal
Lejow
Erin
Burn
PluDan
Alex
FireButterfly
Inge
Ibbeltje
Rovine
Liz
25 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: DagCafé
Ik was taart aan het maken voor G. met alle slechte dingen die nog in de koelkast stonden
Gast- Gast
Smikkell schreef:Nee, al je vijanden zijn niet meer online geweest.Reva schreef:Ik ben er weer, ben ik gemist?
Jawel hoor.
Gast- Gast
Wat voor dingen Reev?
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Kom maar door met je top-10June schreef:Smikkell schreef:Nee, al je vijanden zijn niet meer online geweest.Reva schreef:Ik ben er weer, ben ik gemist?
Jawel hoor.
Gast- Gast
Die heb ik op negeer. Dat niveau trek ik echt niet.Reva schreef:Smikkell schreef:Nee, al je vijanden zijn niet meer online geweest.Reva schreef:Ik ben er weer, ben ik gemist?
Volgens mij zag ik de nieuwste het gedag zeggen.
Gast- Gast
Ik zou voor deze gaan...June schreef:Reva schreef:Ik wil een nieuw onderschrift. suggesties?
June is een held
Maura schreef:Mijn trainer, van de assertiviteitstraining, zei dat "Dit ben ik" of "Ik ben wie ik ben" de weg van de minste weerstand is. En daar geloof ik ook wel in. Je bent natuurlijk wie je bent. Maar je kunt jezelf ook aanpassen. Daar geloof ik heilig in.
Gast- Gast
Yes, heel terecht!
Ik heb gisteren koffie gedronken met mijn ex en ik kan oprecht zeggen dat ik 'm niet meer hoef. Fijn hoor . Ik haat 'm ook niet hoor, hij is best aardig en gezellig, maar ik wil 'm niet meer. Jeuujjjj!
Ik heb gisteren koffie gedronken met mijn ex en ik kan oprecht zeggen dat ik 'm niet meer hoef. Fijn hoor . Ik haat 'm ook niet hoor, hij is best aardig en gezellig, maar ik wil 'm niet meer. Jeuujjjj!
Gast- Gast
Reva schreef:Maar ik wil graag geloofwaardig over blijven komen.
Ook een leuk onderschrift.
Gast- Gast
June schreef:Reva schreef:Maar ik wil graag geloofwaardig over blijven komen.
Ook een leuk onderschrift.
PluDan- Kletskop
- Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10
Deze dan??Reva schreef:Maar ik wil graag geloofwaardig over blijven komen.
Maura schreef:Maar ik ga mezelf niet een week brood opleggen om nu nog naar haar toe te gaan...Maura schreef:Maar als je het zo stelt, dan wil ik best een paar dagen aan het brood, dan sta ik morgen nog bij haar op de stoep..
Gast- Gast
June schreef:Yes, heel terecht!
Dat moet best fijn voelen en verhelderend zijn!
Gast- Gast
Smikk niet zo flauw
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik zal veranderen, proberen, en me niet verschuilen achter het feit dat ik zo ben! Straks heb ik Aimy weer op mijn dak. Inderdaad flauw!Ibbeltje schreef:Smikk niet zo flauw
Laatst aangepast door Smikkell op za 7 jan 2012 - 8:25; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ibbeltje schreef:Smikk niet zo flauw
Als het om Maura gaat is het nooit flauw hoor, want er moet altijd een kilo zout bij.
Gast- Gast
Nou, ik ben het er wel mee eens dat Maura de gene is die flauw doet. Of eerder gemeen en stiekem, maar ik draag graag al het commentaar dat ik krijg. Ik hou gewoon niet van mensen die onwaarheden vertellen en andere zwart maken of anders neerzetten.Reva schreef:Ibbeltje schreef:Smikk niet zo flauw
Als het om Maura gaat is het nooit flauw hoor, want er moet altijd een kilo zout bij.
Gast- Gast
Even hoor... Bij CBL de moraalridder uithangen, maar als ik me niet vergis hier wel Maura te kakken zetten..
Ik begrijp het niet?
Ik begrijp het niet?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Pagina 8 van 40
Permissies van dit forum: